Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Šéf Internet Exploreru nám řekl, proč je prohlížeč od Microsoftu nejlepší

O novém prohlížeči Internet Explorer 9 jsme se bavili s jedním ze šéfů vývoje, Johnem Hrvatinem. Vysvětlil nám, proč je hardwarová akcelerace pro prohlížeč důležitá, a jak se Microsoft chystá na příchod HTML5 a on-line aplikací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

IE9

Zabývám se tvorbou webu a samozřejmě stránky testuji v různých prohlížečích - tedy i v IE9. Moje zkušenost je následující: IE9 udělal obrvský krok dopředu, ale stále nesahá skutečným prohlížečům (Firefox, Chrome, Opera, Safari,...) ani po kotníky. A klidně mě sežerte.

0/0
10.12.2010 9:19

Host

Čtu si tento článek na Firefoxu...

... a také je to fajn :-)

0/0
10.12.2010 9:15

XBadboyX

Čtu si tento článek na Google Chromu.....

....a je to fajn :-)

0/0
9.12.2010 13:00

Host

ja chci taky delat u ms

nemusite odvadet svou praci na 100%,staci porad rikat stejne oblbujici veci, jak nova verze stare vesty bude lepsi, rychlejsi, nejlepsi.a vydelate si.to je idealni zamestnavatel.jo z pohledu uzivatele mnoho kamaradu mit nebudete:-)

0/0
8.12.2010 4:01

Teleke z Toloko

Safari!

R^

0/0
8.12.2010 3:30

Host

A co umí

že je nejlepší? Nic. Ukažte mi jednu jedinou věc, co umí IE (ne jinak, ale navíc) proti ostatním. Nula nic. Je pomalý, neumí standardy, IE8 nezná nic z moderní výbavy - nepoužitelné v praxi. Prohlížeč, který neumí CSS a HTML5 je k ničemu. IE9 možná je na tom o něco málo lépe, ale tohle konkurence umí roky. MS ztratil hromadu peněz a času nad vývojem něčeho, co nikdy neobstojí mezi uživateli. Na co průhledné GUI a barevná tlačítka, když to nic neumí. Radši budu používat jako GUI obyčejné hranaté šedé okno (úspora prostředků) než barevná nesmysly bez funkce. A navíc, GUI by mělo být maximálně jednoduché a snažit se o minimalizaci prostředků. Nezajímá mě GUI, ale fce. A ty v IE nejsou.

0/0
7.12.2010 18:02

Host

muj názor

 osobně používám IE9 a velmi aktivně využívám služem Office live.

ovšem článek jsem přestal číst po tom, co pan  "šéf" řekl, jak úzce spolupracují s Office live. Mozilla fire fox je snad ve všem pomalejší než IE 9, ale jediná věc, ve které nad IE vede, je právě Office Live.mozzila je z nabídky 3 nejrozšířenějších prohlížečů (IE, chrome) asi nejhorší.Naopak  IE9 se opravdu zvednul a je rovnocenou konkurencí k Chrome. obrovská nevýhoda chrome (nebo je to způsobeno chyba vývojářů officů?) je že  Office live je že tam nejde. čímž je pro mě nepoužitelný a používám právě IE9. Chrome se mi jinak osobně velmi líbí, co se týče uživatelského rozhraní. v rychlosti, ač mě to překvapilo, tak Chrome za IE lehce zaostává (zkuste v IE9 rychle srolovat stránku s hodně textem a potom to zkuste v Chromu a uvidíte)

1.-2. IE9  (9/10)

1.-2. Chrome (9/10)

3. Mozzila (7/10)

0/0
7.12.2010 17:37

Host

Re: muj názor

opera 11/10*

0/0
8.12.2010 0:30

Host

Re: muj názor

Raději kouřím Borkum Riff než Mozzilu.

0/0
8.12.2010 16:20

Jiří XY

aleternativní?

