Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šest opravdu užitečných funkcí ve Windows 7

Windows 7 jsou proti předchozím verzím vybavené celou řadou nových funkcí. Námi vybraná šestice pomůže ušetřit čas, ochránit data a udržet počítač očištěný od škodlivých kódů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Mizení Quick Launch

Při restartu počítače mi pravidelně mizí panel nástrojů, který bych chtěl používat jako ten klasický XPéčkovský quick launch. Neměl někdo z vás podobný problém? Googloval jsem, ale nepodařilo se mi najít řešení, které by fungovalo...:-(

0/0
2.9.2010 16:27

Host

Re: Mizení Quick Launch

Měl jsem ten samý problém. Jednou jsem hned po jeho přidání restartoval počítač a od té doby držel. Takže teď vždy hned po připdání restartuju.

0/0
3.9.2010 9:01

Host

Re: Mizení Quick Launch

Vyzkouším, dík za radu!R^ Někde jsem se ještě dočetl, že prý stačí z hlavního panelu odstranit panel jazyků - buď ho dát někde do prostoru nebo úplně zavřít.

0/0
4.9.2010 17:01

Host

Světe dive se!

Těmito funkcemi dávno poplývají serverové systémy od Microsoftu už dávno. Můžete si nakonfigurovat server jak chcete. Takže ste nám obyčejným čecháčkům  z té jumeriky nic zláštného nepověděl.

0/0
2.9.2010 10:26

Host

Re: Světe dive se!

Nerozumím řeči tvého kmene...8-o

0/0
3.9.2010 13:55

Host

Testoval jsem Win7 pred lety

a jsou opravdu povedena. Ted se pracuje na dalsich - ponekud revolucnich.

a prijdou Windows ktera si dotvori zakaznik k "obrazu svemu". Bude je vlastne vytvaret sam a pro svoji potrebu.

Moje masina napriklad se zabyva editem HD video. Edit videa je narocny na procesor i pamet i video kartu. Skladuji 2TB videa jen ve filmech (AVI,DivX), 1TB ve svetove muzice od roku 1950 do 2010 (z databaze rozhlasovych stanic v USA), vsechny myslitelne ceske TV serialy vezmou jen 700GB a pod. 

Pro lehky Internetovy provoz a amaterske vysilani "laptop" kousek od bazenu na lenai.. take pro navadeni anten na nekolik ruznych satelitu (nikoliv TV).

Mahler.

0/0
1.9.2010 18:04

Host

Re: Testoval jsem Win7 pred lety

Pred lety? Pokud nedelas v Microsoftu, jako ze pravdepodobne ne, pak bys mel ten stroj casu rychle patentovat.

0/0
1.9.2010 18:28

Host

Re: Testoval jsem Win7 pred lety

Pokud se zabyvate HD videi pak nechapu z jakeho duvodu pracujete s nejakymi Xvidy a podobnymi formaty :O Co s etyce testovani W7 pred lety... jste asi predpokladam vyvojarem u Microsoftu protoze i kdyz jsem beznym uzivatelem relativne pouze registrovany jako pokusny kralik u Mrkvosoftu a jako takovy jsem mel v PC vsechny verze oficialne uvolnene pred vydanim tzn preAlfa, Alfa preBeta, Beta, RC a oficialni a prezto vsechno... nemohu si pomoct ale pamet meho testovani systemu zdaleka nesaha na roky daleko.... tak si dejte vazeny studenou sprchu nebo piste veci poradne paklize nejste nejaky pubertak snazici se o vecnou diskuzi o veci o ktere nic nevi

0/0
1.9.2010 20:41

Host

Re: Testoval jsem Win7 pred lety

zase sis nevzal léky, ze ano?

0/0
2.9.2010 9:17

Host

Re: Testoval jsem Win7 pred lety

Určitě zkus třít si péro studeným froté ručníkem. Já když mám záchvat, tak to dělám. moc to pomáhá.Ten tlak v hlavě ,je pak mnohem menší.

0/0
2.9.2010 17:58

DaliborS

Užitečné funkce

Opravdu užitečnou funkcí ve Windows  je format C:/ ;-D;-D

0/0
1.9.2010 17:28

Host

Re: Užitečné funkce

format c:/ opravdu neznam.

0/0
1.9.2010 19:24

Host

Re: Užitečné funkce

Alt+F4 :-P

0/0
1.9.2010 19:29

The last boy scout verze 1.3

Re: Užitečné funkce

ten slash tam byt nema, ale jinak je to asi nejlepsi funkce..;-D;-D

Me widle nevadi, mam je na disku s linuxem porad, nicmene pouze ze sentimentalnich duvodu..:-PR^

0/0
1.9.2010 21:14

Host

Re: Užitečné funkce

IMHO format c: z bezicich Windows spustit nepujde (za predpokladu, ze je C: systemovy disk).

