Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se na nejlepší technické hračky pro rok 2011

V rámci největšího veletrhu spotřební elektroniky na světě, CES 2011, byly vyhlášeny ceny Innovations 2011. Odborníci vybrali Apple příslušenství i nabíjení přes wi-fi. Celkem bylo k vidění přes 100 výrobků ve 35 kategoriích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petrfree

Satelitní krabička!

Pane autore, odkazem na článek jste se usvědčil, že neumíte číst, v odkazovaném článku je napsáno, že je to jen jednostranná komunikace, vy píšete, že je oboustranná? Tohle je fakt peklo, články pro lidi, co neumí otevřít ani kapesní nůž!

0/0
26.1.2011 8:29

petrfree

Perpetum mobile

Možná u toho wifi dobíjení to má fungovat takto! Zapnete si na telefonu wifi a tím si začnete sami sobě dobíjet telefon, ideální je když je třeba v přírodě více lidí, to se to pak všem dobije za maximálně 30 minut. TYWOE Einstein by zaplakal!

0/0
26.1.2011 8:24

Host

wifi

nabijeni pres wifi prece neni zadny problem ... tak proc by to mela byt hovadina?

0/0
25.1.2011 10:35

Host

Re: wifi

kdyz to jde takhle

http://technet.idnes.cz/bezdratove-nabijeni-ma-zelenou-zvladne-az-pet-wattu-fyf-/hardware.asp?c=A100727_182211_hardware_vse

tak proc ne z jineho wifi zdroje? a zapominate ze jde o dobijeni ... nebudete tim nabijet prazdnou baterii pristroje ale udrzovat nabitou tu stavajici ... takze pokud baterie v pristroji vydrzi tyden ... a jeji dobijeni by trvalo tyden znamena to ze nebudete uz nikdy potrebovat nabjecku ... ta technologie je teprve v plenchach ... ale to vy co tu pisete ze to nikdy nebude mozne asi taky :)

0/0
25.1.2011 10:42

Host

Re: wifi

"http://technet.idnes.cz/bezdratove-nabijeni-ma-zelenou-zvladne-az-pet-wattu-fyf-/hardware.asp?c=A100727_182211_hardware_vse

tak proc ne z jineho wifi zdroje"

Plete si 2 naprosto rozdilne veci - v tom popasnym pripade se rovna o prenos stridavym magntickym polem na vzdalenost centimetru - jak je tomu jiz u zubnich kartacku.

A nikoliv elektromagnetickym zarenim.

0/0
25.1.2011 13:26

Host

Re: wifi

Přenos elektromagnetické energie různými medii není v plenách, je pár set let známý a proto je možné efektivitu přenosu spočítat. Ekonomika takových řešení je horší, než ekonomika klasických žárovek a ty byly zakázány.

0/0
25.1.2011 13:27

Host

Re: wifi

Pisete totalni hovadiny - WiFi ma vykon pouze 0.1W a to se ztraci z 2 mocninou  vzdalenosti - je to totalni hovadina !!!

0/0
25.1.2011 13:24

Host

Autor asi někomu těžce naletěl

Taky vám připadá celý článek jako nepovedený Apríl?

Podívejte se na skutečně oceněné výrobky z CESu:

http://www.cesweb.org/Awards/InnovationAwards/2011honorees.htm

Žádnou WiFi nabíječku jsem tedy nenašel. Je to tak do očí bijící hovadina, že jsem chvíli pochyboval o zdravém rozumu všech porodců, ale zdravý rozum zřejmě potratila pouze redakce Technetu.

0/0
24.1.2011 13:56

Host

Re: Autor asi někomu těžce naletěl

Autor si asi spletl výstavy. Ve Vegas rovněž probíhá výstava sexuálních pomůcek a zmíněný "Airpower" by celkem dobře mohl být oceněný jako inovace. Ona by mu WiFi opravdu mohla dodávat patřičnou štávu :-) Jenomže by se to nemontovalo do telefonů :-/

0/0
24.1.2011 14:02

legnaw

kalvados

z tolkych hnijucich jablk by uz v slusoviciach vypalili cisternu kalvadosu....

0/0
24.1.2011 7:55

Host

včerejší noviny

Teleskop se servomotory, který se sám staví na požadovanou polohu mám doma už asi šestým rokem od německé firmy B*****r. To jste zase objevili Ameriku.

0/0
23.1.2011 21:36

Host

Re: včerejší noviny

treba ma priblizeni jako Hubble ;-)

0/0
24.1.2011 13:45

tomasz.

.

Co je na tom teleskopu tak super noveho?

0/0
23.1.2011 19:19

Host

Re: .

jedině to, že ho ještě "redaktorstvo" yHeute nikdy nevidělo :-P stačí si přečíst pár "článků" z oblasti astronomie či fyziky a člověk si hned může udělat obrázek o tom jak na tom jsou s relevantními znalostmi a přehledem :-/

0/0
23.1.2011 20:24

Host

Wow

Tak SIFTEO chci. Hned ted.

