Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Deset nejlepších doplňků pro Winamp

Přehrávač Winamp nabízí vedle placené verze s podporou nejkvalitnějších formátů hudby i videa stovky doplňkových modulů. Ty umožní program rozšířit o další užitečné funkce. Mnoho z nich můžete používat zcela zdarma, další jsou k dispozici za mírný poplatek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Foobar 2000

Winamp je shitózní produkt. A co tak Foobar 2000? To je z jiného těsta...

0/0
17.11.2010 17:23

Host

Re: Foobar 2000

R^ Pro uživatele operačního systému MS Windows je Foobar2000 V v tento okamžik bezkonkurenčně nejkvalitnějším přehrávačem audia s obrovským množstvím smysluplných doplňků ;-).

0/0
17.11.2010 19:21

Host

G-Force

DFX je fajn, ale u mna vedie vizualizacia G-Force ..jedna z najlepsich veci co mozte pre seba pre umocnenie zazitku z hudby urobit. je to sice plateny doplnok, ale skutocne stoji za to. na HD telke s dobrym zvukom nezabudnutelny zazitok.. kazdopadne skor pre manikov co si vychutnavaju kazducky ton :)

0/0
17.11.2010 1:42

Host

10 nejzbytečnějších doplňků

opravdu užitečný doplněk je streamripper, z pluginů cue a flac, uvedené ptáoviny jsou dobré jen k tomu, aby si čověprocvičil čštění zasvineneho systemu

0/0
15.11.2010 23:22

Okna babyboxu dokořán

většina dpolňků je akorát tak na efekt

winamp sám už je dost zasviněnej, takže jako nejlepší doplněk vyhlašuji foobar2000

0/0
14.11.2010 19:38

Okna babyboxu dokořán

Re: většina dpolňků je akorát tak na efekt

a pro doplnění přehrávač co neumí formát TAK není žádný přehrávač

0/0
14.11.2010 19:39

Host

Re: většina dpolňků je akorát tak na efekt

TAK ? Tak co to je ? Tak to je na nic .. :-P

0/0
15.11.2010 9:52

Host

Re: většina dpolňků je akorát tak na efekt

TAK (Tom's lossless Audio Kompressor) je pokročilý bezeztrátový audio kompresor napsaný Thomasem Beckerem, nabízející podobný výkon komprese jako Monkey's Audio "High" (APE) a rychlost dekomprese blízkou FLAC, podporovaný software přehrávači Winamp a Foobar2000.

0/0
15.11.2010 12:11

Host

Jako nej pluginy bych vybral jiné

Třeba CUE Player, Flac Plugin, Vaw Pack, Win7taskbar, a plugin který je součástí Monkey Audio.

0/0
14.11.2010 17:30

Host

Re: Jako nej pluginy bych vybral jiné

CUE player je ta vec, co automaticky zaradi dalsi skladby do PL nebo to ma neco spolecnyho s CUE soubory? Pac neco takovyho hledam.

0/0
14.11.2010 21:12

Host

Re: Jako nej pluginy bych vybral jiné

Spustíš jeden CUE soubor, winamp načte jeden FLAC (APE, WV, MP3) a v playlistu to je pěkně rozkouskované na skladby s plynulými přechody. Pomocí souboru CUE může taky načíst jednotilivé  FLAC (APE, WV, MP3) soubory - tak už to ale nemá valný smysl.

0/0
15.11.2010 16:25

Host

Re: Jako nej pluginy bych vybral jiné

Tohle by bylo super, kdyby to fungovalo. Ale jak píšu dál v diskuzi, tak mi tenhle Plugin nefunguje, jak by měl.  A zkoušel jsem ho instalovat několikrát na různých počítačích ...

0/0
16.11.2010 8:52

Host

Re: Jako nej pluginy bych vybral jiné

A máš nainstalovány pluginy pro ape, flac, apod? Mě to pěkně funguje.

0/0
16.11.2010 19:32

Host

Re: Jako nej pluginy bych vybral jiné

Ano. Samotné APE a FLAC normálně fungují, ale k nim příslušné CUE ne. Seznam skladeb z CUE se přečte, ale Winamp ten seznam během sekundy jakoby "prolistuje" všechny od první po poslední, ale nepřehraje nic. CUE soubory jsou v pořádku, protože ve foobar2000 fungují bez potíží

0/0
19.11.2010 4:40

Hurvajs.Spejblu

WinAMP 2.95

 I když jsem asi "divnej", pořád používám stařičký WinAMP 2.95. přece jenom jsem ještě nenašel nic, co by mě donutilo stahovat novější verzi, když tahle je rychlejší a nenáročnější na HW, při tom jako přehrávač na mp3 nemá žádnej nedostatek. Novější verze mě jenom zklamali (spousta "vychytáve"k, který nikdy nepoužiju apod.).