Ja linux nepouzivam temer vubec, zato posilhavm po Mac OS X.

0/0
1.9.2010 21:56

Host

Dvořák zase zaspal a lže

Dvořáku, kde jsou ty tvoje opravdu užitečné funkce, které nebyly v předchozích verzích?

1) Hlavní panel: nechápu, proč si zasírat tolik potřebné místo. Quick Launch sice měl standardní kontextové menu, ale zato nezabíral tolik místa a vešlo se do něj daleko víc položek.

2) RunAs uměly už Windows 2000.

3) zálohování je kapitola sama pro sebe, ale to nemá smysl popisovat. Znalí ví, neznalý nepochopí.

4) image - tak prasácká obnova se hned tak nevidí. Opravdu neznám složitější program.

0/0
1.9.2010 13:45

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Tím chcete říci, že obnova ze zálohy je složitější než například Photoshop CE 4? Nebo chcete říci, že jste nedokázal pochopit ani tak jednoduchou věc, jako je obnova z bitové zálohy? :-P

0/0
1.9.2010 13:51

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Ty jsi fakt vůl, Dvořáku. Je snad logické, že v odstavci, kde se mluví o zálohování, se myslí zálohovací program, ne?

A zkusil jsi někdy obnovu? Zkus si vytvořit několik záloh, umísti je na síť a potom porovnej, kolik úkonů musíš provést. Porovnej to s Acronisem, Ghostem... A pak mluv.

0/0
1.9.2010 13:54

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Tak speciálne s Acronisem a Ghostem bych radši pomlčel.

0/0
1.9.2010 13:58

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Duvod? Mam s obema nekolikalete zkusenosti a zadny problem jsme nidky nemeli.

0/0
1.9.2010 14:03

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

ty bys měl mlčet úplně Rv

0/0
1.9.2010 14:48

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Hele, tys s Dvořákem pásl husy?

Vyndej si pajec z huby a mazej do školky, za pár let tě možná začnou učit slušnýmu chování, rozumbrado.

0/0
2.9.2010 7:55

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Ne, Dvořáku, husy jsi musel pást s někým jiným. BTW tykání je na Netu naprosto běžné.

0/0
2.9.2010 9:10

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Za prvé, nejsem Dvořák.

Ale oni Ti to už dospělí vysvětlí, že existuje něco jako slušné chování, a to i na síti.

0/0
3.9.2010 13:51

Host

Re: Dvořák zase zaspal a lže

Vzhledem k tomu, ze jsem na Netu zrejme dele, nez ty na svete, jsou mi tve kecy ukradene.

0/0
3.9.2010 19:02

jendaweb

rodičovská kontrola

mám dobré zkušenosti --> https://onlinefamily.norton.com/familysafety/loginStart.fs

R^

0/0
1.9.2010 12:16

Host

zbytečně

Zbytečný popisovat co WIN 7 v prkotinách dokáže když je to OS do skartovačky.

Dělej radši  recense na prográmky do XP :-)

To má pořád víc uživatelů a fandů.

0/0
1.9.2010 11:46

Host

Re: zbytečně

už nepiš ;-)

0/0
1.9.2010 11:51

Host

Re: zbytečně

Ja bych si take neco precetl o systemu, ktery musim pouzivat. Takhle jsem rovnou presel do diskuze, abych si postezoval, ze jsem diskriminovan verzi operacniho systemu z komercnich duvodu. :-P

0/0
1.9.2010 12:32

Host

Re: zbytečně

Nejsi diskriminován, ba naopak. Nemusíš se rozčilovat nad Dvořákovou blbostí a neschopností.

0/0
1.9.2010 13:46

Host

ale klikání

zůstalo stejné z dob Windows 95. Ale možnost si do dialogových oken kromě standardních složek, sítě a dokumentů vrazit složky vlastní, které by pak byly vidět v každém dialogovém okně při otevírání/ukládání, tu od MAC OS X ši Gnome prostě neokopírovali. Ale nesmysly s průhlednostmi - to by jim šlo. Nevidím žádný důvod si W7 pořizovat, když oproti XP jsou změny z hlediska ergonomie pouze kosmetické... Ty screenshoty mě spíš odrazují, i když samozřejmě předpokládám, že se dají všechny ty omalovánky vypnout... W7 = Rv

0/0
1.9.2010 10:40

Host

Re: ale klikání

tady se hlavně jedná o přechod na nový hardware, se kterým musíš mít i moderní OS. Těžko výkon čtyřjádra s 8GB RAM využiješ se svým XP ;-)

0/0
1.9.2010 11:01

Host

Re: ale klikání

nj nekdo potrebuje pracku, jiny zase hracku ...

0/0
1.9.2010 12:34

Host

Re: ale klikání

Přesně, proto mám 12 GB RAM :)

0/0
1.9.2010 13:54

Host

Re: ale klikání

To mám taky a s XP v pohodě. 64bit...

