Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec internetového pirátství se blíží. Google odstraní z našeptávače warez a torrenty

Vyhledávač Google připravuje balíček změn, které mají omezit porušování autorských práv. Například z automatického dokončování (našeptávání) při zadávání dotazu odstraní závadné výrazy. Mezi ně patří i ty, které jsou nejčastěji spojovány se sdílením autorsky chráněného obsahu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

:-))))))))))))))))))))))))))))))

K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e , K o m e d i e ,

Boha mojho máriu nebesků změňte už konečně Autorský zákon, vždyť je to jeden velkej ubohej  trapnej nesmysl.

0/0
11.2.2011 22:13

Host

Tomu sa hovorí IQ

Hľadať warez či mp3 cez google, to by ma nikdy nenapadlo... ;-D;-D;-D

Tie nahrávacie spoločnosti majú aký súčet celkového IQ všetkých zamestnancov dokopy? ;-D;-D;-D

0/0
25.1.2011 14:58

Host

-

0/0
24.1.2011 22:32

Host

To je nápad

Tak to je tedy brutální úder pirátům, přímo rána na komoru. Statisíce pirátů se dostanou do úzkých, bezradně ustrnou s prstem ve vzduchu, když po zadání dvou písmenek se jim na monitoru neobjeví pokračování. Někteří se zhroutí, jiní v afetktu smažou celý adresář stažených skladeb a dokonce i stánkaři hrůzou oněmí a přestanou vypalovat oliginál plo vás za šišet. A inženýři z Googlu budou pozváni do Bílého domu, kde obdrží medaily za chrabrost. Ba dokonce i somálští piráti se dostanou do deprese a přepadnou týdně o dvě lodě  méně.

0/0
24.1.2011 22:29

Host

google?

já jsem aktivní ''pirát'' již mnoho let a asi NIKDY jsem nepouzil google k hledání torrentu  nebo warezu, takze u mě toto opatření neuspěje...RvRvRv

0/0
23.1.2011 22:26

Starochoff

Re: google?

Jde spíš o to, jestli nebude možné dotovat provoz onoho warezového serveru reklamou, tak čím bude placen? Nemyslím, že sedmnáciletý nadšený pirát bude z kapesného solit X stovek měsíčně na provoz serveru.

0/0
24.1.2011 16:04

Host

bye google

hura na yahoo ;)  R^  ;-)

0/0
21.1.2011 20:55

Apodemus

zacatek konce googlu

:-)

0/0
20.1.2011 17:25

Host

To by se jeden z toho googla posr...l

Jsou jine a lepsi vyhledavace. Nechapu tyto kecy kolem niceho ... !!

0/0
18.1.2011 20:43

Host

AAA

Poslanci kradou légálně a občané nelegálně.Ať žije piráctví!!! ;-D

0/0
17.1.2011 22:07

Host

kreténi

Pirátství nezastaví,tak změním vyhledávač a nebo se vyseru na celej net!!! Nehodlám jim to platit,jen stahujte lidi!!! Někteří kradou legálně a někteří nelegálně,jak prašť a uhoď ;-D

0/0
17.1.2011 22:05

kam!kaze_cze

odstraní závadné výrazy z našeptávání

Snad mám ruce a "torrent" si za hledaný soubor dokážu dopsat sám.To má být jako konec pirátství?Autor článku asi trošku přehání,nebo je úplně ...ý ;-D

0/0
14.1.2011 9:42

Host

Ach ti redaktori

Google nemuze zakazat zobrazeni reklamy, maximalne tak te sve. No co nova reklamni sit pro torrent servery muze vzniknout v radu hodin a uzivatele to ani nepostrehnou.

Vyhledavani v google je stale mene spolehlive, takze ho prinejhorsim uzivatel opusti.

Horsi je to s ACTA, tedy dalsim prohloubenim buzerace svobodnych obcanu vsech svobodne sdruzenych fasistanu po celem svete. Proste fiirmy nechopne reagovat na zmeny trhu si jako obvykle kupuji zakony pro udrzeni sve pozice.

0/0
8.1.2011 12:14

Host

Konec internetového pirátství se blíží.

