Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Test všech nových iPodů: vypadají jinak, ale umějí to samé nebo ještě míň

Tři nové iPody, tři recenze, jeden článek. Nové strojky jsme si v redakci rozdali tak, aby každý mohl porovnávat model, který dobře zná. Ve zkratce: nový iPod Touch - nový displej a kamera navíc, jinak téměř beze změn. Nový iPod nano - jiný tvar i ovládání, méně funkcí. Nový iPod shuffle - jiné ovládání, jinak beze změn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

dsf

;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
4.10.2010 8:44

Děda Lebeda

proč?

Proč autor nedoplní, že lze zoomovat fotky u iPodu nano (dvojklikem)? A proč byl smazán příspěvek "iPod nano zkušenost", když je jako jeden z mála v této diskuzi k tématu?

0/0
30.9.2010 11:28

Host

Shuffle

práve mi došiel nový iPod Shuffle a lúbi sa mi že môžete listovat albumami, playlistami.. a to doslova ! Nie len že čakáte kym pustupne hlas príde po dané album..tlačidlami (left, right) si vyberáte album..takže žiadne čakanie je to rychle..len by to chcelo väčšiu kapacitu aspon 4 gb.

0/0
28.9.2010 15:52

Host

Mezikrok v podobě iPodu dává smysl

Dává to smysl, pokud už máte něco od Apple a chcete walkman / videopřehrávač / konzoli za polovinu ceny iPhone. Takže si iPod připojíte, nahrajete si gamesky atd. a je vyřešeno.

0/0
25.9.2010 16:38

unbreakable debater vol.11

Vůbec mě nezajímá, jestli to má Rektinální displej...

...šlapací senzor nebo nějaké převratné ovládání. Důležité pro mě je, jak to hraje? Dá se v tom softwarově obejít do eurosocialistické omezení hlasitosti? Umí to FLAC nebo APE? Připojte k tomu sluchátka alespoň ve stejné ceně, jako je ten iPod, a dejte to poslechnout nějakému audiofilovi.

0/0
24.9.2010 16:18

Host

Re: Vůbec mě nezajímá, jestli to má Rektinální displej...

Kup si Cowon... :)

0/0
24.9.2010 16:50

unbreakable debater vol.11

Re: Vůbec mě nezajímá, jestli to má Rektinální displej...

A co s tou hlasitostí? Přehrávače mají většinou výstup přiškrcený natvrdo a když do toho zapojím kvalitnější sluchátka s vyšší impedancí, neuslyším v nich nic. V iOS by to snad mohlo jít pořešit, když to jde u Windows Mobile přes registry.

0/0
24.9.2010 17:05

Host

Re: Vůbec mě nezajímá, jestli to má Rektinální displej...

V Cowon musis zvolit lokalitu ktera se ulozi v systemu... kdyz zadas USA/ASIA, ses v pohode... Ale popravde... u I9, kterou mam v kombinaci s d-jays poustim hlasitost na 80% max... a to ze moje usi vydrzi hodne

0/0
24.9.2010 17:36

Host

Re: Vůbec mě nezajímá, jestli to má Rektinální displej...

K iPodum a iPhonu pouzivam Shure SE530 a zadne problemy s hlasitosti/impedanci nemam. Tezko budes shanet lepsi sluchatka. V prehravaci chyba neni.

0/0
25.9.2010 10:12

Host

Re: Vůbec mě nezajímá, jestli to má Rektinální displej...

Ty shurky sou vyborny... JInak ale nesouhlasim, ze chyba je v prehravaci... Spatnejma sluchatkama muzes leda ten zvuk zmrvit, ale rozhodne nezlepsis to, co leze z MP3 :) je celkem skoda, ze pouzivas takovyhle sluchatka a peres to do nich cipem od applu :)

0/0
25.9.2010 12:28

Host

Re: Vůbec mě nezajímá, jestli to má Rektinální displej...

Otázka pro 99procent uživatelů je hlavně co je to APE a FLAC ... .

0/0
26.9.2010 22:10

Host

Oprava

Vážení čtenáři, v původní verzi recenze jsme chybně uvedli, že iPod Nano nedisponuje funkcí nahrávání z rádia ((živá pauza). Text je nyní upraven, za chybnou informaci se omlouváme.

Vaše redakce  

0/0
24.9.2010 14:48

Host

Re: Oprava

v pohodě stejne bych s to nikdy nekoupil ;-)

0/0
24.9.2010 14:51

Host

Re: Oprava

tak proč to čteš?

