Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Startuje nová šmírovací služba, po světě bude honit celebrity

Cruise se právě opil v Praze, Shakira v Donětsku. Nová služba JustSpotted.com bude od úterý v reálném čase sledovat celebrity po celém světě. Své postřehy může přidat každý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

úchylárna

Hm, to by mne zajímalo, koho, kromě fanatiků toto bude zajímat. Zpráva této minuty: První dáma udělala dnes své první hovínko........není nad zásadní informace. Nechápu jak může taková úchylná zvrácenost vůbec vydělávat.

0/0
19.10.2010 10:54

Host

"umělcí"

Od té doby, co komercializace způsobila, že umění se přizpůsobuje průměrně stupidnímu posluchačstvu místo toho, aby vychovávalo ke vkusu, za což můžou jen umělcí, tak je vše v pořádku. A současní umělci bez soudnosti, kteří si myslí, že dělají umění, si toto také zaslouží. Zvláště pak v tom českém akváriu, kde vše platí dvojnásob. K tomuto je FB naprosto ideální médium :D

0/0
19.10.2010 10:34

Host

update z GPS chipu v mobilech

:-P

to bude žůůůžo!!

R^

0/0
18.10.2010 21:40

Host

hledám

Marilyn Monroe a Elvise Presleyho a ono NIC! ;-€;-€

0/0
18.10.2010 21:36

Host

nová šmírovací služba

ABL se rozšiřuje a expanduje  R^

0/0
18.10.2010 21:04

Host

tipicki uživatel socijalistickich siti

fácebok, tvitrbok, pósralbok je primitivni bilkovina, reagujici na světelne podměti* Ma počebu zadokumendovat jakoukoliv zněnu svojiho prostředi* Napřiklad posrana plina bila předtim sucha a naopak* Těmto chaotickim shlukou těchto bakteriji se neni čeba branit* Dajise ekonomicki zhodnotit* Koho zvas uraža, žeje kvasinkou na tvaružce, muže si mislet, žeje král na hermelínu* Aže maji počebi sledovat svoje vedouci kvasinki? COJE NATOM DIVNIHO? To semi libi- mravenečci sou organizováni, dostávají krmi a sami se slezou naliz* STE JEDNIČKI- KALÓSCI*

0/0
18.10.2010 20:12

Host

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

R^

0/0
18.10.2010 21:39

Host

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

R^

0/0
19.10.2010 10:37

Host

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

zase sedis u toho compu ?!!! hybaj za sestrou pro prášky a zpátky na pokoj !!! nebo neboudou vycházky !

0/0
19.10.2010 12:44

Host

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

Až na tě hodí síť revoluční pokrokový proletariát, lumpe, dostaneš olovněý tablety pojedeš rovnou - ale do márnice ....R^

0/0
1.11.2010 8:48

Host

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

a ty jsi původem z Polska, Maďarska nebo ...?

0/0
19.10.2010 15:37

Host

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

Ty musíš mít těžký život když neznáš ***HYMIE KAPLAN***.

0/0
19.10.2010 17:28

TClovek

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

Jenze ten byl aspon vtipny, tohle se neda ani cist

0/0
19.10.2010 19:27

Host

Re: tipicki uživatel socijalistickich siti

ježíši prominte!* Kdibich měla mít pochvu pro každího, tak jeto pitel!*

0/0
19.10.2010 20:53

Host

V Donětsku?

Tak snad v Doněcku, ne? ;-€

0/0
18.10.2010 19:58

Host

Re: V Donětsku?

to, né! Sou moji* Milujuje*;-D

0/0
18.10.2010 20:01

Mablung

zbytečné obavy

Celebrity (nejen "celebrity") bulvár potřebují a často mu jsou vděční za to že celebritami jsou. Jsou celebrity které bulvár obtěžuje, ale je jich zatraceně málo.

Bulvár je celosvětově velice oblíbený. Jeho sledování je normální lidská činnost a v žádném případě úchylka. Sledování bulváru má do úchylky dále než orální sex. Jsou lidé kteří jedno či druhé označují za úchylku, ale ...

Sledovací síť budě výdělečná pro všechny a tudíž správná. Nejde o žádnou Orwelovskou sledovačku, jen další pokrok v technologickém vývoji. Jen by mělo být možno požádat o vyjmutí z ní, neboť tu je menšina kterou takové sledování skutečně obtěžuje.

p.s. Blesk nečtu a na Facebooku nejsem.

