Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Papírové fotky si nechte pro babičku. Ostatním ukažte, jak se máte na dovolené, on-line

Abyste se pochlubili s fotografiemi pořízenými na letní dovolené nebo na výletech přátelům, nemusíte čekat až na návrat domů. Stačí vám počítač s připojením k internetu, třeba i v internetové kavárně nebo na hotelu. Okamžitě tak vystavíte svoje fotografické úlovky v internetové galerii.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

icebeer1

Ještě můžu doporučit

Fotoalba na Centrumu.cz... Zdarma, hromadné nahrávání, možnost zamykání alb atd, jedinou podmínkou je 50MB za 15 dní. Pokud je tento limit nepostačující, stačí zaplatit 130Kč/rok a limit není omezen!

0/0
13.7.2010 10:47

Podrazza

Chybí tu Skydrive :)

Všechny výše uvedené služby jsou o ničem :-)

0/0
12.7.2010 15:09

Host

Článek pro těžké závisláky na Netu

Tak to pošlu v zipu (nejprve překonvertuju JPEG na JPG bez přidaných volovin okolo), tím zmenším při stejné kvalitě JPG asi o 70 procent, zabalím do ZIP a pošlu buď na email (proč posílat víc než deset mega) nebo po Skype.....možností je dnes spousta. Ale ve skutečnosti - pokud si člověk chce užívat dovolenou, musí příbuzní počkat (tou dobou jistě budou taky někde na dovolené a nebudou mít zájem dřepět někde u PC).

0/0
12.7.2010 12:27

vlabra

Re: Článek pro těžké závisláky na Netu

Přesně tak, když jsem na dovolené tak si užívám dovolenou a maximálně fotím. Nehlednám žádnou iKavárnu abych mohly ty fotky hned zveřejnit.

Akorát jsem nepochopil tu konverzi JPEG na JPG. JPEG je snad formát komprese obrázků a soubory s tímto formátem můžou mít příponu jak .jpeg tak i .jpg

0/0
12.7.2010 12:40

DaliborS

Re: Článek pro těžké závisláky na Netu

No, já fotky protáhnu programem "album", uložím je někam na free hosting (euweb) a všem známým zveřejním link. Mají je v původní kvalitě, kdo chce, ten si něco stáhne, jinak se může podívat ..

0/0
12.7.2010 19:57

Host

Re: Článek pro těžké závisláky na Netu

ja take tak nejak fotim.pro sebe, ne pro moje zname, proto abych byl machr pred ostatnimi.to je jako ty clanky o tom,ze se bde moct kreslit na nejakem ipdou.malovani vychazi ze srdce, neni to cvakani mysi do zblba:-)

0/0
13.7.2010 11:40

Astrofil

Papírová fotografie

Online fotogalerie jsou jistě dobrá příležitost, jak okamžitě ukázat svým blízkým krásy naší dovolené, ale jsou i lepší způsoby jak fotografie okamžitě a online sdílet. Nicméně klasické papírové fotografii, se ta v digitální podobě nikdy nevyrovná. Jedním z důvodů může být například to, že cizí fotografie bez slovního komentáře autora či fotografovaných, je sice krásná, ale postrádá smysl fotografie - příběh.

0/0
12.7.2010 0:50

Host

Cvakálisti všech zemí, spojte se na internetu

Už jsem zažil, jak mi známí chtěli prezentovat přes 1000 fotek z dovolené, vydržel jsem to do padesátky ... pak jsem si pustil pusu na špacír. Stačilo by jich jen 10, třeba papírových, ale pěkných a po 30 letech koukatelných.

0/0
11.7.2010 22:42

wotomtoje

Re: Cvakálisti všech zemí, spojte se na internetu

Ještě to jsou vaši známý? :-)

0/0
12.7.2010 10:11

tmf

Re: Cvakálisti všech zemí, spojte se na internetu

fotky jsou ještě dobré, jak kolují tak se dají bez mrknutí předat dalšímu. My jednou byli pozvaní na video z dovolené. Cca 4 hodiny nesestříhaného matroše (bo to neumí) - to je nářez. Ovladač měl v ruce hostitel a dlažební kostka po ruce žádná.