 Ty první dvě vychytávky v článku mi dokonale nahradí control sound PRO. Jestli je hubda z Winampu "nekvalitní" nedokážu posoudit, protože integrovaná zvukovka, obyčejný repro a moje hudební hluchota taky dělá svoje. :-)

0/0
14.11.2010 13:41

Host

Re: WinAMP 2.95

Divnej nejsi. Jen máš své priority a znáš své potřeby a požadavky. Takových lidí moc není.

0/0
14.11.2010 13:43

Host

Re: WinAMP 2.95

Já ho taky pořád používám, ze stejných důvodů. A bleskový start programu je ten největší z nich.

0/0
14.11.2010 18:48

Host

Re: WinAMP 2.95

Same I ;)

0/0
15.11.2010 9:53

Host

Re: WinAMP 2.95

Donutil jste mě podívat se, jakou verzi mám. 2.09 :-) z roku 1999. Od té doby je v permanenci na několikátém počítači, s pluginy PaceMaker a Loop Master, a pořád mi nic nechybí. Tak co, jsem alespoň já divnej? ;-)

0/0
15.11.2010 12:11

Host

Ladiči a geekové

Jestli ono by nebylo lepsi pouzivat nejakou uzivatelsky pratelskou aplikaci a prestat neustale neco ladit a resit. Ve vzniklem volnem case doporucuji žít.

0/0
14.11.2010 13:29

Host

Re: Ladiči a geekové

Nesouhlas. Při troše štěstí a snahy se sofistikovaná "user friendly" aplikace vždycky najde. Muzika je zábava a stojí za to jí mít trochu cool. Akorát na to nesmíš bejt příliš líná a hloupá ovce.

0/0
14.11.2010 13:53

JamesBlond

Re: Ladiči a geekové

To prece neni o lenosti. Muziku mam vyresenou velmi dobre - vse v bezztratovych formatech, digitalni cesta vcetne digitalnich koncovych stupnu a 2 ruzne pary B&W reprosoustav s ruznym charakterem. Jde o to si ji uzivat kdy mam chut a vedle toho jeste zit a ne neustale resit jaky doplnek pro nejaky prehravac potrebuju....

0/0
14.11.2010 14:09

Host

Re: Ladiči a geekové

To je vono. Ty sis už svůj jukebox dávno naladil a všechno Ti šlape, jak chceš. Jsou tu ale lidí, co tenhle problém řešej právě teď, tak jako kdysi Ty. A jsou za to hanlivě označeni "Geeky" a "Ladičemi". Fuj!

0/0
14.11.2010 14:35

JamesBlond

Re: Ladiči a geekové

Mam prehravac v PC, zesilovac a repro. Ladeni nejakymi pluginy a rozsirenimi jsem vubec neresil.... opticky kabel jsem pripojil na existujici audio retezec.

0/0
14.11.2010 14:50

Host

Re: Ladiči a geekové

Typickej základ. To se ale vážně nemáš čím chlubit a připravuješ se hloupě o kvalitu, která čeká na to, až bude zprovozněna. Je škoda, že o tom nic nevíš, jinak by tě "Ladění, Pluginy a další Pitomosti" určitě zajímaly a byl bys taky "Geek" a "Ladič". Zjisti se nejdřív něco o ovladačích zvukových karet a pak se vytahuj, že máš "optický kabel připojen na existující audio řetězec"(Ha-ha).

0/0
14.11.2010 15:12

Host

Re: Ladiči a geekové

Tak mne prosim pouc jak vylepsit kvalitu digitalniho optickeho vystupu ze zvukove karty. Rad si necham poradit.

0/0
14.11.2010 16:34

Host

Re: Ladiči a geekové

Dobrá, dobrá. Rád to udělám.

Ale Ty se příště, prosim, nenavážej do lidí, co se tady o něco snažej, když o tom sám víš houby.

Mezi nejlépe navržené ovladače pro rozhraní zvukových karet patří tzv. "ASIO drivers" (Audio Stream Input/Output) vyvinuté firmou Steinberg, která je jedním z leaderů na poli software a hardware pro zvukový mastering. Ovladače ASIO dokáží dokonale obejít ovladače operačního systému. Zvuk v digitální podobě protokolu SPDIF v jejich péči neztrácí své původní vlastnosti a nedegraduje (píšeš o svém optickém kabelu a o ASIO tam nemáš ani zmínku - nejlíp Ti to určitě nehraje, tomu věř). Je proto celkem vhodné Winamp či Foobar opatřit speciálními pluginy (kterým Ty se vysmíváš) a poté nastavit ASIO režim pro výstup přehrávače. ASIO zajistí transport dokonale kvalitního "surového digitálního streamu" třeba do externího DAC.

