Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prohlížeč Opera 11 se chce otevřít otevřeným doplňkům a rozšířením

V příští verzi chce Opera přijít s možností rozšířit prohlížeč pomocí plug-inů. Dohnala by tak alespoň částečně náskok Firefoxu a Chrome, pro které jsou již k dispozici tisíce doplňků. I v oblasti plug-inů chce Opera maximálně dodržovat otevřené webové standardy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Bude už umět

našeptávání ve vyhledávacím okýnku?

0/0
22.10.2010 19:09

Host

Otazka

Jaky prohlizec mam pouzivat k behu flash aplikaci? FF mi bere 250M + 150 MB plugin container-tent zrejmne umoznuje beh samotny flashe. Google chrome, lec ma byt nejrychlejsi, mi ubira 180MB + 40 MB asi take cosi na beh flashe. Jde o to, ze nemam v dnesni dobe jiz nejvykonejsi pocitac a tak hledam nejakou optimtalizaci, aby mne to slo co nejrychleji. Poradite?

0/0
20.10.2010 18:26

Host

Re: Otazka

Plne se stotoznuji s tvym problemem. Mam taky stare PC a FF mi bere 160 MB a PC se dooooost nehorazne seka. Urcite vyuzij Operu ktera mi bere ani ne 80 MB a vubec se neseka. :-)

0/0
21.10.2010 19:11

Host

To je hnus

Právě proto, že do ní nemusím instalovat milion sraček, ji používám ;-€

0/0
20.10.2010 16:16

Host

Re: To je hnus

Však nikdo nikoho nenutí, instalovat si do opery milion sraček. Jen vám dají tu možnost. A že ji zrovna nevyužijete vy, to je těm saunařům naprosto ukradené.

0/0
20.10.2010 17:50

Host

Re: To je hnus

nojo, oni to nejsou Fini :-)

0/0
20.10.2010 17:52

Host

Re: To je hnus

Ale saunaři to být mohou. :-)

0/0
22.10.2010 19:11

Host

perla nad perlu...

"Dlouho vsak chyběla možnost, jak Operu obohatit o uživateli naprogramované doplňky (rozšířeni, plug-iny, extensions...)."

Pokud chtel autor clanek opravdu opticky zvetsit, tak ho mohl napsat v AJ i CJ cely... To Finsko snad ani nestoji za komentar. A celkove je to silenej zumpa clanek. A opet, chybi mi zdroj, abych moh tyhle plky konfrontovat s originalem...

0/0
20.10.2010 11:35

Host

Re: perla nad perlu...

to chces kazdy clanek s necim na netu konfrontovat? ty vazne nemas co na praci jen prudit...zivot je prilis kratky na to, abys takhle mrhal casem ne?

0/0
20.10.2010 12:05

Host

Re: perla nad perlu...

dobra blbost... v zahranici je to samozrejmost... ma to smysl hlavne proto, aby si lidi mohli precist clanek zde na idnes a mohli tomu verit, kdyz uvidi ze pochazi z duveryhodnyho zdroje... prave ze nemam moc casu na cteni kravin. A neni to zadny prudeni, Opera ma v cesku pobocku, urcite nejsou radi, kdyz se na nejctenejsim webu ojevi takovyhle nesmysly...

0/0
20.10.2010 13:03

weizenkleie1

Re: perla nad perlu...

tak ted ses provalil, ze pracujes pro iDnes?

0/0
20.10.2010 17:23

Host

ad Chrome

Ta Opera vypadá velmi zajímavě. Chrome není ale zas takový terno - objevují se mi tam šotky, které mě občas i překvapí - např. najednou se nevykreslí text na stránce, automatické přihlášení na google účet také nefunguje, občas jej musím reinstalovat... Ideální není nic, s tim se ale musí počítat...

0/0
20.10.2010 11:32

Host

Re: ad Chrome

to me teda funguje vsechno, jen cas od casu, zrejme vyprsenim platnosti cookies je treba znovu zadat heslo do uctu google, ale to je tak jednou za 14 dni...

0/0
20.10.2010 12:06

dolch

Pluginy nebo rozšířšní?

Myslím, že by si autor měl v tomto udělat jasno. Pluginy totiž Opera podporuje už dávno. Příklad pluginu je třeba Flash Player. Někomu snad v Opeře nefunguje You Tube? Naopak rozšíření (neboli extension) se týká rozšíření samotného uživatelského prostředí (např. Google toolbar, Seznam Lištička a podobně). To Opera nepodporuje a upřímě mi to nijak nevadí.

Finsko už ani nekomentuju, rozhodně dost špatný článek.

