Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Uživatelé iPadu jsou sobečtí elitáři, kritizují jej neznalí mladíci, ukázal průzkum

Nový tablet od iPadu je kritizován především těmi, kteří s ním nemají zkušenosti, a nezávislými geeky. Nejčastěji si jej naopak chválí lidé bohatí, se zájmem o finance a svět Apple. Výzkumníci se dotazovali dvaceti tisíců Američanů, přesto jsou v závěrech opatrní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Já žádný jelitáře neznám

ale na diskuzích jsou tu zaregistrovaný samý jelita

0/0
16.8.2010 15:36

Host

uz Shakespeare

Mnoho povyku pro nic.....

0/0
16.8.2010 7:25

Zapata

To je jako když mi někdo tvrdil,

že v mercedesech a BMW jezdí doktoři a jiná podobná smetánka. Přitom když se člověk podíval, kdo má mercedes tak viděl akorát pasáky a podobnou verbež.

0/0
15.8.2010 20:26

kokrspanel

Re: To je jako když mi někdo tvrdil,

Nesmíš koukat k vám na ulici v Teplicích. V USA bych tomu klidně i věřil, evropská auta tam skutečně kupují společensky výše postavení lidé.

0/0
15.8.2010 23:02

vodka s džusem

Re: To je jako když mi někdo tvrdil,

veksláci a veksloidní typy podnikatelů

0/0
15.8.2010 23:11

Host

Re: To je jako když mi někdo tvrdil,

Tak ono taky záleží, jak je ten mercedes, nebo BMW nové...

0/0
16.8.2010 13:29

Host

Co tedy jineho misto iPadu?

Co si mam jineho tedy koupit? Notebook mam, ale chci na surfovani po netu neco mensiho s velkou vydrzi baterie a vetsim displayem. Potrebuji WIFI i SIMku v pristroji - zadne externi krabicky. Ovladani prstem a dostupne aplikace za CZK. Chci to koupit hned a hlavne v obchode, kde mi to nekdo ukaze. Po mesici hledani nic mimo iPadu nenachazim. Notebook mam. Diky za info, kdyz je Apple tak spatny.

0/0
15.8.2010 18:51

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

no ono je to o tom, že "Apple je strašnej" ti bude tvrdit pár antiapple fanatiků, kteří se do roztrhání těla budou hádat že apple je na nic.

Sám se rozhodni, jestli uvěříš milionum spokojenejch uživatelů iphonu, ipadu a ipodu (maj stejnej OS) nebo pár lidem, kteří pouze řvou jak je apple k ničemu a to je většinou viděli jen na fotce na netu

0/0
15.8.2010 19:41

nettwor vs. darth.v

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

To jsi takový závislák na internetu ?? Jak si mohl fungovat než se dostali notebooky tam kde jsou dnes ? Když nebylo wifi  ani EDGE ... nebo máš jen rád pěkné a prestižní hračky a chceš okolí ukázat že na to máš ?? ;-)

0/0
15.8.2010 20:19

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

Co je na tom divneho, kdyz cestuji pracovne po cele CR a distavam maily, ktere musim hned vyridit a data ziskat v realnem case z firemni databaze ? Tahat sebou notebook s nabijeckou a modemem, to mne v roce 2010 fak nebere. Je mi uz 48 a s mobilem je to o nicem diky male plose. Na stejnou praci ma kolega prave iPad a po mesici si ho nemuze vynachvalit..

0/0
15.8.2010 20:28

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

Myslím že to moc neřešte. iPad je přesně na to, co píšete že chcete. Jen bych počkal, až bude umět česky.

0/0
15.8.2010 22:19

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

no jen jsem zvědav, jak se bude připojovat k těm firemním databázím:) dosud jsem nepřišel na to jak připojit Ipad k našim DB, nevím nic o podpoře ODBC pro Ipad  apod..už samotné VPN je dost nervák.. to není kritika Ipadu, sám ho mám, ale objektivně uznávám, že na práci to opravdu není, je to především konzument zábavy

a to umí perfektně. Nahradit tím notebook pro práci ale fakt nejde.

