Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nikon přichází s velmi dobře vybavenou levnou zrcadlovkou. Amatéři, těšte se

Výrobce digitálních fotoaparátů Nikon má nové želízko v ohni pro méně náročné či sváteční fotografy. Uvádí na trh velmi dobře ovladatelnou, cenově dostupnou a slušně vybavenou digitální zrcadlovku Nikon D3100. A samozřejmě umí natáčet video v HD kvalitě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pteryx

Zrcadlovka a kompakt

Je pravda že i s kompaktíkem jdou dělat velmi pěkné fotky, zvl. pokud je dobré osvětlení a když je to aspoň trochu nastavitelné. Třeba jsem byl překvapený co dokázal nikon dostat do "krabičky od mýdla", když jsem si v obchodě hrál s S8000 (snad jsem to číslo nespletl). Kupodivu, i ta citlivost při slabém osvětlení byla slušná.

Ale i ta nejlevnější zrcadlovka má určité možnosti, které kompakt prostě kvůli svojí velikosti postrádá, fyzika je neúprosná. Kompakty všeobecně mají vysokou hloubku ostrosti, takže je ostré všechno, vč. pozadí, které může být třeba i rušivé. Zrcadlovka se přibližuje lidskému vidění světa, velké snímací čipy a objektivy vedou k řádově lepší citlivosti a dynamickému rozsahu, než mají kompakty (když to výrobce nepokazí). S digitálníma zrcadlovkama celkem snadno vyfotíte věci, které s kompaktem prostě nedáte. Není to úplně levné zvl. když si pořídíte nějaký ten objektiv, ale je to opravdu pěkný koníček.

0/0
25.8.2010 19:34

Host

Re: Zrcadlovka a kompakt

Nechcete nějak podrobněji rozepsat, co myslíte tím lidským viděním světa a jak se k němu blíží nějaké pidičipové zrcadlovky?

0/0
28.8.2010 0:14

Host

Re: Zrcadlovka a kompakt

Myslim ze pan ma namysli hloubku ostrosti. Kdyz se na nekoho koukate, take vnimate pozadi rozostrene a ostry je pouze objekt ktery sledujete

0/0
28.8.2010 15:10

Host

Zaujala

A jestli je pravda že je tato zrcadlovka v češtině (menu) tak o ní budu uvažovat.Fotím hodně mobilem a mám i malinký kompakt.Fotky jdou vytřískat i zde "slušné",ale omezení se u mě již ukázalo.Rád fotím makro a tu je hledáček nepostradatelný (nejen tu).Uvažoval jsem i o nějakém ultrazomu,ale ty trpí hodně na optické vady objektivu.Takže se poohlížím po zrcadlovce.Nemám zkušenost s touto značkou,jak je na tom s kvalitou hledáček,displej atd.Ale myslím že bych asi s touto zrcadlovkou chybu udělat neměl;-)

0/0
24.8.2010 19:44

Host

Re: Zaujala

No tak hlavně aby byla v češtině ... to má na funkci zásadní vliv.

0/0
24.8.2010 21:00

Host

Re: Zaujala

pro mě to má zásadní vliv a to v podobě mnohem snažšího nastavení a o to víc když s tím nebudu fotit každý den,budu mít výpadky třeba i tři měsíce a když se tu něco prodává,tak já chci aby to mělo menu v češtině,někdo ne,já ano!

0/0
24.8.2010 22:28

Host

Re: Zaujala

Naprosto souhlasím..české menu má na ovládání zásadní vliv, i když v cizím jazyce se dá také zorientovat ale stále se lépe orientuje v naší krásné mateřštině a rychleji se s takovým menu pracuje.

0/0
25.8.2010 8:06

Host

Re: Zaujala

Rychleji se s takovým menu pracuje jen joudům, co se nejsou schopni naučit pár cizích slov.

Pro člověka, který nikdy neměl zrcadlovku, toho bude nového zatracené víc v oblasti ovládání foťáku - bude se muset naučit řádově víc věcí než blbých pár slovíček. Tzn. pokud nezvládne ani to, nemá cenu kupovat si zrcadlovku.

