Diskuze

Google přiznal, že při mapování ulic získal i osobní data

Americká společnost Google přiznala pochybení při mapování ulic v některých zemích včetně České republiky. Auta, ze kterých po celém světě pořizuje fotografie pro službu Street View, nechtěně sbírala také osobní informace zasílané po nezabezpečených bezdrátových sítích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

19. 5. 2010 20:24
Z NEZABEZPECENYCH wifi

Panove a damy nezlobte se na me, ale kdyz si to uzivatele nezabezpecej, tak je svobodny pravo kazdyho kdo jde kolem tu sit vyuzit

0 0
možnosti

Host

20. 5. 2010 10:35
Re: Z NEZABEZPECENYCH wifi

Ta slepice tam běhala úplně volně a přelézt plot nedalo žádnou práci... A bylo jich tam hodně, jedna určitě chybět nebude...

Nějak takto si představujete svobodný právo?

0 0
možnosti

Host

19. 5. 2010 19:33
Google získal při mapování i hesla z wi-fi

nikdo by to neřešil, kdyby se tu neoběvil tak zavádějící nadpis :-/ fakt jak bulvár

0 0
možnosti
PK

PK66

19. 5. 2010 12:58
Co to tady vůbec řešíte????

Je tam jasně napsáno, že dostali nějaká data z nezabezpečených Wi-Fi.

Pokud si někdo nechá nechráněnou Wi-Fi, tak je idiot. Google s tím málem, co mohl při průjezdu kolem nasosnout, je ten poslední, kdo takovému hazardérovi může škodit. ;-)

0 0
možnosti

Host

19. 5. 2010 13:39
Re: Co to tady vůbec řešíte????

přesně. pujdu ven nahej a obvinim všechny lidi kolem, že mě viděli a porušují tim mé soukromí.

0 0
možnosti
KN

_Ufon_

18. 5. 2010 19:06
Mohl by se k problému vyjádřit někdo

není naprostý ignorant a třeba alespoň něčemu rozumí? Tedy kdokoliv mimo redakci idnesu... :-/

0 0
možnosti

Host

18. 5. 2010 17:32
No a co

Zjistit informace o nešifrovaných sítích a o přítomnosti šifrovaných sítích v okruhu 2 km dokáže každý puberťák s Yagiho anténou z internetového obchodu, je to stejné jako kdybyste to měli v okně napsáno 30 cm písmenama, každý vyslaný paket vás prozrazuje jako rozsvícený vánoční stromeček. Kdo chce být inkognito tak prostě WiFi vůbec nemá. Že má stejné informace i Google mě proto nijak netrápí.

0 0
možnosti

Host

18. 5. 2010 15:57
hoax

Ano, z nezabezpečné sítě je možné třeba pomocí ARP spoofingu přesměrovat data v síti přes váš počítač a zachytávat komunikaci. Lze odposlouchávat jaké stránky si uživatelé prohlíží, IM komunikaci a případně hesla k NEZABEZPEČENÝM protokolům (ftp, pop, imap - bez ssl) Ale určitě se tato data nezískají za pár vteřin po připojení do sítě, útočník musí často odposlouchávat několik desítek minut, než se dostane k nějaké zajímavé informaci. Většina lidí se stejně k poště připojuje přes webové rozhraní a to je zpravidla šifrované přes ssl.

0 0
možnosti
KN

_Ufon_

18. 5. 2010 19:11
Re: hoax

cože? ;-D To jako aby to ten luft směroval správně? Proč se každý idiot může vyjadřovat ke všemu :-/

0 0
možnosti

Host

18. 5. 2010 15:47
To jako google fakt sniffoval data?

To jako google fakt sniffoval data když projížděl? Fakt? Nebo si jenom očichal ESSID, maximálně tak se přihlásil přes DHCP a zjistil, kde je?

0 0
možnosti
KN

_Ufon_

18. 5. 2010 19:37
Re: To jako google fakt sniffoval data?

odpověz si sám, pokud jsi paranoidní tak piš články do idnesu

0 0
možnosti
A

alikedu

18. 5. 2010 11:24
jo jo, ty omyly

Když hoši házeli molotov do domečku, tak šlo přece také o omyl... Alespoň to tvrdí. Komu věřit a komu ne? Třeba je to obráceně. Google je zlý a ošklivý Velký bratr a hoši hodili na cigány molotov opravdu omylem. Kdo ví.

0 0
možnosti

Host

18. 5. 2010 10:29
pravá tvář společnosti Google

Google v posledních letech zásadně pozměnil svou vizi - z preferovaného vyhledávače na internetu se rozhodl se do budoucna stát vlastníkem veškerého zdigitalizovaného obsahu na zemi a v přilehlém vesmíru ... prostřednictvím internetu chce ovlivňovat světové veřejné mínění ... na základě analýzy dat je již nyní schopen předvídat pravděpodobný budoucí vývoj událostí ... podle toho co se píše ve vašich dokumentech uožených na jeho serverech bude schopen vyhledávat veškeré potřebné informace ... bez ohledu na jejich nějakou ochranu nebo důvěrnost osobních dat ... porušuje vědomě autorská práva a scanuje veškeré vydané knížky s tím, že pokud se to někomu z autorů nebude líbit, tak je může požádat a konkrétní dílo bude možná milostivě staženo z internetu pro veřejný přístup ... atd

0 0
možnosti
LG

Host

18. 5. 2010 14:01
Re: pravá tvář společnosti Google

Tohle se odborně nazývá paranoia.

0 0
možnosti

Host

18. 5. 2010 10:28
naivita čtenářů

Mě jen děsí ta naivita čtenářů, kteří nemají ani ponětí o tom, co je to ten data mining ... na vzorku přenášených dat, byť na relativně malém vzorku sesbíraném z jednotlivých hotspotů se dá poznat tolik věcí, že to ani hlava nebere.

Může jít o IT identifikaci uživatele, jeho e-mailových a IP adres, uživatelských preferencí, webových stránek které z daného hotspotu navštěvuje, hesel, která používá, atd ...

.

To je Google.

0 0
možnosti
LG

Host

18. 5. 2010 14:08
Re: naivita čtenářů

Ale ale. Vzhledem k dosahu tvé WiFi a rychlosti, jakou auto Googlu projíždí je možné nasbírat tak nanejvýš minutu odposlechnutých dat. A to jen v tom případ, pokud zrovna nějaká data vzduchem pouštíš. Přiště to auto pojede kolem tak za 10let. Tak se ukidněte.

0 0
možnosti