Mohl by mi prosím autor vysvětlit slovní spojení alternativní prohlížeč v souvislosti s prohlížečem Firefox?

1 - Proč si myslíte, že jde jen o alternativu a ne o plnohodnotný prohlížeč?

2 - Proč si myslíte, že IE je jediný správný prohlížeč?

3 - Víte o tom, že většina lidí používajících IE nepoužívá jiný prohlížeč kvůli své lenosti instalovat jiný (někde na zahraničním webu jsem narazil na pěknou statistiku)?

4 - V Linuxu je taky IE jediná správná volba? :-P

0/0
7.12.2010 16:42

Karelnik

nejlepší

Ale jasně že je to ten nejlepší prohlížeč na stažení Firefoxu ;-D;-D;-D

0/0
7.12.2010 10:05

DaliborS

Re: nejlepší

Ani to snad ne ...

apt-get install firefox ;-D

0/0
7.12.2010 12:15

Karelnik

Re: nejlepší

taky řešení, ale navrhni to lamě co si nově nainstaluje widle a jedinej přístup na net je právě IE ;-)

0/0
7.12.2010 15:03

Host

Re: nejlepší

lamy mě nezajímají ani jejich "inteligence"

0/0
7.12.2010 17:52

Host

Re: nejlepší

myslim,ze nejlepsi byl vtip, ktery se povedl jakoby mimodek:clanek a diskuse na tema ie je best a vpravo vedle toho napsano: stahni chrome:_)

0/0
8.12.2010 4:04

Host

firefox

Firefox  je nej a ten kdo to nepochopi tak ma Internet Explorer a nikdy nezkusil nic jneho protoze zvyk je zelezna kosile....

0/0
7.12.2010 8:22

Host

IE je čiré zlo

Přesně tak, jak tu už někdo zmínil, je dobrý maximálně ke stažení jiného, lepšího prohlížeče.

Moje argumenty proti IE: pomalost - a to znatelná, otravně koncipované stahování souborů, neintuitivní koncepce ovládacích prvků, nedostatek uživatelských nastavení, neschopnost vyblokovat reklamy, nepohodlná správa panelů, záložek a nedostačující volba vzhledu.

Používám Mozillu Firefox, která mi tohle všechno umožňuje. Už dlouho jsem neviděl na Idnesu reklamu. Už dlouho jsem spokojen se správcem stahování, se skvělými "Personami", s intuitivními ovládacími prvky a přístupnými a výraznými adresními řádky. Dále naprosto zbožňuju malé vyhledávací okénko v liště, ve kterém si nastavím vyhledávání na jedné své oblíbené stránce, a kdykoli a kdekoli na internetu mám přístup k vyhledávání pojmů.

Díky za Mozillu FirefoxV

0/0
7.12.2010 1:15

Host

Re: IE je čiré zlo

Inu, je vidět, že jste špičkový odborník na IE - o verzi 9 jste ani neslyšel, ale už jste ji odsoudil. Díky za vyjádření vaší vlastní blbosti. :-P

0/0
7.12.2010 13:00

Host

Re: IE je čiré zlo

Kde v tom příspěvku vidíš cokoliv o IE9?

.

Blbost tu vyjádřil někdo jiný než autor vlákna...;-).

0/0
7.12.2010 14:46

Host

Re: IE je čiré zlo

děkuji za zastání, pánova reakce byla poněkud zcestná

0/0
8.12.2010 1:01

Host

Re: IE je čiré zlo

ani nehodlam nic takoveho zkouset, uz jsem z toho vyrostl.pokazde, kdyz jsem na to jeste nervy mel, po instalaci novejsi verse ie, po nacteni prvni stranky se objevila hlaska, jestli chci poslat ms hlaseni o chybe a ze je potreba ie zavrit, myslim, ze to o tom zavreni bylo jedine pravda a uz ho tedy neotviram a ani nechci po mozkovych trustech z ms,aby to zkouseli nejak vylepsit nebo zrychlit:-)

0/0
8.12.2010 4:09

Host

dostal na rozloučenou pár facek?

zhajtrysyn

0/0
7.12.2010 0:04

Host

mrtvý prohlížeč

Moderní trendy, které možná částečně umí, jiné prohlížeče znají již několik let. IE nikam nedospěl. A nic mu nepomůže, ani sebelepší reklama. Dělá-li MS 8 let něco špatně, nikdy se z toho nedostane. Jenže to lidi nechápou, nevidí práci vývojáře, nic. Bohužel. IE není prohlížeč, jen GUI s omalovánkami.

