Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

iPad je fantastický. iPad je hračka k ničemu. Verdikt záleží i na vás

Nový iPad není zatím zařízení dokonalé ani praktické. Luxusní vzhled, snadné ovládání a skvělý displej z něj ale dělají výbornou platformu do budoucna, a to jak multimediální, tak víceúčelovou. Apple již ukázal, že umí nabídnout atraktivní zařízení i služby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

JA HO MAM

Mám iPad (wifi, 3G) a jsem nesmírně spokojený. Mám i camera kit (USB) a vyzkoušel jsem. Pracuje na 100% jak inzerováno a trochu navíc.

Kritizovat iPad je lidské, ne každý si ho může dovolit, tak aspoň ho virtuálně poplivat. Stejně to začínalo s iPhonem.

0/0
8.6.2010 4:39

Host

Re: JA HO MAM

Tak ted trochu pravdy a ne MARKETING.. iPhonem od Apple nebyl prvni.. prvni kdo udelal tento typ telefonu byl preci HTC a Apple si jen udelal MARKETING akci a ted jsou tyhle typy telefonu HTC znamy jako nahrazky iPhonu ;-D

Btw, jak si zapojujete tu (USB) kameru, kdyz iPad nema USB?;-D

A cena? Sorry, ale v USA ma iPhon kazdej cernej na ulici, kazda slapka, je to jedna z nejlevnejsich veci, tak jako Mekac je pro chude, jen v CR si nekdo hraje na LUXUS ;-D

Ja tomu rikam NAVONENA BYDA!!

0/0
17.6.2010 9:26

Host

cistota

me spis nez ty uchvatne funkce zajima, jak rychle se displej zamatla (nemam poneti, kolik ty cistici pripravky stoji), abyste jit nic nevideli. a rovnez jak je citlivy na to "chmatani" a jakou ma tim padem trvanlivost.

0/0
2.5.2010 10:17

Host

Pro zábavu mimo domov je fajn ...

0/0
28.4.2010 22:28

Host

Mac VS WinPC

Pouzivam leta jak Win tak Mac, defakto je to jedno k cemu sednu, je to proste nastroj (na praci stridam 3 ruzne macy a 2 win pc). Mam li hodnotit co osobne preferuju vic - je to mac - je rychlejsi (pokud mame stejnou HW konfiguraci), pro me peknejsi, a diky nastrojum jako expose, spaces, magic mouse gestures se pouziva mnohem lepe - pracuje se na nem o zdibec efektivneji. SW je takrka totozny na obou platformach.;-)

0/0
19.4.2010 23:39

Host

Re: Mac VS WinPC

Arčitě je všechno super. Jen nemáš českou klávesnici. Ale to je  pro tebe určitě maličkost.

0/0
20.4.2010 0:40

Host

Re: Mac VS WinPC

každý u nás prodávaný mac má českou klávesnici

0/0
20.4.2010 2:26

Host

Re: Mac VS WinPC

Ty jsi mi ale Neználek. CZ klávesnici (hardwarově i samo softwarově) jsem už měl i v roce 1992 na B&W PowerBooku s Motorolou a se systémem OS-8.6... [>-]

0/0
20.4.2010 5:28

Host

Re: Mac VS WinPC

Ano. Apply měly českou klávesnici už v době, kdy na PC klávesnice se ještě lepily nálepky s českou diakritikou. To je ale už dost dávno. :-)

0/0
20.4.2010 12:58

Host

Re: Mac VS WinPC

Mam ceskou klavesnici - u stolniho iMacu navic neni treba pouzit ani klavesnice od apple - muzete pripojit cokoliv co vam vyhovuje.

Jako jedinou moznou nevyhodu pro velke procento cechu vidim spis fakt, ze je OS a 99% softwaru v EN. I kdyz jsem slysel neco o tom, ze cestina uz jde do operacniho systemu zainstalovat, ale nevim co je na tom pravdy.

0/0
20.4.2010 10:57

Host

Re: Mac VS WinPC

češtinu lze oficiálně nainstalovat do OS a neoficiálně i do kancelářského balíku a dalších aplikací

0/0
20.4.2010 11:09

Host

Re: Mac VS WinPC

Problém je spíš v tom, že ses ještě nenaučil psát příspěvky s diakritikou. Což ovšem není problém MACa. Ten to zvládá bez potíží. Jinak jsem v podobné situaci. Používám rovněž obě platformy a i když se občas rozčiluji u obou, ve výsledku mám Apple taky o něco radši. OSX je prostě inteligentněji vymyšlený.

