Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Udělat z PC domácí wi-fi síť je ve Windows 7 jednoduché

Proměnit PC s Windows 7 ve wi-fi hotspot a nabízet tak internet či sdílení dat není nijak těžké. Doinstalovat si můžete i nové funkce Windows Live Essentials 2011 pro operační systém, změnit chování nové záložky v IE a ještě více.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Je fajn, ze Window 7 to umi uz take

MacOS X to umi velmi snadno uz 10 let, ale temer se to nepouziva ... vsude je dost WIFI routeru.

Nakonec Microsoft se uz ani netaji tim, ze hromadne kopiruje funkce OS X.

0/0
14.11.2010 14:15

Host

To je děs.

Sparta nebo slávie ? Benzínový motor nebo nafta ? Hádejte se co je lepší. Ovšem zbytečně a do nekonečna. Kdo trošku něco o těch OS ví tak má jasno. Každý se hodí na něco jinýho a záleží na potřebách uživatelů po čem sáhnou.

Kdo si rád zahraje 3D akční hry na PC ten nemá na Linuxu co dělat protože tam si zahraje akorát tak piškvorky nebo tetris. Kdo chce jen surfovat po netu tak je linux lepší varianta než děravý windousy na který je mraky virů.

Kdo to ví nemá problém mít víc OS na HDD a přepínat se podle potřeby.

0/0
11.11.2010 23:40

Host

Re: To je děs.

To není benzínový motor nebo nafa. To je spalovací motor nebo pohon na péro a klíček...

0/0
12.11.2010 7:31

Host

Re: To je děs.

3D hry na linuxu bezi, ale je otazka ktere a jak moc chtela vyvojarska firma se udrzet na platforme windows ... myslim, ze s linuxem se moc nekamaradite, jinak by jste to vedel ...

0/0
12.11.2010 9:26

Host

Mám rád linux, pro práci ale používám Windows

Víte, já už si taky tímhle linuxem-nelinuxem prošel.

A přeze všechno mám linux rád. Na starším notebooku používám Ubuntu, k bezpečnému brouzdání po netu či k psaní textů je to ideální. V kapesním počítači (internet tablet Nokia N810 - opravdu nejde o telefon!) je linuxový systém maemo - pro ten účel rychlé, nenáročné. Alternativně tam mám možnost použití OpenOffice.org a Debian - co víc si přát od počítače, co se vejde do kapsy?

Ale na pracovním počítači doma mám Win7. Funguje tam bezvadně synchronizace přes Dropbox (https://www.dropbox.com/referrals/NTEyMTIzMjQyOQ), Office 2007 je ne velkém počítači přece jen výhoda (má mj. lepší grafy, práci z obrázky, prostřední ribbon je návykové). No a pracovní notebook, který tahám stále s sebou, běží z těchto důvodů také pod Win7 (viz synchronizace přes Dropbox, verze professional navíc podporuje virtuální WinXP - pro staré programy k nezapacení a další výhody).

Prostě Linux je fajn pro kutily a hračičky, Win7 jsou dobré pro každodenní práci.

0/0
11.11.2010 23:25

Host

Re: Mám rád linux, pro práci ale používám Windows

to Vas lituju, ja to take zkousel a spis jsem kazdy den nadaval, co zase nemuzu udelat, protoze MS za me kvuli ochrane sveho produktu rozhodla, ze toto je dost informaci, ktere o systemu potrebuji vedet ...

0/0
12.11.2010 10:00

Roumen

Re: Mám rád linux, pro práci ale používám Windows

To da rozum, ze kvuli Dropboxu se Win7 vyplati. Dropbox totiz na Linuxu nebezi, ze ne? ;-D A za ten reflink bys zaslouzil nahlasit. ;-€

0/0
12.11.2010 11:31

syrsyrecek

Pché

Absolutní většina populace používá Widle!! A pouze zlomeček zbývá na Jabko a Linux.To vostatní nemá cenu,ani,zmiňovat.Většina populace jsou ryzí amatéři,se vším co k tomu patří!!/Proboha co jsi zase odklikla?/Ani ti co den co den na PC pracují,ani netuší vo co go!!Uměj PC zapnout,otevřít aplikaci,psát,příp.vyplňovat ňáký lejstra a kliknout na tlačítko uložit:-)Někdo zvládne i karty:-)Internet je nutnost,co by v zaměstnání dělali? Vypnout a je hotovo.Nic víc,nic míň.Už vidím tyhle lidi /absolutní většina/,jak jedou na Linuxech,když s nima maj problémy i znalí.Linux- na hraní si na ajťáky -a pro ostatní Widle!!!Koupí,přinese,zapne a jede a vo to všem z tý absolutní většiny jde:-)Až na nás šťouraly,co se v tom pořád musej vrtat:-) Takže... řešení je jednoduché-WIDLER^

0/0
11.11.2010 23:13

Host

Re: Pché

absolutni vetsina populace je prumerne ci podprumerne inteligentni ...

