Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Amazon zahájil cenovou válku. Nová čtečka knih stojí pouze 2 800 korun

Už za 139 dolarů si budou moci zájemci zanedlouho pořídit třetí generaci čtečky elektronických knih Kindle 3. Její výrobce Amazon nabídne dvě verze. Lišit se budou vybavením a samozřejmě cenou. Na trh se dostanou 27. srpna.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Mik8

DPH + CLO

Tak jsem hledal informace, jak je to se clem a DPH a pokud jsem našel správné, při zásilce do 150Euro/190dolarů včetně poštovného a balného se neplatí nic - takže základní Kindle vyjde při objednání na Amazonu se vším všudy na cca 3000Kč. Objednávku pouzdra asi stornuju, s ním by se platilo i DPH a to by to dost prodražilo.

0/0
5.8.2010 15:55

Host

Re: DPH + CLO

i pokud se neplati clo tak bys mel zaplatit DPH... ac to vetsina neudela a udela "danovy unik":)))

0/0
27.9.2010 0:45

disp

ODKOUPENÍ

tak to jsem zvědav, za kolik to bude na AUKRU,... z USA nemám zkušenost ani "valutový" účet  :-P

0/0
3.8.2010 13:20

Host

Re: ODKOUPENÍ

Staci kreditka a zakladni anglictina. Na Amazonu zalozis ucet a objednas. Trvalo mi to 2-3 minuty.

0/0
3.8.2010 16:11

Mik8

Re: ODKOUPENÍ

Tak je taky objednáno, zabralo to pár minut a v mailu je už potvrzení. Přihodil jsem kožené pouzdro a cena na účtu je 200 dolarů včetně poštovného. Jen termín dodávky neuveden, jsem ve frontě. :-( Ale snad jsem to stihnul ještě včas, než bude fronta taková, že se bude čekat léta. :-)

0/0
4.8.2010 13:28

Host

Re: ODKOUPENÍ

Me tam pisou ze to bude poslano 4 zari nejpozdeji, takze verim ze o par dni drive. Nekdu tu dole psal ze to jeste neni v prodeji az snad od 27 srpna tak asi proto.

0/0
4.8.2010 13:51

Mik8

Re: ODKOUPENÍ

Ano, do prodeje jde až koncem srpna. Kdyby to poslali začátkem září, byl bych spokojen.

0/0
4.8.2010 14:35

Host

Re: ODKOUPENÍ

Orders are prioritized on a first come, first served basis.

Orders placed today are expected to ship on or before September 4th.

0/0
4.8.2010 13:54

Mik8

Re: ODKOUPENÍ

Jo, to mají na webu, snad to tak bude. V mailu u objednávky mám jen: Delivery estimate: We'll notify you via e-mail when we have an estimated delivery date for this item.

0/0
4.8.2010 14:38

Mik8

Re: ODKOUPENÍ

U toho pouzdra jsem váhal - kdyby bylo nějaké použitelné součástí balení, další bych nepotřeboval. Ale nikde jsem nenašel, jestli je tento Kindle dodáván i s pouzdrem.

0/0
4.8.2010 14:41

Host

Re: ODKOUPENÍ

Uvazoval jsem taky ale ze zkusenosti uz takove veci nekupuju. Zbytecne se to prodrazi. Beru to jako spotrebni produkt kde vyvoj jde tak rychle dopredu ze soucasny vyrobek budu pouzivat maximalne 3-4 roky a pak neco noveho.

0/0
4.8.2010 17:17

Mik8

Re: ODKOUPENÍ

Nepotřebuješ valutový účet ani zkušenosti z USA, vyplníš jednoduchý formulář se svou adresou na amazon.com, zadáš číslo platební karty a hotovo. Zasílají zboží i do ČR bez problému.

0/0
4.8.2010 13:33

Host

Objednano

Tak jsem ji objednal na Amazonu. Fungl nova 139$ plus 21$ shipping. Takze 160$ cili zhruba 3200 Kc. O vice nez dva litry levnejsi nez to nejlevnesi co jsem byl schopny najit v ceskych shopech. Jsem zvedavy jestli mi mistni urednicka masinerie jeste napali DPH nebo se zadari bez. Uz se tesim az tam naliju hromady pdf knizek co si vzdycky musim tisknout nez nekam jedu.

0/0
2.8.2010 15:07

Host

Re: Objednano

Se divam ze vzhledem k obrovskemu zajmu se na lidi co si objednali dneska dostane az zacatkem zari. Sakra a to uz se mi stahuje Trading ebooks collection 1.9 GB size. I check it out and it is an awesome trading library.

0/0
2.8.2010 20:55

-berushka-

Re: Objednano

Vzhledem k tomu, že distribuce začne 27. srpna, to není tak hrozné.

