Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stáhněte si zdarma: Teploměr pro váš procesor s možností logování

Program vám umožní v hlavním panelu sledovat teploty jader CPU a varuje před dosažením kritické teploty. Vhod by vám mohl přijít i vyhledávač duplicitních hudebních souborů, editor ID3tagů či připomínač svátků, který je i čte

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Sdělení

Tento program Vám rozbije celý procesor mám s tím vlastní zkušenosti tak radši nestahujte.:-):-):-)

0/0
5.8.2010 22:30

Host

Teploměr

Když už teploty atd. tak jedině EVEREST,tento software je jedinečný :-PR^

0/0
30.7.2010 23:17

John.Major

Re: Teploměr

Jo, Everest je výbornej, ale když potřebuješ jenom teploty a případně logování, tak je zbytečný mít zapnutou aplikace s dalšíma funkcema a nejlépe po startu OS...;)

0/0
2.8.2010 0:47

Host

lži, lži a zase lži!*

tak semsi stahla ten teploměr a HOUNO! Nic!* Ja sice mam skřiplej kabl od internetu, kdiž zavřu dvéře, ale itak si mislimže, to bil od sameho začatku jenom PODVOD!*

0/0
30.7.2010 20:22

Host

Re: lži, lži a zase lži!*

;-D;-D;-D;-D;-D;-DR^

0/0
30.7.2010 23:20

TClovek

Re: lži, lži a zase lži!*

tobě spíš někdy přiskřípli přívod vzduchu

0/0
31.7.2010 10:09

Host

Re: lži, lži a zase lži!*

to bil tvuj porod*

0/0
2.8.2010 22:50

Host

Xtrimsoft PackIt

Tento SW je/byl celkem dobrý na vyhledávání duplicitních souborů.

Dnešní web XTrimSoft-u mi ale příjde pochybný, jako by převzatý/spravovaný nějakou podloudnou a pochybnou organizací. Tak vám radši dám odkaz do archívu, který jsem našel http://www.zachsaw.co.cc/?pg=packit_duplicate_file_finder.

Soubor radši pořádně ověřte antivirem. Bezpečně vím jen že verze 1.0 virus neobsahuje.

93435456467008247d91d75d1f3d3ba3123e6f03 ?SHA1*PackIt102.exe

http://www.virustotal.com/cs/analisis/86b1fa278b96f9db50154cded34b9d66c2bd54d8e15bb50a67aa6480043d64fb-1280496438

0/0
30.7.2010 15:30

Host

Similarity

Existuje neco jako je program Similarity, ale pro obrazky? Dik

0/0
30.7.2010 13:38

Krak

Re: Similarity

Existuje, kdysi dávno jsem ho měl, ale teď si nevzpomenu jak se jmenoval ;-(

0/0
31.7.2010 20:14

Krak

Re: Similarity

Možná Dup Detector, ale nejsem si jist...

0/0
31.7.2010 20:17

poemcz

..

stahneme si teplomer?..nebo jenom aplikaci ktera si vytahne ta spravna data ze spravneho mista :-P

0/0
30.7.2010 13:12

Host

Hlavně nechápu

k čmu je to dobré měřit tepltu procesoru. Všechny moderní procesory si teplotu měří a regulují si podle ní svůj chod automaticky. Takže je to informace pro uživatele sice zajímavá, ale to je asi tak všechno, k čemu se dá použít. Kvůli tomu instalovat do paměti počítače extra software považuji za úchylku technomaniaka, kterého zajímá víc jak počítač funguje než to, proč ho vůbec má puštěný.

0/0
30.7.2010 11:10

Host

Re: Hlavně nechápu

Když jsem měl na procesoru boxovaný chladič, tak mi procesor neřekl kup lepší, ale občas stávkoval. Po určení teploty podobným programem jsem zakoupil kvalitnější chladič a už je po problému. (tím neříkám, že boxovaný chladič nikdy nestačí, jen v mojí skříni nebyl pořádek aby stačil)

0/0
30.7.2010 11:37

Host

Re: Hlavně nechápu

takže příčinou nebyl špatný chladič, ale nepořádek ve skříni. Předpokládám, že jste sice koupil "lepší" chladič. ale nepořádek neuklidil, že? Stačilo by např. gumičkou svázat kabely ke straně skříně a máte ušetřené penízky za chladič. Pokud totiž nepřetaktováváte, je vám "lepší" chladič úplně na nic.

0/0
30.7.2010 12:32

Host

Re: Hlavně nechápu

To není pravda. Žádný boxový chladič neuchladí PC když mu dáváte chvíli zabrat! Zároveň, lepší chladiče víc chladí a provozní teplota je nižší i při běžném provozu. Což v překladu znamená, že životnost PC je daleko delší! Tohle jsou prostě fakta.

