Diskuze

Microsoft odrazuje firmy od iPadu. Bez internetu je na nic

Hodí se iPad do firem? Zatímco Apple dělá vše pro to, aby odpověď byla čím dál kladnější, Microsoft hromadí argumenty, proč není tablet s uzavřeným systémem správná volba. V prezentaci pro své partnery kombinuje relevantní i malicherná hlediska.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

snadhelem

26. 3. 2011 21:59
dojem

Dnes jsem si ho prohlédnul a vyzkoušel v showroomu a z puvodniho nadseni jsem uz jen obdivoval design. Nakonec je na tom Mrkvosovtím tvrzení část pravdou. Bez netu je to jen fotoalbum :S.

0 0
možnosti

cenzore_zdar

31. 1. 2011 20:45
zarizeni do terenu pro sber dat

Problem vsech dnesnich tabletu je, ze jsou to ksunty. Pouzivame tablety v terenu ve velkem kazdy den. Nakonec zvitezil operacni system Ubuntu netbook a na nem rozbehane nase aplikace, ktere v terenu pouzivame. Ted uvazujeme o ipadu, jelikoz jeho vydrz (jak na baterky, tak dilenske zpracovani) je naprosto o nekolik levelu dale. Jenze to nejspis znamena, ze takovy ipad bude muset projit jailbreakem..... Lec pokud se situace s tablety na trhu vyrazne nepriblizi ipadu, tak nic jineho nezbyde...R^

0 0
možnosti

Host

1. 2. 2011 0:28
Re: zarizeni do terenu pro sber dat

K čemu takovému honem potřebuješ JB?

0 0
možnosti

Host

31. 1. 2011 9:14
No, přečetl jsem si kousek diskuse, a jsem si jist,

že zde diskutovat na téma firemního využití takovýchto hraček skutečně nemá cenu, jelikož většina diskutujících (až na čestné výjímky) o problematice strategie využití výpočetní techniky v produkčních firmách (ne IT), kde se investice do ní počítají v řádu desítek až stovek milionů ročně, nemá ani vzdálenou představu. Jen podotknu, že koupit takovou hračku pro ředitele a pár manažerů, kteří chtějí být "In", je naprosto okrajová záležitost. Daleko důležitější například je, jaké bude mít diskové pole hlavní replikační server...

0 0
možnosti

Host

31. 1. 2011 13:14
Re: No, přečetl jsem si kousek diskuse, a jsem si jist,

Problém ale vězí v tom, že když si pan ředitel ppořídí tuhle hračku a zjistí, že ve firemní síti mu nejde to a ono, protože jejich firemní síť je od Microsoftu a nepodporuje jiné platformy, začne se vozit po IT oddělení ale především se rozkládá důvěra vedení firmy v kvalitu řešení od MS.

A to je přesně to, čeho se MS bojí. Protože vstupem cizí platformy do firemní sítě se odhalí, že MS technologie neumí pořádně komunikovat s okolním světem.

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 22:43
Je tu ještě DES?

Nebo jen čeká na novou doplňující prezentaci?

Hele, co má dělat firma, která má pro tablet využití - to že ty žádné využití nevydíš je světu IT a byznysu fakt putna - po přečtení tohohle pptčka? Když MS ani nenaznačil, kdy vyjede s tím svým super řešením?

Co když jim to bude trvat zase 7 let? Stejně jako když nechaly kavky čekat na nástupce zaostalejch XPček?

0 0
možnosti

D.E.S.

29. 1. 2011 22:53
Re: Je tu ještě DES?

drttivá většina velkých firem jede na windows XP a maximálně IE7. A ještě hodně a hodně dlouho pojedou a víš proč ? No protože jakékoliv změna stojí neskutečné peníze. Tak mi tady nepovídej, že kvůli stupidnímu tabletu od firmy která vyrábí telefony, firmy utratěj miliardy. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 17:10
* chyba

Nejlepší je ta hláška, že se prodalo už 7,3mil tabletů. Statistiky prodejů se pohybují kolem 20mil ;)

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 22:06
Re: * chyba

američané nemají žádnou inteligenci, proto si to kupují

0 0
možnosti

D.E.S.

29. 1. 2011 16:36
no, tak bych to tady uzavřel ..

