Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volíte ČSSD, ODS, ...? Možná hlasují proti vám, ověřte si to on-line

Své volební rozhodnutí nemusíte zakládat jen na reklamách, slibech a dojmech. Díky internetové kalkulačce si můžete za pár minut spočítat, kteří politici hlasují podobně, jako byste hlasovali vy, a kteří jdou naopak proti vašim názorům. Možná budete překvapeni.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

JDE TO I RYCHLEJI:

 http://www.rozhlas.cz/zpravy/volby/_zprava/738375

0/0
27.5.2010 16:00

Host

fotka

ta fotka je uchylni

0/0
27.5.2010 13:25

Host

Zajímavé

Tak tahle stránka mi docela otevřela oči, chtěl jsem volit ČPS, ale to už má větší shodu i ČSSD. Jako moje jednička vyšli Moravané. No, takže cílová strana změněna. :-)

0/0
22.5.2010 13:27

Host

nevolim ODS v žádném případě..jejich koncentrační politika s

0/0
20.5.2010 19:10

Host

ods nevolit!!!!!

0/0
20.5.2010 19:09

michmech

Volbomat.cz

Další předvolební kalkulačka, kterou doporučuju vaši pozornosti, je na stránkách www.vobomat.cz. Na rozdíl od KohoVolit.eu je to založené na volebních programech.

0/0
18.5.2010 15:37

Host

Kalkulačka je absolutní podvod.

Zkuste si zadat odpovědi všechny, pro, potom vešchny proti. Ještě jsem si zadal všechny odpovědi nevím, jen jednu z povinnosti pro.VÝSLEDEK BYL VŽDYCKY ÚPLNĚ STEJNÝ. Čili nějaký šmejd dělá propagandu Havlově lásce, straně zelených.

0/0
14.5.2010 13:44

Host

Re: Kalkulačka je absolutní podvod.

0/0
20.5.2010 19:12

Host

Řekl bych, že to funguje

Vyšla mi nejvyšší shoda s KSČM, kterou pravidelně volím coby nejmenší zlo. Asi proto je to jen 17%.

0/0
9.5.2010 17:58

Host

Re: Řekl bych, že to funguje

0/0
20.5.2010 19:12

Host

Re: Řekl bych, že to funguje

Ty jseě, taky dobrý ču.. rá.k!

0/0
28.5.2010 12:08

Host

Není to tak úplně jednoznačné

Uvědomte si, že je těžké shrnout zákon do jedné věty (obzvláště český).

Třeba může být u jinak rozumného zákona nějaký nesmyslný přílepek a proto pro něj někdo nehlasuje, ač se samotným principem zákona souhlasí.

Takže je potřeba brát to s rezervou.

0/0
8.5.2010 20:01

Host

Re: Není to tak úplně jednoznačné

To je sice pravda, ale jsou tam na výběr stejné možnosti jaké mají poslanci. Ani oni nemusí být plně obeznámeni se vším co v daném zákoně je (předchozí nepřítomnost, nepozornost, spánek...) Pro hrubou orientaci to postačuje.

0/0
9.5.2010 18:08

Host

Tak zase

Tak nám ten blb Čermák zase nadělil zcela idiotský článek o humoru Microsoftu opět se zakázanou diskuzí. Tak se mu vyhněte a neklikejte na něj!!!

0/0
5.5.2010 1:23

Andee

Re: Tak zase

Bohužel jsem si tu blbost přečetl, když nebylo v nadpisu Čermák ;-€;-O

0/0
6.5.2010 0:41

Vedoucí kolotočář

Od kdy je CSSD stredopravicova strana?

CSSD je stredolevicova!! Redakce, opravit na grafu!

0/0
4.5.2010 15:03

Host

Je to zajímavé

Volím malé strany a vyšla mi oranžová.Překvapení jako hrom.:-(

0/0
4.5.2010 14:31

Host

Re: Je to zajímavé

Ono je zajímavé už samotné znění některých otázek. Některé mi přijdou lehce zavádějící a ani bych se nedivila, kdyby tvůrci tohoto dotazníku byli zabarveni do "sexy" oranžové.

0/0
4.5.2010 23:00

Host

Re: Je to zajímavé

To bude spíš tím, že nemálo lidí volí pravicové strany proto, že se považují za něco víc než ve skutečnosti jsou, čímž si ve skutečnosti škodí.

Nahrává tomu propaganda o tom že pravici volí ti inteligentnější, zatímco levici spíš primitivové. Málokdo chce asi ám sobě dokazovat, že je primitiv a tak se mnozí mylně považují za pravičáky. Když pak dojde na konkrétní věcné případy, dospějí k jiným závěrům, protože jsou nuceni vyvodit si je logicky a ne na základě emocí podstrčených reklamou.

0/0
9.5.2010 18:45

intergalaktik

He??