0/0
20.4.2010 12:33

HLNOCD4

Re: Mac VS WinPC

chlapecku, ja se ucil psat vsema deseti jeste v dobe, kdy jsis po internetu zachatoval tak maximalne v textovim rezimu v konzoli a jiste pochopis, ze nebudu sve dlouho udrzovane zvyky menit kvuli nakemu radoby chytremu diteti, ktere ani neni schopne si zalozit vlastni prezdivku. Jiste jsi dostatecne inteligentni, aby jsi zvladl precist pomerne kratky text bez hacku a carek.

0/0
22.4.2010 23:45

Host

Re: Mac VS WinPC

To jste se učil blbě, když vás nenaučili psát s háčky. Zvyky měnit nemusíte, ale pak se nesmíte divit, když vás pokládají za troubu. Kromě toho vy vzdělanče:

ne "textovim", ne "nakemu", ne "aby jsi" Z čehož je vidět, že i všemi deseti může být na h.. nic.

0/0
5.5.2010 0:42

Host

Re: Mac VS WinPC

Jejda, ty taky píšeš o věcech, o kterejch víš houby...

Jak jsi na to přišel? Možná podle nějakého šedého dovozu? No nevím, když si koupíš Mac v USA, tak si vážně nemůžeš stěžovat, že máš US klávesnici. Ale když ti to vadí, tak si můžeš koupit českou.

0/0
21.4.2010 19:14

Pavel K

IPad

Ipad jsem již viděl "in natura" a musím přiznat, že se mi moc líbil. Na některé věci jako např. internet, ebooks, maily, diář a poznámky bude skvělý. Přehrávání filmů je na něm taky moc dobrý zejména kvůli rozlišení, ale má malý HD - zatím. Takže nejspíš teď odolám a počkám na nějaký pozdější model. Jinak jej samozřejmě můžete synchronizovat s počítačem, takže když k němu máte nějakého Maca s 250G HD, tak není co řešit. Z toho důvodu není potřebná CD romka, protože se předpokládá že ji máte na compu a tudíž si žádný externí krám nebudete pořizovat. Ale kdo ví. Myslím, že v krátké době se spousta takových doplňků objeví ;-)

0/0
19.4.2010 20:25

kknopp

Re: IPad

konecne nekdo kdo pochopil k cemu to je! Tleskam Vam!! je radost videt ze ne vsichni tady placaji ze tomu chybi usb, pedaly, lampicka, ustredni topeni a pokud by se vam nahodou stalo ze potkate kamarada a mate zizen tak rovnou pipu!R^

0/0
19.4.2010 20:45

Host

Re: IPad

Vždyť to rovnou napsal, že je to na píp. Za srovnatelnou cenu jako netbook se může dívat ať nežeru na 3 DVD filmy. Na průměrném netbooku na 50 DVD filmů.

A to USB neokecáš, ty fotky z foťáku tam v terénu fakt nejdou.

0/0
19.4.2010 21:38

Host

Re: IPad

Kdyz tam ty fotky v terenu nakopiruji uplne bez problemu, co mi za to das? Zaplatis mi iPade? ja ti nabizim 20tis. Kc ;-)

0/0
19.4.2010 21:41

Host

Re: IPad

Mě nedoběhneš, jednak se mě budeš pokoušet tvrdit že nosíš po venku redukci anebo že máš super cool foťák s wifi, většina lidí to tak ale nemá.

0/0
19.4.2010 21:51

Host

Re: IPad

Vetsinu lidi nenapadne neco nekam kopirovat. Do fotaku mohu namlatit prez 1000 fotek ve vyborne kvalite a tyto fotky tridim a upravuji doma na desktopu a nemam zadny duvod to kopirovat do notebooku nekde venku. Vetsina lidi to dela presne jak ja a Apple tohle vy ;-)

0/0
19.4.2010 22:05

Host

Re: IPad

Jasně, takže když ty nemáš důvod, tak ono to vlastně ani není potřeba. Tak to známe.

0/0
19.4.2010 22:08

Host

Re: IPad

Přesně tak. Není důvod to používat, tak to tam není. Stejně jako v desktopovém počítači nemáš akumulátor, protože se předpokládá, že si ho píchneš do zásuvky, Tak u iPadu se předpokládá, že při jeho používání nevzniká potřeba používat USB. Je to prosté, jen to pochopit a nepokoušet se to používat na věci, ke kterým to není určeno. Chceš-li tahat data přes USB, tak na to máš desktop, nebo notebook.

