Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český vynález: Rukavice lásky zahřeje maminku s dítětem i milence

Držet něčí ruku v rukavici není vždy pohodlné nebo příjemné. Vychytávka z Brna ale slibuje přímý kontakt a přitom ochranu před mrazem. Rukavice lásky (gLove) je další vylepšovák v naší soutěži českých vynálezů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

james.blond.007

No to zase někdo objevil Ameriku

říká ctěným vynálezcům a autorům článku něco slovo štucel?

0/0
24.11.2010 18:40

hopajda

Re: No to zase někdo objevil Ameriku

Asi to moc nechápete, štucel je něco jiného, to už můžete rovnou porovnávat s ponožkama, ty taky zahřejou :)

0/0
29.11.2010 9:07

Host

to je ale diskuze

hernajs, to je ale plodna diskuze.... nekdy az obdivuju kolik maji pitomci volnyho casu psat takovy hovadiny po internetu....vcetne me.... nevi aspon nekdo kde se to da koupit, at uz v Brne(radsi) nebo Praze :)

0/0
18.11.2010 19:08

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Jenze to je kopie japonske rukavice Tekomo...

... pochazeji z 19. stoleti a byly urcene pro zamilovane pary v zimnich mesicich. Nejde tutdiz o cesky vynalez, ale o znovuobjeveni, revival kdysi vyrabene konfekce z Dalneho Vychodu. Podobne rukavice vyrabeji u Rusove (Dervozky), ale to jsou jen takove valcove navleky, do kterych se strci ruce z obou stran.

0/0
5.11.2010 16:00

Host

Re: Jenze to je kopie japonske rukavice Tekomo...

co bys čekal na "idnes " , je to banda buzíčků ,do technetu cpou rukavice a este napíšou že je to vynález nákýho vidláka

0/0
7.11.2010 1:22

Host

Re: Jenze to je kopie japonske rukavice Tekomo...

debilku :-P

0/0
7.2.2011 16:21

Host

Akorát nechápu ty dementní anglické názvy těch rukavic

n

0/0
5.11.2010 14:50

Host

Český vynález jak stehno!

Vec ktera se v CR jiz leta prodava: http://gadgets.zive.cz/rukavice-pro-zamilovane/a-4114/default.aspx

0/0
5.11.2010 9:31

Host

Re: Český vynález jak stehno!

ukradnou nápad a pak ho vydávaj za svůj, vítej na Moravě, zemi tupých,arogantních alkoholiků

0/0
5.11.2010 10:53

Host

Re: Český vynález jak stehno!

Bez Moravy byste v té vaší Prazéééééé byli nahraní ;-)

0/0
11.11.2010 10:38

Host

Re: Český vynález jak stehno!

nezáviď vole

0/0
13.11.2010 16:48

Host

Re: Český vynález jak stehno!

Bez si dat sodofku cajzle !!! určitě máš cukrovku nemůžeš pít tak prudíš ostatní

0/0
7.2.2011 16:24

Host

Tohle je okopirovane, zadny original!!!

Tohle si chce nechat patentovat? Vzdyt stejne rukavice uz mi kdysi nechala usit moje pritelkyne. Na tom neni nic originalniho, tohle slecna(pani) rozhodne nevymyslela !!! Nevim kde moje pritelkyne sehnala ten napad, ale urcite to neni nic noveho.RvRvRv

0/0
5.11.2010 8:06

Host

Re: Tohle je okopirovane, zadny original!!!

A kam ti to přítelkyně navlékala?

0/0
5.11.2010 8:20

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Re: Tohle je okopirovane, zadny original!!!

Je to kopie Tekomo rukavic puvodem z Japonska.

0/0
5.11.2010 16:01

cport

a co takhle

jedna nohavice pro milence?

0/0
5.11.2010 7:01

Host

Není nic nového...

Není nic nového, že dva lidi dostanou stejný nápad. To se stává pořád, není to o tom, že by někdo od někoho něco obšlehl. Bohužel pořád převládá komunistické myšlení, že když někdo něco vymyslí, tak to patří všem...