0/0
30.7.2010 13:51

Host

Re: Hlavně nechápu

Neuvěřitelné co vy všechno víte. Ještě nějakou další informaci kdybyste nám sem mohl šoupnout  PROSÍM ...

0/0
30.7.2010 19:23

Host

Re: Hlavně nechápu

Ano, to co jsem popsal vychází z mého měření teplot a výměn chladičů a stejných zkušeností spousty lidí na netu. Těchto informací je tam spousta, jenom je na to potřeba ještě jiný jazyk než hospodská čeština.

0/0
31.7.2010 8:58

TClovek

Re: Hlavně nechápu

Boxovaný chladič dodávaný k CPU by měl být dostatečný, proč by to neměl uchladit? Jiná věc je, že je to většinou hlučný a dražší chladiče mají prostě lepší vlastnosti.

Životností bych se moc neoháněl, použitelnost komponent je klidně i několikanásobně menší než jejich životnost - tj. cpu by vydrželo fungovat třeba 10 let, ale za pět už na tom skoro nic nejde provozovat.

0/0
30.7.2010 22:13

Host

Re: Hlavně nechápu

Na tuhle hospodskou logiku "jak by mělo, co by mělo" nemám náladu. Jenom jedno, když budete pravidelně přehřívat procesor, tak odejde do 2-3 let.

0/0
31.7.2010 9:13

TClovek

Re: Hlavně nechápu

Nějaký důkaz? Kolik cpu vám takhle odešlo? Jinak je to tlachání o ničem.

V tomhle případě má daleko větší vliv třeba množství prachu. Prach pak zanáší ty žebra na chladiči, takže se časem výrazně sníží průchod vzduchu a pak je úplně jedno, co je tam za chladič. CPU kvůli tomu ale neodejde, maximálně bude pc nestabilní a bude se vypínat.

0/0
31.7.2010 10:08

Host

Re: Hlavně nechápu

Co tady pořád meleš o prachu, normální skříně mají filtry na otvorech kudy proudí do skříně vzduch. Prostě se jednou za čas vyklepou nebo opláchnou.

0/0
31.7.2010 20:09

TClovek

Re: Hlavně nechápu

Každá skřín to nemá a neznám nikoho, kdo by to měl ani po tom nepátrám. Ale viděl jsem řadu PC, které měly problém s teplotou a toho prachu tam byla spousta.

0/0
31.7.2010 20:13

Host

Re: Hlavně nechápu

"Životností bych se moc neoháněl, použitelnost komponent je klidně i několikanásobně menší než jejich životnost - tj. cpu by vydrželo fungovat třeba 10 let, ale za pět už na tom skoro nic nejde provozovat."

Totalni nemsmyl - doposud maj lide stroje s Win 98 a tiskarnou a Word ve funkci lepsiho psaciho stroje.

Nic jineho na pocitaci nedelaji - a ani je to nezajima - PC neni proste jejich konicek !!!

0/0
2.8.2010 16:36

TClovek

Re: Hlavně nechápu

Par lidi to ma. Stejne jako obcas jezdi po kolejich parni lokomotivy, ale to neznamena, ze by se dalo rict, ze se v ČR jezdi na uhli.

0/0
2.8.2010 19:10

Host

Re: Hlavně nechápu

Ale no tak. Boxovaný chladi sice  obvykle není tak výkonný jako jiné - dražší, ale je koncipován tak, aby uchladil trvale plný výkon procesoru. Samozřejmě za předpokladu, že není zanešený a že nemáte utemovanou skříň. Bude možná jen trochu hlučnější.

0/0
30.7.2010 22:23

Host

Re: Hlavně nechápu

Tohle je jenom hospodský plácání, jak by co by, mělo být. Ale realita je někde jinde.

0/0
31.7.2010 8:53

Krak

Re: Hlavně nechápu

No můj boxový chladič chladí už 3 roky nonstop 100% zatížení procesoru... Mám to tedy považovat za zázrak? Fyzická životnost je daleko delší než morální...

0/0
31.7.2010 20:07

MiroTR

Re: Hlavně nechápu

Je to informace například o tom, že máte vyčistit chladič.  A ten prográmek se neinstaluje, stačí hojen spustit třeba z CD. ;-)

0/0
30.7.2010 12:39

Host

Re: Hlavně nechápu

Aha. A co je naládováno rezidentně v operační paměti aby to mohlo sbírat data z BIOSu? Asi moje babička že?

0/0
30.7.2010 22:20

Host

Re: Hlavně nechápu

Zanesený chladič vám ten program nevyčistí. Že se počítač přehřívá poznáte i bez měřáku teploty, krom toho snad v každém BIOSu si teplotu můžete zjistit.

Je to prostě jen hračička s minimálním praktickým využitím.