0/0
14.11.2010 18:07

Host

Re: Ladiči a geekové

OS X pouziva Core Audio architekturu ktera je vyvinuta s ohledem na pouziti v nahravacich studiich a hraje vazne dobre. Vsechny moderni OS X audio - video aplikace ji vyuzivaji. ASIO resi hlavne problemy s latenci ktere existuji ve Windows. Myslim ze jediny smysluplny upgrade by pro mne mohl spocivat v externim DAC ale vzhledem ke kvalite toho soucasneho ktery umi 8mi kanalovy DSD Stream by se jednalo o dost ezoterickou zalezitost. Nejake jine doporuceni? Mimochodem hledam reseni pro sluchatka, kde premyslim o sluchatkovem zesilovaci, coz pravdepodobne znamena zesilovac a externi DAC. Nejaky tip tady? :-)

0/0
14.11.2010 19:07

Host

Re: Ladiči a geekové

Z převodníku, kterej umí DSD zrovna neomdlívám. Záleží hlavně na tom, jak hraje.

Core Audio úctyhodnejch Maků je taky prima, ale pro zajímavost ASIO applové používali ještě v Mac OS devítce.

Pokud hledáš kvalitní dac a sluchadla, tak se radši zeptej googlu, místo přihlouplýho: "Nějaké jiné doporučení?" nebo "Nějaký tip tady? :-)", to fakt nevim, chlape, sorry.

Geek

0/0
14.11.2010 21:41

Host

Re: Ladiči a geekové

OS 9 je ale zalezitost minuleho stoleti.Takze pote co jsi me osocil ze o tom vim houby tak z tebe nakonec zadna rada nevypadne...

0/0
15.11.2010 6:43

Host

Re: Ladiči a geekové

Celé téma je v zásadě, pokud sis nevšiml, o WinAmpu & jeho pluginech na platformě Windows.

Ve 14:50, 14.11.2010 píšeš, že máš PC a já na to reaguju a rozvíjím debatu na Tvé přání. Poté najednou začneš nepochopitelně v 19:07 blábolit něco o OS X, vo kterym nebyla řeč???

Víš vůbec co znamená PC? To je jiná platforma, seš popleta. Založ si debatu o MacAmp a dostává to smysl.

Ani si nedokážeš na svym eplu nastavit českou diakritiku jako ostatní nebo si jen krátíš dlouhou chvíli v cizině?

Rád bych taky viděl Tvůj záhadnej a dokonalej haj-end: dva páry BéWéček, digitální koncové stupně a použiju Tvůj výraz,který dobře nachápu, pardon, "EZOTERICKÝ osmikanálový DSD převodník" (Co je "ezoterická záležitost" v Hi-End mi uniká, pouč mě, prosím?). Začíná mě naše konverzace bavit. Měj se, neznámý pohodáři.Geek

0/0
15.11.2010 10:31

Host

Re: Ladiči a geekové

PC je personal computer, ne PC s Windows. Upgrade ze soucasne urovne by byl hodne narocny (nyni TA-DA9000ES + B&W CM a 802 + Sony SS-R1, AKG K701) a pro mne jiz 'ezotericky'. Navic by pravdepodobne nedaval smysl vzhledem k tomu jak problematicky je jiz samotny zdroj signalu - PC. Nakonec jsme dosli k tomu ze jsi mi poradil abych upgradoval ovladace zvukove karty coz neni potreba protoze jsem zvolil platformu ktera to nepotrebuje. Muj prvotni argument stale plati - zvolte si vhodne technicke reseni a prestante dokola ztracet cas ladenim kodeku a prehravacu. Česky samozřejmě já i PC psát dokážeme, po 10ti letech v cizině je to ale nepohodlné. Mozná by to chtělo méně zášti a zahleděnosti do sebe sama. Blbě se s tím žije.

0/0
15.11.2010 12:04

Host

Re: Ladiči a geekové

"Možná by to chtělo" VÍCE přemýšlet, MÉNĚ tajemnosti a LÉPE se vyjadřovat (na PC se mrkni do Wikipedie a doplň si znalosti, když už chceš někoho omračovat).