0/0
5.11.2010 1:41

Host

však taky ano

nebo si s sebou vezmeš něco do hrobu, ty chytrej? :-P;-D

0/0
5.11.2010 13:53

Host

Docela

Sice to není, jak je uvedeno níže, nic nového, ale pokud má tento nápad chráněn užitným vzorem v celé EU, tak to může být velmi zajímavé... Sice výrobcům, kteří něco podobného vyráběli před podáním užitného vzoru nelze zabránit, aby pokračovali v produkci, ale dle mého zjištění jich není mnoho. Líbí se mi i obchodní značka. Muselo by se udělat pořádné promo, ale pak věřím, že to bude trhák. Sice jen pár sezon, pak se to okouká a znudí, móda se posune, ale mělo by to stačit na slušný výdělek. Asi bych byl po dalších analýzách ochoten do toho finančně jít...

0/0
4.11.2010 21:27

Host

Re: Docela

Nic takového, jako užitný vzor pro celý EU neexistuje, možná průmyslový vzor společenství a to je věc zcela slabá, protože se tam nedělá průzkum, zapíšou všechno, co jim přijde, nicméně je velmi snadné takový zápis napadnout

0/0
4.11.2010 21:52

Host

Re: Docela

Ano, to máte pravdu, myslel jsem při psaní na něco jiného... A je fakt, že by to mohl napadnout kdokoliv ze současných výrobců (kteří začali s produkcí před podáním průmyslového vzoru) a s nejvyšší pravděpodobnodtí by vyhráli. Kampaň by se musela soustředit na značku gLove a byla by řádově nákladnější. Ale stejně mi to nepřijde úplně marné. Teď se přiznám, že se mi líbí hlavně ta obchodní značka. Je to bláznivé, ale takové maličkosti často prodávají...

0/0
4.11.2010 22:03

Lavra

Re: Docela

Ano, to máte pravdu, myslel jsem při psaní na něco jiného... A je fakt, že by to mohl napadnout kdokoliv ze současných výrobců (kteří začali s produkcí před podáním průmyslového vzoru) a s nejvyšší pravděpodobnodtí by vyhráli. Kampaň by se musela soustředit na značku gLove a byla by řádově nákladnější. Ale stejně mi to nepřijde úplně marné. Teď se přiznám, že se mi líbí hlavně ta obchodní značka. Je to bláznivé, ale takové maličkosti často prodávají...

0/0
4.11.2010 22:14

chucpe

rád bych rukavice lásky

použil proti Milouši Čermákovi, jak postupovat v tomto přpadě?

0/0
4.11.2010 20:49

vidocqcz

ty hele

to je fakt dobrej nápad.

0/0
4.11.2010 20:38

vlastiks

...není to potřeba

... stačí delší rukávy bundy maminky, tatínka, babičky nebo dědečka

... jako dědek to praktikuji už léta:-)

0/0
4.11.2010 20:35

alexej77

Existují....

...také rukavice pro otce s dítětem a milenku?

0/0
4.11.2010 19:43

Host

Re: Existují....

jasně, já je nosím a nejsem to dítě ani milenka

0/0
4.11.2010 19:55

pepka.namornice

já to neznala

a říkám, že je to výbornej nápad R^;-) hlavně pro mamky s dětičkama V

0/0
4.11.2010 19:40

Host

Re: já to neznala

hm tak asi na 2 minuty .... je to pekna hovadina

0/0
4.11.2010 21:35

Host

Český vynález ...

... který byl vynalezený na Moravě je stejná pitomost jako nazývat anglickým vynálezem cosik, co vzniklo např. ve Skotsku !!! Co však lze čekat od národa, který nazývá Čechem i rakouského lesníka J. Ressela ?!

0/0
4.11.2010 19:36

johnymistr

Re: Český vynález ...

božínku

0/0
4.11.2010 19:39

Host

Re: Český vynález ...