Drtivá většina lidí zde jsou evidentně IT laiky, kteří nemaji o firemnich IT ani ánunk a ani nezaregistrovali, že je tady řeč o nasazení do firem. Uživatel ve firmě potřebuje překvapivě především pracovat a to ve spoustě aplikací. Jsou firmy, které mají třeba tisíc aplikací, které uživatelé využívají. Tyto aplikace musejí být dostupné na všech stanicích. V současné době jsou toho schopné jen PC a NB a uživatelům je úplně jedno jestli je monitor značky ACER či EIZO. A teď přijde nějaký šílence a řekne že 80 firem z Fortune 100 už tuhle zázračnou věc používají a že by jsme to měli taky používat. Je to holý nesmysl a je nutno s MS naprosto souhlasit. Tohle prostě do firem nepatří.

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 17:02
Re: no, tak bych to tady uzavřel ..

R^R^R^

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 9:48
Hezký titulek

Má pravdu, předsedo. Microsoft je bez internetu na nic. Nemůže totiž pomlouvat konkurenci.

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 9:19
Ipad se v rodině osvědčil

Poté, co manželka zjistila, že pár jejích oblíbených her nejde, odeslat mailem více příloh je problém, nejdou jednoduše stáhnout si jakékoliv video a hned si ho přehrát nebo poslat kamarádce, tak s ním sekla. Dcerunka vydržela ještě o týden déle, ale potom se vrátila ke svému HP, které vydrží také osm hodin na baterii a může si na netu bez jakýchkoliv problému provádět s obrázky a videem co chce a pouštět si také co chce. Takže zbyl mně a jsem v pohodě, protože po měsíci práce s konverzí oblíbených knížek a filmů si můžu konečně večer před spaním něco přečít nebo pustit film. Ještě, že jsem ho dostal jako dárek ! :-)

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 10:01
Re: Ipad se v rodině osvědčil

no ja sem na tom este lip u normalni 100w zarovky si prectu normalni papirovou knihu diky usetrenym minimalne 12 tisicum si muzu dovolit ten luxus mit papirovou knihu a neuspornou zarovku :D

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 2:12
Jen támhle vzadu sedí dva vedle sebe

Pěkně se tu v příspěvcích střídáte, radost si počíst.

Tahle diskuse jde sice mimo mne, protože bez alespoň dvou rozsvícených Full-HD LCD nemohu rozumně pracovat, ale onehdy se mi dcera chlubila, že díky aplovskému smartfounu si může číst emaily už cestou vlakem do práce. Já jí povídám - a to by to nepočkalo tu půlhodinu? Mnozí předstírají, jak musí každou vteřinu něco hledat, řešit, a večer je vidím v hospodě jak prokecají hodiny času (s vypnutým mobilem, aby nerušil). 

Nechcete zvolnit?

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 11:54
Re: Jen támhle vzadu sedí dva vedle sebe

Sice zmiňujete v příspěvku iPhone, ale apel je to spíš na ty applebijce, co musí mín na svých přenosných přístrjích 6 USB portů a kdovíco ještě. Jinak s dvěma monitory souhlasím. Jsem na tom podobně.

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2011 22:29
Ze života (trochu mimo téma)

Tak jsem si po 2 letech používání ASUSU EEe pořídil MACBook Air. Když jsem ho kupoval na ASUSe notně naštvaný, trochu mě zamrzelo, že MACBook nemá čtečku karet. Pak jsem si ale prošel zpět ty 2 roky používání ASUS a spočítal jsem si, že jsem za ty 2 roky čtečku na ASUSu použil přesně 2x.

Před týdnem jsem odjel do zahraničí. Vzal si MACBook a foťák a říkám si: "Co kdyby" a do kapsičky obalu šoupnu ještě čtečku karet.

Po několika dnech ve společnosti asi 12 lidí a dohromady asi 7 notebooků přijde za námi jedna slečna, že potřebuje přehrát fotky ze svého foťáku. Jenže ouha. Starý Olympus = XD karta a žádný kabel. Těch 6 majitelů nabušených PC notebooků jen pokrčilo rameny. Já vytáhl čtečku a bylo to vyřešené.

 

Tolik bych asi chtěl říci k tomu, jak funguje v praxi super vybavený PC notebook a nepoužitelný Apple bez těch "životně důležitých" konektorů... Přeji všem hezký večer. :-)

0 0
možnosti

Host

29. 1. 2011 9:52
Re: Ze života (trochu mimo téma)

Souhlasím. Po tom co jsem si donesl MacBook Pro jsem ho ze všech stran zkoumal a říkal si kde pak asi bude :) Mluvím o konektoru RJ11 na modem, který je i dneska součástí snad všech laptopů, ale který nikdo z nás asi tak 5 let nepoužil :D. Jo a nebyl tam R^

0 0
možnosti