Cely zivot volim pravicove strany a najednou mi vyslo ze jsem vlastne kovany komunista???? No to jsou zmeny;-D

0/0
3.5.2010 14:51

weselka

celkem vyrovnané

Já to mám hodně vyrovnané a to dokazuje, že u mě není všechno jenom černé nebo jenom bílé. Takže opět budu volit stranu která má šanci vyhrát a je to pro mě nejmenší zlo.

ODS 11; TOP 7; ČSSD 6; SZ 4; KDUČSL -1; KSČM -18

Mezi poslanci vyhrál Melčák ;-) 33 ČSSD za ním tlupa odeesáků a na konci jak příznačné... Ivana Levá -33 z KSČM

Já jsem s výsledkem celkem spokojený :-)

0/0
3.5.2010 13:08

Host

Re: celkem vyrovnané

U mě dopadla nejhůř ČSSD dokonce až za komunisty. :-)

0/0
5.5.2010 11:35

donotcrosss

test

mě vyšlo kdu-čsl pak zelení a pak ods ČSSD a KSČM bylo nakonci takže já jsem docela spokojený.. R^ ikdyž mi tam chybí ty neparlamentní strany

0/0
3.5.2010 12:03

Dr_Ban

nechci volit současnou parlamentní stranu

0/0
3.5.2010 11:50

Host

PODRAZ

Roman: Tak hele... Tohle uz je podraz... Pristupuju k idnes spolu s ihned.cz jako opravdu k poslednim, kterym duveruju. Ale tohle jste prepalili. Muzete delat co chcete, ale ja ty oranzove smejdy nikdy volit nebudu !!!!!

0/0
3.5.2010 11:07

Host

Re: PODRAZ

Protože seš pitomec a kvůli takovým pitomcům jako seš ty, kteří ani neví koho by správně měli volit vedou republiku strany, kterým podvod a lež není vůbec cizí. Mimochodem portál idnes je prolezlý propagandou ODS, takže pochybuji, že by sem umísťovali test, který by byl zmanipulován ze strany ČSSD a to hlasování těch poslanců se dá ověřit.

0/0
3.5.2010 12:04

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: PODRAZ

Vůbec nechápu, o čem mluvíte, zkuste to upřesnit, zatím jsme se jenom dozvěděli, že nám důvěřujete, že nebudete volit oranžovou stranu a že jsme něco přepálili, ale jak to spolu souvisí? :-)

0/0
3.5.2010 12:26

Host

Re: PODRAZ

Roman: Ano, uznavam nechal jsem se trochu unest. Diskutujici, co odpovida na muj prispevek pred Vami ale ocividne s pochopenim problem nemel, takze co dodat. Hlasoval jsem pro ponechani materske na soucasne vysi, dal ponechani poplatku u lekare, proti odvolani vlady p. Topolanka atd. atd. A vysledek? 23% CSSD, a 3% ODS. A podle reakci ostatnich ctenaru jsem asi nebyl jediny.....

0/0
3.5.2010 13:43

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: PODRAZ

Tak jsem schválně vyplnil jen ta hlasování, o kterých mluvíte: proti odvolání vlády, pro poplatky, proti zvýšení mateřské. Výsledek? ODS 98 %, ČSSD -90 %. Takže buď jste špatně vyplnil dotazník (pozor na dvojitý zápor), nebo jste si to "zkazil" ostatními odpověďmi. Takže se obávám, že chyba je na vaší straně, nic ve zlém.

0/0
3.5.2010 23:26

Host

Re: PODRAZ

Kdepak, kalkulačka je opravdu zmanipulovaná...

0/0
4.5.2010 12:32

Host

propaganda

tento test je hodně zvláštní....po kombinaci otázek vždy vyšli ČSSD, jako první a vzápětí hned komunisté.....trapná manipulace....test jsem opravdu dělala 5x a sama jsem se přesvědčila, jak je to trapná propaganda.....a koukám, že všem vyšli podobné výsledky8-o

0/0
3.5.2010 6:34

Host

Re: propaganda

Souhlasim !!!! jde o propagandu.

Divím se, že se portál jako iDNES k nečemu takovému nechal propůjčit. Kde je jeho dúvěryhodnost, kterou hlásá ve svém sloganu.

 

0/0
3.5.2010 7:29

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: propaganda

Propaganda má mnoho významů. Ten, který asi máte na mysli, se ale pro popis situace opravdu moc nehodí. Test kompatibility hlasování je myslím pravý opak - hledá shodu nikoli na základě manipulací, sympatií a sloganů, ale na základě názorů.

0/0
3.5.2010 10:52

Host

Re: propaganda

Ještě jeden argument pro přemýšlění o důvěryhodnosti:

 chtěl jsem vypátrat, komu doména ( kohovolit.eu kohovolit.sk) patří. Ale to není možné protože autoři projektu zvolili (záměrně????) domény rejistrované NE v česku. U českých domén (končí . cz)) je totiž zjištění vlastníka otázkou sekund.

A takl se vnucuje otázka: Proč to autoři chtějí utajit?