Je to prada soudruhu - třeba Baťa a Tatra taky nejsou české značky - jsou to moravské.;-€;-O;-O[>-]

0/0
4.11.2010 19:43

Host

Re: Český vynález ...

kdyz rekne moravak ze je neco moravske tak se cech nad tim ani nepozastavi ,ale jakmile rekne cech "ceske" tak se moravak muze pos...r . at   . ;-D;-Dcimpak to asi bude?

0/0
4.11.2010 21:33

Host

Re: Český vynález ...

Máš to popletené. Moravák nikdy netvrdí, že co je české je moravské. Češi si naopak

přisvojují vše .... viz hrob v Naardenu kde se holandsky píše o moravském učiteli národů a česky tam píšou něco o "českém" učiteli národů. Pak kdo je  tady šovinista ???

0/0
4.11.2010 21:47

Host

Re: Český vynález ...

moravak  kdo asi , me je to uplne jedno co tam je, ale zase moravak to řeší. Pochpils ? poslouchej se ,to je presne to o cem sem mluvil , ty ses normalne dobrovolne utrel . muhehehehe ;-D;-D;-D .

0/0
4.11.2010 22:10

Host

Re: Český vynález ...

Kdyz cech rekne, ze je neco ceskeho, tak ma na mysli, ze to pochazi z CR. Moravaci jsou pro nas proste taky cesi, to jen vy se potrebujete porad nejak vyclenovat.

0/0
8.11.2010 11:24

Host

Re: Český vynález ...

Doporučuji, aby Brno vyhlásilo autonomii.. A pak vznikne něco jako Vatikán nebo Monte Carlo.. Jděte do toho.. Budete mít i vlastní měnu a tak.. a do Brna se pak bude jezdit jen s vízama... (a bude od těch magorů klid)

0/0
4.11.2010 21:31

Host

Ne Brno ...

... ale celá Morava měla svoji samosprávu až do roku 1949, kdy ju zrušili komunisti. Dodnes žijeme v tom komunistickém marasmu - nesmyslných, nesvéprávných a z historie nic nerespektujících krajích !!!

0/0
4.11.2010 21:53

Host

Re: Ne Brno ...

ty voe at hledam jak hledam tu Moravskou republiku ne a ne najit .... :-/;-D;-D

0/0
4.11.2010 22:16

Host

Re: Ne Brno ...

Hm, a víš jistě, že by třeba Olomouc nebo Ostrava chtěly spadat pod Brno jako hlavní město? Zvlášť když např. Ostrava má ráz velkého průmyslového města v centru milionové aglomerace, zatímco Brno je přerostlé maloměsto obklopené leda vinicemi...

0/0
4.11.2010 23:46

Host

Re: Český vynález ...

No, když už jsi nakousl toho Ressela (jehož matka mimochodem byla Češka jako poleno),  možná by bylo dobré upozornit, že třeba jedna brněnská univerzita se jmenuje Mendelova, tedy je pojmenována po Němci.

0/0
4.11.2010 23:14

Host

Re: Český vynález ...

Když to takhle nebere Eliška (mimochodem moje známá), tak není důvod aby se toho chytali trollové...

0/0
5.11.2010 1:38

Host

Re: Český vynález ...

Jenže oficiální název zní Česká republika, všude ve světě je to prostě český národ (República Checa, Czech Republic, Repubblica Ceca, atd...). Dělení na Čechy, Moravu a Slezko je to samé jako např. v Itálii Toskánsko, Ligurie, Emilia-Romagna... V obecnosti se vyjadřujeme dle státu, taky neříkáš těstovinám pocházející z Florencie jako toskánské, ale prostě italské. Záleží na kontextu. V rámci Itálie už pak budeš rozlišovat toskánské recepty, ligurské víno, atd. Asi jako v ČR. Prostě je to české v rámci globálním, moravské v rámci užším, jak říkám dle kontextu. Ale dkyž někdo řekne, že je něco české, tak většinou tím myslí, že to klidně může být z Plzně, Brna nebo Havířova. ;)

0/0
5.11.2010 12:22

Host

Re:

Nesouhlasím ! České znamená pocházející z Čech, byť to vysvětlujete jak chcete. Srovnání s Itálií nebo s Německem (mají zemské zřízení jako ČSR za 1. Republiky) pokulhává .... Itálie, Německo není srovnatelné s Českem, je to nadřazené pojmenování, které ČR bohužel nemá. Proto řící o něčem co pochází z Moravy, že je české, je stejně pomýlené jako tvrdit o bavorském vynálezu, že je pruský (toskánský - ligurský, atd.)