0/0
12.7.2010 11:19

LazyFatMan

Re: Cvakálisti všech zemí, spojte se na internetu

Tak na takovýhle mám protitah - mě baví technické památky, takže o dovolené lezu ke starým továrnám, železnici, vodním dílům, etc. U 10. fotky detailu ozubeného soukolí většinou vyměknou ;-D.

Rád se podívám na zajímavá místa, kde kdo byl, ale fotka kašny mi stačí jednou, ne že se před ní čtyřčlenná rodina vyfotí nejprve po jednom, pak ve dvojicích, trojicích a nakonec požádají někoho kolemjdoucího, aby je vyblejsk všechny najednou. Každá fotka je samo nejmíň 2x, kdyby se nepovedla.

0/0
12.7.2010 11:58

vlabra

Re: Cvakálisti všech zemí, spojte se na internetu

Samozřejmě, že když fotíte něco hezkého, tak vhodné udělat několik fotek. Co ale vhodné není je všechny ty fotky zvřejnit, nebo někomu prezentovat. Ti diváci pak bývají většinou dost znudění když vidí po dvacáté fotku toho samého akorát z trochu jiného úhlu.

0/0
12.7.2010 12:22

trikmann

Mám takový nepříjemný pocit

že tyhle ty stránky, kde můžu vystavovat svoje fotky, trpí Facebookovým syndromem.Proto jsem tenhle článek pro jistotu ani nečetl.

Ps: Autor je radikální odpůrcem sociálních sítí.

0/0
11.7.2010 17:21

Host

Re: Mám takový nepříjemný pocit

rekl jsi to moooc hezky.. a ted uz sup na facebook.. a nenervuj se tu na technetu.

0/0
12.7.2010 8:46

Host

A co vlastni serv ?

Tak jsem koukal kam dávat fotky z diskoték a jinejchj akcí. A kufr se mi zdvíhal z podmínek na free fotoalbech na netu. Tak jsem si zařídil doménu a na album mi stačí

Celeron 500mhz 256mb ram a laina1mega up a mám po broblemech.

:-) forfoto.cz

0/0
11.7.2010 17:14

Host

Re: A co vlastni serv ?

a jaké album/foto_organizer/.. použít? Chtěl bych něco, co umožní z fotek v albu udělat výběr a ten stáhnout (aby člověk nemusel stahovat fotky po jedné, nebo je nemusel stahovat všechny, když chce jenom několik z nich)

0/0
12.7.2010 7:07

Host

Re: A co vlastni serv ?

nebo stačí najít něco s lepšími podmínkami :) http://www.papricka.cz

0/0
12.7.2010 8:36

Host

Re: A co vlastni serv ?

Zdvíhal kufr z podmínek? Například?

0/0
12.7.2010 14:28

Host

Podmienky?

V tomto clanku mi chyba, ci a akych prav sa clovek nahratim fotiek na tieto sluzby vzdava. Citujem napriklat z rajce.net:

"Uživatel poskytuje umístěním fotografií na Rajče souhlas k použití

fotografií k propagování služby Rajče, a to různými formami podpory

návštěvnosti jeho vlastních alb a v nich umístěných fotografií. "

Pokial sa vase privatne heslom zamknute foto objavi v nejakom banneri, tak sa potom necudujte.

0/0
11.7.2010 16:47

Host

Re: Podmienky?

To, co píšete, je naprostý nesmysl.

0/0
12.7.2010 14:29

Host

nati fotce-

toje stara od cencora?*

0/0
11.7.2010 16:05

Host

Drahé fotky

A nejlépe se připojte na notebook přes vašeho mobilního operátora.Pak vás chlubení se s fotkami ve webovém albumu přijde na několik desítek tisíc za projetá roamingová data.:-)

0/0
11.7.2010 14:42

Hufo

jasně, na dovče budu zabíjet čas tím

že budu třídit fotky, kterých je vždycky půlka na smazání a shánět, kde je pověsím na web. tohle v klidu udělám z domova a pokud nějaký známý nerozdejchá, že je neviděl skoro on-line, tak mu doporučím bohnice a preventivně ho vyřadím z okruhu dobrých známých.

