Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak koupit Kindle 3 už pod stromeček? Pronajměte si americkou adresu

Populární čtečka Kindle 3 je žádaným vánočním dárkem. Amazon ji ale do Česka zasílá s výrazným zpožděním. Pokud nechcete čekat až do ledna, nechte si Amazon Kindle zaslat na svou zbrusu novou americkou adresu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Rozdiel v nakupe

Je rozdiel ak si teraz kupim Kindle priamo z USA a necham poslat na Slovensko/Cesko alebo ked ho kupim cez USA adresu? Ide mi o to, ze ci budem moct v obydvoch pripadoch nakupovat vsetky knihy. Tzn. napr. niektore budu mat obmedzenie pre USA market only? Alebo sa to riesi pri registracii.

Vdaka za odpoved.

0/0
11.1.2011 14:05

Host

Re: Rozdiel v nakupe

www.poznavat.cz:-)

0/0
18.1.2011 19:45

Host

Proboha proc?

No abych byl uprimny, k cemu mi je zarizeni do ktereho si nekoupim knihy - Ceske knihy? Pro tech par hltacu anglickych verzi, co si pomeruji delku onoho ze umi cist v anglictine (asi bych to prelouskal taky, ale nejak se mi nechce pri odpocinkove aktivite jako je cteni knih jeste intenzivne myslet - staci mi ty mraky manualu 800 stran a vyse s debilnim nic nevysvetlujicim popisem delanym tupymi Indiany - uff to jsem si ulevil :-) ) to opravdu nema smysl resit. Neni do vanoc, tak bude jindy. O co jde? To snad po vanocich mame v planu konec sveta?

0/0
11.12.2010 22:23

Host

Re: Proboha proc?

1) Neni problem sehnat ceske knihy, jen to bohuzel nejde oficialni cestou

2) Vanoce jsou logicky termin, do ktereho chteji lide zajistit darky

jeste nejaky dotaz?

0/0
12.12.2010 18:25

Croog

Mezinárodní verze

Liší se teda nějak ta mezinárodní verze od US, kromě toho že nelze objednat a obsahuje EU nabíječku? Nemá US verze nějaké rozdíli v softwaru?

0/0
9.12.2010 14:17

Host

a proč

když jich je plný aukro ?

0/0
9.12.2010 9:07

Host

Re: a proč

Koho zajimaji pouzity a predrazeny cteckky?

0/0
9.12.2010 9:29

Host

Re: a proč

ty doby uz jsou davno pryc, presne od te doby co Amazon prestal posilat do evropy (krome GB). Kdo nekoupil provahal, a kdo nekoupi ted do konce roku provaha znova. Viz. nase skvela novela zakona o DPH...

0/0
9.12.2010 10:55

Host

Re: a proč

Vubec nevis, o cem mluvis.

Do Evropy prestal posilat JEN kindle a JEN kvuli vanocum.

Jinak receno, po vanocich se to vrati do normalu, takze tady neblabol cosi o "casech, ktere jsou uz davno pryc."

0/0
9.12.2010 11:38

H8USuckers Reloaded

Re: a proč

za 4000Kč z amazonu i s poštovným 2800Kč

0/0
13.12.2010 16:07

Host

neni to trochu jinak?

jasne a po novym roce po zmene zakona o DPH si jeste pripoctete 20% DPH (z ceny vcetne postovneho), pokud se celnik spatne vyspi a zaradi do spatne skupiny dle TARICu tak jeste clo 3,7%. Doruceni 7 tejdnu, zaruka 1 rok s tim, ze odeslani zbozi do USA stoji zhruba 500,-. Pres shipito taky zadna vyhra, dodani trva dalsi skoro mesic, pripadne pres fedex tyden, ale zde je cena vcetne vsech poplatku pres 40 USD za preposlani (maji tam takvoe vychytavky jako 4,3% z postovneho + standardne 8,5 USD za preposlani + postovne). Dik, ale to radsi pridam petikilo a koupim ji tady: http://www.azmobil.cz/373-ctecka-knih-amazon-kindle-3.html a mam zaruku 3 roky a mam ji do vanoc doma

0/0
9.12.2010 0:37

Host

Re: neni to trochu jinak?