0/0
25.8.2010 9:01

salinka

Re: Zaujala

A proč nám tu tak vnucujete, to že vám český menu nevyhovuje. To je váš problém. Stačilo to říct jednou a ne tady někoho stírat. :-/

0/0
25.8.2010 15:40

Host

Re: Zaujala

Já nikoho nestírám. Ani neříkám cokoliv o tom, jestli mě české menu vyhovuje nebo ne. Říkám něco docela jiného. Čti pozorněji [>-];-).

0/0
25.8.2010 17:07

Host

Re: Zaujala

Ááá, opět pan ubožáček, co každýmu nadává do joudů. Hele, specialisto, víš, že když nechceš menu v čestině, tak si tam můžeš dát jinej jazyk? Někdo se naučí s foťákem dělat v angličtině, někdo v čestině a někdo se nikdy nenaučí rozumně diskutovat, pane! !!

0/0
26.8.2010 2:04

Host

Re: Zaujala

A někdo ani nepochopí psaný text... ;-D. Hlavně, že se zapojil, jouda ;-D.

Prosím odpověz: ve kterém příspěvku uvádím cokoliv, z čeho by vyplývalo, že "nechci české menu"?

Čti pozorněji, nebudeš pak za úplného debiIa jako jsi teď ;-D.

0/0
26.8.2010 8:40

Host

Re: Zaujala

Prosím administrátora o vymazání předcházejícího příspěvku, kde mě osoba, neschopná diskuze a vyjadřování vůbec, označuje za debila. Děkuji. Kdo se začíná učit se zrcadlovkou v 80% ocení označení funkcí v češtině. Člověk se může naučit fotit v českém i jiném menu. Nikonu absence českého menu kradla zákazníky. Zkuste se nad tím zamyslet, pane. Hluboce mě uráží Váš tón a očekávám omluvu. ;-O

0/0
26.8.2010 10:00

Host

Re: Zaujala

Hluboké uražení ti evidentně přivodilo ještě horší schopnost chápat jednoduchý psaný text. Proto připomínám znění položeného dotazu:

Prosím odpověz: ve kterém příspěvku uvádím cokoliv, z čeho by vyplývalo, že "nechci české menu"?

0/0
26.8.2010 12:50

Host

Re: Zaujala

"Když nechceš menu v čestině, tak si tam můžeš dát jinej jazyk" znamená, že když nechceš menu v čestině, tak si tam můžeš dát jinej jazyk. Neznamená to, že Vy pane, jste odpůrcem českého menu. Vy, pane, pouze neumíte číst, neumíte chápat smysl vět, slovíčkaříte, jste hulvát a máte neustále potřebu se nad někým povyšovat, urížet ho, stírat a být vulgární. Hluboce Vámi opovrhuji a je mi líto, že lidé, jako jste Vy mají možnost obtěžovat ostatní lidi. Také je mi líto, že administrátor umožňuje existencím, jako jste Vy urážet ostatní lidi. Sbohem. ;-€

0/0
26.8.2010 14:14

Host

Re: Zaujala

Hluboké opovržení ti zatemnilo mozek už definitivně. Asi už nezvládneš přečíst celé vlákno a zapamatovat si jeho kontext, proto tady píšeš tyhle hloupé bludy.

Jinak jsem rád, že zažíváš takhle silné pocity - znamená to, že jsi naživu a můžeš si je dosyta užívat, to je krásné ;-).

Člověka schopného alespoň elementární úvahy by na téhle situaci možná malilinko trápilo, že je to důsledek jeho zabedněnosti, ale takovou schopností ty nevládneš, takže si můžeš v klidu užít hloubku svých emocí. To je skvělé ;-)!

0/0
26.8.2010 14:22

Host

Re: Zaujala

To víš, někoho nasere, že na světě chodí něco jako ty. ;-D

0/0
26.8.2010 22:55

Host

Re: Zaujala

Tahle odpověď od člověka, co napsal "Rychleji se s takovým menu pracuje jen joudům, co se nejsou schopni naučit pár cizích slov." je parádní, děkuju za ní - autor o sobě řekl vše, víc není třeba komentovat. 

Lidi, nenechte se nasrat od hlupáků. Oni jsou neporazitelní, protože nikdy nepochopí, že jsou mimo. :-)

0/0
26.8.2010 22:58

Host

Re: Zaujala

Díky za podporu. Už jsem si pomalu začínal myslet, že tu není nikdo, kdo by uměl přečíst a pochopit psaný text a že si skutečně každý zdejší diskutující myslí, že jsem ve svém příspěvku ze 25.08.2010 09:01 napal cokoliv, co by naznačovalo, že mi "nevyhovuje české menu" nebo že "nechci menu v češtině".