Opatření Googlu společně s následky chystané protipirátské úmluvy ACTA mohou skutečně pirátství omezit. No COMMENT RvRvRv

0/0
5.1.2011 21:40

Host

hm

Ale já znám stránky co jsou zablokované proti tomu, aby jej majtel také nemohl smazat. Takže já asi budu využívat mou tajnou stránku. e tedy kterou znají všichni

0/0
31.12.2010 13:15

Host

Ja tomu nerozumim

Jak to tedy je zakoupil jsem si na na rapidshare stahovani filmu. Zakoupil jsem si DVD kde za kazde zakoupene DVD zaplatim i autorske pravo pricemz s toho vetsina je pouzita na moje soukroma data tedy autorska prava preplacim. Kdyz tedy stahnu sx rapidshare film a vypalim na DVD kde ze zakona je jiz autorske pravo na prazdne DVD s predpokladem ze se tam neco takoveho vypali stejkne se dopustim porusovani autorskych prav? 8-o

0/0
31.12.2010 4:04

Host

Re: Ja tomu nerozumim

ne za předpokladu že to dale nebudete šířit (nebudete to prodavat ani pujčovat) alespon tak by to podle českych zakonu mělo byt jestli se mylim tak mě opravte

0/0
5.1.2011 12:48

daBmV

Zakazte google!!!

a jeho tvurce  spravce do vezeni a pokutu aspon stonasobnou nez dostali ty zlodeji (a mozna vrazi!!! -dle znameho pravidla: "kdo, krade, muze i vrazdit") z Pirate Bay. Vzdyt Google primarne podporuje piratsvi: "Vyhledávání na Google v masovém měřítku směřuje spotřebitele hledající hudbu a další digitální zábavu na nelegální stránky," uzavírá mluvčí BPI... Uz fakt nevim, jestli se tomu da jeste smat, zacina to dost smrdet...

0/0
30.12.2010 10:22

dcneo

Re: Zakazte google!!!

na co využíváš ten prostor v hlavě, když tam nemáš mozek jako ostatní ?

0/0
2.1.2011 15:37

H8USuckers Reloaded

konec stahování??

NE, konec googlu

0/0
13.12.2010 15:19

dcneo

Re: konec stahování??

přesně :))

0/0
2.1.2011 15:35

Host

tralala

No nevim kde media berou takove clanky asi si je redaktor precte na servru murtneC <---- atp. . A pak je siri dal a pridava k tomu dalsi neoverene domenky (jako ze to delat musi) jinak by byly jejich informace nezajimave a jejich rubriky ridke jako moje vlasy:-(. Jestli google nekdy rekl ze bude bojovat proti piratstvi mozna proto ze distributor "hudby" od Eminema rekl ano to by nam prineslo mnohem vetsi zisk v tom vas podporujem google tady mate penize na co nejlepsi opratreni proti piratsvi nacez google dekujeme tupci mame radi vase penize.

pokud stahujete filmy nebo hry nejspis je chcete mit cesky takze pouzivate ceske servry kterych je hodne a sezenete skoro vsechno a hlavne aktualne takze pokud google neznemozni pristup na tyhle uz davno proflaknute weby tak se nic nezmeni a tim lip ze ty odakzy budou na posledni strance vyhledavace aspon nebude Eminemuv pravnik vedet o CZ webu ktery

0/0
12.12.2010 21:43

Host

Re: tralala

ho okrada. Prosim neurazejte me na tohle mam pravo a jestli podle vas nevim o cem mluvim tak na to vubec neragujte a berte to jen jako neco nazor protoze sami vite ze neumite delat kompromisy.

0/0
12.12.2010 21:48

Host

Ono to nebude tak horké...

Člověk je tvor

přizpůsobivý, a docela dobře si dokážu představit situaci, kdy za

protektorátu googlu přejde část lidí na jiný vyhledavač - který nabídne

data která uživatel hledá.

Takže ono to ze strany googlu nebude tak horké, vždyť vyhledávání nelegálních věcí je stále jen vyhledávání ...

0/0
8.12.2010 19:52

daBmV

Re: Ono to nebude tak horké...

to tvrdili lide kolem Pirate Bay taky, a jak dopadli...Google ma tu smulu, ze ze sve podstaty proste musi zobrazit i odkazy na "nelegalni" obsah. jinak by popiral sam sebe. odstraneni torrent, warez a pod z naseptavace je elegantni reseni, jak nicemu neublizit a nakrmit zm**y z BPI, OSA a podobnych instituci, ktere misto aby resili problem piratstvi preventivne, delaji to vyhradne represivne. pripadne jeste jako OSA, vybiranim poplatku za koupi medii, kopirek atd, coz je naprosto nehorazne.

0/0
30.12.2010 10:29

Host

Re: Ono to nebude tak horké...

Ty asi nejsi autor niceho, vid? Jinak by jsi vedel, ze vybirane  desatky pro OSA jdou z 90% autorum jako horare... To jsou ale hajzlove, vid?

0/0
11.1.2011 17:17

Host

Re: Ono to nebude tak horké...

haha

0/0
18.1.2011 14:11

Host

Re: Ono to nebude tak horké...

To teda jsou, autorům náleží 100%.