Vlákno a debatu jsi otevřel sám svou urážkou a já se jen zastal opovrhovaných GEEKů a kluků, co si tu laděj svá PíSíčka (pozn.: pro Tebe ty mašiny, co jedou pod WINDOWS), protože na stroje, který máš Ty, jednoduše nemaj prachy, tak proto musej ladit, frajírku.

Vadí mi taky, že nejdřív děláš vlny tam, kde je JASNĚ řeč o Windows a pak z Tebe najednou vyleze jak z chlupatý deky, že máš Mac a "ženeš to najednou do ztracena", to seš fakt hrdina (kdybych jen tušil - a neumožnil jsi mi to, to si přiznej - že máš Apple, neradil bych Ti ASIO, nejsem magor).

V čechách je lepší psát po česku, to bys ale nebyl dost cool, viď (pardon, po 10ti letech v cizeně se to fakt nedá)?Nevím, co bych Ti záviděl, promiň, ale nic o mě nevíš. Jsem rád že, jsi mi obětoval tolik souvislých vět, to jsem ani nečekal.

Dík - Geek

0/0
15.11.2010 13:13

Host

Re: Ladiči a geekové

Hmmm....

Wikipedia:

Personal computer, a computer whose original sales price, size, and capabilities make it useful for individuals; especially an IBM PC compatible. Neboli definice PC nema s Win nic spolecneho.

Podsouvas mi motivy ktere vubec nemam jenz ale hodne rikaji o tobe. Apple jsem neuvadel proste proto ze jsem nechtel aby se diskuze zvrhla do mac vs win a do penez. O to abych byl cool mi taky nejde a kdyby slo, diskuze ne idnes by mi urcite nepomohla.

Uprimne doufam ze jsi teenager a vyrostes z toho. Hezky den.

0/0
15.11.2010 14:24

Host

Re: Ladiči a geekové

Tak jsi to tu všem vysvětlil a Geek si ještě dovolí pár poznámek. Právě jsem zkoumal Tvůj hrdě deklarovaný "vozový park". To, že Ti nemám co závidět, už jsem napsal, jen co jsem spatřil označení Sony Esprit (pár espritů už jsem v životě slyšel). Podíval jsem se na detaily. Tak kvůli týhle MULTIsrágoře z ROKU 2003 tu děláš dusno? Tahle hračka je pro Tebe obtížně apgrejdovatelná??? Netvrdim, že to hraje špatně. Ale na muziku??? Ty BéWéčka jsou slušný, ale kvůli tomu takovej rozruch? A sluchátka AKG K701??? To už jseš tak starej a hluchej??? No potěš koště... S takovejma šrotama tu vyrábíš vlny? Promiň, TA-DA9000ES z roku 2003 věnuj dětem na hraní a vůbec o tom nemudruj. Dík, žes mi vnesl jasno do "Esoterických záležitostí" (Ha-ha).

Naděl si k Ježíškovi pořádnej převodníček alespoň od firmy dCS ( http://www.dcsltd.co.uk/ ) a poté se mužeme začít bavit o reprodukované hudbě. To mě dostalo, fakt dobrý, jak jen můžou bejt některý lidi tak domejšlivý???

Za prima pobavení dík - Tvůj Geek

0/0
15.11.2010 14:58

Host

Re: Ladiči a geekové

Neznalost? Puberta? Zavist? Vsechno dohromady?

0/0
15.11.2010 19:49

Host

Re: Ladiči a geekové

Milý Jamesi Blonde (jak se sám rád samolibě označuješ), chtěl jsi mé doporučení na DAC, you've got it. Tahle debata je samozřejmě už dlouho o ničem, to vnímá asi každý. Nicméně mě mrzí, že se hned urážíš, když se na druhou stranu sám nezdráháš urážet lidi, co si tu laděj "Winamp & plug-ins". To, že jsi dodnes nepochopil rozdíl mezi zkratkami PC a Mac je vyloženě Tvá ostuda. Pro samostudium Ti vřele doporučuju naťukat si do Google následující řetězec: "PC vs Mac" (foneticky: PíSí versus Mek). Pokud nejsi úplná trubka (co neumí psát česky, když nemá správně potištěná tlačítka), tak Ti to snad někdy docvakne. AV receiver s digitálním zesilovačem primárně určeným k ozvučení videa, sem tam SACD a nedej bože DVD-A (to zřejmě asi neumí) ohromí zřejmě jen úplně neznalého, co o Hi-End nikdy neslyšel. Hudba v roce 2010 vyžaduje něco sofistikovanějšího. Doufám, že z Tebe kromě urážek vypadne příště konečně něco k tématu.