.

Ti neporazitelná hlupáci si ani nejsou schopni připustit, že prostě nepochopí jednoduchý text. Také děkuji ;-D;-D;-D.

0/0
27.8.2010 10:16

Host

Re: Zaujala

Ty seš fakt úžasnej. Ani teď si nepochopil, že hlupákem jsem myslela tebe, protože sem citovala tvoji původní větu. A ještě si mi poděkoval. Většího hlupáka sem fakt nikdy neviděla! Myslíš, že s tebou někdo bude souhlasit, když lidem nadáváš do jodů? Někomu vyhovuje čeština, někomu něco jinýho a s tvým přístupem pohoříš vždycky. Díky za tvé díky!!! ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.8.2010 12:33

Host

Re: Zaujala

;-D

Tak musím říct, že mě napadlo, že možná někdo nepochopí, že můj předešlý příspěvek byl ironií, ale pak jsem si říkal, že snad až tak vypatIaný nikdo není. A mýlil jsem se.

Unglaublich ;-D;-D;-D. Díky, bavím se!

0/0
27.8.2010 12:43

Host

Re: Zaujala

Tak to teda byla vytříbená ironie. Problém je, že jako ironie to nevypadá a ty OPĚT překrucuješ i svoje vlastní slova. Bravo, pokračuj, všichni se baví na tvůj účet. :-)

0/0
27.8.2010 12:51

Host

Re: Zaujala

Že husička něco nepochopí neznamená, že to tak není.

Která svá slova jsem překroutil, když neustále dokola jen cituji svůj původní výrok ;-D?

0/0
27.8.2010 12:55

Host

Re: Zaujala

Svoje slova nepřekrucuješ, překrucuješ význam příspvěků ostatních lidí, housere. ;-)

0/0
27.8.2010 13:02

Host

Re: Zaujala

Lidi, když to tak čtu, tak nechápu proč se na něj nevy*erete. Von se chce hádat, když mu nic neopovíte, tak utře a kdo si to přečte, tak pochopí, že von je ten kterén a že mu vo žádnou češtinu nejde.

0/0
27.8.2010 13:09

Host

Re: Zaujala

"a ty OPĚT překrucuješ i svoje vlastní slova"

"Svoje slova nepřekrucuješ"

.

Hmmm...;-D.

0/0
27.8.2010 13:13

Host

Re: Zaujala

Čeština hodně lidem pomůže, pomůže i Nikonu v prodeji. Kdo bude fotit s češtinou a kdo s jiným jazykem je jehho volba. O tom nemá smysl diskutovat. Ten člověk se jenom vyžívá v absolutním významu slov a pomíjí významy, které jsou na první pohled patrné. Nebavte se s ním.

0/0
27.8.2010 13:32

Host

Re: Zaujala

"Kdo bude fotit s češtinou a kdo s jiným jazykem je jehho volba. O tom nemá smysl diskutovat." - naprostý souhlas.

"Ten člověk se jenom vyžívá v absolutním významu slov a pomíjí významy, které jsou na první pohled patrné." - myslím, že z mého tolik úspěšného výroky je zcela zřetelné, čeho a koho se týká. Nevím, co je absolutní a neabsolutní význam slov, ale to je jedno. Na první pohled patrné podle mne bylo, co říkám a koho tím myslím. Ne např. výroky o tom, že údajně nechci české menu apod.

0/0
27.8.2010 13:37

Host

Re: Zaujala

Jo, jenže ten člověk to myslel tak, že když se někomu nelíbí nebo mu nevyhovuje český menu, tak se to může přepnout na jinej jazky a ty ses toho chyt a začal sem na tom vozit. Nemůžeš hned každýho označovat za joudu, když k tomu nemáš důvody.

0/0
27.8.2010 13:51

Host

Re: Zaujala

Bylo to trochu jinak, než teď uvádíš - stačí si vývoj diskuse přečíst.