0/0
23.1.2011 19:04

Host

Podívejte se na nejlepší technické sračky pro rok 2011

proč je tak velká část "článku" o okrajové společnosti Apple? jejich podíl na trhu absolutně neodpovídá množství "článků"a zmínek v rámci této web-stránky ... asi brzy podám stížnost na iDnes pro neustálé publikování neoznačené reklamy!! komentáře na toto téma uvítám...

0/0
23.1.2011 17:40

Host

Re: Podívejte se na nejlepší technické sračky pro rok 2011

fňuk fňuk

0/0
23.1.2011 18:23

Host

Re: Podívejte se na nejlepší technické sračky pro rok 2011

béééééé

0/0
23.1.2011 18:51

old fashioned Vince VII.

btw, odbornost článku skutečně vyráží dech

;-D;-D

0/0
23.1.2011 17:39

Wolf 2

Pan Zahrádka

Zdá se mi, že pan autor Zahrádka není právě povolaná osoba k psaní článků o technice.

0/0
23.1.2011 14:57

Host

Re: Pan Zahrádka

probůh! Snad bys tu nechtěl tu kmentu!!!

Odpovězme si upřímně - dosahuje iq alespoň jednoho autora na idnes JABLOŇ? Nemyslím plnokrevnýho šlechtěnce, ale pláně u řeky?

Dneska jsem zahlédl titulku tištěných dnesů- opravdu důvěryhodné sra čky.

0/0
23.1.2011 15:24

Host

Re: Pan Zahrádka

... zahrádkáři, myslivci, ...

0/0
23.1.2011 17:33

Host

Re: Pan Zahrádka

...czermáci...

0/0
23.1.2011 17:53

Host

Re: Pan Zahrádka

A trpaslíci!

!!

0/0
23.1.2011 17:55

Jiří Zahrádka - Technet.cz

Re: Pan Zahrádka

To je super, jak jsou tu všichni chytří :-) Já si ale Innovations 2011 nevymyslel, to si budete muset stěžovat jinde. Vybral jsem z té bídy to nejlepší a sepsal aktuální článek, toť vše. Že se pak někdo směje waferu, druhý nadává na teleskop a třetí nevěří dobíjení z wi-fi, už jaksi není můj problém... S pozdravem JZ

0/0
24.1.2011 3:52

radiance

Wi-fi

Mi chcete tvrdit, že Wi-fi signálem dobiju mobil? Je zde mezi přítomnými fyzik? Nebo alespoň někdo, kdo umí počítat? Kolik AP by muselo být v dosahu, abych telefon dobil dříve, než by mi tiskli parte?

0/0
23.1.2011 13:28

Host

Re: Wi-fi

Staci pocitat, ralisticke by to klidne byt mohlo.

Vykom wifi je myslim powolen max cca 0,1 W

a kdyz mate baterii s kapaciou 1300 mAh, coz pri klasickem napeti mate cca 4,8 W

vite tedy ze za idealnich podminek potrebujete cca 48 hod na plne dobiti

A pokud maji kapacitu mensi, mohou dosahnout i lepsich casu. Vse je to jen teorie beze ztrat, ale pro priklad by to melo stacit.

0/0
23.1.2011 14:44

Wolf 2

Re: Wi-fi

Přičemž ztráty budou obrovské.

0/0
23.1.2011 15:03

Host

Re: Wi-fi

Je to kravina jak hrom.

Wi-fi má 0.1W na výstupu vysílače. Ztráta na vedení a anténě klidně dosáhne 50%, další taková ztráta bude na "přijímači" energie. Kromě toho se signál vysílá do prostoru, takže plochou, kterou zabírá přijímací aparatura, projdou řádově procenta výkonu.

Ale řekl bych, že blízko rozhlasového, nebo TV vysílače by to mohlo fungovat. Optimální by byl 1MW vysílač v Topolné.

0/0
23.1.2011 15:33

Host

Re: Wi-fi

Zajímavá teorie, která by platila, kdyby se výstup z wi-fi podařilo připojit rovnou k telefonu. Ale v tom připadě bych to zjednodušil a wi-fi zařízení úplně vynechal a telefon nabíjel ze zdroje, který měl pohánět wi-fi aparaturu. Ale proč tak složitě, když už optimální nabíječ k telefonu byl součástí dodávky? :-/

No jo, ale co teď s tím úžasným vynálezem?

0/0
23.1.2011 15:42

radiance

Re: Wi-fi

Ha, tohle jsem chtěl odpovědět já. No co už...

0/0
23.1.2011 19:01

Host

Re: Wi-fi

Vy budete spiše metapfyzik než fyzik, že.  Spočítejme si útlum ve vzdalenosti 5m od anteny útlum = 32.4 + 20 x log frekvence (MHz) + 20 x log vzdálenost (km) dosazenim dostaneme cca 54dB . Jinak řečeno a čistě teoreticky je sila signalu 5m od vysilaci anteny s vykonem 100mW bezmala 1000x menši tedy pouze 100uW.