0/0
3.5.2010 7:31

Host

Re: propaganda

Kohovolit.eu: vlastník domény je Michal Skop, Plasy. Zdroj: whois.eu. Stačí umět anglicky, pak je to taky otázka sekund.

Myslím, že mnoha lidem vyšla opačná politická orientace jenom proto, že neumí číst otázky, popř. domyslet důsledky. Je jich tam dost položených negativně. A taky je třeba u každé otázky trochu přemýšlet, co by to znamenalo. Nejen si říct "zrušit daně je super".

0/0
3.5.2010 9:49

lu1

Re: propaganda

Souhlasím, bylo třeba přemýšlet, na některé otázky  ( a nebylo jich málo) jsem musela odpovědět  nevím, protože o konkrétním problému nic nevím...což  mě donutilo si následně o tom něco přečíst...i přesti mi ČSSD nevyšlo :) takže pro mě test zbytečný nebyl.

0/0
3.5.2010 10:08

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: propaganda

Utajit? To myslíte vážně? Nezlobte se, ale asi budete muset vyzkoušet jiný whois nástroj pro vaše "pátrání", než budete moci psát fráze jako "utajit" nebo "záměrně????" ;-D Hledejte prosím propagandu ve volebních slibech, ne v mezinárodně registrované doméně :-)

A abych jen nekritizoval: propříště vyzkoušejte třeba domaintools.com nebo eurid.eu, až budete zase nějakou doménu zkoumat.

0/0
3.5.2010 10:57

Host

Re: propaganda

v práci vyšli skoro všem zelení první a mně ODS s TOP. ČSSD poslední, nevím, holt se možná jen tváříte pravicově ;)

0/0
3.5.2010 7:44

Host

Re: propaganda

přesně tak, mně vyšlo 35% ODS a 33%KDU a u KSČM -41% a u ČSSD -39%

0/0
3.5.2010 9:29

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: propaganda

Myslím, že jste mimo. Samozřejmě, že ČSSD nevyjdou vždy první. Tahle diskuze to ostatně dokazuje, stejně jako jednoduchý text, který jste si evidentně neprovedl (vyplnit test dvakrát, přičemž podruhé inverzně). Váš komentář je irelevantní a je mi líto, že to nevidíte.

0/0
3.5.2010 10:47

donotcrosss

Re: propaganda

no možná to ještě nevíš ale jsi komouš.. ;-D

0/0
3.5.2010 12:04

forrest007

8-o

  Výsledek od +2 do -5 :-/ a poslanci od +20 do -25  

Asi budu volit všechny ;-D

0/0
2.5.2010 23:56

lu1

Re: 8-o

spíš byste se měl odstěhovat ;-)

0/0
3.5.2010 10:09

mpixel

napíšu příklad jak je toto manipulativní

1/ Chcete zavést agenty provokátéry, kteří omezí korupci v ČR na minimum a zajistí že se nebude v politice krást? A zajistí prosperitu České republiky? ANO nebo NE.

2/ Chcete aby aby výběrová řízení byla transparentní, aby ke korupci vůbec nemohlo docházet. A nechci fiancovat nějaké desítky agentů z mých daní. ANO NE

0/0
2.5.2010 23:12

mpixel

Re: napíšu příklad jak je toto manipulativní

pokud odpovíte na obě otázky ano. Tak je třeba se zamyslet na takovým testem.

0/0
2.5.2010 23:14

mpixel

Re: napíšu příklad jak je toto manipulativní

protože svět není černobílý a také může existovat jiná daleko lepší cesta, než ta která se zdá být jasná, bez možnosti jiné alternativy.

0/0
2.5.2010 23:15

Host

Re: napíšu příklad jak je toto manipulativní

Ale takové manipulativní otázky, které zde uvádíte, v testu vůbec nejsou, tudíž váš příklad vychází tak nějak naprázdno. O agentu provokatérovi není v testu ani slovo, právě naopak, je tam napsáno, že tento agent je pasivní, žádný provokatér. O prosperitě se v té otázce taky nemluví. A ta druhá otázka, kterou uvádíte, to je úplná volovina, nejde o žádný konkrétní návrh, ale o to, zda chcete, aby se plnily vaše sny (nějakým nespecifikovaným způsobem) - o tom se v parlamentu nehlasuje.

0/0
3.5.2010 12:32

Městečko strašení

No

pokud nějakému "pravicovému" diskutérovi vyjde soulad s ČSSD, není to nic špatného. Jen by se měl zbavit vlivu propagandy a více poslouchat své nitro - srdéčko.  V

0/0
2.5.2010 22:10

Andee

Re: No

Zajímavý je, že mě se v popředí drží z ČSSD jenom Zaorálek s Kostou ;-D

0/0
2.5.2010 23:19

Host

Re: No

Já mám největší shodu s Doktorem (ODS)-61% a u lidí s ČSSD vede Melčák, Wolf a Snítilý .... (Kolem 0÷3%) ;-D

0/0
3.5.2010 9:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.