0/0
18.10.2010 19:45

Host

Re: zbytečné obavy

hmmm, tak jestli je sledovani bulvaru normalni, tak jsou vsichni mi znami a jini lide kterych si opravdu vazim enormne nenormalni, protoze o nej nezavadi. S tou moznosti vyrazeni z databaze je to zabavne. Vy si myslite, ze treba Blesk na pozadani prestane nekoho smirovat. Myslite ze treba takovy Karel Svoboda by opravdu stal o publicitu, jake se mu dostalo po jeho sebevrazde? Nebo o to stala rodina?

0/0
18.10.2010 23:05

Janulice78

to

je teda fakt nechutny

0/0
18.10.2010 19:03

tomasz.

.

Etika jde stranou, hlavne kdyz se na tom trhne ne? Co z toho kdo ma, ze neustale musi vedet, kde jaka "celebrita" nakupuje, ji, pije, s kym byla vecer... Je to jejich soukromi. Samozrejme primitivni bulvar si to obhaji stylem, ze je to dan za slavu. Prizivuji se akorat na radoby celebritach a co teprve kdyz nekdo umre, to jsou pak penize, to jsou uplne statni v "redakci" , ze maji zase mesic o cem psat a vymyslet ruzne teorie od alkoholu po UFO.

0/0
18.10.2010 18:36

blekotasek

to je ...

Super!

konečně bude Pomeje vědět kde je Ivetka :)

0/0
18.10.2010 17:39

Host

Big Brother

Tak se Orwell sekl jen o 25 let, to je docela dobrej odhad.

0/0
18.10.2010 17:37

seveřanka jižní

to je hnus velebnosti

U nas je stalking mimo zakon a tato sluzba mu bude minimalne napomahat, jednak je to nechutny uz ze svy podstaty a pak to neni vec jednorazova , ale systematicke slideni a to by si mela policie pohlidat (stejne jako prehnanou aktivitu paparazzi). Mela jsem znamou, co kdyz pribehla z nakupniho centra, hned hlasila , jakou znamou osobu potkala a byla z toho uplne odvarena. To bude asi jedna sorta slidicu, ale co ti nebezpecni ?

0/0
18.10.2010 17:23

Host

A tohle je legální? Kde to jsme?

Zřídit takovouto "úžasnou" stránku jak dělanou pro úchyly to je teda síla.

0/0
18.10.2010 17:12

Host

hmm zajímavé, takže

nějaká vyžraná Americká 200kilová vepřině,co prohnije celej den na facebooku si bude zjišťovat kde zrovna obědvá její idol Cruise . chápu to správně ?

0/0
18.10.2010 17:01

Host

Re: hmm zajímavé, takže

R^

0/0
18.10.2010 21:38

Flipmode

No comment

Jako z kazdeho bulvaru a sledovani ostatnich je mi na zvraceni, nicmene tohle uz je doslova na bliti (kde je ten blijici smile???).

Takova stranka muze fungovat jen diky jednoduchym, vcelku primitivnim jedincum, kteri nemaji na praci nic lepsiho nez sledovat "hvezdy a hvezdicky" Doma vetsinou maji zcela nefunkcni model, jsou chudi, nemaji zadne poradne zaliby, zavidi vsem vsechno a ukaji se na tom, ze tyto "celebrity" jsou na tom dobre/spatne/s kym maji a nemaji sex/jsou nebo nejsou opili atd atd... Je to smutne, tragicke a tech lidi mi je lito. Bohuzel diky nim mohou takove servery existovat.

Takze preji tomuto serveru brzky zanik !

0/0
18.10.2010 16:56

Host

no teda fuj

Svetove celebrity pod dohledem velkeho bratra a velky bratr slozeny z tisicu nestastniku, kteri misto sveho zivota hltaji zivot cizich celebrit.

0/0
18.10.2010 14:50

Host

Re: no teda fuj

Sociální sítě jsou naprosto asociální.

