Diskuze

Změňte si grafiku ve Windows 7. Pomůže vám jednoduchá aplikace

Úprava grafického rozhraní Aero je snadná, stejně jako nastavení startu PC bez zvuku. Souborový systém na USB flash disku změníte několika příkazy z FAT na NTFS. Hodit se mohou i rady pro přesunutí uživatelských dat na jinou jednotku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

27. 11. 2010 21:23
Tomu resetovani polozek ve start menu nerozumim.

Ta regedit methoda nahani strach. Neni snadnejsi to udelat v CCleaneru ?

0 0
možnosti

Host

26. 11. 2010 11:28
eugen

Naprosto nechápu ten Aero tuner dit to už je v sistému ta uprava Lol kliknu pravým přispusobit a vzhled dole tam se dá nastavit pruhlednost a po rozkliknutí i tonovat barvy naprostá zbytečnost která vám akorát zaprasi pc ;-D

0 0
možnosti

Host

26. 11. 2010 16:29
Re: eugen

zaprasi = zpomali?

0 0
možnosti

mistr světa v hodu flintou do ži

25. 11. 2010 12:52
330. – Jak mít uživatelská data na jiné jednotce

To je dobrá volovina. Autor si představuje změnu umístění profilu jako hurvínek válku.  Cest k profilu je v registrech jesště asi milion, stačí si prohledat registry) takže po takové lame úpravě se docílí akorát toho že skoro nic nebude fungovat protože apliakce budou hledat svoje data dál na staré adrese atd.

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 13:33
Re: 330. – Jak mít uživatelská data na jiné jednotce

Aplikace z Windows ani dobře napsaná aplikace nemá nikde uloženu absolutní cestu k uživatelskému profilu, nýbrž se pokaždé ptá Windows kde to je a Windows to zjišťuje z toho jednoho jediného klíče v registru.

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 11:22
329

"...Dojde ke změně systému souborů a to beze ztráty dat na USB flash disku."

Zbývá dodat, že tím se stává váš flash disk víceméně nekompatibilní s jinou platformou než Windows. Zpět na FAT32 už to jde jen formátováním (a tedy se ztrátou dat).

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 11:25
Re: 329

no minimálně aktuální verze linuxů nemaj s ntfs problém, ale obecně souhlasím

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 11:10
registry

co jste tady všechni tak nabroušený kvůli vstupu do registrů ? Na win se to tak dělalo dycky, před registrama byly win.ini a system.ini a přímý zápis tam řešil spoustu problémů. Na něco možná frontend existuje, ale hledat ve winech, kam to tvůrci ukryli je dost zbytečná práce.

Mimochodem, tučnák používá textové konfiguráky stále, i když je stále více okýnek, kde to jde naklikat, tak stejně všichni co znám (včetně mě) používaj přímou editaci konfiguráků, což je ekvivalentní k editaci registrů u win.

Nicméně souhlasím, že zrovna v tomto popisovaném případě je popsané řešení silně polovičaté, ale jeho problémem není editace registru.

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 11:31
Re: registry

"Na něco možná frontend existuje, ale hledat ve winech, kam to tvůrci ukryli je dost zbytečná práce". To bych právě očekával od takovéhoto článku, že tu "zbytečnou práci" udělají v redakci a poradí. Nezapomeňte, že v Linuxu se většinou konfigurace nastavuje na dálku přes terminál, kde je pak editace konfiguračního souboru to nejjednoduší řešení.

A skutečně na úrovni odbornosti tohoto média namají rady jako editovat regist Windows co dělat.

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 10:39
Aero

vypnout ;-)

0 0
možnosti

wenous

25. 11. 2010 10:20
Autore

okamzite smaz ten tip na presun uzivatelskych dat - takhle to rozhodne nefunguje.

Jde to za predpokladu ze jste plnym admistratorem (uzivatel administrator) a otevrete si veskera prava do vsech slozek. Pod vlastnim uctem presunete jen slozky jako dokumenty obrazky. Navic nezaktualizuji se tim odkazy ve slozce uzivatelskych dat a bezny BFU se nebude stacit divit, to ze mu pripadne nebude fungovat firefox nebo chrome je jen to nejmensi. Ze pride temer o plochu nabidku start ruzne linky to uz ani nemluvim. Visty a 7 byly postaveny tak aby tohle neslo. To se da udelat v XP ale rozhodne ne v novych systemech. uzivateli ktery mas rozum vygoogli si presny postup a nebo jeste lepe vygoogli si pr to nejaky Tweaker.

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 9:41
Myslíte si, že je hrabání se

v registrech bezpečné? A zajímalo by mne, zdali se dají registry měnit nějakým elegantnějším způsobem - třeba utilitou?

0 0
možnosti

wenous

25. 11. 2010 10:11
Re: Myslíte si, že je hrabání se

pro spoustu zmen registru jsou tweakery. Musis ale googlit aby jsi nasel ten konkretni. Jinak ten postup se zmenou lokace takhle nefunguje a system to docela rozhasi. Jednotlive slozky (Dokumenty, Obrazky apod) lze zmenit jen tim ze kliknu pravym tlacidlem a v prislusnym tabu zmenim jejich misto. Pomoci copy paste se ale rozhodne nezkopiruji aplikacni data.

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 9:23
Proč tak složitě?

Když chcete přeměnit USB z Fat32 na NTFS, tak stačí na prázdný USB kliknout v "Tento Počítač" a levým dát "Formát" a před formátováním nastavit NTFS, to je snad jednoduší ne?

0 0
možnosti

matej.slanina

25. 11. 2010 9:26
Re: Proč tak složitě?

Tak proc by to mel bezny uzivatel delat uzivatelskymi jedoduchymi nastroji, kdyz to muze se spetkou adrenalinu udelat slozite jako opravdovy geek. Pak se muze kdejaky synacek pochlubit mamince, jak se on vyzna v pocitacich a maminka o nem bude ve svem okoli prohlasovat, ze ma doma pocitacovyho experta. Posle ho pak na vysokou IT skolu a jupi do velkeho sveta pocitacoveho byznysu delat vedu a konzultace za neadekvatni penize. ;-)

0 0
možnosti

Host

25. 11. 2010 7:37
Un-pin polozek

Tak to me docela pobavilo.

Jestli se mam rozhodnout, jestli budu postupne klikat na jednotlive pinnutne polozky a davat un-pin anebo si geekovsky upravim registry a pak budu cekat nekolik minut na restart windouvsu, tak je prece jasne, ze se po hlave vrhnu na registry - to da rozum.

Rada nad zlato.

0 0
možnosti