0/0
12.11.2010 10:01

Host

Re: Pché

nechte si od sveho ucitele nebo rodicu vysvetlit, co je to prumer.

0/0
12.11.2010 14:59

Host

Re: Pché

Vy také.

Uvedu příklad:

Máte populaci pěti lidí, jejich IQ jsou: 90,90,90,95 a 110. Průměrné IQ je (90 + 90 + 90 + 95 + 110) / 5 = 95. Jsou 4 lidé, kteří mají průměrné nebo podprůměrné IQ a tvoří 80 % populace uvažované v příkladu. A 80 % lze považovat za drtivou většinu.

Když už jsme u toho vysvětlování - nechte si od svého učitele/rodičů také vysvětlit termín "medián". Trochu souvisí právě s Vaší námitkou.

0/0
12.11.2010 15:36

Host

Re: Pché

http://cs.wikipedia.org/wiki/Inteligen%C4%8Dn%C3%AD_kvocient

podivejte se na graf rozlozeni iq v populaci. myslim, ze neni potreba nic dalsiho dodavat

0/0
12.11.2010 16:01

Host

Re: Pché

Jak to souvisí s Vaším odkazováním se na pisatelovu neznalost pojmu "průměr"? Ano, já samozřejmě Vím, že existují věci jako rovnoměrné rozložení, Gaussovské rozložení apod. Ale tím si přece nebudeme Vaši kolosální neznalost kazit.

0/0
12.11.2010 16:05

Host

Re: Pché

ten pisatel uvedl : "absolutni vetsina populace je prumerne ci podprumerne inteligentni". vam neprijde, ze nerozumi pojmu prumer ? nebo ho minimalne chybne pouzil ? 

jenom pro vas - opravdu mi nedela problem znat rozdil mezi prumerem a medianem ;)

0/0
12.11.2010 16:10

Host

Re: Pché

Ne, mně opravdu nepřijde, že nerozumí termínu průměr.

0/0
12.11.2010 16:51

Host

Re: Pché

A ještě dodám, že kdyby Váš původní příspěvek zněl:

"Nechte si od učitele/rodičů vysvětlit, jaké je rozložení inteligence," neřeknu ani popel. Ale pokud jste zašermoval tím, že pisatel podle Vás nezná pojem průměr, zašermoval jste úplně vedle, protože můj protipříklad, který jsem uvedl, ukázal Vaše šermířské dovednosti ne zrovna v nejlepším světle. Vy pak reagujete na mě tím, čím jste měl rovnou reagovat na pana pisatele.

0/0
12.11.2010 16:09

Host

Re: Pché

ano, mate pravdu. mel jsem to uvect tak, jak pisete.

0/0
12.11.2010 16:13

Host

kecy

instalovat w7 za 30 minut???? ty blbe, minimum 2 hodiny!

0/0
11.11.2010 22:39

Host

Re: kecy

Nejdrive se nauc cist, pochopit text a potom mozna i pis. Psal predinstalovane windows. Vlastne je take mozne, ze nevis, co to znamena...

0/0
11.11.2010 22:58

Host

Re: kecy

V tom případě - proč tak dlouho? Samotná instalace z předistalovaného image na bootovacím USB disku mi běžně trvá tak 6 minut.

0/0
12.11.2010 7:30

Host

Re: kecy

jak jsem psal, instalaci, nebo spis doinstalaci, delal muj maly syn. cas jsem nestopoval, takze 30 min je odhad. byl tam predinstalovany i antivir, takze to chtelo i jeho registraci, stejne jako registraci na vyrobce notebooku. syn se tedy vzdy prisel zeptat, jestli se ma registrovat apod. proto to trvalo o neco dele ... to ale neni podstatne. byla to reakce na nektere rypali. chtel jsem tim dokazat, ze staci koupit nb a zbytek zvladne i maly kluk.

0/0
12.11.2010 15:08

Host

Re: kecy

a nezda se Vam to hloupe,ze se Vas syn musi zabyvat hlavne registracni a licencni politikou, misto toho aby rozhodl, jake sluzby mu na PC pobezi a rovnou tak i vedel, jake moznosti mu nove nainstalovany system poskytuje?

0/0
12.11.2010 18:05

Host

Re: kecy

... pripadne ho donutit, aby se choval na internetu zodpovedne, protoze z jeho cinu muze nest dusledky cela rodina ...

