Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test: Mastodontní měnič od Sony pozře až 400 Blu-ray, CD a DVD

Vaše sbírka filmových Blu-ray a DVD a hudebních CD nemusí jen pasivně odpočívat na poličce. V měniči Sony BDP-CX7000ES mohou být připraveny k okamžitému přehrávání. Miniaturami bookletů můžete listovat přímo na obrazovce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

PC + 2TB disk

je to levnější a lepší.

0/0
26.7.2010 13:34

Host

Tak nevím

Táta má doma všechno od Marka Levinsona a repráky od Wilso Audio a říká, že je s tím docela spokojenej.

0/0
1.7.2010 13:21

Host

Re: Tak nevím

wtf?

0/0
2.7.2010 13:07

Host

A co životnost čtecí mechaniky?

Mám skušenost že každý přístroj čte tak dva roky a pak začne zlobit, nebo je to u tohoto jinak??

0/0
1.7.2010 8:31

Host

Re: A co životnost čtecí mechaniky?

U šmejdů možná. U Sony, Denon, Marantz a spol. nemám po pěti letech problém.

0/0
6.7.2010 0:13

mosulský machredz

oo

je velká škoda, že tahle stará technologie, placky, barevný obrázky, plakátky, booklety, všechno končí - jo dřív v půjčovně VHS casette - oh, to byly časy - pak dvd placky

.

te´d budou jenom kdesi data na síti a všichni budou happy, všichni budou in a na fejsu, všechno bude za chvíli uložený na jediným vesmírným úložišti a lidi se změní v imaginární bitové entityy, jejichž životní cíle se smrsknou do bezhmotného sosání všeho odevšad ...

0/0
30.6.2010 21:28

mosulský machredz

Re: oo

samozřejmě pokud odhlédneme od ceny .....vy pyráťy .....

0/0
30.6.2010 21:29

Host

Re: oo

Taky se zamýšlím nad tím, kdo to bude všechno financovat, když za to nikdo nebude platit. ;-):-/

0/0
30.6.2010 21:30

Host

Komedianti

Ach jo, tohle je přístroj pro úplně jinou cílovou skupinu, než zdejší odborníci... Je pro někoho, u něhož je 70 tisíc za tento měnič možná desetinová položka v jeho domácím kinu, který má doma stovky disků a průběžně kupuje nové, který se rozhodně nebude patlat s nějakým HTPC, NAS/HDD/RAID,

ripováním disků a podobně. Protože má úplně jinou náplň života a bankovního konta. Tak se s tím smiřte. Takových lidí je po světě dost na to, aby se toto zařízení prodávalo, byť to samozřejmě není a nebude masovka (jak bylo ostatně u Soňácké ES řady zvykem vždy). R^

0/0
30.6.2010 21:19

Host

Re: Komedianti

Jojo, něco jako deset, patnáct let staré CD přehrávače Sony ES, který se i dnes vesele prodávají za desítky tisíc Kč...

0/0
30.6.2010 21:39

klazan

Re: Komedianti

Ono je totiz mnohem pohodlnejsi pockat, az se tam ten prislusny disk nasteluje, pak nasleduji nepreskocitelne reklamy, upozorneni ze jsi pirat, dalsi upoutavky a pak se mozna podivas na film. No a kdyz to zaplnis, tak budes premyslet, co ze sve sbirky vyhodis a kdyz si za mesic vzpomenes, ze bysis to rad pustil, tak to vratis zpatky. Dalsi perlickou je, ze se to neda pouzit najednou na vic zarizenich. Zkratka same vyhody oproti NAS a sitovemu prehravaci ;-D

0/0
30.6.2010 21:46

Host

Re: Komedianti

Opravdu se zkus přenést přes svůj omezený horizont, objevíš netušené světy. R^

0/0
30.6.2010 21:49

klazan

Re: Komedianti

Argument by tam nebyl?

0/0
30.6.2010 22:06

Host

Re: Komedianti

Debatuj o kráse západu slunce se slepým...

0/0
30.6.2010 23:35

Host

Re: Komedianti

Tohle je ten argument?

0/0
1.7.2010 11:04

Host

Re: Komedianti

Argumenty jsou v prvním příspěvku, vše další je jen reakce na tvou neochotu či neschopnost akceptovat, že jiní lidé mají k životu a věcem jiný přístup. Nerozporuju, že HTPC + NAS mají daleko více možností a že bych se k nim já osobně taky přiklonil. Ale práce s nimi je něco úplně jiného, než práce s tímto měničem, který prostě plní svou (byť omezenou) funkci po vybalení z krabice a napěchování nosiči. Různí lidé mají různé potřeby a tyto uspokojují různými prostředky. Vnucovat jiným lidem své potřeby a prostředky k jejich uspokojení je důkazem naprosté omezenosti a duševní invalidity, tak rozšířené mezi technickými nadšenci. :-/

0/0
1.7.2010 14:59

Host

Re: Komedianti

V prvnim prispevku se pise o stovkach nosicu - tento jich pozre jen 400. Co dal? Koupit druhou takovou krabici a prepinat mezi nimi?