JO, AZ mobil si uzij, typicky neseriozni obchod. (uz jenom to, ze poskytuji 3 roky zaruky, amazon dava rok, takze dva roky poskytuji na sebe, dokazete si predstavit, jak takova zaruka vypada? Nevim, jestli oznaceni "zaruka" je spravne).

Petikolo? Chtel jsi rici pres 1400, ne?

0/0
9.12.2010 7:53

Host

Re: neni to trochu jinak?

Tim, ze nekdo poskytuje zaruku 3 roky na elektroniku je neseriozni? 3 roky maji pouze na ctecky pokud dobre vidim. Jelikoz se jedna o vysoce kvalitni zbozi, mohou si 3 roky dovolit. Proc se asi na kvalitni zbozi dava dozivotni zaruka? protoze je kvalitni ty hlavo... A pokud chces ctecku do konce roku pod 4300 se tezko dostanes, pak by to tedy bylo petikilo. Pindat od klavesnice a jenom si precist ceny umi kazdej, ale neco objednat, projit si celnim rizenim, danovym rizenim, preposilanim zbozi z USA, vsemi poplatky za to a rizikem ze zbozi skutecne dorazi, toho uz kazdej schopnej neni. Pak jsou kalkulace samozrejme jine

0/0
9.12.2010 10:53

Host

Re: neni to trochu jinak?

Ano, je to neseriozni, protoze tu 3letou zaruku poskytuje na VLASTNI TRIKO (Sam vyrobce, Amazon, totiz standardne dava rok, DUTY MOZKU). Jinak receno, pokud se ti neco pokazi a budes to pak reklamovat, treba v obdobi 2,5 roku, vis, jak bude vyrizena tvoje reklamace? Nalezena vlhkost v pristroji, reklamace neuznana. Sbohem. Dalsi...

Jinak receno, ty tri roky zaruky jsou jenom naprosta ILUZE :D

Pindam jen od klavesnice a nic neobjednavam? Dobry  vtip, kdyz vlastne ani nevis, s kdym se tady bavis ;-D Ale chapu, ze jsi NEJCHYTREJSI ;-D;-D

 

0/0
9.12.2010 11:45

Host

Re: neni to trochu jinak?

tak to pak muzes rict o vsech obchodech, ktere nabizi delsi zaruku. Jo a trik s vlhkosti se samozrejme deje i v obchodech typu Alza, mall apod. Nicmene na cinskou ctecku ti nikdo neda 3 letou zaruku, ale u tohoto typu zbozi (kvalitniho) si to prodejce muze dovolit.

0/0
9.12.2010 14:13

Host

Re: neni to trochu jinak?

Ano, muzu to rici. Ale je jaksi rozdil to rici o velkem obchodu typu Alza a nejakem pidi internetovem prodejci, ktery muze ze dne na den skoncit s podnikanim a na druhy den uz podnikat pod jinym nazvem, na jine domene...

0/0
9.12.2010 14:54

Host

Re: neni to trochu jinak?

Prodejce si TED mysli, ze si to muze dovolit !!!! - ale dve vysypane ctecky mu, protoze jede zaruku za sve, vygumuji vsechny zisky z prodeje. Ergo to bude s tou zarukou tak, jak rika predrecnik - velmi nejiste.

U Alzy nakupuju roky - jedna reklamace, ihned bez řečí vyřešená výměnou. Nejsem s nimi nijak spojen, jen spokojen :)

Shipito netrvá měsíc, a není tak drahé. Zvlášť, když si třeba ještě něco do balíku přihodíš, je to za super cenu. POužívám už dva roky a jen spokojenost. Návod na Shipito a další informace na http://www.vanocnidarkyzusa.cz/Shipito.html

R^R^

0/0
9.12.2010 19:39

Host

Zase trapná reklama

Tak přesně podobnou reklama už jsem v diskuzích viděl několikrát, dokonce se už snažil hrát šťastného zákazníka i jinde :-/

Pokud je cenzor co k čemu, pak mi neměl váhat...

