Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Záhada bermudského trojúhelníku vyřešena? Prý je to bublina. Metanu

Moře východně od Floridy má pověst nebezpečného místa. Láká seriozní vědce i záhadology. Jedna z hypotéz, podepřená simulacemi, mluví o velkých bublinách metanu. Statistikové zase upozorňují, že Bermudský trojúhelník není o nic nebezpečnější než jiná oblast.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

je to fascinující

Tyhle záhady mě berou,je to zvláštní a tajemné.8-o[>-]R^ Musím si koupit knihu.

0/0
23.10.2010 22:46

racek007

teorie o diamagnetických uzlech

Bublina metanu? to se mi nějak nezdá. Bermudský trojúhelník leží na jednom z hlavních diamagnetických uzlů země. Těmto uzlům přisuzovali velkou moc už ve starém Egyptě. Saqara leží přesně na jednom z těchto uzlů stejně tak i několik vojenských základen, kde se určitě zkoumají tyhle síly. Je možné, že magnetické rušení, nebo jiná forma energie zkrátka způsobily tajemná zmizení...;-O:-)

0/0
12.9.2010 18:10

J i ř í

Skeptici

Na světě je leccos ještě neobjasněné, ale skeptici a Sisyfové, kteří mají ve všem jasno, by nám jistě vysvětlili, že všechno je jen lež...

0/0
22.8.2010 20:53

Host

Re: Skeptici

Prave naopak, vi, ze mnohe je jeste nevysvetleno a neobjasneno. Ale zaroven dodavaji, ze vysvetleni musi byt vedecke a ne ucelove cucane z prstu. Naopak ruzni zahadologove a podobne existence odmitaji jakekoliv jine nez jejich "spravne" vysvetleni a ve vsem vidi neco zahadneho. Kdyby tam totiz "zahada" nebyla, prisli by o zivobyti, protoze casto (ne vsak vzdy) nic nez vymyslet bludy neumi.

0/0
23.8.2010 21:41

Frank Drebin

Já vím, co to je....

Je to nenápadná příprava na spojení rubrik TECHNET-REVUE.

0/0
18.8.2010 11:21

blekekeke

no ...

S tou hypotézou, že jde jen pouze o frekventované  místo, je to tak, protože jen u Amerického pobřeží leží potopených cca 500 000 lodí, což je až neuvěřitelné číslo ...

0/0
18.8.2010 6:56

vodka s džusem

já vim, co s tim je

je to rozbitý;-D

a ještě jednou - facebook je fajn praktická vec a mám facebook rád.

Buzzna fakt nejsem.

0/0
17.8.2010 22:56

Host

Re: já vim, co s tim je

si buzna akorat to jeste nevis

0/0
17.8.2010 22:57

vodka s džusem

Re: já vim, co s tim je

ňákej chytrej

0/0
17.8.2010 23:33

Host

Technet

Myslím, že by stálo za to udělat z toho pořádnej seriál - LochNess,  Yetti, poltergeist, možná něco o bezhlavejch rytířích - to by pak byl pořádnej TECHnet.

0/0
17.8.2010 21:58

net.Xtreme počtvrté

Re: Technet

hejkal, vlkodlaci, upíři, strašidla, duchové, vodníci, víly...

možná něco o alternativní medicíně:-)

0/0
17.8.2010 22:15

Host

Re: Technet

jj ta alternativní krasavice, co lítá s miminama, by se tam určitě taky vešla (samozřejmě nemyslím v kategorii víla)

0/0
17.8.2010 22:31

Host

Re: Technet

no a když se to vhodně proloží nějakými Čermákovými odbornými statěmi na téma "Jak být in na facebooku" a jednou za čas se přidá i "10 nových triků jak vylepšit Win7", tak se myslím i Nature začne obávat o své postavení.

0/0
17.8.2010 22:41

Host

Re: Technet

třeba jen ten název servru z ruštiny - "Tech - nět"

0/0
17.8.2010 22:26

Host

HAHAHA

R^R^R^R^R^

0/0
18.8.2010 4:11

Host

Re: Technet

nakuchařa mi nešahej!*

0/0
17.8.2010 23:52

Host

Lodě

Tohle ale vysvětluje jen lodě. :) Ale tam mizela i letadla.

