- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak mi nejak neni jasny ze na youtube v nekterych klipech z kokpitu je docela velky hluk , pritom kdyz jsem nekam letel a piloti obcas meli otevrene dvere do kokpitu letadla tak se mi nezdalo ze by hluk byl az takovy . Vzhledem k tomu ze jsem jen cestujici , tak by me to docela zajimalo ,jestli opravdu v pilotni kabine je vetsi hluk nez v prostoru pro cestujici , dekuji.
nene, to je dramatizace :) Je tam stejný hluk jako ve zbytku letadla...
Kolik policajtů... ehm... kolik pilotů je potřeba na výměnu žárovky?
pilotů libovolně, ale minimálně jeden spolehlivej autopilot
-místo aby zabránili smrtelnému pádu- k žádnému pádu nedošlo, to si redaktoři konečně uvědomte, tady jste v letectví, ne na chodníku
další rozdíl je, že se brzdicí klapky nepoužívají primárně na snížení rychlosti, ale na zvýšení klesání
To budou machri... meli do ni nejake nahradni dily?
A ja myslel ze k vymene zarovky jsou potreba tri policajti (jeden ji drzi a dva toci stolem) a on ten vtip plati i o pilotech...
štyria, jeden chodí okolo stola v smere otáčania, aby sa mu nezatočila hlava
ani o tom nevědí, hrůza. Ale už je to dávno, moc dávno. Na to gigantické množství startů je havárií málo.
Není to jediná nehoda kolem zapnutí / vypnutí autopilota. Doufám, že dnes už mají jeho funkci ohlašovanou nepřehlédnutelnou kontrolkou (na kniplu?).
Dela to priserny kraval.
http://www.youtube.com/watch?v=OT2eWfkTXss
Je to ten zvuk v 2:43
jak o život, ale letadlo se 170ti lidma se klidně bez varování plácne do bažin a ani mu nevaděj vevysunutý přistávací klapky...