Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Firma BP devastuje ropou oceán. Vyberte pro ni nové logo

Navrhněte nové logo pro British Petrol. Ekologická katastrofa v Mexickém zálivu a laxní přístup managementu BP podnítila grafiky z celého světa k návrhům "adekvátnějšího" loga a značky společnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kokesak

Loga BP

Všechna loga jsou pěkná, ale já stejně nevím, které se mi líbí víc.

0/0
8.7.2010 18:06

Host

Kdyby

Kdyby se něco podobného stalo v Petro China, manažeři a vedení té společnosti už by touto dobou byli dávno po smrti.

0/0
21.6.2010 14:43

Host

Re: Kdyby

100% souhlas, ale  že se to stalo zde tak jen sledujeme jak má ředitel BP klídek na jachtě, Obama klídek, do moře chlejstá ropa proudem a jediná starost je jestli budou BPdividendy... OTÁZKA ZNÍ: jak přesvědčit lidi kteří pohrdaj čímkoliv kromě peněz co tryskaj ze dna može že by třeba měli dbát na nějakou bezpečnost???

Nevidím jinou možnost  než že se najde několik hodně nas.r. Amíků kterejm se podaří unýst vedení BP, dotáhnou je na moře a nechaj utopit v ropě...natočit na video, sestříhat na cca 3min video a s komentářem, že takhle dopadne každý kdo pohrdá přírodou umístit na internet. Vsadím se že příště by si každá manažerská mr.dka pečlivě zkontrolovala jestli je vše vpořádku, dle předpisů a možná i o trochu lépe....

0/0
30.6.2010 13:10

Host

:(

V tomto průseru není nikdo bez viny.

0/0
18.6.2010 1:20

mpes4

Na druhou stranu...

na pumpách BP teď  v USA nakoupíte velice levný benzín :-)

0/0
13.6.2010 19:24

Host

Tady jsou občas dobří demagogové

Prý za to můžeme my všichni, protože ropu vyžadujeme.

Jako že když někomu vybouchne pekárna na plyn, tak za to taky můžeme my všichni, protože jíme rohlíky.

Ti lidé musí být už od přírody nezodpovědní, vychytralí a chamtiví, neštítící se žádného podvodu, který vydělá pár korun navíc. Oni snad ještě ty podvodníky litují. :-/

0/0
10.6.2010 15:55

Host

Re: Tady jsou občas dobří demagogové

Je otazka - jestli skutecne neco zanedbala a nebo doslo k nepredvidanym a tezko odhadnutelnym okolnostem jako pri padu letadla.

Je to souboj s prirodou podobne jako tezba Cerneho uhli ci jinych nerostnych surovin v dolech - i tam dochazi k neststenim pres veskerou mozna opatreni - tedy i tam ne vzdycky nekdo neco primo zanedba.

A co se tyce te pekarny na plyn - i zde je urcita moznost expoloze i pri zachovani vsech bezpecnostnich opatreni.

0/0
10.6.2010 16:41

Host

Re: Tady jsou občas dobří demagogové

Ty si fakt myslíš, že by pekárna (většina používá plyn) může jen tak vybouchnout, i když provádí pravidelnou údržbu, servis a dodržuje zákony a normy? Neměli by je potom stavět v nějakých bezpečnostních zónách?

Každý pád letadla je někoho vina - nedbalost/chamtivost, proto se taky vždycky po havárii vyplácí odškodné pozůstalým! Za zasypané horníky vždycky taky může nedbalost/chamtivost! Prostě jsou za to odpovědní všichni ti, co z toho profitovali! Nikdo jiný. Jenom oni s jejich chamtivostí a drzostí podvádět zákony a normy.

0/0
10.6.2010 17:36

Host

Re: Tady jsou občas dobří demagogové

Vydite to v tech dolech LZCELA ZJEDNODUSENE !!!

Proste Dulni otres se da jen velmi spatne predvidat - hornina proste pracuje a to casto zcela skryte a bez varovani - oni asi ty vsichni znalci a vysetrovate co to urci by se meli od vas ucit.

Odskodneni se vyplaci vzdy - proste oni prisli o zdravi behem vykonu sluzby  zrejme jim to zarucuje kolektivni smlouva ci i jen pracovni smlouva !!!!

Proste to odskodneni bere jako dalsi naklady pri souboji s prirodou.