0/0
3.8.2010 14:29

Mik8

Re: Objednano

Navíc jiné čtečky jsou založeny na Vizplex, starší generaci e-inku s horším kontrastem, nový Kindle má už Pearl - http://www.eink.com/products/matrix/High_Res_Pearl.html

0/0
4.8.2010 19:54

Host

čtečka potřebuje minimálně energie k provozu

Ještě to nikdo nezdůraznil, tak pro jistotu (kromě toho, že technologie šetří oči díky tomu, že odpadá podsvícení). Na čtečce můžete číst až měsíc nonstop bez nabíjení, jelikož jediné, co vám užírá baterii, je výměna stránky. R^R^R^!! Nejvíc samozřejmě žere energii (tak jako u počítačů) zapínání a vypínání. Navíc například na CyBooku (s ostatními nemám zkušenost) není problém s formátem, jelikož na něj lehce dostanete pdf nebo si můžete s využitím freeware Mobipocket Creatoru překlopit různé formáty na Mobipocket formát, který CyBook čtečka dokáže zobrazit.

0/0
2.8.2010 10:29

Tomach

Proc kupovat drahou matraci...

kdyz se vyspim i v aute - a navic mne i leckam doveze! 8-o

No nic, ja jen abych nevypadl z tonu diskuze.

Ctecka se NEDA srovnavat a notebookem. Obe veci jsou na neco uplne jineho! Lidi kdo jste ctecku nevidel bezte se na ni nekde podivat, pak pochopite ze otazka velikosti ci porovnani s notebookem je o nicem.

Ctecku si lide kupuji kvuli e-ink, a ano je cernobily 9resp s odstiny sedi) a ano je hodne pomaly (stranka se prekresluje viditelne pomalu). Ale neni to podsviceny displej a koukani na e-ink je neporovnatelne s koukanim na displej. Ano muzu si za 30tisic koupit stare auto a krome jezdeni se v nem i vyspim. Ale pokud se chci kvalitne vyspat tak si koupim za 30kKc kvalitni matraci.

Ctecka nenahradi rychle listovani, nenahradi vuni nove knihy. Ale na cteni je mnohem lepsi nez notebook/iPad nebo jakykoliv jiny podsviceny displej.

0/0
2.8.2010 8:34

Host

Jo tak mi napadlo ,že čtečky nechtěj knihkupci.

Logicky....

Je sice otázka času kdy někdo u nás rozjede čistě ebookové rozsáhlé knihkupectví ,ale ceny tam nemůžou být tři sta-pět set jak byli zvyklý za papír.

Bude to revoluce. A toho se bojej. Tak pomlouvaj.

0/0
1.8.2010 16:58

Host

Někteří lidé mi připadají jako v 18 století.

V jednadvacátém století ...obhajovat papírové knihy a zatracovat elektronické .to je sranda:.))))

Staromilci by nejradši rozbíjeli čtečky jako jejích předkové první stroje ve fabrikách.

Jenže holenkové pokrok nezastavíš a čtečka je super praktická věc.

Nejsem blb čtu knížky a na cestování mám čtečku s tisíce knihami na výběr.

A za 2300 to už se opravdu vyplatí..

0/0
1.8.2010 16:45

Host

Re: Někteří lidé mi připadají jako v 18 století.

No, čtečka je sice praktická věc, ale na druhou stranu, lidi si přece nekupují knihy a nečtou je jen proto, že je to praktické :-)  Možná právě z toho plyne ten odpor, který vůči elektronickým knihám někteří mají, je to trochu jako koukat na divadelní představení v televizi. Prostě ten správný pocit z četby není dán jen samotným textem.

0/0
10.8.2010 20:18

Host

e-knihy

dobry den mam v pc asi neco pres 3GB e-knih je tu moznost to nejak dostat do ctecky?

0/0
1.8.2010 10:43

Uphillman

Re: e-knihy

Doufám, že budou vznikat čtečky s SD slotem, pak bude veselo. Když by to ještě vyráběl pan Šu-lín z číny po desítkách miliónů kusů a za pár doláčů, tak budu vysmátý jak lečo.

0/0
2.8.2010 1:47

Host

Re: e-knihy

čtečka bez slotu na kartu snad ani neexistuje.

0/0
2.8.2010 9:46

Peregrinus

Re: e-knihy

existuje, bohuzel prave ta, o ktere se vede tato diskuse (amazon proste ctecky do ctecek nedava)

0/0
4.8.2010 1:29

Host

Re: e-knihy

oops, jsem nějak nepostřehl. Když jsem sháněl před několika měsíci čtečku, tak všechny, které přicházely v úvahu, měly nějaký slot na kartu. Začal jsem si myslet, že je to normální.

0/0
4.8.2010 19:44

nicolas.tesla

Re: e-knihy

Má to interní 4GB a když to připojíš přes USB tak se ti objeví jako HDD a čte to všechno ve formátu *.MOBI. Takže neni problém si nahrát jakoukoli vlastní knihu!

0/0
12.8.2010 10:13

Host

Kindl v ČR + diakritika OK

U nás může být třeba za milion, ale dá se normálně objednat na Amazonu sem do ČR. Kupuji si tak knížky a dneska jsem zkusil objednat nový Kindl (samozřejmě v předprodeji) a do ČR to jde :).