0/0
5.9.2010 12:15

Host

Re: ale klikání

tvůj příspěvěk si nezaslouží ani solidní komentář R^

0/0
1.9.2010 14:48

Host

Re: ale klikání

Přesně tak, je potřeba minimalizace využití prostředků, takže vypnout všechny nadbytečné efekty a nesmysly při spuštění. Proč mi bude z RAM žrát 1 GB nějaké průhledné efekty, k čemu. Potřebuji výkon a ne kraviny. Holt Windows stále bude majortině pro BFU, kteří jsou uneseni vzhledem, který jim nic nedává, na druhou stranu, nepotřebují výkon. Pokročilejší uživatel potřebuje maximální prostředky pro práci. Pro mě je to CADKON, Visual Studio s Intel C++ Compiler, Adobe Flash.

0/0
1.9.2010 15:57

Host

Re: ale klikání

Tak zrovna Adobe Flash rozhodne nepatri do programu setrnych k systemovym prostredkum :D

0/0
1.9.2010 18:25

Host

Re: ale klikání

Mno vlastni slozky ktere jdou videt v dialogovych oknech delat jdou...sam par mam..ale je fakt ze ted z hlavy nevim jestli funguji ve vsem nebo jen v tech standartnich oknech (ja je pouzivma na ukaldani veci z netu, obrazku a tak a to funguje) - ted sem v praci tak to nevyzkousim:)

0/0
2.9.2010 3:56

Host

live mesh

Vše co potřebuji mam uloženo přes live mesh mimo PC, po případné přeinstalaci OS se vše synchronizuje zpět do počítače. Nevhodné pro objem dat větší jak 4GB, ale jak říkám, pro mě vyhovujicí R^

0/0
1.9.2010 9:04

Lukke-Luk

Re: live mesh

R^

0/0
1.9.2010 17:49

Host

..a taky ma neuzitecne funkce(chyby)

Měli by spíš doopravit stávající chyby...

Děsně mě točí, když se chci přepnout na jiného uživatele a jsem přihlášen do dočasného profilu. Fakt super! Řeším restartem.

A rozpoznávání sítě - to je taky chuťovka, to když mi je domácí síť označena jako veřejná a NEJDE to změnit. Prostě Windows 7 už myslí za vás.

0/0
1.9.2010 9:00

Host

Re: ..a taky ma neuzitecne funkce(chyby)

stačí tu síť smazat, najít znovu a označit jako domácí ;-)

0/0
1.9.2010 9:06

Host

Re: ..a taky ma neuzitecne funkce(chyby)

Kdepak, nejde to. Ten text s označením rozpoznané sítě není klikací - prostě W7 jsou neomylné a názor uživatele je mu fuk.

Pro úplnost jen dodám, že k uvedenému jevu u mě docházelo v konfiguraci, kdy W7 dělaly router ven do Internetu pro domácí síť, tj. byla 2 síťová rozhraní - jedno do LAN a druhé ven. Vygooglil jsem spoustu textu o výskytu tohoto jevu, ale bohužel nikde návod, jak z toho ven.

0/0
1.9.2010 9:24

Host

Re: ..a taky ma neuzitecne funkce(chyby)

centrum síťových připojení a sdílení - tam kliknete na síť a vyberete si - v zaměstnání, domácí, veřejná ( Windows 7 Ultimate x64 )

0/0
1.9.2010 9:29

Host

Re: ..a taky ma neuzitecne funkce(chyby)

Kdepak, není to klikací. (W7 Ultimate 32bit.) Prý to dělá v sítích, když nemá nastaven adresu routeru (což nelze, pokud v mé domácí síti je routerem sám, že). Ve standardním (=častějším, asi) zapojení za DSL routerem ovšem není s rozpoznáním sítě problém. Lze přehodit na "domácí síť" a to si pak pamatuje.

0/0
1.9.2010 9:45

Host

Re: ..a taky ma neuzitecne funkce(chyby)

aha, zvláštní 8-o

0/0
1.9.2010 9:52

Host

Re: ..a taky ma neuzitecne funkce(chyby)

Zkus počítač znovu vložit do domény, to mně pomohlo. V.

0/0
1.9.2010 14:43

Host

Indexování obsahu je snad jen pro domácí použití,

profesionál VÍ, KDE CO MÁ, navíc to slušně užírá výkon počítače potřebný na práci. W7 KONEČNĚ mají slušnější zálohování, je to sice pomalé, ale funguje to. (Vyzkoušeno několikrát, jak souborová tak i bitová kopie). Ostatní jsou kosmetické záležitosti, které si každý řeší dle svého vkusu.

0/0
1.9.2010 8:55

Host

???

Očekával jsem ze se něco dozvím a ono nic . Je to moje hloupost že pořád koukám na takové články s očekáváním...:-(

0/0
1.9.2010 7:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.