0/0
30.7.2010 22:26

Krak

Re: Hlavně nechápu

Aha, a jak? Budeš teda čekat až se začne vypínat? Nebo si teda počítač vypneš aby ses podíval do BIOSu? 8-o

0/0
31.7.2010 20:11

John.Major

Re: Hlavně nechápu

Je hezký vidět teplotu v Biosu, ale je to celkem k prdu, když potřebuješ zjisit teplotu při zatížení procesoru. V CORE TEMP si můžeš zapnout logování. Když se ti PC restartuje a ty nevíš proč, je to velice dobrá věc.

0/0
2.8.2010 0:43

Host

Klávesnice G15

a Riva Tuner s patřičným pluginem jsou na měření teploty CPU nejlepší.

0/0
30.7.2010 9:18

Host

Re: Klávesnice G15

dobrá zákl. deska + jakýkoli jen trochu moderní procesor a nemusíte nic měřit ani navíc chladit. Ale možná jste se jen chtěl pochlubit klávkou G15, že?

0/0
30.7.2010 12:34

MiroTR

Re: Klávesnice G15

Která deska Vám řekne, že máte vyčistit chladič ?

0/0
30.7.2010 12:40

Host

Re: Klávesnice G15

Nevím, jaký smysl má tahle poznámka u mé reakce na programy na měření teplot procesoru. Někdo, kdo měří teplotu CPU může chtít měřit i GPU a tenhle program je na to perfektní, navíc umí i zobrazit údaje na displeji G15, což je poměrně příjemné, protože tak člověk zjistí teploty v zátěži.

0/0
30.7.2010 13:53

Host

coretemp

samozrejme ze leze nastavit tu hranici teploty,je to uplne jednoduche v nastaveni.Ja nechapu,kdo tohle pise,ze tomu vubec nerozumi.;-O

0/0
30.7.2010 8:47

Host

Re: coretemp

Ja bych to videl tak, ze tady bylo mysleno meze = treba 50°C je zelena a 51°C je uz cervena tedy jako cislo v tray :-)

0/0
30.7.2010 9:26

Host

Finální Win7?

Zdá se mi to, nebo si Dvořák konečně nainstaloval finální Win7? Ještě nedávno měl řece na ploše rybu, která v nic není...

0/0
30.7.2010 7:41

Host

Re: Finální Win7?

JA mam taky rybku a finalni widle a vis proc? Prac je to tapeta! :)) Nemusi byt tedy pouze v RC :)

0/0
30.7.2010 9:22

Host

Re: Finální Win7?

Ale tahle Betta ve finálních IMHO vůbec není. A silně pochybuju, že by si ji natolik oblíbil, že si ji přetáhl. Tak proč lžeš, nejsi ty Dvořák?

0/0
30.7.2010 9:38

Host

Re: Finální Win7?

Ja si myslim ze ani nevi jak ji pretahnout a ze je to tapeta :-) Na vanoce dostal knizku triky k W7 a od te doby je tu prepisuje :-)

0/0
30.7.2010 10:47

Host

Re: Finální Win7?

Ooo, zase banda chytraku. Proc to tedy ctete? Navic ne vsichni jsou mistry sveta joko vy. A co je vlastne na tom radit jinym ne mistrum sveta?

0/0
30.7.2010 12:01

Host

Re: Finální Win7?

Nic. Ale Dvořák by měl uvést zdroj, jinak je to obdobné krádeži.

0/0
30.7.2010 12:08

Host

Mp3tag

Milá redakce,Mp3tag je dávno v novější verzi a navíc plně počeštěn,tak zde neklamte uživatele;-O

0/0
30.7.2010 5:59

Host

Re: Mp3tag

Ty ses nikdy neprehledl? Na screenshotu maji cestinu, proste jen zapomneli prespat sablonu pod softwarem :). Jinak mas pravdu jen polovicni, protoze verzi tam maji spravnou 2.4. Neuvadi totiz kazdy build - ty vychazeji pomalu kazdy tyden.

0/0
30.7.2010 7:39

Tomaskom

Mp3tag

Mp3 používám už pár let a chrochtám si blahem. Chtělo by to ale zmínit velmi silný nástroj, kterým Mp3tag disponuje: možnost v zadaném formátu převádět data z a do tagu stylem tag->filename, filename->tag, textfile->tag, filename->filename.  R^

 

osobně používám pro převod tag->filename "šablonu" $num(%track%,2) - %title% která přejmenuje soubory ve stylu "01 - nazevpisnicky.mp3"

0/0
30.7.2010 2:46

Host

Re: Mp3tag

Nejlepší SW který jsem kdy potkal byl mp3TAGer, již pár let nevyvíjený jako freeware. Projekt byl tak nějak ukončen.

Multimedia Monk (Multimediální opice) si s TAGy taky poradila vždy výborně.

0/0
30.7.2010 15:33

Host

Re: Mp3tag

Multimedia Monk = multimedialni mnich a multimedialni opice = Multimedia Monkey ^_^

0/0
30.7.2010 16:21







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.