A kdyz do toho baraku s tou pekarnou narazi kamion,ktere mu selhli brzdy - i pri pravidelne udrzbe se to muze stat  - muze dojit k utrzeni potrubi a tudiz uniku plynu a nez to nekdo staci uzavrit tak barak leti do povetri. Totez plati i o pekarne, ktera se na plyn stavi i v oblastech se zemetresenim.

0/0
10.6.2010 22:08

Host

Re: Tady jsou občas dobří demagogové

A ty hornci jsou o tomto riziku pouceni a vykonvat praci hornika je nikdo nenuti - bojis se - tak nelez do dolu. Zde v CR zas neni tak katastrofalni situce a msit bez rizika a tudiz i s nizkym platem je tu dost.

Stejne tak ma vesti riziko i ridic dodavky co jezdi kazdy den v po Praze ci taxikar, hasic a dalsi profese - bojis se a je to pro tebe prilis velke riziko - tak to nedelej. 

0/0
10.6.2010 22:16

Host

Re: Tady jsou občas dobří demagogové

A i pozustaly toho hasic maji narok na odskodneni i kdyz pri tom zasahu nic nezanedbali - proste odskodneni za smrt je soucasti prace a nejspis ho stejne vyplaci POJISTOVNA  a to dle zcela komercni pojistky - zamestnavatel tam pravidelne posila pojistne a je v jeho zajmu dodrzovat bezpecnost nebot pak by mu ta pojistovna nic nedala a on by to hradil ze sveho. 

0/0
10.6.2010 22:25

Host

Re: Tady jsou občas dobří demagogové

Uz kdyz jdete po ulici tak mate znacne riziko - smete vas nakladak ci autobus jehoz ridic prave dostal srdecni infarkt ci neco jineho ci jen je nalitej tak doga.  

Ci vas smete a to i na "vesnicke" silnici motorkar,  jez si s dodrzovanim predepsane rychlosti nelame hlavu ci i je k  tomu navic i on poslien alkoholem.

0/0
10.6.2010 22:21

wooder

Re: Tady jsou občas dobří demagogové

"pozor! autobus!" "Jakej autobus?" "bum!"

0/0
10.6.2010 22:56

Host

BP v pre-marketu +12%

BP dnes poleti nahoru - akorat mi trochu stve ze mi chce Obama zrusit dividendu - ale verim ze kluci z BP to nejak osefuji a budeme o neco bohatsi - no nekupte to kdyz je to tak levny

0/0
10.6.2010 11:27

Host

Re: BP v pre-marketu +12%

jasneee akcie BP ted porostou do nekonecna a jeste dal... akorat sis splet smer BP jde ke dnu a tahle katastrofa ho polozi

0/0
11.6.2010 9:25

Host

Především

Firma by měla zlikvidovat únik a uhradit vzniklou škodu. Její majetek zkonfiskován a použit na odstraňování následků.Následně by jí měla být zakázána činnost. Vedení a manažeři by měli dostat flastr 20let.

Takže vymýšlet logo je legrační. BP by mělo přestat existivat.

0/0
10.6.2010 11:15

Host

Re: Především

Klement Gottwald by z vás melounů (navrch zelený a uvnitř rudý) měl radost.

0/0
10.6.2010 12:25

Host

Re: Především

Na tom není nic zeleného ani rudého. To je prostě odpovědnost za své činy, a měla by ji ctít každá konzervativně uvažující osoba !

0/0
11.6.2010 10:56

.palič.

Re: Především

Klement Gottwald by z vás melounů (navrch zelený a uvnitř rudý) měl radost.

0/0
10.6.2010 12:26

kellmorian

Re: Především

Znicenim "BP" jako takoveho ublizite komu? Vzdyt ta firma je jen administrativni konstrukt, radovi zamestnanci by presli pod jine firmy, reditele a odpovedni manazeri by jeste povysili jinam. Vedeni by melo byt zastreleno, popr. utopeno v rope, tim by byl dan sdostatecny signal ostatnim korporacem, ze vocad pocad, ale dal ani krok, majetek zkonfiskovan, to pochopitelne. A jak by se CEOs z ostatnich firem trasli, ze u zdi budou priste oni ;-D Jako ratlici ;-D;-D Najednou by jim ty obleky a soukrome tryskace zhorkly. R^

0/0
10.6.2010 13:09

Host

Re: Především

Vzhledem k tomu, že škoda přesahuje násobně jmění BP je celkem logické, že veškerý majetek této společnosti se použije na nápravu škod. Firma tím pádem zanikne. Zaměstnanci přejdou pochopitelně jinam a těžbu převezme jiný subjekt, který je zodpovědný a zároveň poučený, co ho čeká. Odpovědní manažeři vyfásnou ještě navrch trest. Žádné popravy. Je jen potřeba, aby majitelé a odpovědní lidé už v tomto oboru nemohli působit. Co je na tom rudého?