0/0
15.8.2010 23:54

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

Databázovy klient FILEMAKER GO - verze pro iPad. Naše obchodní skupina 6 lidí si prístum pres tuto aplikaci nemuže vynachválit. R^

0/0
16.8.2010 6:31

Deleter

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

6 lidí, to je fakt nářez.

0/0
16.8.2010 8:27

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

aha, to jsme si nerozuměli, mluvíme každý asi o jiných databázích, naše centrální jede na AS/400 (iSeries) tedy DB2 a další je pak Oracle na Unixu, to fakt Ipad neumí a nemyslím, že kdy bude, to určitě není jeho účel. A v nechuti správce to taky není, ten správce jsem já:) ale Ipad jsem si opravdu nepořizoval pro správu AS/400:) právě naopak,  jen a jen pro zábavu.

0/0
16.8.2010 23:25

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

No. Pokud správce firemní sítě není schopen zajistit, aby komunikovala s Apply, tak to samzřejmě bude trochu problém. Ale ten problém není úplně tak v iPadu jako spíš v tom správci. Řešitelné to pochopitelně je.

0/0
16.8.2010 10:11

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

tak to si delas prd.l... Na maily, ktere musim hned vyridit mi staci smartphone a muzu tam mit pismenka velky jak krava. To mi pripommina ty statni uredniky, kteri to strasne potrebujou pro praci a pritom neumi poradne pouzit ani PC ci telefon.

0/0
16.8.2010 7:28

Deleter

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

Proč to píšete tak zdlouhavě? Mohl jste napsat "Chci iPad nebo identickou věc"

0/0
16.8.2010 8:26

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

Kupte si iPhone. (o pokud máte pocit, že je musíte mít Apple OS, jinak  modernější smartphone s Androidem)

Podle mého názoru je iPad krok vedle.

Je velky a neskladny jako notebook/netbook (do kapsy ho fakt nedáte, musíte mít brašnu, pouzdro), ale funkčně je velice omezeny.

Má funkce podobné smartphonu, ale neumí telefonovat ...

0/0
16.8.2010 9:28

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

Záleží na tom, jako co iPad chcete (Pozn. jsem applista kvůli práci a mám iPhone, protože to dohromady dobře funguje - nákup iPadu v dohledné době neplánuju, nevím, co bych s ním dělal,ale řeba se něco najde).

iPad chápu jako doplňkovou, tedy zbytnou věc, která nemá nahradit NB, ani chytrý telefon. Osobně bych ho ani běžně netahal sebou, ale viděl bych ho spíš jako domácí terminál na internet, maily a nějaké prográmky - třeba i zábavnější.

Třeba se ukáže nějaké využití.

Osobně si myslím, že zařízení s lehkými OS (Android a iOS) mají budoucnost - na spoustu věcí není těžký desktopový OS nutný. Ale jak se to vyvrbí to nemám odvahu odhadovat.

0/0
16.8.2010 13:35

Host

Re: Co tedy jineho misto iPadu?

A funkčně omezený je méně než iPhone, tak nechápu, proč iPhone doporučujete a iPad ne. Škoda že jste iPad evidentně ještě neměl v ruce. To by jste nebyl schopen plácnot takovou blbost, že je to to samé jako notebook. Osobní zkušenost - ani náhodou to není stejné.

Jestli je to krok vedle ukáže čas. Osobně si ale myslím že se mýlíte. Tohle je podle mého cesta kterou půjdou mobilní zařízení. Tablety nahradí podle mého časem zcela netbooky.

0/0
16.8.2010 15:26

Host

Čermák

Přesně před týdnem o tomto psal čermák v reflexu. Proč si to nevzal na starost tady?

0/0
15.8.2010 15:56

Host

Re: Čermák

abyses tady mohl vylejt troubo

0/0
15.8.2010 20:26

Host

Re: Čermák

Dobře ty!! ;-D;-D;-DR^

0/0
15.8.2010 20:34

Funso

Re: Čermák

Asi ti ušla pointa mého příspěvku - a to že jiní redaktoři recyklují (v tomto případě doplňují) již napsané články jiných redaktorů.