Před 60-ti lety, před komunistickým pučem, když měla Země Moravskoslezská ještě svou samosprávu, by si tuto blbost nikdo nedovolil! 

0/0
5.11.2010 18:51

Host

Re: Re:

Morava spadá pod Česko (ač se mnohým ten název stále nelíbí) = Českou republiku, nebo jestli chceš jít dále do minulosti, byla jednou ze zemí Koruny české. Takže ano, přívlastek "český" lze použít i pro to, co pochází z Moravy. Ostatně třeba ani moje babička (která pamatovala i monarchii) nikdy nechápala Moravu jako "nečeskou" zemi (na rozdíl třeba od Slovenska), i když odtamtud pocházela a prožila tam celý život.  Ale pochybuji, že to pochopíš, protože z těch tvých příspěvků je jasné, že jsi magor.

A mimochodem, jsem Ostravan, takže nemá smysl mi předhazovat, že jsem proti Moravě a Moravanům  nějak zaujatý (Moravanům ve smyslu obyvatelům Moravy, něco jako moravský národ podle mě není, abys mě nechytal za slovo).

0/0
6.11.2010 11:57

Host

Re: Český vynález ...

Dej si pauzu, přívlastek "český" se může vztahovat k České republice, resp. historicky k Českým  zemím, pod které (a teď drž všechny svěrače) patří i Morava, nebo jen konkrétně k Čechám, ale rozpoznat se to nedá (leda z kontextu, a ten je v tomhle případě jasný) a obojí použití je v pořádku.  Je to vlastně obdobné jako mužský a ženský rodu podstatných jmen v plurálu, kdy se často používá mužský rod obecně pro muže i ženy (např. "učitelé chtějí stávkovat" se jistě nevztahuje jen na muže). Rozdíl je možná jen v tom, že i mnozí obyvatelé Moravy a moravští rodáci (včetně mě) se považují za Čechy a pojem Morava, Moravan nebo moravský chápou jako místní určení, nikoli určení státní nebo národnostní příslušnosti.

Osobně jsem hrdý na to, že jsem Evropan, Čech a Ostravan. To, že jsem zároveň Moravan, mě moc nebere, k Moravě jako nějakému zvláštnímu celku nemám žádný zvláštní vztah, ani mě neláká představa autonomní Moravy (nedej Bůh s Brnem v čele).

0/0
7.11.2010 17:40

AgátaHáta

český vynález

Český vynález, moje babička nám tenhle v podstatě štuclík štrikovala, když jsme byli malí. A Brno to zas jen obšlehlo. :-/ 

0/0
4.11.2010 19:34

cannibal_aj

Pro dva tatínky

Ta rukavice je pro dva tatínky, aby se v zimě dělala dobře láska ? ;-D

0/0
4.11.2010 18:54

Host

...

Asi pred 14 ti dnama po 2 letech premlouvani nam to devcete babicka upletla na zimu. Pripadame si jak jara cimrman na patentovym urade:)

0/0
4.11.2010 17:30

Host

novinka ? ? ? ha ha ha

Tohle uz jsem kupoval cca 2 roky zpet, a i tu rukavici na volnou ruku k tomu clovek dostane :) zajimalo by me, jestli se ji to vazne podarilo patentovat, pochybuju ze to nekdo do ted vyrabel a nemel osetreno ...

http://www.flamene.eu/ostatni-produkty/rukavice-pro-zamilovane-79/

0/0
4.11.2010 15:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.