0/0
10.6.2010 15:30

Host

Re: Především

Je otazka - jestli skutecne neco zanedbala a nebo doslo k nepredvidanym a tezko odhadnutelnym okolnostem jako pri padu letadla.

Je to souboj s prirodou podobne jako tezba Cerneho uhli ci jinych nerostnych surovin v dolech - i tam dochazi k neststenim pres veskerou mozna opatreni - tedy i tam ne vzdycky nekdo neco primo zanedba.

Nahradau skody bude platit urcite - ale s potrestanim az jak dopadne vysetrovani !!

A vubec to nemusel byt vrcholovy manazment - ale jen mistni manazeri te plosiny ci nekolika plosin - kteri setrily - nebot na zisku oproti nakladum mohli jiste  zavisi vyse jejich platu.

0/0
10.6.2010 16:56

Host

Re: Především

Je celkem jedno, jestli to byl úmysl, zanedbání, nebo chyba systému ve té společnosti. Výsledek je pořád ten samý. A pokud vytvoří takovouto gigantickou škodu, tak by již do smrti něměl mít možnost jakýmkoliv způsobem podnikat. Jistě že určit konkrétní osoby musí až vyšetřování. Trest by měl být ale exemplární. Následky jsou mnohonásobně horší než u nějakého masového vraha, takže tomu by trest měl odpovídat.

0/0
10.6.2010 17:22

Host

Re: Především

"Následky jsou mnohonásobně horší než u nějakého masového vraha"

To tvrdite ovsem jen vy !!!!

0/0
10.6.2010 22:09

Host

Re: Především

A vy tvrdíte, že ne?

0/0
13.6.2010 2:41

Host

zastreleni manazeru

Nicmene souhlasim s tim, ze spravni rada BP by mela jit ke zdi. A je jedno, zdali neco mohla, nebo nemohla ovlivnit, kdyz se dari, ziji si jako kralove, kdyz ne, je cas na trest. Koneckoncu komu by chybeli nejaci darmozrouti z spravnich rad, gro prace delaji technici, inzenyri a delnici a ti se snazi sec muzou.

0/0
10.6.2010 10:14

Host

shoz palivovzdusnych bomb

dole byl odkaz na web o moznosti znicit a tim i zavrit vrt atomovym vybuchem. To je sice extrem, ale muze mi nekdo rici, proc nedoslo k spaleni aspon casti skvrny na sirem mori pomoci gelovych palivovzdusnych bomb?

0/0
10.6.2010 10:10

Host

Re: shoz palivovzdusnych bomb

jestli je na dně moře ložisko, ze kterého samovolně tryská ropa, tak by se výbuchem jen uvolnilo najednou. Ta skvrna je velká jako ČR, kolik těch bomb by se jako mělo použít? Milion?

0/0
10.6.2010 11:26

Host

s u p e r ! ! !

už máme samolepy ...)     S G Z . Cz

0/0
10.6.2010 0:01

Host

rád bych vybral, ale nemám čas

vybírám logo pro mosteckou uhelnou

0/0
9.6.2010 21:19

Host

Re: rád bych vybral, ale nemám čas

to by myslim vyhralo tohle logo http://www.krusnohorsky.cz/image/200811191551_jezeri.jpg

0/0
9.6.2010 22:18

Host

kolemjdoucí

Zprvu jsem tomu nevěnoval moc velkou pozornost, ale když jsem se dozvěděl, že tam uniká denně víc jak milión litrů ropy do oceánu, tak mě to vyděsilo.

Absurdní tvrzení nějakýho papaláše z BP , že to dají do původního stavu :-)

Nikdy to nedají do původního stavu !!! Totálně to zahumusili a i když do toho příštích padesát let vrazí všechno co vidělají, nebo co vidělali, o čemž pochybuji, tak pak budou muset ještě dalších padesát let čekat, až se s tím zbytkem bordelu vypořádá sama příroda.

PC: kupujte mořské ryby, jsou zdravé :-) Pochoutka :-)

Američani budou prodávat sardinky naložené v ropě, rybičku sníte a nálev můžete použít místo pepa do krbu nebo nalejt do sekačky a posekat zahradu.