0/0
20.4.2010 12:43

xprim01

Re: IPad

lol

0/0
20.4.2010 23:57

Host

Re: IPad

Teda ty máš fakt vymleto ;-DR^

0/0
21.4.2010 11:21

Host

Re: IPad

"při jeho používání nevzniká potřeba používat USB"

K čemu se tedy iPad používá?

0/0
21.4.2010 20:42

Host

Re: IPad

Pokud to nema USB, DVD, 3,5 disketovku, tak to je zarizeni k nicemu....

0/0
22.4.2010 17:57

Host

Re: IPad

Nemluv za většinu, víš o tom houby:-P

0/0
20.4.2010 8:28

koutlosh

Re: IPad

USB se nijak okecat nedá, spolehnnout se na Wi-Fi s pochybnou kvalitou příjmu nestačí. Navíc Wi-Fi modul není ani zdaleka takovou samozřejmostí jako USB. iPAD je zajímavý a jsem ochoten mu odpustit vše co mi jinak na Apple vadí, ale absenci USB ne a vnímám ji jako VELMI zásadní zápor.

0/0
20.4.2010 11:37

Host

Re: IPad

Ta "pochybnost "WiFi" spočívá v tom, že převážná většina AccesPouintů je dnes stále typu "g" a WiFi v iPadu pracuje díky tomu téměř neustále v degradovaném režimu. Pak už staší jen aby AP měl v sobě malou chybku v interpretaci protokolu a Wifi prostě neběží. Na "nku" to běhá naprosto luxusně bez sebemenších potíží.

0/0
20.4.2010 13:06

kknopp

Re: IPad

copak tady neco okecavam? tady se to zvrhlo k tomu ze absence usb z toho dela naprosty NIC...a kdyby to usb melo tak to bude umet chodit nebo co? ano je to hracka, a dobra a lidi to chteji, chteji delat presne to co to umi a bude toho umet daleko vic...a to nevim jak ja ani Vy - protoze zalezi jen na vyvojarich co napisou za apps!

0/0
19.4.2010 21:50

Host

Re: IPad

Ano, absence USB z toho dělá hračku.

0/0
19.4.2010 21:52

kknopp

Re: IPad

a pokud by se za tyden objevila napr nejaka app ktera by vsechny tyto "problemy s ubs" vyresila jinak, co by se z toho stalo potom?

je to naprosto to stejne jako presnos souboru pres bluetooth na iphonu - ktery to "neumi"...stacila app ibluenova muzu vesele posilat...schvalne pisu muzu, ale za celou dobu co ji mam jsem ji vyuzil 2x a to pri prilezitosti opileckeho posilani fotek jeste vice ozralych lidi...s usb je to stejne! a proc? protoze napr ty porad resene fotky! ipad ma byt pouze prostredek mezi hubem - v tom pripade idealne zastoupeny iMACem nebo PC...tento pc/mac tvori stred "virtualniho sveta" a kolem tohoto stredu obihaji iPad, iPhone, iPod atd atd....takze iPad v hodne velkych uvozovkach neni koncipovan jako samostatne zarizeni ale jako soucast neceho co funguje

jasne ted urcite nekdo napise reakce typu : "aha, tak to si jeste musim koupit imac, ipod atd aby to fungovalo?"....ale to uz nebudu komentovat vubec

0/0
19.4.2010 22:03

Host

Re: IPad

Kdyby Apple nedělal kraviny a prostě vzal Mac Book Pro, zahodil klávesnici, místo C2D tam dal Atom, adekvátně zmenšil RAM, SSD je OK, nechal tam MacOS, potom bych řekl jenom jedno jediné a to "Jobs všem nakopal p*del".

0/0
19.4.2010 22:10

Host

Re: IPad

Ano a jsme u HP SLATE, který je o pár článků níž a je tam flame jako kráva, že SLATE je v porovnání s iPadem na ho**o a naopak :-)

0/0
19.4.2010 22:46

Host

Re: IPad

No to je na ho*no jenom proto že je to HP :-)

0/0
19.4.2010 22:53

Host

Re: IPad

Ne. Je to na ho*, protože je to notebook bez klávesnice. Se všema nectnostma co koncept notebooků má a navíc ještě s tou, že nemáš normální ovládání. To je právě fór iPadu, že se zbavuje řady nectností notebooku.

0/0
20.4.2010 16:57

Host

Re: IPad

Chtel bych te videt s notebookem v kresle kdyz mas pokrceny nohy. Nebo bych te chtel videt s notebookem ve vane. Notebook je proti iPadu neohrabany otesanek.