Tvůj Geek

0/0
16.11.2010 1:43

Host

Re: Ladiči a geekové

Abych nemlátil prázdnou slámu - najdi si třeba soft zvaný ASIO4ALL ( http://www.asio4all.com/ ) a vyzkoušej, z toho jak se chlubíš, předpokládám, že Tvá zvuková karta ASIO podporovat bude. Další informace najdeš třeba vygooglováním řetězce "The Art Of Building Computer Transports".

Geek

0/0
14.11.2010 18:08

Host

CUE + FLAC nebo CUE + APE

Já bych ocenil zejména doplněk, který by přidal funkční podporu přehrávání formátů FLAC a APE doplněných o CUE. Našel jsem jen CUE Navigator a ten mi nefunguje.

0/0
14.11.2010 12:10

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

CUE: jestli máte na mysli program, který by dokázal rozsekat stažené album na jednotlivé skladby, lze snadno s programem (myslím italským) Medieval CUE Splitter.

FLACy fungují ve WinAmpu rovnou, bez jakékoli další instalace. APE - lze stáhnout z Monkey Audio a pak ten plugin nakopírovat do příslušného podadresáře WinAmpu. Přesně kam se už nepamatuju, možná to tu někdo ví.

0/0
14.11.2010 12:25

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

O rozsekání celého alba v jednom souboru na jednotlivé soubory (tracky) zájem nemám. To umím, ale nechci.

Přehrát celé album jako jeden FLAC nebo APE není problém. Problém je s CUE

0/0
14.11.2010 18:51

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

Zkus Foobar2000, v základu tam funguje podpora externích cuesheets pro veškeré loss i losssless (MP3, OGG, MPC, WaV, AIFF, APE,WV, FLAC atd...). U FLACů co já mám vyzkoušeno dokonce i tzv. vnořený cuesheet spolu s Cover Art, včetně tags.

0/0
14.11.2010 12:35

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

Sám foobar2000 používám, ale často instaluji počítače pro lidi, co jsou na Winamp bohužel zvyklí a taky mají problém s tím, že pro foobar2000 není překlad do češtiny

0/0
14.11.2010 18:53

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

Ještě doplním, že tato externí cuesheet podpora "dlouhých multitrack souborů" pomocí foobaru2000 funguje i pro AAC a ALAC (Apple Lossless Audio Codec).

0/0
14.11.2010 12:58

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

Snad ještě jednu informaci k problematice CUE: Všechno užitečný se dá najít na http://www.hydrogenaudio.org

0/0
14.11.2010 13:30

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

s cue umí pracovat i aimp

0/0
14.11.2010 20:32

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

Jo, koukal jsem na changelog Aimpu, a pisi, ze pokud je CUE v unicode, tak to Aimp neumi :-)

0/0
14.11.2010 23:27

Host

Re: CUE + FLAC nebo CUE + APE

APEtag_CUE_Navigator - to pouziva ja. Akorat s posledni verzi Winampu to moc nefunguje, Winamp s timto doplnkem casto spotrebuje cele jadro :( Hledal jsem nahradu, ale nenasel. Kdyby jste nekdo neco meli, nevahat a napsat!

0/0
14.11.2010 21:23

Host

Stereo Tool 5.02 (doplněk pro WInamp)

Docela fajn je doplněk uvedený v nadpisu. Trochu práce mi dala instalace pluginu pro APE, nevěděl jsem, kam jej umístit. FLACy hraje WinAmp hned v základní instalaci. Mám i plugin pro vw.

WinAmp mi hraje skvěle ve stereu, HUDBU, nikoli MUZIKU (tj. rock a pop, bez nichž se rád obejdu). Více kanálů než 2 nepotřebuju.

WinAmp má podle mého odhadu asi 15 000 "předladěných" streamů internetového rádia všech možných žánrů. Proti němu je Windows Media Player "ein Kessel šuntes".

Karta: jen externí iMic, notebook HP ProBook s i5, starý stereo receiver DENON DRQA 345A, regálové bedničky B&W, dvoupásmové s b/reflexem, stály tehdá pod 6k.

0/0
14.11.2010 12:09

Host

winamp

Myslím, že je naprosto nepředmětný tady v diskuzy doporučovat jiné přehrávače. Toto je článek k Winampu, takovýhle komentáře bych čekal u srovnání přehrávačů. Takže, vůbec nechápu, proč jste v diskuzi k winampu, když ho nesnášíte a navíc vnucujete ostatním uplně něco jiného.

0/0
14.11.2010 11:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.