0/0
9.6.2010 20:37

hlnocd5

Re: kolemjdoucí

Ale daji, ropa neni ve finale nejak extra nebezpecna. Toxicita je temer nulova, paklize dojde k omyti a odklizeni postizene zeminy a kamenudo dvou let nic nepoznas. Kdyz prosakoval Valdez tak se taky rikalo, jak bude pobrezi Aljasky znicene a dneska tam nepoznas ze se tam neco kdy stalo.

0/0
9.6.2010 20:41

Host

Re: kolemjdoucí

Ropa je slušně agresíviní kapalina. Zkus si do ní ty chytráku na pět minut namočit ruku, a uvidíme......

0/0
11.6.2010 10:58

Host

Re: kolemjdoucí

vidělat se nepíše

0/0
10.6.2010 11:28

Kokesak

Re: kolemjdoucí

Správně se píše "vydělat".!!

0/0
8.7.2010 18:08

Host

re

tjn obzvlast ty tvoje ucty ;)

0/0
9.6.2010 19:55

Host

Co se divíte ?

Tu plošinu stavěla firma HYUNDAI. Běžte se podívat do Nošovic jak se dělají "bezpečná" auta ;-D

0/0
9.6.2010 19:36

hlnocd5

Re: Co se divíte ?

takovych plosin je na 50.000......takze opet zase mimo.

0/0
9.6.2010 20:28

Host

MATE PRAVDU

STAT SE TOHLE V RUSKU TAK UZ JE TO UCPANE. A TLUSTI AMERICANI BY JESTE RUSKO KRITIZOVALO ZE TO UCPALI TAK POZDE Rv

0/0
9.6.2010 19:35

hlnocd5

Re: MATE PRAVDU

hm.....a muzes nam prosim ty genie rici, jak by to ti rusti bohatyri udelali? BP uz zaplatila 1.25bilionu dolaru na ucpani vrtu....porad se nedari. Kdyby jsi jim rekl jak na to, tak te jiste slusne odmenej

0/0
9.6.2010 20:29

Host

Re: MATE PRAVDU

akorat oni to nechtej ucpat, ale chtej z toho dale cerpat coz je rozdil. Ucpat se to dalo hned.

0/0
9.6.2010 22:07

hlnocd5

Re: MATE PRAVDU

no jasne ze se to dalo ucpat hned, proto to BP stalo 1.25bilionu dolaru. Inteligenti jako ty me opravdu dostavaji, muzes mi prosim vysvetlit, jak se to podle tebe da hned zavrit??

0/0
10.6.2010 0:55

Host

Re: MATE PRAVDU

TOTALNI NESMYSL !!!!

Ihned by to ucpaly - kdyby vedeli jak - vedou tam pomocne vrty a ty prave ulehci tomu hlavnimu a pak to teprve budou umet skutecne zacpat !!!

0/0
10.6.2010 0:58

Host

Re: MATE PRAVDU

Bilion je miliard chytráku.

0/0
11.6.2010 23:50

hlnocd5

Re: MATE PRAVDU

jinak kdyz uz jsme u toho, tak si zjisti co znamena B v nazvu firmy.

0/0
9.6.2010 20:30

Host

Re: MATE PRAVDU

Beyond

Petroleum

0/0
10.6.2010 11:42

Host

Re: MATE PRAVDU

Ponekud mimo jste - dukaz:

Akcie ropné společnosti British Petroleum klesly během čtvrtečního obchodování na své 13leté minimum. Informovala o tom agentura Bloomberg.

Akcie firmy ve čtvrtek klesly o 12 procent na 3,45 libry, což je nejnižší cena akcií od dubna 1997. Důvodem poklesu jsou obavy investorů z toho, jak se firma vypořádá s ropnou katastrofou v Mexickém zálivu, kam uniká ropa z poškozeného ropného vrtu pod mořskou hladinou.

Tedy  British Petroleum  to znamena.

0/0
10.6.2010 17:01

Host

Re: MATE PRAVDU

Myslím že ti mají dodnes dost problémů s Černobilem (dnes už né teda rusové) ale ani po více než 20 letech tam není bezpačno a řeší se to teprne poslední 2 roky.

0/0
9.6.2010 23:54

Host

Re: MATE PRAVDU

,,černobilem", ,,bezpačno", ,,teprne" ... nová slovýčka?[>-]

0/0
30.6.2010 21:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.