Diskuze

Po dálnici D1 řidiči jezdí už 30 let, stavbu zastavili nacisté i Gottwald

Přesně před třiceti lety se mohli řidiči poprvé projet po dálnici D1 z Prahy do Brna. Historicky první dálnice byla zprovozněna 8. listopadu 1980 a v některých úsecích by ji někteří řidiči zřejmě vůbec nepoznali. Původně dálnice vedla do Bratislavy, nyní se za Brnem stáčí na Ostravu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

2. 12. 2010 14:28
sůdruhovia zo sovetskeho svazu

no a dneska je dálnice fakt luxusním piedestálem socialismu. Jen ty panely dělají hroznou rotiku při jízdě. Jinak nutno uznat, že se dálnice soudruhům povedla :-)

0 0
možnosti

Host

19. 11. 2010 12:22
urůza

D1 je jedna z největších ostud ČR. Za všechno může dnešní, minula a předminulá vláda. Tranzitní zem pro kamiony je blbost prvního stupně. Zvýšit mýtné především pro cyzince a o hodně. Zavést nekompromisné vážení podezřelých kamionů, případně vůbec nepouštět do země. Všechno dělají především kamiony. Zvýhodnit kolejovou dopravu.

0 0
možnosti

mates18

3. 12. 2010 14:26
Re: urůza

ty budeš tak nejspíš cyzinec ;-D

0 0
možnosti

Host

11. 11. 2010 16:22
*

*

0 0
možnosti

Host

11. 11. 2010 8:55
y

Dálnice D1 je zničena kamiony, všimněte si ,že když jedete v levém pruhu, tak je to normální rovná dálnice, ale v pruhu pro kamiony je dálnice zvlněna a zničena. V době kdy se stavila tak určitě nebyla projektována na takové megamnožství kamionů. Kdyby nebyly kamiony, tak je to normální dálnice rovná v celé šířce. Takže když se dnes bude na stavbě dálnic šetřit ,tak za 30. let budou dnšní nové dálnice ve stejném stavu, protože se dimenzují pouze na dnešní nápor dopravy.

0 0
možnosti

Host

13. 11. 2010 16:39
Re: y

po D1 jezdím 2x týdně ze Zlína (kroměříže) do Prahy a v klidu se dá jezdit v pravém pruhu, chce to jen zkusit a ne se courat v levém... pokud máte s pravým pruhem problém, zkuste vyměnit tlumiče nebo auto

0 0
možnosti

Host

11. 11. 2010 8:49
x

Já si myslím, že právě komunisté po válce udělali dobře že nepokračovali se stavbou dálnice. Myslím, že měli spoustu důležitějších starostí, aby se země zničená po válce znovu obnovila. Pak pokračovali ve stavbě dálnice.

0 0
možnosti

Host

11. 11. 2010 16:24
Re: x

Těmi důležitějšími starostmi myslíte okradení podnikatelů a živnostníků, zabavování soukromého majetku, organizaci politických procesů, stavbu drátěného plotu kolem hranic......? Tak to potom jo ;-D

0 0
možnosti

Vedoucí kolotoče je zpátky!

10. 11. 2010 19:53
Panelova srotovka (aka D1) je fenomenem...

...v cele Evrope. Najedete na ni se svym Ferrari, a po 100 kilacich z ni sjedete s rozhrkanym vehiklem, ktery musi z fleku na GO... ;-D

0 0
možnosti

wozáp baby

9. 11. 2010 19:51
DUP DUP DUP DUP DUP DUP DUP DUP DU P DU P

a tisííce se pomalu se šinoucích aut

to je poslední dojem, který z někdejší chlouby ČSSR pamatuju. Je to ubojá stará babička. :-/

0 0
možnosti

Natural born killer

9. 11. 2010 18:00
Dálnice s minimálním počtem dopravních nehod způsobené

mikrospánkemR^[>-]

0 0
možnosti

Host

11. 11. 2010 16:25
Re: Dálnice s minimálním počtem dopravních nehod způsobené

Také telefonovat s auta tam nejde, a to zpravidla ani s hands-free :-)

0 0
možnosti

Host

9. 11. 2010 10:17
Přezdívka D1

podle panelů, ze kterých je tvořena se jí u nás přezdívá "cesta k prasečáku"

0 0
možnosti

wozáp baby

9. 11. 2010 19:46
Re: Přezdívka D1

takových panelových silniček lze nejvíce vidět  kde? v Jizerských horách. R^

0 0
možnosti

Dusan321

9. 11. 2010 9:42
Ironie

Je fakt, ze komuniste byli dobri machri dalnicniho stavitelstvi. Az nekdy v roce 1985 dokazala jejich delka dalnic prekonat tu, ktera byla rozestavena (a jimi opustena) v roce 1948 kdy prisli k moci. Ale holt nas velky vzor - SSSR zadne dalnice take nemel, tak proc by je mela mit CSSR. ;-D

0 0
možnosti

Host

9. 11. 2010 10:18
Re: Ironie

Na co dálnice ? Za totáče byly letadla a vlaky ;-)

0 0
možnosti