0/0
9.12.2010 19:55

H8USuckers Reloaded

Re: neni to trochu jinak?

http://www.alza.cz/amazon-kindle-3-d191548.htm  tady je levnější

ale  od amazonu za 2800Kč i s poštovným

0/0
13.12.2010 16:11

error404_is_back

tak ještě se dá koupit iPad

Je to samozřejmě něco jinýho a za jinou cenu, ale pokud soíš než knížky čtete hlavně z internetu nebo časopisy, tak super.

0/0
8.12.2010 23:59

Host

Ani ne

Raději zůstanu u iPadu.

0/0
8.12.2010 22:26

Host

Re: Ani ne

No kdyz myslis. Ja bych svuj Kindle za iPad nemenil.

0/0
9.12.2010 0:58

Host

Re: Ani ne

Ja mam oboji a to je proste blabol "nemenit Kindle za iPAD" nebo naopak. Obe jsou to naprosto odlisna zarizeni.

0/0
9.12.2010 7:55

Host

Re: Ani ne

Co je na tom za blabol? Proste bych nemenil. iPad nechci a nepotrebuju.

0/0
9.12.2010 9:48

Host

Re: Ani ne

Je to blabol toho typu jakokdyby nekdo rekl, "doma mam lednicku a za sporak bych ji rozhodne nemenil".

Chapete? Proste jsou to ODLISNA ZARIZENI.

0/0
9.12.2010 10:11

Host

Re: Ani ne

Reagoval jsem na vetu "Raději zůstanu u iPadu.". Je to tak tezke pochopit?

0/0
9.12.2010 10:29

Host

Re: Ani ne

Není. Teda alespoň pro mě :-)

0/0
9.12.2010 13:50

Host

Kindle Wireless Reading Device, Wi-Fi, 6" Display, Graphite

Objednáno na Amazonu 15. 11., minulý týden v pořádku dorazil... Zaplacen VISA kartou... :-)

0/0
8.12.2010 18:35

Host

Re: Kindle Wireless Reading Device, Wi-Fi, 6" Display, Graphite

Tos měl ještě kliku, já objednal 30.11. a píšou, že dorazí na přelomu ledna a února 2011.

0/0
9.12.2010 8:22

Host

Dostupnej i v CR

jen tak mezi nami,ale Kindle 3 se prodava i v CR a to s dvouletou zarukou. :)

0/0
8.12.2010 17:56

Host

Re: Dostupnej i v CR

Ano, ale jen tak mezi námi o 2 000 dráž.

0/0
9.12.2010 8:23

Host

Alternativa Nook Color

Dobrý den pane Kasíku,

zmiňujet, že:"Alternativou jsou pak i tabletová zařízení, jako je Nook Color", proč pouze Nook Color? Dělají i černobílou verzi. Rozhodl jsem se pro ní. Zatím jí však nemám. Tak mě zajímá proč to není alternativa. Jestli tam je problém s použitím mimo US. Zakoupení vyřešit lze - někdo ho přiveze. nebo prostě se použije US IP.

Mužete někdo zmínit + a - Kindle vs Nook (nebarevné ver.)

Díky za info

0/0
8.12.2010 14:54

Host

Re: Alternativa Nook Color

BN neposila Nooka do CR, takze se to musi udelat s americkou adresou.

Ten Nook je kontrastove horsi nez Kindle (muzu to ale pro jistotu porovnat), na nej nema momentalne zadne zarizeni (krome novych sony 350/650/950, ktere maji stejny typ displeje, ale jsou drazsi). Nook kvuli LCD displejicku take mnohem mene vydrzi.

0/0
8.12.2010 15:56

Host

Re: Alternativa Nook Color

Mohu Vás porosit o to porovnání. Prosím :-)

0/0
9.12.2010 10:31

Host

Re: Alternativa Nook Color

Jo teď jsem to našel. Píšou, že má výrazně horší kontrast. Tak ja nevím NOOK nebo Kindl? Snad funguje NOOK mimo USA normálně.

0/0
9.12.2010 11:16

Host

Re: Alternativa Nook Color

Nejsem si úplně jistý, ale není to tím, že Nook má dotykový displej? Ten má horší kontrast a ještě se navíc leskne na slunci.

0/0
9.12.2010 14:08

Host

Re: Alternativa Nook Color

Nook ma dva dispeje - klasicky EINK a pak dole 3,5" LCD pro ovladani ctecky (velikost pisma, vyber knih ke cteni atd.).