0/0
6.12.2010 23:53

Host

Re: mrtvý prohlížeč

trapne je,ze podobne vodi za nos ms uzivatele i s ostatnimi programy a os, ktere pouze ms povazuje za dobre a nepostradatelne.diky hlouposti uzivatelu a mnozstvi penez, ktere utrati za reklamu ms,se stale musi poslochat tyto kecy a cist tyto clanky nebo treba koukat na dusevne chorou loutku, ktera to prevzala po brejlounovi:-)a vzdycky se chova, jak nafekovany nadrzeny kralik, ktery se jakoze snazi bodre vtipkovat na thema, ms is the best, svymi nezvladnutymi neurotickymi pohyby vitovskeho tance ve stylu mel jsem svuj lek, ale bojim se,aby se to na verejnosti neprovalilo, proto jsem si ho vzal jen malo:-)

0/0
8.12.2010 4:20

Host

IE

The Internet Explorer, the best browser to download a new better browser;-D.

V porovnání s Chromem je strašně línej, v porovnání s FF neobstojí v nastaveních, addonech ani v rychlosti. Operu ani Safari jsem hlouběji nezkoumal.

0/0
6.12.2010 21:48

Host

Re: IE

No a co jako, já mám PC jako pracovmí mástroj a ne jako hračku, kterou šperkukuju dalšíma blbostma. Je stejný jako autotuneři a já fakt nemusím mit luščí kožešinu na volantu, petrobarevné kolečko po, hm, zadnicí, kompas mezi přístroji a rudé O místo huby.;-D

0/0
7.12.2010 0:27

TrueRobos

Re: IE

Pokud nepoužíváš PC jako hračku, proč tedy nepoužíváš Chrome?

0/0
7.12.2010 2:19

Host

Re: IE

To myslíte ten Chrome, co v poslední verzi nepřinesl NIC NOVÉHO kromě opravy cca 200 chyb? Pěkně děkuji za takový ksindl...

0/0
7.12.2010 13:06

Host

Re: IE

Ano, oproti bezchybnému IE je Chorme ksindl...;-D;-D;-D

0/0
7.12.2010 14:47

Host

Re: IE

Souhlas. To ladění se mě taky netýká. Počítač mám stejně jako ty jako pracovní nástroj, od kterého čekám, že bude prostě bezvadně fungovat. Proto IE už roky nepoužívám.

0/0
7.12.2010 8:29

Host

vždyť je to jedno

Každý prohlížeč je zranitelný, každý má přednosti i zápory. Mě IE vyhovuje pro běžnou práci. Na jiné záležitosti je vhodnější FF. Operu, Chrome ani Safari jsem nikdy nezkoušel, nevídím v tom žádný přínos pro mne osobně. I když věřím, že existuje něco jako IT náboženství, kdy Bohem se stane OS, prohlížeč, oblíbená příchuť kondomu...;-D

0/0
6.12.2010 21:37

Host

At prijdou zpet na W7 s Outlook Explorerem !

Byl jednoduchy -  a prece clovek na tom mohl vyrabet ve Stationery krasne vanocni karty i s hudbou.

Ten Live Mail je ubohy a omezeny - a pri tom vypada velice komplikovane.

0/0
6.12.2010 20:48

Host

Re: At prijdou zpet na W7 s C!

Outlook Explorer??????????????????????????????????????????????