0/0
24.1.2011 22:32

Host

piractvi

Vsichni se tu certi. Ja to vyresil jednoduse. Rekl jsem si jsou tu moznosti: stahovat a platit velke castky, nebo stahovat a neplatit. No a pak je tu dalsi moznost nestahovat a nedivat se a neposlouchat. A tak to dopadlo. Nestahuji zadnou hudbu ani film. Posloucham jen techno na internetu, ktere tam jede 24 hodin denne a je po problemu. OSA me strasi abych nestahoval tak nestahuji a nekupuji. A najednou jsem zjistil, ze mi to cumeni na filmy vubec nechybi a mohu se venovat necemu jinemu.

Snad je to to co potrebovala. Nestahuj! A ja rikam ok tak ale i nekupuji.

0/0
8.12.2010 11:17

Host

Re: piractvi

NO takhle to zni hezky ale i to jednou spoplatni a co budes delat pak? Vis ja vychazim s toho ze oni chteji a trestaji hlavne ty bezmocne co si to nekde obcas stahnou no prosim ale to zu je dukaz toho ze nekdo to tam nekde umistil aby to stazitelne bylo a tens e dopousti piratstvi jenze oni je nemohou chytit tak to resi po svem a odnese to nakonec ten posledni. ;-O 

0/0
31.12.2010 4:08

Si0 po třetím zákazu

Aha, tekže když si nahraju TV pořad na DVD rekordér

a pak si ho uložím do úpočítače, tak mi ho na hranicích vymažou? To je fakt k smíchu i k pláči.

0/0
8.12.2010 11:01

Host

Re: Aha, tekže když si nahraju TV pořad na DVD rekordér

Zabavi i s pociacem, zda to pak nekdy smazou je otazka....

0/0
8.1.2011 12:18

Host

Časem bude konec

Internet je při použití správných nástrojů hlídatelný. Není to nerozpletitelná změť,ale funguje nečekaně průhledným způsobem. Technologicky už je "hlídání" zvládnuté,jediné na čem jeho rozsáhlé a tvrdé využívání drhne jsou zákony a nařízení zhora. Když na to ale bude OSA a spol dlouhodobě tlačit,prosadí si svou. Dneska vám to,že by se dalo "nelegální věci na netu uhlídat" přijde úsměvné,ale počkejte za pár let. Snad si nemyslíte,že mezi normální lidi někdy někdo vypustil něco neprůstřelného?

Příklad z jiného ranku: Dělám u instituce,která nemá sice s OSOu vůbec nic společného,ale hlídáme zas něco jiného,o čem si kdekdo myslí,jak je to nehlídatelné. A skutečnost je taková,že ve svém rajonu máme dokonale zmapovánu spoustu hlídaných věcí,ale řeší se pouze tak 0,1%,protože v současnosti není tlak na to,aby se na tom začalo makat. Zatím po nás chtějí jen hlídat stav. Jakmile ten tlak ale vznikne,jsme v tisících případů připravení jít okamžitě a na jistotu.

A to bude všude stejné...

0/0
8.12.2010 9:55

Host

Re: Časem bude konec

Hloupému napověz - má to něco společného s televizí? Díky z aodpověď.

0/0
1.1.2011 21:06

Host

Re: Časem bude konec

to asi nepovi, veri ze by ho mohli vystopovat:-), je krasny jak takovy na prvni pohled nevinny a nezaludny prispevek, v naprosto bezpredmetne internetove diskuzi, krasne ukazuje veci budouci a nebude to pekny svet.

0/0
18.1.2011 8:28

Host

No to určite

Blbci si myslej ze kdyz si nekdo nestahne album nebo hru tak hned bude utikat a davat 500 nebo az 2 tisice ... me osobne ani tak nejde o cenu protoze i kdyby hudobne cd stalo 20 ,- korun stejne bych ho nekoupil kde bych asi tak skladoval ty stovky cd a kdo by mi menil ty cd v mechanice u dvd

0/0
8.12.2010 1:14

PetrP7

Napadlo mě

jestli pak ale Velkej Bratr Gůgl nepřijde o 2/3 kliknutí....;-D

0/0
7.12.2010 22:41

Host

echm

echm, echm, echm, pardon, zadusil jsem se smíchy ;-D;-D;-D

0/0
7.12.2010 19:00

pelasek

hehe

Zase kecaj ;-D;-D;-D

0/0
7.12.2010 18:55

HrubesaMares

ale

Google neni jediny vyhledavac...zrejme nastal cas pro konkurenci ;-)

0/0
7.12.2010 16:09

Host

Většina z nás bere počítačovou gramotnost

a ještě tedy znalosti vyhledávání copyrightového obsahu bez copyrightu :-) za samozřejmost. Jak jsem se ale za posledních pár měsíců přesvědčil, umí to na 100% samozřejmě lidi do 25, ale výš s věkem se to procento značně snižuje.