0/0
17.8.2010 21:31

Host

dyk píšu níže, že je to blbost...

viz. VILE VORTICES nebo EARTH GRID

R^

0/0
17.8.2010 21:36

net.Xtreme počtvrté

Re: Lodě

statistika vysvětluje oboje.

0/0
17.8.2010 22:13

Host

Re: Lodě

Proste jen zabloudila a doslo jim palivo - za spatneho pocasi nic neobvykleho i jinde.

0/0
18.8.2010 0:53

Host

článek dobrý

Bez ohledu na to, že informace v něm nejsou nové. Akorát mě zaráží, kolik existuje jedinců, kteří dokáží věřit na všechny ty bláboly okolo bermudského trojúhelníku.

0/0
17.8.2010 18:38

Host

ZASE to smazali!!!! PROČ??? Bojíte se pravdy?!

8-o8-o8-o

problémy s bermudským trojúhelníkem vysvětluje pojem VILE VORTICES nebo pojem EARTH GRID, takže si to vygooglete - malý souhrn níže:

...

http://translate.google.cz/translate?js=y&prev=_t&hl=cs&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.bibliotecapleyades.net%2Fmapas_ocultotierra%2Fesp_mapa_ocultotierra_11.htm&sl=en&tl=cs

0/0
17.8.2010 17:14

net.Xtreme počtvrté

Re: ZASE to smazali!!!! PROČ??? Bojíte se pravdy?!

protože to jsou nesmysly, ne?

0/0
17.8.2010 17:26

Host

ne

každopádně diskuze je o prezentování RŮZNÝCH názorů a informací, no ne? nechal bych to posouzení každého konkrétního čtenáře

...

"metanová" teorie je k smíchu - řídká voda ;-D;-D tomu opravdu věříte?!

0/0
17.8.2010 17:48

net.Xtreme počtvrté

Re: ne

Já věřím statistické teorii, "řídká" voda vzniknout může, nicméně pochybuji, že to potopilo víc něž jednu loď.

0/0
17.8.2010 19:19

Host

Re: ne

Souhlasím, taky mi to začíná zavánět serverem Novinky.cz a jejich vždy zaručené informace.

0/0
17.8.2010 20:23

Jack777

...

O této teorii jsem slyšel už hezkých pár let zpátky :-) Myslím, že je velice pravděpodobná. Narozdíl od různých tajemných stupidit a ufo teorií...

0/0
17.8.2010 15:36

Host

existence ufo je faktem

to jen ty jsi nedozrál do úrovně pochopit co a jak Rv;-D

0/0
17.8.2010 15:48

net.Xtreme počtvrté

Re: existence ufo je faktem

Přesně:-) horší to je s existencí létajících talířů, ale ufo existuje.

0/0
17.8.2010 16:31

Host

Re: existence ufo je faktem

Jasne, ze UFO existuje. A jak na nej?

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/77801/Rukovet-zacinajiciho-pozorovatele-UFO.html

0/0
17.8.2010 19:40

Host

Re: existence ufo je faktem

zato ty jsi dospělý zralý jedinec.

0/0
17.8.2010 18:39

Host

svět je jedna velká lež

hm, ještě se snažte vysvětlit Philadelphský experiment, ..........ach jo. Připadám si jako v debilově a neustále se někdo (Bilderberg Group ?, církev křesťanská i islamismus) snaží vše překrucovat a vysvětlovat jaksi idealisticky. No dobrá - jak se potom vysvětlí ty mnohé vyryté obrázky zobrazující dle našich dnešních znalostí obrazy letadel, vrtulníků, ponorek ? jak se vysvětlí stavba a přesun mnoho desítek tun těžkých kusů v Baalbeku a jinde na středním Východě? jak se vysvětlí všechny ty astronomické znalosti dávných civilizací ? které známe až teprve v poslední době ? jak se vysvětlí vznik dosud nejstaršího známého města světa Jericho ? jak se vysvětlí to, že Amíci v Iráku v obou válkách vyváželi z Iráku vše možné i nemožné z pozůstatků po Sumeru, Assýrii, Babylonii ? - !!?

0/0
17.8.2010 14:56

Host

Re: svět je jedna velká lež

Amíci prostě ukradnou v porobených zemích všecko na co tam narazí.