0/0
20.4.2010 17:57

Host

Re: IPad

1. Bez problémů

2. Si děláš pr*el, že s tím polezeš do vany, nebo to myslíš vážně?8-o;-D

0/0
21.4.2010 11:22

Host

Re: IPad

Zkusil jsem to na tebe protoze mam notebook, takze presne vim jake to je:

1) blbost, protoze mam notebook a clovek u toho nemuze mit polohu jakou chce

2) notebook jsem mel ve vane parkrat, pac tam travim pri koupani cca 1 - 2h. V novem dome chci mit LCD TV v koupelne :-P

0/0
21.4.2010 15:32

Host

Re: IPad

Ale vždyť to je účel toho zařízení. Je to určeno pro volný čas. To není pracovní nástroj. Co bys od toho chtěl víc?

0/0
20.4.2010 12:47

Host

Re: IPad

Jo, ale při nejlepším ti u druhého filmu chcípne baterka :-P

0/0
20.4.2010 0:03

Host

Re: IPad

na co usb?? ja mam iphone vyfotim na iphone e-mail nebo bluetooth pretahnu :D

a hlavne jde o rychlost a funkcnost kdyz sem treba v metru vytahnu Ipad kliknu a behem sekundy se koukam nebo projizdim co chci s notebookem uz hledam kam bych si mohl sednout jeste to rozevritzmacknout start ted se to jeste nacita kouknu na film a baterka v cudu

velka nevyhoda je snad jedina a to absence flash pac to znemoznuje koukani 95% videii na netu

kdyz zijes Apple tak se jen smejes :-)

0/0
20.4.2010 7:37

Host

Re: IPad

Jestli si myslíš, že na tomhle jde číst ve stoje v metru, atk jsi na velkém omylu! Není to přístroj na držení jednou rukou, to mi věř

0/0
20.4.2010 8:31

Host

Re: IPad

Musim jen souhlasit. Mam MBP, iPhone a ted uz i iPad. Libischer se mi jak tu vetsina komentujicich kritizuje produkt, ktery jeste ani nevideli a nedrzeli v ruce. iPad neni nahrazka notebooku, nebo desktopu, ale jeho doplnek s velkym displayem, coz z nej cini univerzalniho pomocnika na ktereho neni treba mzourat, a muzete jej mit prakticky neustale u sebe. Navi, kdo neokusil takto dokonale dotykove ovladani ve spojeni s velkym panelem nepochopi. MBP uz pouzivam jen zridka (cimz jsem potesil svoji manzelku, ktera ho dostala misto stareho MB). A to je tak vse, co jsem chtel sdelit. Jsem uz leta spokojenym uzivatelm produktu Apple a jak zde jiz zaznelo smeji se, jak blahem, tak nekterym komentujicim, kteri hodnoti neco, o cem jen cetli par recenzi.

0/0
2.5.2010 20:20

Host

Re: IPad

Jo za srovnatelnou cenu notebooku si můžeš koupit taky dvakrát rychlejší desktop. Ty jsi jeden z těch, co nepochopili. iPad není databanka na fotky, abych k ní nutně musel připojovat foťák. Od toho mám jiné zařizení, přímo k tomu určené.

0/0
20.4.2010 12:38

Host

Re: IPad

A k čemu tedy má ten tolik vychvalovanej display? Na net? Na knížky? To si můžu za 170usd koupit GPS navigaci s win CE, 7" displayem a sdio slotem.

0/0
20.4.2010 20:48

tučňák na útěku

Re: IPad

Ale nebudeš tam mít Jabko! 8-o

0/0
22.4.2010 21:08

Host

Re: IPad

Se zařazením tohoto zařízení souhlasím,a také tleskám.Ale třeba to usb a čtečku karet bych uvítal.Modelová situace.Jedu na dovolenou,beru foťák,a chci si výsledné fotky prohlédnout na něčem lepším než je displej foťáku.Mám sebou iPad.Ale jak ty fotky do toho dostat?Bez usb,bez čtečky karet.Myslím si,že toto fun zařízení by to mohlo mít.Jinak je to dobré zařízení pro normální život bez stresu po celodení šichté.

0/0
19.4.2010 22:17

Host

Re: IPad

No ja jedu na dovolenou abych si ji uzil a nafotik nekolik stovek fotek, ktere prohlizim v klidnu doma na desktopu. Prohlizet neco a tridit na dovolene, tak to opravdu ne, dle meho nazoru neprakticke.

0/0
19.4.2010 22:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.