0/0
20.10.2010 9:25

celim

Re: Pluginy nebo rozšířšní?

naprostý souhlas! Jen bych podotknul, že většinu toho co konkurence musela řešit pluginy, tak to má Opera již v základu a konkurence, když to u Opery viděla, tak to těmi pluginy řešila.:-)R^

0/0
20.10.2010 9:30

Host

Re: Pluginy nebo rozšířšní?

Ty pluginy vymyslely proto, aby je nikdo nemohl soudit, že něco ukradli. FF nic jiného nedělá, než že všechno krade a potom to vydává pod anonymitou pluginů.

Používám Operu už hodně dlouho a autor taky pozapomněl na to, že když něco chci, tak si to taky můžu sám vyrobit, na stránkách Opery se vždycky najde někdo, kdo poradí nebo i odkáže na danou věc, když už jí někdo udělal.

0/0
20.10.2010 11:47

Host

Opera podporuje "pluginy" již delší dobu

Ahoj,

opera již mnoho řad umožňuje použití uživatelský scriptů!

To už je dle mého názoru podpora pluginů.

0/0
20.10.2010 9:12

Host

blbost..

Opera zadny naskok dohanet nepotrebuje,vse potrebne ma v zakladu. Redaktor nas hned v prvni vetach "ujistil" ze nevi ktera bije;-D

0/0
20.10.2010 9:06

Krak

Re: blbost..

stejně jako ty... :-/

0/0
20.10.2010 20:37

Host

Finský?

A ne spíš norský? To je tak těžké si zjistit správné informace, když už o něčem píšu? :-(

0/0
20.10.2010 8:55

Host

Re: Finský?

Přesně tak!!! Opera je NORSKÁ !!! Tohle nemá úroveň Opera nepotřebuje nic dohánět , již v základu umí více než ostatní !

0/0
20.10.2010 9:52

Host

Re: Finský?

Každý umí něco. Jenže zatímco ostatní prohlížeče mohou Operu pomocí doplňků předhonit, Opera je bez doplňků už zpátky nedohoní. Takže?

0/0
20.10.2010 17:45

Host

Akcelerace GPU

Jak to bude s akceleraci Opery přes GPU ?

0/0
20.10.2010 7:25

Host

Já nevim třeba

Musím souhlasit s některými příspěvky. Rozšiřitelnost pomocí userJS jde už dávno a nikdy jsem neslyšel, že by Norsko bylo součástí Finska :-). Rozšiřovat stylem FF doplňků bude stejný důsledek jako na FF - bude z toho šnek.

0/0
20.10.2010 7:03

basarabia

změna opery

prostě zase někdo potřebuje rozhararašit něco co funguje dobře operu mám dlouho a nikdy jsem neměl potřebu ji něčím doplnit

0/0
20.10.2010 6:43

Host

?

ale vždyť pomocí user skriptů si ji můžu rozšířit i teď. jen to není tak klikací a barevné při instalaci jako u firefoxu.

0/0
20.10.2010 3:14

Host

toje lež jakověž!!!*

opera bi nikdi takovi ksicht nezobrazila!!!*

0/0
20.10.2010 1:27

Rudý přízrak fights for freedom

Re: toje lež jakověž!!!*

R^;-D

0/0
20.10.2010 5:41

Host

No...

První blábol o náskoku FFa Chrome....

Druhý blábol finský prohlížeč a dál to nečtu :-D

0/0
20.10.2010 0:50

Host

Na co doplňky?

Opera má přece všechnu potřebnou funkčnost v sobě dávno zabudovanou...:-/

0/0
20.10.2010 0:29

Krak

Re: Na co doplňky?

Takže už zvládne takovou složitou věc jako editaci záhlaví?

0/0
20.10.2010 1:10

Host

Re: Na co doplňky?

a proč bych měl chtít editovat záhlaví?

0/0
20.10.2010 6:47

Krak

Re: Na co doplňky?

Věř tomu nebo ne, ale jsou lidi, co stránky i tisknou...

0/0
20.10.2010 6:55

Host

Re: Na co doplňky?

nechapu tiskarnu jsem zahodil tak pred 4 lety... a v podstate musim rict ze dneska neni treba tisknout.. krom nejakeho podepisovani a i to se da delat jinak... ale tisknout z webu to mi prijde blaznive

0/0
20.10.2010 9:43

Krak

Re: Na co doplňky?

no svet je zrejme slozitejsi nez si predstavujes... :-/

0/0
20.10.2010 14:04

Host

Re: Na co doplňky?

souhlas, už teď používám maximálně desetinu funkcí a žádná mi nechybí. Hračičkové ať si laborují s FF, mě Opera maximálně vyhovuje, jak je...

0/0
20.10.2010 14:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.