Pak tam zaznely nejake blaboly o slozitem ripovani - to je nesmysl. Medium se automaticky nakopiruje do NAS pri prvnim prehrani.

Podle me to neni o pristupu, ale neznalosti. Pripomina mi to jednoho cloveka, ktery pouziva 56.6kbps vytacene pripojeni, protoze by pry ADSL nevyuzil. Necha tam ctyri stovky mesicne(coz odpovida nejlevnejsim tarifum u ADSL) a stranky se mu nacitaji pul minuty. Jenze je to pry jednoduche - jen zastrci telefonni kabel do notebooku a jede. Nekdy tam necha vic, ale jindy pry zase mene. Proste se zaseknul v devadesatych letech a novinky usnadnujici zivot jdou mimo nej.

Ja bezne akceptuju, ze ruzni lide maji rucne potrebu, ale tohle si muze koupit jen nekdo, kdo prijde do prodejny Sony a rekne "dejte mi to nejdrazsi" a za pul roku zjisti, ze udelal blbost.

0/0
1.7.2010 18:01

Host

Re: Komedianti

Mohl bys sem hodit odkaz na zařízení, které funguje tebou popisovaným způsobem, a to po vybalení z krabice?

0/0
2.7.2010 10:52

Host

Re: Komedianti

Po vybaleni z krabice ne. Bude to chti tak pul hodky v prace, ale v budoucnu to usetri hodiny.

0/0
2.7.2010 12:04

Host

Re: Komedianti

No jasně. Půl hodiny, když tomu rozumíš, neděláš to poprvé a máš štěstí. K tomu připočtěme nečekané problémy v průběhu času, které opět vyžadují kvalifikovaný zásah. A nepochybně podastatně méně user friendly ovládání, ať už samotný dálkový ovladač nebo GUI na obrazovce. Ale

stejně by mě zajímalo, co je to za stroj ten s tou půl hodinou konfigu

na začátku. Ne že bych ho cpal lidem, kteří o něco takového nestojí, ale

čistě pro sebe. Zvlášť mne zajímá ta funkce automatického zkopírování

třeba BD na HDD, včetně vystříhání reklam.

0/0
2.7.2010 13:25

Ješter 103

Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

už před lety jsme s přítelkyní vzali všechna CD a DVD všechno narvali na HDD , originaly vyhodili do kontejneru protože to akorát překáželo , všechno je dostupné z celého domu na jakémkoliv notebooku nebo TV přes wifinu a nedovedu si už dávno představit že by to mělo být jinak - tohle mi fakt přijde jako řešení tak 10 let nazpět.8-o

0/0
30.6.2010 17:50

Fandano

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Prez Wifi se mi filmy ulozene na externim HD zapojenem na roater sekaji kvuli pomalemu prenosu dat. Jak to delas, ze ti to jde vsechno dobre?

0/0
30.6.2010 19:37

Fandano

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Ehm, routr ...

0/0
30.6.2010 19:39

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

802.11nR^

0/0
30.6.2010 20:11

klazan

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Kdyz si poustis bluray, tak to chce propojit gigabitem.

0/0
30.6.2010 21:47

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Mas pravdu HD se seka, ale ja mám 99% filmu v kvalite max DVD coz mi staci takze kdyz si potrebuju prehrat něco v HD hodim na flashku a dam do prehravace.....ale to sem udelal asi 2x proste nemam filmy v HD a na klasicke DVD wifina v pohode staci .

0/0
1.7.2010 23:48

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

btw Ale jako staci jen na to pokud nekdo neco stahuje dalsiho nebo tak to samozrejme musis shodit , tech 54 mbs je jen tak tak na to aby se to netrhalo.:-)

0/0
1.7.2010 23:50

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

tj. dva lidi se nemuzou bohuzel divat na stejny wifi na dva ruzny filmy na dvou mistech ale to me fakt netrapi, kdyby me to trapilo tak to natahnu kablem ale rozhodne si nebudu schovavat placky.R^

0/0
1.7.2010 23:52

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

sem napsal blbe - samozrejme nebudu tahat kabely po celym baraku ale ze to natahnu ze serveru kabelem do dalsiho wifi routeru a ten druhej se proste prihlasi k druhymu routeru ale to zatim vubec neresim nikdy jsme to nepotrebovali.

0/0
1.7.2010 23:57

Racky

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Souhlas. Taky sem koukal co to je za muzejní článek :) Mně domu "placky" vůbec nesmí. Je to pro mě uzavřená a slepá technologická větev, nebo spíš lapač prachu..  Ale chápu, že někdo u nich ještě zůstal a takhle má možnost zahodit aspoň obaly a nemusí nic stahovat z DVD nebo netu.