0/0
16.8.2010 11:42

Host

Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

Hrál jsem si s Ipadem a ano je to pěkné, ale k ničemu. Obyčejný notebook s W7 je mnohem lepší zařízení, ale to iOvcím nevysvětlíte. Notebook není cool, nemá cool dotykové ovládání a nedoporučuje ho jeden z jednoho Steva Jobse. I když iOvci řeknete, že máte notebook(klidně mnohem dražší než iCokoliv), protože iCokoliv by vám bylo k ničemu, tak vás obviní, že ho nemáte jen proto, že na něj nemáte peníze a to že je k ničemu říkáte jen proto, že ho všem hrozně závidíte,

0/0
15.8.2010 15:27

Host

Re: Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

Bože můj, proč se vždy najde nějakej blb co píše takový hovadiny. Určitě vás nějakej majitel apple obviní z toho že nejte cool a in a socka protože nemáte iPad, ale to bude 1 ze 100, blb se prostě najde v každé skupině lidí. těm zbívajícím 99 bude uplně ukradený co si koupíte.

Že je iPad jen hračka a tím pádem k ničemu. Máte pravdu, je to hračka, ale on snad někdo tvrdí že to je profesionální pracovní nástroj? zřejmě ne. Účel hraček je pobavit a rozptýlit majitele, a skutečně všechny hračky nejsou kromě téhle funkce vůbec k ničemu užitečnýmu. Vy to nechápete? tak to je mě vás líto. Nebo má podle vás jakákoliv MP3/MP4řka, discman, házecí talíř, plyšák, rádio do auta, TV, DVD a další elektronický hračky nějakej jinej účel než pobavit a být zbytečnými hračkami?

A to že označujete určitou skupiny lidí ovcemi, tak to vás degraduje na duševního chudáka. Mě nikdo nic nenařizuje ani nediktuje, pokud usoudím že mě apple v něčem omezuje tak si ho příště nekoupím, zatím to tak neni.

0/0
15.8.2010 15:56

Host

Re: Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

Je to D.E.B.I.L., bud si to chci koupit, mam na to - koupim nebo nechci, nemam na to - nekoupim. Tecka.

0/0
15.8.2010 18:20

Host

jé, já bych chtěl vidět ten svět tak jednoduše,aby

mi výsledek tvé rovnice vycházelo cokoliv od aplu ;-D;-D;-D

0/0
15.8.2010 19:37

nettwor vs. darth.v

Re: Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

.. necháš toho Ty iOvce ?! ;-) ... ;-D;-D

0/0
15.8.2010 20:22

Host

Re: Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

http://www.plbohnice.cz/

0/0
15.8.2010 21:32

Host

Re: Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

ano ano, použitím slova iOvce jsi se zařadil do skupiny duševních vypatlanců, ale no nic, brzo ti skončej prázdniny a až si budeš zase po večerech dělat ukoly do školy tak tě ty roupy přejdou

0/0
15.8.2010 22:38

Host

Re: Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

Kecy kecy kecy opravdu to neslo napsat jeste delsi? Staci veta: "Nelibi se mi koncept ipadu a uzavrenost jeho OS." Stop slovni onanii. Tato argumentacni tautologie ve stylu "Je to blbe, protoze me stvou reakce neterych lidi, kterym reknu, ze je to blbe." je posledni vykrik omezenosti anti apple kazatelu. Bezte do diskuse o super hyper chystanych tabletech s Windows 7 nebo Androidem a pridejte se k davu lidi touzebne vyhlizejicich iPad killer. Bude tady lip.

;-O;-O;-O

0/0
16.8.2010 1:29

Host

Re: Uživatelé iPadu jsou ovce (na)vedené Stevem Jobsem

Mám desktop PC, mám notebook, taky mám smartphone a iPod, ale iPad bych si klidně koupil protože to co nabízí mi ani jedno z těch ostatních nenabídne, stejně tak, jo mi iPad nenabídne to, co umí ty ostatní. Už si uvědomte že iPad není náhrada něčeho co už máte, ale doplněk navíc.

0/0
16.8.2010 13:39

Host

co?!