0/0
24.9.2010 15:10

Host

Re: Oprava

proč asi , abych zjistil zda mi to vyhovuje ne ? ;-)

0/0
24.9.2010 15:46

Host

Re: Oprava

protože BAGR !!! (na blbou otázku blbá odpověď)

0/0
24.9.2010 16:10

Host

Re: Oprava

jakou má barvu bagristo?

0/0
28.9.2010 13:04

Host

aby bylo vidět,

že titulkář ještě nepotkal slovo "totéž"

0/0
24.9.2010 14:22

Host

itunes

tyhle hracky spolehlive zabiji , jinak bych do toho sel

0/0
24.9.2010 14:20

Host

Re: itunes

a mini nebo micro usb konektor by taky nebyl spatrnej

0/0
24.9.2010 14:31

Host

Re: itunes

iTunes je na tom to nejlepší... Ale tvůj názor ti neberu

0/0
24.9.2010 15:11

Host

Re: itunes

zkus MediaMonkey...podle me o poznani lepsi nez iTunes...a umi i iPody

0/0
24.9.2010 15:12

Host

Re: itunes

prave ze nechci zadne takovej soft , jen chci otevriit slozku pretahnout hudbu a jit .

0/0
24.9.2010 15:47

Host

Re: itunes

A proc to tam tahas prez slozku? Vzdyt diky napr. iTunes mas v pocitaci uplne to samy jako v MP3 nebo mobilu a kdyz neco nekde umazes nebo zmenis, vytvoris playlist, tak se to zmeni ve vsech zarizeni diky synchronizaci. Tvuj zpusob nahravani hudby je 10 let stary. Neni nad to mit ve vsem poradek, ale s tema slozkama tam mas akorat mrdas.

0/0
24.9.2010 18:25

Host

Re: itunes

No ale co kdyz nechci mit to samy jako v kompu v MP3??? a btw, v pocitaci mam cca 50 GB hudby a dalsich 150 GB vedle na disku... tohle vsechno by chteli iTunes synchronizovat do malyho Ipodu? itunes je fakt inovativni zpusob nahravani hudby... setridit obsah v jinem zarizeni podle toho jak to mas v kompu umi napr. i MS outlook peknou radku let...

0/0
25.9.2010 21:49

Host

Re: itunes

Ale každý kdo kdy používal knihovnu tak se nikdy do složek nevrátil. Pro knihovnu mluví rychlost hledání, možnost vyhledávání podle parametrů, tvorba playlistů a absolutní přehlednost. Pro procházení souborů mluví jen naprostá primitivnost řešení, výhoda žádná.

0/0
26.9.2010 19:04

Host

Re: itunes

Tak to se můžeš uklidnit - iPod je možné už nějakou dlouhou dobu synchronizovat třeba přez WinAmp. iTunes vůbec nepotřebuješ.

0/0
26.9.2010 19:00

Host

iPod jako pracovní konzolka

Hmm, pan Dvořák mi asi smazal dotaz, co bych si měl koupit za kapesní "počítač" radši než iPod Touch.

Každopádně děkuji za odpověď s doporučením Samsungu i5700 Spica. Za tu cenu (4500Kč) je to zdá se vynikající. Na druhou stranu z "tvrdých dat" min. displejem a baterkou se iPodu nemůže rovnat. Obávám se, že na čtvrtinovém displeji prohlížení internetu, fotek i dokumentů bude o hodně horší.

0/0
24.9.2010 13:46

Ananta

Re: iPod jako pracovní konzolka

Tak produkt "kapesní počítač" tak nějak vymřel a vlastně jediným představitelem je iPod Touch (tedy bez GSM modulu). Tedy chci "kapesní počítač"-iPod Touch/iOS nebo komunikátor/Android mi přijde troch srovnávání jablek a hrušek a zdá se, že ještě nemáš tak úplně utříděné požadavky na zařízení....

0/0
24.9.2010 13:54

Host

Re: iPod jako pracovní konzolka

Utříděné požadavky mi smazal administrátor. Zkusím znovu:

1) poslech hudby a mluv. slova 2) přístup k internetu: prohlížeč, email, sync. dropbox 3) agenda (kalendář, úkoly) 4) prac. soubory pdf, jpg, office 5) fotoalba 6) očekávám další možnosti

samozřejmě by to splnil iPhone nebo jiný top telefon, ale jsou moc drahé, ještě bych to někde ztratil rozbil nebo se o to musel furt bát.