0/0
12.11.2010 18:08

Host

Re: kecy

nemam ve zvyku syna k necem nutit. vzdy vse rozebirame a vysvetlujeme si. vi tedy celkem presne, jak se ma chovat.

0/0
12.11.2010 18:28

Host

Re: kecy

jak jsem uvedl, registrace se tykala registraci pro vyrobce nb a antiviru. ani jedno z toho nesouvisi s os. o licence vubec neslo. byla dana pouze moznost, zda stojite nebo ne o registraci a zasilani informaci, novinek apod ... u obou stacilo odklepnout ne.  zbytek splnuje to, co je potreba. dalsi problem ?

0/0
12.11.2010 18:25

Host

Re: kecy

"... registrace se tykala registraci pro vyrobce nb a antiviru. ani jedno z toho nesouvisi s os." nechci Vam do toho kecat, ale ani s jednim se na linuxu bezne nesetkate, tam mate jine licence.

0/0
12.11.2010 19:57

Host

Re: kecy

zrejme jste necetl cely prispevek. psal jsem, ze jedna registrace se tykala vyrobce nb a druha antiviru, ktery byl take na nb predinstalovan. take jsem psal, ze neslo o zadne licence nybrz o registrace pro zasilani informaci o novych vecech  vyrobce nb ci antiviru). byla zobrezena obrazovka zhruba tohoto obsahu : chcete byt informovan o novinkach vyrobce nb a polozky pro zadani jmena a emailu.  dal byly uvedeny moznosti ano - ne. opravdu toto vidite jako nejaky problem ? vlastne ano, precteni a kliknuti mi zabralo asi 10 sec. pravda je to neprijemne, ale prezil jsem to.

0/0
12.11.2010 20:14

Host

Re: kecy

psal jsem, ze synovi je 8. vazne si myslite, ze takoveho kluka zajima, jestli na pc bezi to nebo ono ? zajima ho pristup k internetu, do domaci site, prehrani cd, dvd, instalace a hrani her. pokud potrebuje, tak si vytiskne nejake obrazky nebo informace, pripadne si nejakou drobnost napise ve wordu. a tohle vse mu hned funguje. mate jeste nejakou dobrou radu ?

0/0
12.11.2010 18:42

Host

Re: kecy

vse, co jste vyjmenoval jsou sluzby bezici na PC ...

0/0
12.11.2010 20:07

Host

Re: kecy

a tim jste mi chtel sdelit co ?

0/0
12.11.2010 20:17

Host

Re: kecy

bud ho zajima to jestli ma nainstalovane tyhle sluzby nebo jestli spravne zaregistrovane a licencovane OS a bezici API.

0/0
12.11.2010 21:23

Host

Re: kecy

pochopite jiz konecne, ze o zadne licence neslo ? pochopite to, ze 8 leteho kluka tohle fakt nezajima ? nezajima ho to proto, protoze vi, ze tam uvedene veci mit bude ? neni to prvni pocitac na kterem neco dela, tak se samozrejme ptal, kde a jak se tam ruzne veci dostanou a dostal vysvetleni.

0/0
12.11.2010 21:52

Host

Re: kecy

Vy tak lzete, ze nevite, co jste psal na zacatku threadu ...

0/0
13.11.2010 5:42

Host

Re: kecy

muj prvni prispevek v tomto thredu je : "jak jsem psal, instalaci, nebo spis doinstalaci, delal muj maly syn. cas jsem nestopoval, takze 30 min je odhad. byl tam predinstalovany i antivir, takze to chtelo i jeho registraci, stejne jako registraci na vyrobce notebooku. syn se tedy vzdy prisel zeptat, jestli se ma registrovat apod. proto to trvalo o neco dele ... to ale neni podstatne. byla to reakce na nektere rypali. chtel jsem tim dokazat, ze staci koupit nb a zbytek zvladne i maly kluk."

vysvetlite mi v cem lzu ? proc mi stale vnucujete nejake licence o ktere neslo a ktere mi stale nevim proc vnucujete ?

0/0
13.11.2010 10:12

Host

prosim priznivce linuxu

prosim priznivce linuxu a odpurce windows, zda by se mohli vyjadrit k nasledujicim otazkam  tykajicich se bezneho uzivatele :

- ktery system je pro uzivatele jednodussi, privetivejsi, intuitivnejsi

- ktery system je pro uzivatele levnejsi - naklady na porizeni, provoz a udrzbu

- z jakeho duvodu bezny uzivatele voli ktery system

- ktery system je z pohledu uzivatele celkove lepsi

0/0
11.11.2010 17:55

Host

Re: prosim priznivce linuxu

ptam se proto, protoze v nazorech priznivcu linuxu mam trochu zmatek, jedni tvdi neco a druzi opak. rad bych si v tom alespon trochu udelal jasno.