Někdo se přizpůsobí, někdo ne, ale vždycky budou mít starší lidi oporu v mladších, co jim data rádi poskytnou :-)

Jak řikam, radši než poslouchat rodiče že v televizi nic nedávaj, stáhnu jim radši dobrej film a je klid

0/0
7.12.2010 10:39

- lopenik -

Re: Většina z nás bere počítačovou gramotnost

;-DR^

0/0
7.12.2010 13:19

kam!kaze_cze

Re: Většina z nás bere počítačovou gramotnost

Nevím jak jsou na tom tví rodiče,ale mně je 40 let a cokoliv chci tak najdu a sosnu.Tak je tomu i u lidí v mém okolí  a +/- pár let kolem mého věku.Ono to není o věku,ale o tom jak intenzivně jedinec používá PC potažmo další technologie s tímto spjaté.Znám lidi ve věku 25 let co si za mnou nosí PC na údržbu.A podobně "nevzdělaných" jedincu v takovém věku,je poměrně dost ;-D

0/0
7.12.2010 18:28

galileo_galieovic2

Re: Většina z nás bere počítačovou gramotnost

nech ho žít v jeho světě. Ostatně i my jsme ve 20ti měli pocit, že jsme snědli veškerou moudrost světa ;-)

0/0
7.12.2010 20:59

Tajné

Re: Většina z nás bere počítačovou gramotnost

No vidíš, tak ještě se doučit číst a seš stejně dobrej jako von. :-) (psal že s věkem se procento snižuje, ne že to nad 25 neumí nikdo)

0/0
7.12.2010 22:32

Host

Re: Většina z nás bere počítačovou gramotnost

no mne je skoro 40 a s pocitacem umim zachazet lip nez vetsina z vas ;-D

0/0
7.1.2011 9:39

steve78

no nevim

Do obchodu se jich moc nevrátí, to že si někdo něco stáhne neznamená, že si to koupí, a co se zrovna hudby týká, tak bez internetovýho pirátsví by byli něktří interpreti mrtvý, jelikož by je znalo strašně málo lidí. Fakt nevěřím tomu, že by kapley jako My Chem Romance, nebo Billy Talent měli v ČR vyprodaný koncerty a na nich vysoký prodeje triček a pod, kdyby si je náctiletý husičky nemohli stáhnout z netu. A za druhý já za to co stáhnu platím, platím si totiž služby typu rapidshare. Až si budu moc v čechách předplatit za rozumnou cenu nějaký download legálního obsahu tak do toho okamžitě jdu. Zatím si holt vystačím s tím, co kdo kam uploadne, zákon neporušuji, jen jsem se zařídil tržně. (rada pro vydavatele - měsíčně utratím za tyto služby tak cca 200kč, převážná část padne na obsah pokus - omyl, tedy stáhnu prohlídnu smažu, potom na seriály - tím si supluji video (futurama, house, BBT, HIMYM) a mám nový díl hned ne za rok, kdy ho laskavě koupí nějaká česká televize,...

0/0
7.12.2010 7:43

steve78

Re: no nevim

...film sem tam nějakej, hudbu vůbec) takže když mi za 500 měsíčně nabídnete ke stáhnutí 5 legálních filmů v DVD kvalitě (lístek do běžného kina stojí kolem 100 takže myslím OK), a online databázi seriálů, tak do toho jdu (zkousnu i nějakou tu reklamu třeba před seriálem). Myslím, že cena je úměrná. Proč to ještě nefunguje?

0/0
7.12.2010 7:49

Host

Re: no nevim

Jestliže půjčovné DVD stojí kolem 50,- Kč, tak ti nikdo stovku za stažený film, který  možná půjde spustit jen jednou, nedá. V kině platíš za formát obrazu a zvuk, to žádným počítačovým monitorem nenahradíš.

0/0
7.12.2010 8:30

steve78

Re: no nevim

Pokud by ten film šel spustit jen nednou tak za něj nedám ani 5kč, takový služby už snad i jsou i když jejich nabídka je tristní. A porovnávám s kinem, právš proto abych ukázal, že by se to distributorovi vyplatilo. Kolik má z jednoho lístku z kina, když lístek stojí 100kč? půlku? a kolik je čistý zisk? Já mu dám celou 100 za méně kvalitní produkt, ale chci už to mít na furt. A ani tam nemusím mít horké novinky, klidně počkám než film půjde na DVD. DVD stojí kolem 500kč, z toho něco je prodejce, něco státu výroba DVD, rozvoz a dalších článků v řetězu. Takže to studio tu stovku z toho jednoho DVD stejně nemá, já bych jim jí dal. A ještě by mohli vydělat na reklamě, kteoru by na těch stránkách měli. U PC her už to jde, proč to nejde u filmu, protože by to znamenalo konec pro organizace jako OSA a nenažraný distributorský firmy...

0/0
7.12.2010 8:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.