0/0
24.9.2010 14:03

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: iPod jako pracovní konzolka

Vydrz na baterie bude plus minus podobna, neveril bys, jak rychle vysaje iPod prohlizeni netu pres Wi-Fi. S tim displejem taktez neni problem, protoze vzdycky budes muset zoomovat, abys mohl kliknout na odkaz, pripadne precetl text. Na druhou stranu je pravda, ze pri primem porovnani jsou ty displeje nesrovnatelne. Na stole mi ted lezi iPhone 4, ktery jsem si privezl na pamatku z GB a stejne na vsechno pouzivam Nokii E72-opravdu jde o to, jestli preferujes multimedia anebo "praci" a HW tlacitka.

Spica je vyborny Android za skvelou cenu, jedinou nevyhodou je pouze 128MB RAM, coz trochu omezuje pocet soubezne zapnutych aplikaci(na net, mp3, icq a skype soucasne to staci s rezervou).

0/0
24.9.2010 14:02

Ananta

Re: iPod jako pracovní konzolka

Tak smazán příspěvek byl asi pro to, že není moc k článku.

0/0
24.9.2010 14:07

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: iPod jako pracovní konzolka

No ja nevim, treba prispevek z 24.09.2010 08:51 je naprosto id.otsky a zustal tady...

0/0
24.9.2010 14:09

Host

Re: iPod jako pracovní konzolka

jako sorri, kdiž něčemu nerozumim, tak ten druhi je idijot?;-D Timaš "problem" z keriho bise jeden posrál* No a obiji tito tadi někdo ohlavu? Prostě si kup telefona neotravuj tadi* Mislimže wodafoun 845 umi toco strášně moc počebuješ* Za 3a0,5 klacku si mužeš blbě posluchat to, coja si dam v plni kvalitce na vinilu s dijamantovim hrotem* Vivalim se do kúže , dam sterejo ve dřevě a nějaki pitomi kabliki s 3+0,5mm jeckem mi zhlavi nečouhaj*

0/0
24.9.2010 22:14

Host

Re: iPod jako pracovní konzolka

Smazán proto, že to byla reakce na příspěvek, že iPody jsou na nic a kupují jen ovce.

Mám pocit, že jsem četl test, že výdrž je dobrá (u Samsunga hodnoceno jako -), ale nemůžu najít, kde, možná jsem se spletl.

S displejem nemůžu věřit, že čtyřnásobně velký není nesrovnatelně lepší. Naopak recenze píší, že hodně stránek je čitelných i bez přiblížení a myslím, že bude sken A4 čitelný na iPodu nezvětšený a na čtvrtinovém displeji ne.

0/0
24.9.2010 14:22

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: iPod jako pracovní konzolka

Ano, naskenovana A4 tam citelna je(pouzivam to na jizdni rady), ale stejne na netu nakonec zoomujes, protoze jinak boli oci. Na Spice se to same precist neda.

0/0
24.9.2010 14:33

Host

umějí to samé nebo ještě míň...

V titulku "umějí to samé nebo ještě míň".

V článku se pak dočtete, že jsou vlastně všechny nové iPody lepší než ty staré. Proč tedy ten zavádějící název?

Asi aby bylo o čem diskutvat, že?

0/0
24.9.2010 13:38

Franta Jetel jr.

Retina

Na můjmacu jsem četl, že iPod Touch nemá Retina displej, respektive má je ho rozlišení, ale nepoužívá IPS technologii, takže kvalita obrazu není tak dobrá, tak na iPhonu 4...viz zde: "Gruber tvrdí, že displej sice má rozlišení typu „Retina“ (960 x 640), ale jeho obrazovka nepoužívá (narozdíl od iPhonu 4 a iPadu) technologii IPS, což by znamenalo mnohem nižší kvalitu zobrazení (v diskusích se už takové náznaky skutečně objevily)."....tak nevím :-/[>-]

0/0
24.9.2010 13:06

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Retina

Retina je jen de.ilni marketingovy nazev, protoze bezny jouda si neumi predstavit, co znamena In-plane switching.

Jinak iPod Touch opravdu nema IPS displej, je to jen bezny TN TFT. Zobrazuje ale(na TN) moc hezky, na AMOLED bohuzel hodne ztraci.

0/0
24.9.2010 13:17

Host

Re: Retina

Na letemsvetemapplem.cz píše autor, že i když je dispej horší co se týče barev a zejména pozorovacích úhlů, je i přesto jeho kvalita nadprůměrná.