0/0
17.8.2010 18:39

Host

Re: svět je jedna velká lež

Veskerym temto zahadologickym teoriim nejvice skodi to, ze misto, aby se nekdo soustredil na problem vsechno propojuje do sebe a ptak mele pate pred devate ;-).

A dalsi vec: ze neco nevime (cehoz je porad docela dost), tak neznamena, ze platna je prvni teorie, co projde kolem. Veda je o tom, ze torie DOKAZUJE ne slepe VERI necimu tvrzeni.

0/0
17.8.2010 19:43

Host

Re: svět je jedna velká lež

Veškerým těmto záhadologickým teoriím zdaleka nejvíc škodí, že jsou samy o sobě snůškou pomatených blábolů.

0/0
17.8.2010 20:20

petrhajek.blog.idnes.cz

Re: svět je jedna velká lež

to uz je zas jina kapitola. I kdyby to byla treba dobra teorie, co stoji za prozkoumani, tak spojeni s tunguzskym meteoritem, bermundskym trojuhelnikem, mimozemstany, co postavili pyramidy a radou dalsich veci, to rozhodne nezpravi :-).

0/0
17.8.2010 20:26

Host

Re: svět je jedna velká lež

No tak to každopádně.

0/0
17.8.2010 20:35

petrhajek.blog.idnes.cz

nemuzu si pomoct,

ac to normalne moc nedelam, musim dat reklamu sam na sebe - minimalne kvuli tomu konci ;-).

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/93138/Dokazte-ze-nemate-v-dome-mluvici-zelenou-mys.html

http://petrhajek.blog.idnes.cz/c/92027/Jste-skeptik-A-vadi-to.html

0/0
17.8.2010 14:28

Host

Re: nemuzu si pomoct,

Ty jsi fakt kus vola.

0/0
17.8.2010 19:33

Host

Re: nemuzu si pomoct,

dekuji za psychoanalyzu... a muzu se zeptat proc? :-)

0/0
17.8.2010 19:39

Host

Re: nemuzu si pomoct,

Dokažte mu, že nemá pravdu! :-)

0/0
17.8.2010 21:59

helyanwe

Ja nevim

proc lide, co vi vsechno o vsem, maji potrebu to neustale sdelovat na diskuzich. Ja jsem to napriklad pred 20 lety v ABC opravdu necetla. Ne vsechno musi byt horka novinka, aby to bylo pro nekoho zajimave. Kdyz vidim clanek o necem, co uz davno vim, tak ho preskocim a venuji se necemu uzitecnejsimu. A ze je okurkova sezona, to snad vime vsichni, nemusime to porad dokola opakovat, aby ostatni vedeli, ze jsme si toho zrovna vsimli ;-)

0/0
17.8.2010 13:40

Upozornění PČR: Hlídej si dukáty

Re: Ja nevim

a si aspon hezka kdyz ctes technet? ;-D

0/0
17.8.2010 13:54

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Ja nevim

http://xkcd.com/322/ :-)

0/0
17.8.2010 13:54

Upozornění PČR: Hlídej si dukáty

Re: Ja nevim

ja myslel ze tam bude jeji fotka ;-D

0/0
17.8.2010 14:01

Host

Re: Ja nevim

Vecer na koleji se tuli matfyzak k matfyzacce. "myslis take na to, co ja?" "Ano!!!" "A kolik ti to vyslo?"...

0/0
17.8.2010 14:03

helyanwe

Re: Ja nevim

To jsem netusila, ze je nejake pravidlo, ze na Technetu patri hezke holky jenom na ilustracni fotky ;-D

0/0
17.8.2010 19:13

Host

Re: Ja nevim

tak to jsi vubec nepochopila dotaz, ale konec koncu jsi jen holka ;-D

0/0
17.8.2010 21:26

Host

Kasíku ... Bermudský trojúhelník si vyřešil

a co takhle se vrhnout na ty záhadné kruhy v obilí vedle na Zprávách, ke kterým nevede kromě dvou cest traktorem, žádná vyšlapaná cesta? :-P;-D

0/0
17.8.2010 12:40

Host

Re: Kasíku ... Bermudský trojúhelník si vyřešil

LOL .. tak to je masakr :D

0/0
17.8.2010 12:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.