- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Krásná a velmi chytrá mašinka. Jen ta Slovenská nemá cílové brzdění.
proc je fotka interieru nahrazena pocitacovou vizualizaci? vypada to hloupe
super je, když do vlaku nastouúpí děti nebo banda teenagerů a na každé stanici 5x mačkají tlačítko opakované hlášení
nezlobte se na mne, pane Jančare, ale takovýhle titulek, to je prostě Aha a Blesk dohromady...
Tak myslím, že pan Jančar se na vás vlastně asi zlobit nebude. Titulek přeci obvykle dělává někdoúplně jiný než autor článku, někdo, kdo to třeba ani nečetl celé. Mimochodem, tenhle článek je mnohem rozumnější než často plivací články Jana Sůry vystavěné na omylu. (Ten poslední tedy takový už nebyl.)
piňdolíno jede přes 200. Jen u nás mu to předpisy na tratích co jsou k dispozici nedovolují.
Nyni ma zkousku na 200km/h, vic nesmi,... ale muze jet 230km/h, ... jinak mate pravdu, predpisy nedovoluji rychlejsi jizdu nez 160km/h a trate jsou vetsinou staveny na max 200km/h, vyssi rychlost by si vyzadala dodatecne upravy trati...
Jsem zvědavý jak si ČD poradí s jednobarevností a odlišením od konkurenčních firem.Na české železnice se chystá Student Agency,později určitě i jiní dopravci.Předpokládám že vlaky SA budou žluté a když se podívám na ČD tak je každý vagón jiný Pendolino taky,to se bude trochu blbě rozpoznávat.
však ČD už mají jednotný nátěr, akorát nemají peníze na to aby zbytečně hned všechno přemalovávali .. najdi si starší články třeba tady na idnes
ač kontrukční rychlost byla pomalejší. A nebo byli nádražáci tenkrát rychlejší?
V čem jako mšly být rychlejší a kdy? Zní to jako omyl. Dnes se přeci s CityElefantama jezdí i co do průměrné cestovní rychlosti nejrychleji v historii ČD.
Ako čítam, jednému vadí hlasné oznamovanie staníc, druhému tiché oznamovanie staníc, tretí tam cíti zasa WC, štvrtému sú zasa nepohodlné sedačky, piatemu sú zasa nevkusné okná, šiestemu odpadové koše atď.. Kto by vám vlastne všetkým ulahodil? Určite sú tie súpravy lepšie ako tie čo premávali pred nimi.! A či predbehnú pendolino alebo nie, v tomto prípade nehrá žiadnu úlohu ako aj či sú rýchlejšie než české!!! Neviem prečo tu okolo toho tak mudrujete. A keby už aj hneď bol na Slovensku o čosi rýchlejší, čo na tom?
...jednému vadí hlasné oznamovanie staníc, druhému tiché oznamovanie staníc...
Jde o to, že nejmodernější systémy hlášení dokáží hlasitostí reagovat na aktuální zaplnění vagónu nebo tramvaje, a tedy na měnící se akustický útlum.
V Ziline ludi novy vlak zaujal a potesil, paraadny
Vidne "zlate ceske rucicky" nasich brachov sa nezapruuu.
Já jen nechápu, proč to nemůže jezdit i u nás. Zaměstnali by se vlastní lidé, ale to zdejší úplatní politici nechtějí, neměli by z toho tak dobrý desátek.
Kam jste jen dovedli tento stát...
jeté regionovy??? Nebo to tady bude jezdit 50 let jako všechny vlaky? No jsem rád, že mám auto
Nikdo nekoupí. Není třeba, coby pouhá rekonstrukce byly relativně levné. V době, kdy už bude víc peněz na nové např. RegioShuttly od Štádlera, se ochotně rozpadnou samy. Žádné extrémní prodlužování životnosti jako u starých panťáků nehrozí.