I tak je to škoda, ekonomickým důvodům moc nevěřím, cena displeje u iPhonu 4 je odhadnuta na 28,50 USD. Myslím spíše, že jde více o marketing, zvýšení exkluzivity iPhonu, případně o problém s výrobní kapacitami.

0/0
24.9.2010 13:18

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Retina

Je to pouze o odliseni iPhonu od iPodu Touch(prece jen musi mit nejakou vyhodu), navic IPS na principielne vyrazne vetsi spotrebu.

0/0
24.9.2010 13:20

Ananta

Re: Retina

Tak přijde mi poněkud zcestné 99% populace prohlašovat za joudy jen proto, že nerozlišuje technologie displejů. Nějak nevím proč by tak měl běžný člověk dělat a když už bude tak osvícen, že toto téma aspoň zahrne do svých potřeb při koupi produktu, měla by nastoupit funkce prodejce.

IPS LG sotva stíhá vyrábět pro iPhone a iPady, iPod Touch jsou další desítky milionů jednotek, které prostě výrobní kapacita neuspokojí, proto TN. Ale nedovedu si představit, že by Apple chtěl lepší displej pro iPhone a horší pro iPod a pak tvrdit, že je to výhoda u iPhone. Oba produkty jsou zaměřeny na jiný segment trhu.

0/0
24.9.2010 13:30

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Retina

Hlavne jde o to, ze Apple nechce(ne nemuze) nabizet iPody s IPS displejem. Ono je to v podstate jedno, stejne je to jen marketingova masaz(i TN displeje mohou byt velice kvalitni-MBP)

0/0
24.9.2010 13:40

Ananta

Re: Retina

Tak znova, iPhonů je na trhu nedostatek, poptávka převyšuje výrobní možnosti. Pro Apple je prioritní iPhone, generuje nejvíce zisku, mají je nasmlouvané operátoři atd. Do toho všeho Apple nemůže hodit objednávku na dalších 10 milionů iPodů s IPS a tím ještě více zbrzdit výrobu iPhone. Nevím, co je na tom tak nepochopitelného, je to krystalicky čisté. Věřím, že iPod Touch 5 již bude mít IPS, až LG navýší výrobní kapacity další linkou. Ostatně, není to nic neobvyklého, stejně dopadli ostatní výrobci s SAMOLED displejem, Samsung nestíhá vyrábět nebo dle tvé pokroucené rétoriky, si je nechává pro sebe, aby mohl marketingově vylepšit své produkty. A i kdyby to byla pravda, obě společnosti jsou tržní a mají na to plné právo.

0/0
24.9.2010 13:46

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Retina

To same se rikalo o iPhonu 2G/iPodu Touch 1.gen, pouze tam slo o procesor. Apple touto cestou diverzifikuje produkty, aby se navzajem nekanibalizovaly. Vsechnou je to otazka penez, kdo nabidne vice a kdo ma lepsi jmeno. Ono vse, co se pise na Zive take neni uplne pravda.

At je to jak chce, TN displej iPodu Touch je vyborny a nepocituji potrebu ho nejak vylepsovat.

0/0
24.9.2010 14:08

Ananta

Re: Retina

Nevím co máš konkrétního na mysli, iPhone 2g, 3G a iPod Touch 1 a asi i 2 používali stejný procesor....

0/0
24.9.2010 14:17

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Retina

Ano, ale i Touche 1.generace byl podtaktovany. "Oficialni" vyjadreni bylo, ze je nedostatecna kapacita vyrobnich linek a museji tak pouzivat i procesory, ktere by pri plne rychlosti nebyly stabilni.

Od Applu pouzivam pomerne dost produktu, ale obzvlast jejich marketingovemu oddeleni neverim ani trosku.

0/0
24.9.2010 14:31

Ananta

Re: Retina

Podtaktován byl ale i iPhone, takže je zde stále shoda a stále nevím, co máš na mysli:-)

0/0
24.9.2010 14:34

LuigiDiSavoiaDucaDegliAbruzzi

Re: Retina

Takhle, nektere hry na first gen touch se hodne kousaly, na iphonu 2g pritom sly hezky plynule. Matne si vzpominam, ze na zive/mobilmanii a na engadget byl clanek, ktery to takhle vysvetloval. Prece jen uz jsou to tri roky.

Jdu hledat.:-)

0/0
24.9.2010 14:40

Ananta

Re: Retina

Tak to nevím co by mohlo způsobovat, rozdílná paměť?

0/0
24.9.2010 16:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.