Takže ostatní čtečky, co se v ČR dají koupit za 5-15tis, můžou jít do kytek.

S diakritikou není u Kindlu žádný problém a knihy si můžete nahrávat i přes USB, protože se tváří jako HDD.

Tak pak opravdu není důvod kupovat předražené čtečky. Kór v ČR.

0/0
1.8.2010 10:38

tchoř

E-booky

Proboha, strcte si ty vase elektronicke "knihy" nekam. A ctecky, jak smesne... Dokud to neni z papiru a musim v tom menit baterky, tak to neni kniha !!!

Rikejte tomu treba nejak jinak, ale ne e-book proboha.

0/0
31.7.2010 20:41

Host

Re: E-booky

Představte si, že drtivá většina akcií našich akciovek je nikoliv listinných, ale jen zaknihovaných.

V počítačové databázi.

0/0
31.7.2010 21:58

Host

e-knihy

zkuste www.digiBooks.cz

0/0
31.7.2010 17:55

Mumrli !(milovnik romů)

Re: e-knihy

Tam toho bohuzel moc neni... Snad se objevi nejaky trochu zasobenejsi shop.

0/0
31.7.2010 20:30

Host

hmmm

Proč ta technologi z kindlu a jiných čteček nejde instalovat do notebooků a mobilů? venku na mobilu či na notebooku nevidím na sluníčku vůbec nic...to by byla bomba, kdyby se na sluníčku z notebookuči mobilu dalo číst jako z novin či z časopisu.

0/0
31.7.2010 14:43

Host

Re: hmmm

a jako bonus by se zabránilo únavě očí

0/0
31.7.2010 14:44

Host

Re: hmmm

Protože většina lidí chce mobily a zejména notebooky/netbooky s barevným displejem.

0/0
31.7.2010 14:45

Host

Re: hmmm

takže taechnologie na to nestačí

0/0
31.7.2010 14:53

Host

Re: hmmm

A navíc, eInk reaguje pomalu na změny, takže se hodí jen pro statické obrázky...

0/0
31.7.2010 14:50

Host

Re: hmmm

možná v budoudcnu se budou dívat na současné displeje, kde člověk na sluníčku nic nevidí jako na zastaralé

0/0
31.7.2010 14:54

Alfa samec

Kindle

to je pro Českou republiku opravdu špatný obchodní název, vyvolává to představu takového hodně fousatého pána ze s Plzně.... Je to prostě něco jako název auta "Pajero" v Portugalsku...

0/0
31.7.2010 12:25

Uphillman

Re: Kindle

To s tím Pajerem jsem jaksi nepobral.

0/0
2.8.2010 1:49

-berushka-

Re: Kindle

My tomu tady v práci říkáme Ksindl - nic fousatého v tom nehledáme :)

0/0
3.8.2010 14:32

lost

na to jsem se těšil

jakmile budu mít možnost - kupujiV

0/0
31.7.2010 8:55

mosulský machredz

oo

pokud nemá čtečka aspoň něco blížící se formátu A, což je těch 10", tak je to atrapa k smíchu - urolujete se k smrti - jedině potom teda iRiver nebo něco podobného - že se to nevleze do kapsy je ten poslední problém - tenhle pididisplay 6" je k smíchu Rv

.

to už radši ten 9,7" kindle DX nebo v případě zoufalství ten Sony PRS-900CZ 7,1" - to ostatní je tak akorát tamagoči na hraní .....

0/0
30.7.2010 23:53

mosulský machredz

Re: oo

A5

0/0
30.7.2010 23:54

Host

Re: oo

K smíchu jsou všichni kritici malých displayů, kteří čtečku ještě neměli v ruce. Uvědomujete si, že klasická knížka má vpravo a vlevo okraje, které neobsahují text? Tak tyto okraje na čtečce nejsou (nebo přesněji, jsou nastavitelné od 0 bodů). Pokud si nastavím nulové okraje, tak odpovídá 6" display velikosti průměrné knižní stránky, která je někde kolem A5.

Další výhoda čtečky je v tom, že si můžu měnit velikost písma podle zrakových schopností. U klasické knihy nezbývá nic jiného, než si pořídit nějakou verzi lupy.

0/0
31.7.2010 9:40

Host

Re: oo

taky dych dal přednost formátu A5

0/0
3.8.2010 10:51

Mik8

Re: oo

On se to tomu ale bez okrajů blíží (viz příspěvek výše) a čím větší čtečka, tím zase bude těžší.

0/0
4.8.2010 15:11

Host

tak hlavne ze se elektronicka ctecka knih

dokaze pripojit k facebooku a twitteru tywole! ;-D

0/0
30.7.2010 22:53

Host

ovce

No tak to Appleovce puknou zavistí a budou závidět Kindleovcím . Oni musejí dát kolem 20 000 Kč za jiný krám ;-D

0/0
30.7.2010 22:11

mechanický poklopec.

Re: ovce

a není to to samý ?;-D;-D;-D

kindlovi a čurmákovi obzvláště hold R^R^R^

0/0
30.7.2010 22:18







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.