- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
na čumáku při odjezdu z Berouna??? Fůůůj! Styšte se, ČDC na tohle nikdy nedosáhne, nechápu který osel to tam dolepil...
Zkušební provoz se zatím odehrává na Cargu, tak proč by si to neoznačili. Je třeba zkusit tu mašinu na všech typech vlaků, aby se ozkoušela. Navíc si teda neuvědomuju, že by třeba v Rakousku někomu vadilo, že Taurus tahá náklady...
BTW, při katastrofálním nedostatku elektrických mašin na českých železnicích se dost možná v běžném provozu dočkají záskoků i u Carga.
jsou výborné, výkon až nadbytečný, aspoň má rezervu a rychlíky zvládne bez obtíží.
Důležitá je spolehlivost v provozu a ta se ukáže časem.
K výkonu 7,2 MW mám pro ty co zde spekulují jestli je to moc nebo málo, toto vysvětlení: Výkon 7,2 MW dokáže využít lokomotiva teprve při rychlosti nad 160 km/h, protože do této rychlosti jí to neumožní velikost tření mezi kolejí a koly (adheze). Obráceně, maximální možnou tažnou silou 4 nápravové lokomotivy 88 tun těžké se rozjíždí do rychlosti 160 km/h.
Před cca. 3 měsíci jsem jel vlakem přes Velký osek a byl tam zaparkovaný poslední kus francouzké techniky (AGV) tažený za dieslovkou. V tomhle bych se nechal povozit po testovacím okruhu
no neviem,nie som odborník,ale výkon lokomotívy 7.2 MW/Megawattu/ sa mi javí ako priveľký.Čakal by som to v rádoch tisícok kw-okolo 10-15000 kw.Vysvetlite mi to alebo je to preklep?
To jen proto ze jsi jelito co ve skole nenaucili ze 1MW = 1000 kW . Boze co to sem chodi za lidi...
Stačily by takové lokomotivy a nové vagony, rozhodně by se ušetřilo za ten problémovej italskej šmejd, stejně je u nás maximálka 160km/h.
Ono je to trošku složitější... Pendolína mají možnost jet více jak 160 km/h, tuto rychlost mohou využít např. na tratích v Německu, ve chvíli, kdy se podepíše ta správná smlouva - a také se s tím počítá.
A jen tak mimochodem, u převážné většiny nového zařízení se vyskytují nějaké chyby nebo problémy, stejně jako tomu bylo u Pendolina. Nechci rozebírat kdy a kdo je měl odstranit, před vypuštěním na trať, ale chci Ti jen naznačit, aby jsi se zamyslel.
že se opět vyhazují peníze za dopravní prostředek pro oranžová individua, místo stavby dálnic.
Tím si chtěl říct, že vlakem jezdí jen socky? Uvidíme čím za pár let budeš jezdit až benzín zdrahne tak, že se to nebude vyplácet ani po stránce komfortu.
Myslim,ze bude mit zasadni problem se schvalenim v zemich na zapad od nasich hranic -> CD nedostanou to co chteli....
Po technické stránce problém mít nebudou, naše normy jsou srovnatelné s okolními státy. Budou se však objevovat byrokratické a politické překážky, to je jisté.
za ty prachy jako z tanku?? 20 ?? nó, asi bylo levnější pro všechny koupit ojeté Taurusy - ČD to vyšlo levněji a Škodu to vyšlo ještě levněji !!