0/0
11.11.2010 17:56

Host

Re: prosim priznivce linuxu

jasno budete mit, az zjistite sve schopnosti ...

0/0
12.11.2010 12:45

Host

Re: prosim priznivce linuxu

ja sve schopnosti znam. jsem velice schopny odbornik s tomu odpovidajicim prijmem. muj obor se ale nezabyva it nebo necim s tim souvisejicim.  vysvetlete mi tedy, jak moje otazky souvisi s mymi schopnostmi ?

0/0
12.11.2010 14:28

Host

Re: prosim priznivce linuxu

musite zjistit sve schopnosti v IT, kdyz uz chcete to IT pouzivat ...

0/0
12.11.2010 16:18

Host

Re: prosim priznivce linuxu

proc ? take nejsem treba ekonom, ale mam schopne spolupracovniky. pokud potrebuji k nejakemu rozhodnuti ekonomicky rozbor ci nazor, dodaji mi ho a vse patricne vysvetli. nebo bych mel byt expertem na ekonomii abych vubec nejake rozhodnuti udelal ?

0/0
12.11.2010 16:26

Host

Re: prosim priznivce linuxu

zvladate jen napsat dokument ve Wordu? SUPER, piste, piste az Vam bude horet klavesnice. Cim vic dat, tim vic penez!

0/0
12.11.2010 20:26

Host

Re: prosim priznivce linuxu

zda se, ze mate prilis malo fantazie. nebo spis znalosti, prehledu a schopnosti ?

0/0
12.11.2010 20:28

Host

Re: prosim priznivce linuxu

hm kdyby se za fantazie zaviralo ... psychologie ... no dobra ...

0/0
12.11.2010 21:20

Host

Re: prosim priznivce linuxu

co si asi tak mohu myslet o cloveku, ktery napise, ze umim jenom neco napsat ve wordu po tom, co uvedu, ze it a ekonomie neni moji domenou ? samozrejme ze si potom mohu myslet, ze takovy clovek ma velmi maly prehled a jeho znalosti jsou omezene.

0/0
12.11.2010 21:47

Host

Re: prosim priznivce linuxu

nebo je to tak, ze vy se povazujete za experta na it a to proto, ze obcas tuknete do pocitace nejakou prijemku jako skladnik v tescu ?

0/0
12.11.2010 21:59

Host

Re: prosim priznivce linuxu

snazite se urazit a ja to chapu, sahl jsem Vam na ego ... ale zkuste si precist knihu od R.Feynmana "Snad ti nedelaji starosti cizi nazory", ale s egem Vam to nepomuze ...

0/0
13.11.2010 5:42

Host

Re: prosim priznivce linuxu

... a s IT samozdrejme take ne

0/0
13.11.2010 6:06

Host

Re: prosim priznivce linuxu

ale kdepak, jenom trochu popichnout. a to jako reakci na vase slova a psani na wordu, kde jste se o urazku prvni pokusil vy. takze je potreba si nejprve zamest pred vlastnim prahem.

ja si myslim, ze nejde o vas jiny nazor. zatim mam totiz pocit, ze zadny nemate, protoze nedokazete argumenty reagovat na dotazy nebo prispevky v teto diskuzi. vite, ze existuji architekti, designeri, pravnici, skladatele, vytvarnici, ekonomove, ucetni, burzovni makleri, manageri, sefove firem, skladnici, pokladni, recepcni, lekari, piloti, ridici letovych provozu, pracovnici v jadernych elektrarnach, fyzici, chemici a co ja vim kolik dalsich oboru, kteri s pocitaci pracuji a ovladaji na nich dokonale to, co potrebuji a presto to nejsou experti v it a funguvani os je nezajima ? jiz chapete, nebo potrebujete dalsi vysvetleni ?

0/0
13.11.2010 10:24

Host

Re: prosim priznivce linuxu

Proč se zdržujete s člověkem, který nedokáže pochopit na co se vlastně ptáte ? Vždyť on ani jednou nedokázal argumentovat na Vaše dotazy a příspěvky. Korunu tomu nasadil, když se Vás pokusí zesměšnit a potom se diví, když mu to oplatíte. Ono to vypadá, že ani Feynmana sám nepochopil.

0/0
13.11.2010 11:57

Host

Re: prosim priznivce linuxu

jsem trpelivy clovek a snazim se zjistit pohled jinych lidi na ruzne veci. podle posledni reakce se zda, ze trpelivost nese sve ovoce.

0/0
13.11.2010 12:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.