0/0
27.8.2010 13:53

Host

Re: Zaujala

Špatně si pochopil, že je ta věta mířená na tebe a ne obecně a začal si oponovat, že ty si nic takového nenapsal. To JSI sice nenapsal ale tamten člověk taky nepsal nic o tobě, takže si celou dobu jenom oponoval jenom svému špatnému pochopnení. V prvopočátku si vlastně napsal jenom urážku, navíc neopodstatněnou. Dál není o čem se bavit. Zdravím.

0/0
27.8.2010 14:08

Host

Re: Zaujala

Uf, tady si někdo zase lže do kapsy...

První reakce na můj "ožehavý" příspěvek (který jsem napsal 25.08.2010 v 09:01) byla "A proč nám tu tak vnucujete, to že vám český menu nevyhovuje.". Další pak "když nechceš menu v čestině...". Poté tihle lidé, kteří mi do úst začali vkládat něco, co jsem nenapsal, začali vyšilovat.

.

Tedy já jsem šatně pochopil, že věty nezpochybnitelně směřované na mne nebyly směřované na mne? Klobouk dolů ;-D.

0/0
27.8.2010 14:19

Host

Re: Zaujala

...jo a ještě jedna dorbnost: potěšilo tě, že si svými přispěvky někoho naštval? Mě zase potěšilo, že každej pochopí, že jenom meleš abys někoho naštval a přitom meleš nesmysly a každej si to teď může přečíst a udělat si svůj obrázek! Účel to splnilo, je vidět, že plkáš jenom abys plkal. Pa, cukroušku. Ukojil si svoji nenávist? No, třeba z toho vyrosteš. ;-D

0/0
26.8.2010 23:03

Host

Re: Zaujala

Moula napíše, že čeština je pro blbce. Někdo mu odpoví, že si tam může dát jazyk jakej chce, když se mu čeština nelíbí a moula se začne vykrucovat, že nikdy nenapsal, že je proti češtině a začne prudit. Moula je fakt ubožák. No dopřejme mu to - alespoň na internetu se může realizovat... pochybuju, že kde jinde. Rv

0/0
26.8.2010 23:54

Host

Re: Zaujala

A šup: je tu další chytrý člověk, co má potřebu se vyjádřit aniž by byl schopen alespoň správně citovat věcný obsah příspěvků...

Já jsem napsal, že "Rychleji se s takovým menu pracuje jen joudům, co se nejsou schopni naučit pár cizích slov.". Na to přišly úplně mimózní odpovědi o tom, že "proč nám tu tak vnucujete, to že vám český menu nevyhovuje", "když nechceš menu v čestině", přičemž o tom, že mi CZ menu nevyhovuje nebo že jej nechci jsem nenapsal ani ťuk...;-D.

No a pak se nám do toho vložil distingovaný pán těsně před infarktem, který na mou zřetelnou otázku "ve kterém příspěvku uvádím cokoliv, z čeho by vyplývalo, že "nechci české menu"?" odpověděl odzbrojujícím ""Když nechceš menu v čestině, tak si tam můžeš dát jinej jazyk" znamená, že když nechceš menu v čestině, tak si tam můžeš dát jinej jazyk.".

.

Tedy gratuluji ti ke tvému názoru, že jsem napsal, že se mi čeština nelíbí....

0/0
27.8.2010 10:11

Host

Re: Zaujala

Je nesporný fakt, že za pár let, co se objevuje čeština v ovládání fotoaparátů (i zrcadlovek) se s nimi naučilo dobře fotit spoustu lidí. Vy je označujete za "joudy", čímž je urážíte. Joudou evidentně myslíte neschopného člověka, jenže to oni nejsou. Vy tedy (s)prostě lžete, takže není o čem se dál s Vámi bavit. Někdo tu napsal, že jazyk menu je o možnosti jeho volby (Vy jste to pochopil jako že Vy konkrétně nechcete češtinu), ježe to jste Vy nepochopil a evidentně nikdy nepochopíte. Pozorně si to pročtěte, neprovokujte tu a zvolněte. Děkuji za pochopení.

0/0
27.8.2010 11:39

Host

Re: Zaujala

Ty jsi z mé věty "Rychleji se s takovým menu pracuje jen joudům, co se nejsou schopni naučit pár cizích slov." pochopil, že lidi, kteří se "za pár let, co se objevuje čeština v ovládání fotoaparátů (i zrcadlovek) s nimi naučilo dobře fotit" považuju za joudy?

.