0/0
11.7.2010 12:22

Vlasta101

Opravdu nechápu

proč bych se měl někde prezentovat se svojima fotkama na nějakým internetu. Ale dovedu pochopit, že pro spousty exibicionistů je to lákavé. :-P 

0/0
11.7.2010 10:23

Host

Re: Opravdu nechápu

Fotografie můžete mít i neveřejné, přístupy můžete řídit a podělit se jen s těmi se kterými chcete. Pokud ale svoje fotky neukazujete vůbec nikomu, pak pro vás tyto služby, kromě zálohy, valný význam nemají.

0/0
11.7.2010 11:04

Host

Re: Opravdu nechápu

ti nam totu rozvracet nebudeš!!! To nahlasim!!!;-D!

0/0
11.7.2010 17:11

Host

Re: Opravdu nechápu

A jak to delat pokud mas pribuzne/zname na druhe strane sveta? To po dovolene jeste extra jedes za nima jim ukazat fotky?

Osobne zde popsane sluzby nepouzivam pro jejich podminky (vlastne se clovek musi vzdat jakychkoliv prav k fotografii, coz mi prijde uchylne), ale fotky na soukromem webu mam a znami si je muzou prohlidnout kdy chteji odkudkoliv (nezijeme v CR, a zname mame vlastne skoro po celem svete)

0/0
12.7.2010 6:03

Host

Omezení?

U některých úložišť je uvedeno omezení velikosti souboru, ale třeba u Rajčete ne. Když jsem ho před lety zkoušel, Rajče automaticky snižovalo rozlišení mých fotek, tak jsem šel jinam. Změnilo se to u Rajčete nebo neustále przní fotky?

Chtělo by to přehlednou tabulku vlastností aby se úložiště daly porovnat...

V seznamu není Skydrive,sice není extra zaměřený na fotky (náhledy vytváří, tak proč ne), ale přesto se 25 GB prostoru na fotky může hodit.

0/0
11.7.2010 9:50

Host

Re: Omezení?

Rajče už se změnilo,lze si vybrat z několika velikostí fotek,max 1024x768,což už jde..

0/0
11.7.2010 14:44

Host

Re: Omezení?

;-D aha. No tak alespon viz ze i kdyby me nekdo majznul bejzboplkou po hlave ze bych se vzdal vech svych prav k fotce a chtel si tam neco ulozit tak vidim ze rozliseni vazne na prd, zvlast pokud hlavni ucel je krome sdileni tez zaloha

0/0
12.7.2010 6:05

Host

Re: Omezení?

Díky za odpověď. 1024x768 je a) málo na poslání do fotolabu b) rajče stále zasahuje do fotek.

Zústávám u Picasy. Můžu si vybrat rozlišení v jakém půjdou fotky na server a to mi stojí i za příplatek za diskovou kapacitu. Rajče je stále ve své neomezenosti velmi omezující.

0/0
12.7.2010 9:24

Host

Re: Omezení?

Velikost fotek na rajčeti je až 1200x1200px. Pro tisk fotek (10x15) ve fotolabu je to naprosto dostačující velikost.

0/0
12.7.2010 14:32

Host

Kravina

O dovolené jsem na dovolené proto, abych si od počítače odpočinul a ne v internetové kavárně soukal stovky fotek z dovolené na net, aby se babička mohla číhnout... Není nad to si doma pustit fotky z karty přímo v televizi i s komentářem pro pro příbuzné! A navíc - vystavovat fotky z dovolené na netu je čirá onanie :-/

0/0
11.7.2010 9:32

Host

Re: Kravina

Nedostatek onanie ti zřejmě leze na mozek. Ty alba si můžeš zablokovat heslem - to pak dáš jen tomu, komu je chceš ukázat:-)

0/0
11.7.2010 10:37

Host

Re: Kravina

Jo tak ty jsi tenhle druh :o) Po tom co jsem videl asi 3000 fotek, nekolik hodin videa ze svatby, nepamatuju lepsi zabavu. A kdyz ma snahu mne nekdo provest neco podobneho, zdrham, vykroucim se, lzu, kdyz je to nutny. Jenm ne dlasi podobny vecer.