Tak můj tatík rozumí elektronice více než já? Z iDnesu se stává pouhopouhý bulvár už pár let a nyní se to potvrzuje už v skoro každém článku....a teď něco na vyvrácení americké ankety http://www.videacesky.cz/talk-show-rozhovory/americane-nejsou-hloupi

0/0
15.8.2010 13:48

Host

kritizující neznalý mladík

Tento článek pouze ukázal, že elektronice rozumí pouze "mladíci" pro ně "neznalí mladíci", protože já bych se klidně hádal jestli elektronice rozumí více já "mladíci", než nějací staří páprdové.

0/0
15.8.2010 13:30

Host

apl je pro blbce

blbce, kteří si nechtějí přiznat, že jsou blbí - to je moje zkušenost - itunes&ifoun&ipád&ajoueksiks - oč natvrdlejší o to halasnější...

Rv

0/0
15.8.2010 13:00

Host

Re: apl je pro blbce

R^

0/0
15.8.2010 13:22

Host

Re: apl je pro blbce

zato ty seš zřejmě nejlepší borec na světě. Je smutný že možná většina majitelů applu bude mít větší IQ než ty, protože nikdo alspoň průměrně inteligentní neodsuzuje skupiny lidí na základě zkušeností s jednou nebo dvěma osobama vlastnící stejný produkt. A že ty nemáš rád (nebo nedej bože díky své omezenosti nechápeš) iProdukty, je prostě jen tvůj problém.

0/0
15.8.2010 16:03

Host

dodnes jsem vás potkal už desítky

a, při vaší univerzální technické tuposti, mi to k udělání obrázku bohatě stačilo... :-P

0/0
15.8.2010 19:30

Host

Re: dodnes jsem vás potkal už desítky

a k čemu tě vede posuzování mé technické tuposti? nikde sem nic o technice nekomentoval, takže opět se tu ztrapňuješ posuzováním něčeho o čem nic nevíš, ale u některých duševně zaostalých jedinců je to normální projev jejich intelektu

0/0
15.8.2010 19:45

Host

Re: apl je pro blbce

Me by zajimalo jestli jsi Hujer nebo Hulan :-)

0/0
15.8.2010 17:42

Host

Sobecký elitář bude v očích "obyčejného" paroubkova člověka

asi každý, kdo se má díky vlastní pracovitosti, charakteru, intelektu a vzdělání lépe než on. ;-DRv

0/0
15.8.2010 12:39

Host

Re: Sobecký elitář bude v očích "obyčejného" paroubkova člověka

Jo, mnozí blbečci si tohle o sobě opravdu myslí. Pád bývá tvrdý a na hubu.

0/0
15.8.2010 20:21

Host

tak Paroubek ma iPod, ted to rikal v TV

aspon vime kdo jsou to ti sobecti elitari hehehe :) krome toho ze neumi pravopis :)

0/0
15.8.2010 12:28

Host

CZ klávesnice pro iPad

Tuto diskusi raději ani nečtu, neboť je to ztráta času. Pro nás spokojené majitele uvádím, že na AppStore je k dispozici program na českou klávesnici (než bude oficiální systém 4.x s podporou EE). Jmenuje se Czech Keyboard. Nejde o systémový nástroj, ale o program pro psaní s možností COPY/PASTE do Pages, Mail i ostatních aplikací. Díky větší ploše iPadu oproti iPhone se mi líbí, že české znaky mají každý extra klávesnici - kdyby to bylo i v iOS4.x pro iPad, bylo by to lepší než psát znaky přidržením+volva jak je tomu dnes. (Omluva za příspěvek mimo mísu, i když částečně).

0/0
15.8.2010 8:25

Host

Re: CZ klávesnice pro iPad

ODKAZ:

http://itunes.apple.com/us/app/czech-keyboard-for-ipad/id382314583?mt=8

0/0
15.8.2010 8:29

Host

Re: CZ klávesnice pro iPad

muž nad 30 let, příjem nad 50K, tak jak bylo uvedeno v článku? sedí to? :D já zase krásně zapadám do těch geeků :)

0/0
15.8.2010 13:15

Host

Re: CZ klávesnice pro iPad

Vek 26, prijem 38.000 brutto.

0/0
15.8.2010 18:55

Host

Re: CZ klávesnice pro iPad

spise vek 13, kapesny vod taty

0/0
15.8.2010 20:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.