0/0
18.10.2010 15:04

Host

Re: no teda fuj

to sedí !! R^

0/0
18.10.2010 16:58

Host

nerozumím sociálním sítím

Dobrý den, závidím všem uživatelům rozličných sociálních sití, že mají svědomí a vůli se veřejně tímto způsobem ukazovat. Osobně jsem to vydržel zprvu pouhé dvě hodiny, poté už čtyři dny, ale z obou zkušeností jsem měl pocit, že se mi někdo dívá i na to, jak kadim na hajzlu... Na to ukazovat špatné fotografie z dovolených, plácat nesmysly typu "jak jsme se včera vožrali", sledovat drby nějakých chudáků, kteří jsou i po třicítce mentálně zaseklí ve 12 letech (což platí dvojnásob u lidksého druhu jménem ženská) anebo veřejně ukazovat vlastní demenci pomocí nedozrálých subjektivních názorů na svět, mi přijde opravdu naprosto k ničemu. No a teď je tu další posun - šmírování už dost morálně pokleslých "umělců" a "celebrit", kteří dávají světu spíše odstrašující příklad jak se v životě chovat, je jen povrzením nesmyslu, kterému se říká "sociální sítě"... Sociální sítě jsou jen povrzením toho, že lidská blbost spojená s exhibicionismem a egoismem, je nekonečná

0/0
18.10.2010 14:37

Host

Re: nerozumím sociálním sítím

Pokud v tom ale nechci hledat nějakou kvalitu či morálku, uznávám, že byznys je byznys... o to žádná...

0/0
18.10.2010 14:39

Host

Re: nerozumím sociálním sítím

Treba to pochopis, ale prave zde ventilujes presne jeden z tech stupidnuch subjektivnich nazoru na vec. Navic jeste anonymne, coz ja taky, ale tim, ze registraci nemam, ale na facebooku, mam sve realne pratele ktere me skutecne znaji.

0/0
18.10.2010 15:42

Flipmode

Re: nerozumím sociálním sítím

Nemas pravdu. Kolega se zabyva vcelku logickym problemem a nenazyval bych jeho nazor stupidnim, i kdyz subjektivni samozrejme je (stejne jako kazdy nazor na cokoliv). Kdybychom si nepsali nazory, neexistovaly by diskuze.

Je rozdil psat o tom co dela nejaka "celebrita" nebo zabyvat se nejakymi smysluplnejsimi tematy. Navic s nim souhlasim, zamysli se nad celkem palcivym tematem mlade generace....takze trocha tolerance a vynechat slova jako stupidni.

0/0
18.10.2010 17:00

Host

Re: nerozumím sociálním sítím

Ano, rozhodně je to můj subjektivní názor. Zatím mi nikdo objektivně nevysvětlil, proč se mám i s reálnými přáteli spojovat touto službou. Ani za 4 dny + 2 hodiny jsem to nepochopil, což je ale moje chyba, to uznávám. Používám Skype - tam si své přátele přidávám dle vlastní vůle a hlavně nikdo mi je nenutí. Neuspokojila mě ani možnost se vyjadřovat k subjektivním tématům dalších uživatelů FB stylem líbí/nelíbí či přispívat vlastními - opět subjektivními - názory na ně. Nezajímá mě ani účast ve skupinách, které ve mě vzbuzují dojem davové psychózy, neboť skupiny vznikají na základě subjektivních pocitů nějakých jedinců. FB se tváří globálně, ale reálně je to pořád o subjektivních pocitech podprůměrných lidí - sice se v tom určitě dá najít něco kvalitního, ale prodírat se 95 % balastu vyplněného např. nekvalitními fotkami nějakých teenagerských ožralů z diskoték nebo názory mentálů, kteří si tam projektují např. vlastní frustrace, na to nemám čas....

0/0
19.10.2010 10:23

Host

Přeji autorům

Opravdu nechutný způsob jak proměnit lidskou zvrácenost na peníze... No, přeji autorům, aby se také ocitli na vývěsce a zvrácení šmíráci jim také pěkně rozvrátili soukromý život..

0/0
18.10.2010 14:36

Host

ivetka už tam má vlaječku

že je zrovna u rozvodu v praze

0/0
18.10.2010 13:14

Host

Re: ivetka už tam má vlaječku

R^

0/0
18.10.2010 14:38

Posel z Liptákova

Zvrácenost!