0/0
6.12.2010 21:42

Host

Re: At prijdou zpet na W7 s Outlook Explorerem !

To jsi v jiné debatě. ;-D

0/0
6.12.2010 23:26

Host

IE9

je nejlepší pro normálního uživatele, nedá se tam nic nastavit ;-D

0/0
6.12.2010 20:40

Host

Nu.

Další "Čermák", tentokrát z MicroSoftu. Kdysi jsem taky bez IE nemohl být, už jsem ovšem vystřízlivěl. Až že IE využívá PC naplno, no to je spíše k pláči ;-(;-D.

0/0
6.12.2010 20:20

Host

Re: Nu.

A,co je na tom k pláči?

0/0
6.12.2010 20:47

Host

Re: Nu.

To, že ostatní prohlížeče se snaží využívat naopak co nejméně prostředků;-);-D

0/0
6.12.2010 21:46

Host

Re: Nu.

Proto je taky Microsoft po roce programování všechny předstihl.

0/0
7.12.2010 13:02

dino_na_idnes

Hmmm...

"No, začnu těmi výhodami, ty se lépe hledají (smích). Tím myslím mně. Náš prohlížeč využívá PC naplno, ať už jde o využití grafické karty nebo využití více jader procesoru pro JavaScript."

Taky možný pohled, na druhou stranu někdo zase považuje za výhodu, když na svém počítači může při spuštěném webovém prohlížeči dělat i něco jiného. :-P

0/0
6.12.2010 20:12

Host

Re: Hmmm...

Kouzlo nechtěného ;-D.

0/0
6.12.2010 20:17

Host

Re: Hmmm...

viste si dovolil kupit licenci k vindous a používat ji k běhu jinich aplikací!!!*;-O;-€8-oRv!!

*;-D To neviteže, kdiž se v nich nebude štarat, apo spuščeni plochi nebudete mačkat ti barevni obrazki, tak naš sistem je spolehlivi, nepada a normalně se da zavřit reset tlačitkem?*

0/0
6.12.2010 20:24

Host

Re: Hmmm...

priznivci jinych prohlizecu zrejme preferuji jednociferny framerate

0/0
6.12.2010 20:59

Host

Re: Hmmm...

Framerate? To jako pri prohlizeni stranek? 8-o

0/0
6.12.2010 22:45

Host

Re: Hmmm...

Prosím ;-D???

0/0
7.12.2010 8:30

Host

IE - Hruza

IE je tragedie pro vsechny co delame web development, je to jeden z nejhorsich Microsoft productu krome win95, Vista etc.. To co je samozrejmosti funkci v Firefoxu a

Safari a Chrome, neexistuje v IE. Napriklad je problem ze css margins a padding problemy, hacky (reset CSS) a fixy musi byt pridany do kodu aby IE vubec precetl napr. png's, nevykresluje css3 a tento list by mohl pokracovat. Je to nejvetsi bolehlav, ktery Microsoft vyvinul a mel by byt zrusen, jako browser absolutne zkrachoval a cesti pouzivaci internetu by meli prejit na FIREFOX!!

0/0
6.12.2010 20:07

Host

Re: IE - Hruza

Není co dodávat.

.

A to si představ, že jsou tu i lidé, kteří si myslí, že bez IE nemůžeš do počítače nainstalovat jiný SW... ;-D

0/0
6.12.2010 20:11

Host

Náš prohlížeč využívá PC naplno

"Náš prohlížeč využívá PC naplno".. To je bohužel pravda, otázka je, jestli se tím chlubit ;-D;-D

0/0
6.12.2010 19:48

Host

Re: Náš prohlížeč využívá PC naplno

Přesně. Jeden z důvodů, proč od IE rychle utéci.

0/0
6.12.2010 19:51

Host

Re: Náš prohlížeč využívá PC naplno

Neni duvod - aby se HW casti nevyuzivali naplno - od  toho v tom PC jsou.

0/0
6.12.2010 20:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.