Fotky mam na netu a pravdepodobnost ze moji stranku z nekolikam milionu dalsich najde nekdo nezadouci, je malicka. Takze se nejedna ani o verejnou prezentaci ;-)

0/0
11.7.2010 11:52

J i ř í

Nekritičnost

Neomezený prostor je neštěstím. Místo, aby někdo vybral ze svých fotek 20-30 nejlepších, které bude prezentovat, tak většinou nahází na Rajče dvě stovky fotek, často s duplicitními záběry, a otravuje s tím své známé, kteří takovou spoustu ani neprohlédnou. Méně znamená více!

0/0
11.7.2010 8:08

Host

Re: Nekritičnost

chyba, nikoho neotravujte vy.me nikdo nedonuti,abych koukal na jeho fotky.snaha zoufalych technoidu a fejzbukaru o to, vsemozne dokazovat, jak jsou dobri a kul a nejlepsi je vlastne detskou nemoci.ale tahle epidemie jde mimo me:-)

0/0
13.7.2010 11:48

Host

Zase ten pravopis

„Stačí vám počítač s připojením k internetu“

Nestačí! Je potřeba připojení k Internetu, ne pouze k jednomu ze statisíců internetů.

0/0
11.7.2010 6:20

Host

Re: Zase ten pravopis

Podle současných zásad se internet může psát s velkým i s malým. Zato hnidopich se píše vždy s malým.

0/0
11.7.2010 8:06

Host

Re: Zase ten pravopis

...zas jeden mozna ze i chytrej clovek, co ale potrbuje dokazovat svymu okoli, jak desne chytrej je...co?

0/0
11.7.2010 10:00

Linde SK

Po našich rodičích a prarodičích

nám zůstaly alespoň ty fotografie. Po nás lidech digitálního věku nezůstane nic. Pouze hromada starého harampádí bez možnosti reprodukce.

0/0
11.7.2010 4:29

Host

Aneb

PŘEMLUV BÁBU ať si koupí počítač.

0/0
11.7.2010 2:21

durack

přesto není nad papírové fotky

0/0
11.7.2010 2:02

wrah

Re: přesto není nad papírové fotky

Papírové fotky si z toho nechám udělat, když se z té dovolené vrátím. A mimochodem, ukazovat fotky z dovolené na FB či podobných a mít přitom v profilu i adresu není dobrý nápad, je to pozvání pro zloděje.

0/0
11.7.2010 6:19

Host

Re: přesto není nad papírové fotky

Normální člověk na FB adresu nemá a všechny jeho údaje včetně fotek zobrazuje pouze svým vybraným přátelům. Všechno se dá pohodlně nastavit za minutu.

0/0
11.7.2010 14:57

wrah

Re: přesto není nad papírové fotky

Ano, normální člověk. Ale spousty uživatelů jsou "in" a mají tam úplně vše. Například kluka, co okradl kamarádovu postavu ve hře jsme našli podle profilu na ICQ.

0/0
11.7.2010 16:38

Host

Re: přesto není nad papírové fotky

Normální člověk nepoužívá FB. (Pře)

0/0
11.7.2010 21:25

Host

hmm

A neni jednodusi to dat na Facebook? Nemusim posilat odkaz nikomu a vsichni pratele to vidi ;-)

0/0
11.7.2010 1:11

ted_mosby_the_architect

Re: hmm

yebat facebook :-P

0/0
11.7.2010 6:32

Host

Novinky

Je videt, ze je ourkova sezona a novinari nemaji o cem psat. Na rajce a podobne servery zde uvedene lide ukladaji fotografie jiz "statisice let" a zdejsi pseudonovinari si toho vsimli az ted? Jen bych chtel upozornit, ze toto neni papirove medium, tudiz nemusite za kazdou cenu zaplacat misto na papiru.

0/0
11.7.2010 1:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.