Pokud Nook nema typ displeje, co ma Kindle, pak bude kontrast opravdu horsi - znatelne. Ostatne, i proto nove Sony (350/650/950) presly na typ EINK displeje od Kindle.

0/0
9.12.2010 14:57

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Alternativa Nook Color

Nook (s e-inkem) samozřejmě alternativa je. V té větě ale mluvím o "tabletových zařízeních", tedy barevný dotykový displej, a to je právě iPad nebo Nook Color.

0/0
9.12.2010 2:47

Host

Re: Alternativa Nook Color

Aha. Fajn. Co byste vybrali Nook nebo Kindl? Je podpora formátu pro Googl důvod vybrat Nook? a je Nook plně funkční mimo USA?

0/0
9.12.2010 11:13

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Alternativa Nook Color

Já jsem si vybral Kindle, hlavně kvůli klávesnici, ovládání a větší popularitě Kindle - tedy více služeb, které mohu s Kindlem provázat, třeba Instapaper nebo konverzi dokumentů přes mail. Přiznám ale bez mučení, že Nook jsem nerecenzoval ani nepoužíval déle, než pět minut.

0/0
9.12.2010 15:00

Host

Re: Alternativa Nook Color

díky za info

0/0
9.12.2010 19:59

Host

Běžnou cestou nejdřív koncem ledna .....

... se lze dočíst na Amazonu. Koupit to v Americe je jediná cesta, jak sem Kindle v rozumné době dostat. Pokud ho opravdu chcete k Vánocům, objednejte si americkou adresu, Amazon Kindle doruci treba i do jednoho dne, a sem to dostanete do tydneR^! . Pro přeposlání je nejspolehlivější a nejlepší Shipito. Na www.vanocnidarkyzusa.cz/Shipito.html je podrobný návod jak adresu založit a řada dalších informací z praxe.R^R^

0/0
8.12.2010 14:36

Host

Re: Běžnou cestou nejdřív koncem ledna .....

jen tak mezi nami,ale Kindle 3 se prodava i v CR a to s dvouletou zarukou. :)

0/0
8.12.2010 17:56

Dan_C

Osobně

jsem si objednal čtečku na Britském Amazonu 2.12. a nechal si ji poslat k jedné známé, která je zrovna v Anglii. Stojí sice 109 liber a zaplatím k tomu poštovné, ale budu ji mít 15.prosince v Anglii a pak budu čekat, kdy mi ji známá přepošle... Chtěl jsem se hlavně vyhnout clu po novém roce, tak snad to vyjde. Platil jsem kartou z česka.

0/0
8.12.2010 10:37

Host

Re: Osobně

dle meho jsi, pokud jsi si to mohl nechat poslat za rozumnou cenu z toho obchodu, udelal chybu. Anglie je v EU tj. clo ani DPH tedy neplatis...

0/0
8.12.2010 12:28

Host

Re: Osobně

TO si opravdu myslis, ze UK amazon zasila do CR? ;-D;-D;-D

Ne, presmeruje te na US amazon.

0/0
8.12.2010 12:44

Linde SK

Re: Osobně

Ani nevím co mam na to odpovědět. Anonym a ještě placá páté přes deváté. Nakupoval jste někdy na amazonu? Když mi to vyhovuje tak nakupuji na UK amazonu a s doručením nejsou problémy.

0/0
8.12.2010 13:30

Host

Re: Osobně

Ale tady je diskuse o KINDLE, tupce.

Pokud si objednas Kindle3 na UK amazonu, neposle ti jej do CR. Presmeruje te na US shop (kde pred vanoci plati dodaci doba 7-9 tydnu).

Pokud tedy nerozumis, o cem se tu diskutuje, radeji se k tomu nevyjadruj.

0/0
8.12.2010 13:46

Dan_C

Re: Osobně

Jak správně říká reakce nade mnou - z britského Amazonu Ti do Česka nic nepošlou...

0/0
8.12.2010 13:15

Host

Re: Osobně

správně řečeno pošlou všechno, ale KINDLE NE! :-/

0/0
8.12.2010 14:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.