Vždyť mezi těmi dvěmi citovanými větami neexistuje logická souvislost...;-D8-o.

0/0
27.8.2010 12:49

Host

Re: Zaujala

Naučili se se zrcadlovkou protože se jim rychleji pracovalo v českém menu. Podle tebe to sou joudové.

0/0
27.8.2010 13:54

Host

Re: Zaujala

Opět manipulace s významem mého výroku a navíc naprosto nelogická příčina a následek. Z tvé věty plyne, že pokud by (pomaleji) pracovali v anglickém menu, se zrcadlovkou by se vůbec nenaučili.

0/0
27.8.2010 13:58

Host

Re: Zaujala

Těm lidem se rychleji pracovalo v českém menu. Podle tebe to jsou joudové. Tím je urážíš. O to jde.

0/0
27.8.2010 14:38

Host

Re: Zaujala

Jo, takže ty chceš český menu? Tak podle toho co si prvně napsal seš jouda. Ujasni si to, střelče. :-)

0/0
27.8.2010 11:40

Host

Re: Zaujala

R^

0/0
27.8.2010 11:42

Host

Re: Zaujala

Já jsem někde napsal, že chci české menu? Nebo jsem napsal cokoliv, z čeho by to vyplývalo?

To je fakt mazec. ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
27.8.2010 12:41

Host

Re: Zaujala

Jo, píšeš hodně ale jsou to jenom slova bez obsahu. Rv

0/0
27.8.2010 12:52

Host

Re: Zaujala

Díky za komentář. A teď prosím zkus odpovědět na položené dotazy. Nebo nemáš co? Překvap mne.

0/0
27.8.2010 12:57

Host

Re: Zaujala

Ve svém úvodním příspěvku si napsal "Rychleji se s takovým menu pracuje jen joudům, co se nejsou schopni naučit pár cizích slov. Pro člověka, který nikdy neměl zrcadlovku, toho bude nového zatracené víc v oblasti ovládání foťáku - bude se muset naučit řádově víc věcí než blbých pár slovíček. Tzn. pokud nezvládne ani to, nemá cenu kupovat si zrcadlovku." Pochop už konečně, že nejde o to, jestli chceš nebo nechceš český menu (to si přepneš a je dobře, že ta volba tu je, jak tu už někdo správně napsal - a tys to nebyl) ale to to, že si urazil lidi, který se v českým menu chtějí pohybovat. Tak si zase napiš další příspěvek o tom, že si nikdy nic takovýho nenapsal a že jsme husičky, joudové a debilové, a ať ti odpovíme na položené dotazy. A nebo nás zkus překvapit. !!

0/0
27.8.2010 13:07

Host

Re: Zaujala

"Pochop už konečně, že nejde o to, jestli chceš nebo nechceš český menu" - to já chápu od samého začátku a snažil jsem se to lidem, kteří mi dokola podsouvali, že mi o to jde, několikrát vysvětlit...

"že si urazil lidi, který se v českým menu chtějí pohybovat." - 1) píše se "jsi" a 2) nenapal jsem ani čárku o lidech, kteří se CHTĚJÍ POHYBOVAT v českém menu. Vždyť jsi sama mé věty citovala, tak si je probůh přečti! Psal jsem o lidech, kterým se s českým menu PRACUJE RYCHLEJI, PROTOŽE SE NEUMÍ NAUČIT PÁR SLOVÍČEK.

.

A rozhodně přiznávám, že celá tahle diskuse je pro mne jen zábavným cvičením na téma "kolik lidí neumí pochopit význam jednoduchého textu".

0/0
27.8.2010 13:20

Host

Re: Zaujala

...to nebyl text, to byl výkřik do tmy. Někdo se to naučí v češtině, někdo v angličtiěn ale takový človkě není jouda a nemusíte ho urážet...

0/0
27.8.2010 13:25

Host

Re: Zaujala

A dokolečka dokolááá...

.

Nenapsal jsem, že kdo se naučí ovládat foťák v češtině je jouda...

.

To je fakt mazec ;-D;-D;-D

0/0
27.8.2010 13:29

Host

Re: Zaujala

Napsal jste "Rychleji se s takovým menu pracuje jen joudům, co se nejsou schopni naučit pár cizích slov." ale to není pravda a to to jde.

0/0
27.8.2010 13:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.