Tak tohle už je opravdu zvrácenost! Základní demokratické principy už přestávají stačit technologiím a službám, které umožnil internet. Takhle daleko to snad nedomyslel ani Orwell 8-o

0/0
18.10.2010 12:56

Host

MUHE

8-o

0/0
18.10.2010 12:55

Host

Strašné

Tahle závislost na bulváru a na celebritách by se měla léčit. Ne aby se vytvářelo něco jako TOHLE..!

0/0
18.10.2010 12:51

Host

Re: Strašné

Pokud zvládnete udržet pozornost větší skupiny lidí a máte k tomu technické prostředky, proč toho nevyužít? Ač si daný web pravděpodobně nikdy neotevřu, fandím mu dokud se bude pohybovat v mezích platné legislativy.

Byznys tvůrců není snažit se chránit něčí soukromí či léčit ty, kteří žijí cizími životy, protože jejich jim připadaí nesnesitelně nudné, nýbrž umožnit takto postiženým nejvyšší možnou saturaci jejich potřeb. A pokud to budou dělat dobře, pak R^

0/0
18.10.2010 13:54

Host

Re: Strašné

existuje jednani "legalni" a "legitimni" - idealni je, kdyz se tyto oblasti prekryvaji. Tohle je pripad toho legalniho, ale legitimniho (ci moralniho) ani omylem. Stejne legalni byly v Hitlerovskem Nemecku i zpusoby, jakymi se po prijeti Norimberskych zakonu jednalo se Zidy.

0/0
18.10.2010 14:56

Host

Re: Strašné

Odmysli si nějakou morálku, tady jde o byznys... Pokud jsou lidé ochotní platit za takový nesmysl, proč toho nevyužít?

Lidi nepředěláš. Oni nechtějí přemýšlet o něčem jiném. Oni prostě chtějí konzumovat bulvár. Když na tom nevyděláš ty, vydělá někdo jiný...

0/0
18.10.2010 14:12

Host

Re: Strašné

kdyz do Afriky pochybnym mistnim vladcum neprodam zbrane ja, tak to udela nekdo jiny. Kdyz ho nenapalim ja, tak ho napali nekdo jiny. Skutecne byste chtel zit ve svete, v nemz je jakekoli nemravne vyuzivani der v legislative neco chvalyhodneho. Chapu, ze se neco takoveho neda trestat a jednoduse zakazat, ale jeste to vychvalovat.

0/0
18.10.2010 15:00

Host

Re: Strašné

Já to nechválím, jen k tomu přistupuju pragmaticky. Co můžu udělat pro omezení tuposti lidí? Naprosto nic. Ale můžu udělat něco, co mi vydělá peníze a této tuposti využít. Pokud jsou lidé ochotní platit za to, že jim každou chvíli přijde email s informací o pozici sledované celebrity (odhaduji, že to nedělají zadarmo), tak ať platí.

Přece jim nezvoním na dveře a nevymývám mozek, aby si koupili nějaké předražené zařízení.

Lidé jsou prostě stádo a nedají se změnit. Můžete je zfanatizovat, můžete je tyranizovat a sledovat, ale přemýšlet je nikdy nedonutíte, i kdybyste se rozkrájel.

Jaký je rozdíl v tom, když po sobě Afričani hází oštěpy, nebo střílí z AK-47? Oni se prostě chtějí zabíjet navzájem, dělají to už celé tisíce let a když jim ty zbraně seberete, budou po sobě zase házet oštěpy.

Kdo chce kam, pomozme mu tam.

0/0
18.10.2010 17:01

Host

Re: Strašné

ale vydelavani na nizsim intelektu nekterych lidi je proste nemoralni pocinani. A rozhodne neni pravda, ze byznys by se na moralku nemel ohlizet. Timto uvazovanim bude postupne dochazet jen k dalsimu posouvani latky toho, co jsou lidi schopni zkousnout, dolu. (jinak predpokladam, ze Justspotted.com chteji vydelavat hlavne na reklame.)

0/0
18.10.2010 22:50

Host

Re: Strašné

Postavte se před ty lidi a řekněte jim do očí: Tady ten chce vydělávat na vašem nižším intelektu.

0/0
18.10.2010 23:11

net.Xtreme počtvrté

Re: Strašné

A co prodej drog, šmelení na daních, hazard...

0/0
18.10.2010 15:03

Host

Re: Strašné

To je mimo zákon a hlavně mimo mísu...

0/0
18.10.2010 16:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.