0/0
30.6.2010 20:42

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

"uzavřená a slepá technologická větev"

Vysokorychlostni internet na legalni stahovani neni zadrmo a je stale dost lide co intenrnet nemaji a ani ho tam mit nechateji - PC jim nesmi prekrocit prah bytu - soustruznik si take alepson dle nich domu netaha soustruh.

0/0
30.6.2010 21:16

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Co to je za argument s tim soustruznikem? Internet neni dnes uz nic pro pocitacove fandy, ale stejne bezna zakladni potreba, jako telefon.

0/0
1.7.2010 18:03

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Peknej nesmyl - pocitac doma  nema nechci ho domu a doma ho mit nebudu a ani na telfonu nehodlam internet pouzivat.

Proste bezna odpoved i mladych lidi se zcela jinymi hodnotami  a nijak je to neomezuje. Pokud vim - tak pocitac melo jen 30% domacnosti v CR.

A jen i obcas pouziva (tedy treba jen kavarne ci knihovne) jen asi 60% lidi a ty bezne rikaji - jen kdyz neco ZASADNE NUTNEHO POTREBUJI - stejna prace jako behani po uradech.

0/0
2.7.2010 18:46

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Proc bych jsem si mel jeste domu porizovat neco co v praci povazuji za sveho nejvetsiho nicitele nervu - je casto jejich odpoved.

0/0
2.7.2010 18:49

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

I hardisk ma omezenou zivotnost - takze pokud to nemate trvale na dvouch stejne kopie tak se s nima brzy rozloucite - vyhoda DVD ci CD - prijdete jen on jednou kontretni DVD ci CD takze v pripade DVD nejspis jen o 1 film. 

0/0
30.6.2010 21:07

klazan

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Slysel jsi nekdy o RAID 5? Das tam treba 5 hdd, vyuzijes kapacitu 4 a kdyz jeden klekne, tak ho vymenis za novy. Ledaze by klekly dva zaroven, ale to je dost nepravdepodobne(v pripade, ze tam mas UPS). Navic nikdo nerika, ze kdyz tam nahrajes nejaky disk, tak ho musis zahodit. Jen ho strcis do skrine a kdyby nahodou tvuj NAS kleknul(velmi nepravdepodobne, kdyz dodrzis par zasad), tak to proste nahrajes zpatky.

0/0
30.6.2010 21:50

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

No budes hodne prekvapen az ti do domu praskne blesk :-)

0/0
30.6.2010 23:07

klazan

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Me kdyz do domu praskne blesk, tak se nic nedeje. Ziju totiz v civilizaci a elektricke vedeni k nam vede pod zemi.

0/0
1.7.2010 2:35

jdobry

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Stacilo by videt co blesk dokaze. Priklad? vedeni pod zemi, ochrana v rozvadeci, ochrana v zasuvce ochrana na prodluzivace, UPS s ochranou a za tim nekolik routeru a server. Vsechny ty ochrany vydrzely, ale ani jeden zdroj v zarizeni. Klika ze to nevzalo disky s sebou.

0/0
1.7.2010 10:00

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

A pravděpodobnost že se mi něco takového stane je ? 0.00000001 % ?

0/0
1.7.2010 12:46

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Z toho jsem nejak nepochopil, kam ten blesk prasknul.

0/0
1.7.2010 18:03

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

A mate hromosvod ?;-D

0/0
2.7.2010 0:03

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Jako ze jestli jo tak je spatne uzemenej asi tak.

0/0
2.7.2010 0:03

Host

Re: Vůbec nechapu přístroj ani diskuzi....

Asi tak ze kdyz mi do domu praskne blesk nic se nestane :-)

0/0
1.7.2010 23:44

Host

CO vubec znamena to slovo mastodont? Neni to neco vulgarniho

?? Mi totiz na plovarne holky rikaji, ze mam v trenkach poradneho mastodonta

0/0
30.6.2010 13:28

Jandik73

Re: CO vubec znamena to slovo mastodont? Neni to neco vulgarniho

Samozřejmě. Musíš chodit kakat na toaletu.

0/0
30.6.2010 14:56

Host

Re: CO vubec znamena to slovo mastodont? Neni to neco vulgarniho

A teď ještě tu o Šípkové Růžence...

0/0
30.6.2010 17:16

Daves2

Budiž

Každé zboží má svého kupce. Zajímal by mne okamžik, kdy se uživatel dohaduje v servisu na příjmu pokaženého přístroje, kolik a jakých disků s přístrojem předává :-/

To menu je strašné, málo přehledné, SONY tolik vyzdvihované a revoluční.

0/0
30.6.2010 12:40

pteryx

to je ale ptákovina

Od čeho jsou harddisky?

0/0
30.6.2010 11:01

Host

Re: to je ale ptákovina

blbě se do nich cpou optický média

0/0
30.6.2010 11:28







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.