 

0/0
23.1.2011 15:45

radiance

Re: Wi-fi

Děkuji, přesně tohle jsem chtěl vědět. Takže je to dokonce ještě větší nesmysl než jsem se domníval...

0/0
23.1.2011 19:05

Host

Re: Wi-fi

Je videt jako je to kravina jenb tim jeho prohlasenim - tedy pokud to skutecne prohlasil :

"Výrobce ještě uvádí možnost získávat energii ze světla"

Zde se ze teprve si ted vyrobce vsiml solarnich panelu - a netusi - ze mobili se solarnimi panely existuji - co je sice nesmyl (z nakladu urcite - nikdy se energeticky nezaplati) a pouzitelny jen v urciych pripadech - mobil se proste nosi v batohu a nebo v kapse - to uz jsou celkem pouzitelne solarni nabijecky - tu umozneji dobit vice veci vcetne GPS prijimace.

0/0
23.1.2011 16:56

radiance

Re: Wi-fi

No abych řekl pravdu, tak já jsem větu "Výrobce ještě uvádí možnost získávat energii ze světla" vůbec nepochopil.

0/0
23.1.2011 19:40

Host

Autor je lempl, soudím.

* usmažil narychlo nějaké blbosti - kdoví, jestli tam vůbec byl -

* píše , aniž rozumí - proto ty podivné výkřiky a nesouhlas fotografií

* zřejmé chyby/neznalost - které aklalické články obsahují olovo, kadmium ? 

Doporučuji přeřadit do redakce, kde fakta nejou důležitá - třeba politiky.

B

0/0
23.1.2011 12:43

Host

Re: Autor je lempl, soudím.

kdezto ty tu jen pitome kecas, aniz bys to nejak podlozil.. RvRv

0/0
23.1.2011 13:17

radiance

Re: Autor je lempl, soudím.

Ale narozdíl od autora píše "alkalické články" ne "alkalické baterie". Já na fotografii tedy vidím monočlánky, nevím jak vy.

0/0
23.1.2011 14:29

radiance

Re: Autor je lempl, soudím.

Jediný rozdíl mezi obyčejnými alkalickými články a těmito je v nápisu "Eco" na obalu. Ale prodejte dnes něco co nemá v názvu ECO nebo BIO...

0/0
23.1.2011 14:19

Wolf 2

Re: Autor je lempl, soudím.

Nechci nadávat autorovi, ale máte pravdu, tenhle článek je opravdu jen snůška plácanic. Hned popisek první fotografie (s waferem) mě dostal do kolen. A dál to pokračuje v podobném duchu.

Nejraději mám články od pana Kasíka. Ty mají hlavu a patu a mezi nimi mnoho dalšího inteligentního i zajímavého obsahu.

0/0
23.1.2011 15:09

radiance

Re: Autor je lempl, soudím.

Jj, máme stejný názor, pan Kasík píše velice dobře.

0/0
23.1.2011 19:00

Host

Baterie

Před několika málo lety jsem četl ÚŽASNÉ články o bateriích, které ke své reakci využívají kyslíku a mají dlouhou výdrž, nevíte kde je jim konec?

0/0
23.1.2011 12:30

Host

Re: Baterie

asi zoxidovaly... :-/

0/0
23.1.2011 14:02

vladino

Novinka?

Technologie popsaná u hvězdářského dalekohledu není žádnou novinkou. Je to již několik let stará záležitost. Nějakej amatér asi okopíroval něčí nápad. Rv

0/0
23.1.2011 9:19

Host

Re: Novinka?

V článku chybí věta, že se dá připojit na iPhone. V tom je ta převratnost.

0/0
23.1.2011 10:43

mam.kvalitni.nazory.2

Re: Novinka?

ano, cokoliv co je na ipohone je uzitecny

0/0
23.1.2011 11:06

Radula30

novinka teleskop

Tak nevím jak tento model,ale teleskopy které se navedou na zadaný bod jsou v prodeji už běžně dokonce s pamětí na 40 000 bodů.Myslel jsem,že se skutečně bude psát o nějakých novinkách,ale opět nic škoda.:-/

0/0
23.1.2011 8:52

Host

Re: novinka teleskop

presne tak, viz treba reflektory meade, ktere jsou na trhu uz skoro 10 let... Ja zde cekal nejaky prelomovy novinky, vyrobci evidentne vari z vody.. Vypada to, ze vedecky a technologicky pokrok nam nejak stagnuje..za chvili se vratime na stromy, jestli to takhle pujde dal

0/0
23.1.2011 13:02

Host

Nabijeni z WiFi je fakt genialni napad.

To na cestach udelaji tri lidi, ze si polozi telefon k APcku, a nikdo si ani neskrtne s internetem :/

0/0
23.1.2011 8:44

Host

Re: Nabijeni z WiFi je fakt genialni napad.

Dát to do iPhone spolu s fotovoltaickou vrstvou do displeje, tak by pak používání wifi vyšlo energeticky +- na 0 :D....Ale stějně by se díky ostatním funkcím vybil za den :D

0/0
23.1.2011 11:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.