Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: První deník pouze pro iPad odstartoval. Stojí 2,50 Kč

Ve středu 2. února měl premiéru deník The Daily, který je určen pouze pro tablet iPad. Úspěch mu má zajistit dvojice jeho zakladatelů, tedy Apple a News Corp. mediálního magnáta Ruperta Murdocha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Za 2,50 to je OK

Je rpavda, že tu už všechny ty věci byla - voverflow pro výběr hlavními tématy, samozřejmě video, manipulace s 3D objekty, panoramatické fotky, interaktivní prvky a mnohé další, ale je fakt, že apple umí staré věci pořádně využít.

Řekl bych, že to může být zajímavé a vzhledem k tomu, že obsah bude vytvářen ne převedením statického obsahu, ale přímo pro tablety, může to stát i za to.

Otázkou je zastoupení bulváru, ale to myslím uhlídají - a má to mít až 100 stran deně. Když jich pár bude plytkých, buď si je člověk přečte, nebo je přeskočí.

0/0
4.2.2011 16:29

Host

fanatističtí tragedi

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
4.2.2011 15:14

Host

Re: fanatističtí tragedi

Kde?

0/0
4.2.2011 15:44

Host

Re: fanatističtí tragedi

Myslíš jako lidi co čtou noviny?

0/0
4.2.2011 22:19

Host

Re: fanatističtí tragedi

videl jste vubec the daily? to rozhodne nejsou noviny. to je jako rikat, ze telenovela je porad investigativni zurnalistiky.

0/0
6.2.2011 6:39

Host

Re: fanatističtí tragedi

A vy? Kolik stránek bulváru jste napočítal?

0/0
6.2.2011 10:58

Host

Človíček diskutuje, smíšek jeden

Človíček: "Nadpis: Huraaa; text: Dekuji za dalsi podnetny clanek o prvnich novinach pro iPad, iPhone a vubec iVse... Samozrejme z dilny redakce iDnes :-) Cekam na dalsi zajimave clanky.." Pozn.: Pochopil jsem to správně, že podle človíčka nemá informace váhu, která by ji opravňovala ke zveřejnění na technetu?

Host: "Můžu se tě zeptat, jestli je skutečně tak bezvýznamná událost, kdy významný mediální magnát, vlastnící významné imperium, spojí síly s významnou technologickou společností a v významně ambiciozním projektu zkusí vydávat pro úspěšné tablety patrně dobře promyšlený mix informací v novém časopise s možným zásadním dopadem na distribuci podobných médií, že to podle tebe nepatří na stránky technetu?"

0/0
4.2.2011 14:24

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Človíček odpověď: "Je to zcela bezvyznamna vec.. jeden clovek se rozhodl prodavat bulvar pro jine lidi skrze zarizeni, ktere je primarne vyprofilovano jako "kultovni zalezitost", takze se predpoklada, ze spousta techto lidi bude brat jako kultovni zalezitost i to, ze si bude kupovat denik, ktery si jini mohou precist zdarma.. Bublina mozna za cas splaskne nebo ne, v podstate je to nezajimave, co se bude dale dit. Vzdy se najdou lide, kteri se budou snazit vydelavat na hlouposti ostatnich a lide, kteri pres svou hloupost neuvidi, ze jsou manipulovani. To je asi vse, co se k tomu tematu da rict rozumneho.. Zbytek je jen brnkani na nervy :-) Vase.. hehe"

Všimni si, že jsi svoje prohlášení o bezvýznamnosti nezdůvodnil - nezbyl ti čas, jak rychle jsi se přesunul k urážení skupiny lidí - navíc bez toho, že bys měl představu, na základě čeho je urážíš - tedy že bys vidl ten magazín.

Hloupé, človíčku, velmi hloupé...

A to s kmánem přilbou - to bylo ostudné a trapné.

0/0
4.2.2011 14:28

l.g

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

K tomu jen tolik: To, že se někdo rozhodl udělat noviny pro iPadu ho nepochybně nevedlo to, že je iPad "kultovní záležitost", ale že to je nejprodávanější tablet na trhu. To, že je navíc "kultovní" je celkem bezpředmětné.

0/0
4.2.2011 16:35

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Já na tom vidím jako nejdůležitější osbsazení - Murdoch, ketrý hledá cestu jak z internetových médií dostat peníze - nelze mu to až tak zazlívat a ostatní by se rádi přidali.

Jestli The Daily uspěje - a přijde mi to celkem pravděpodobné - vznikne podobných deníků víc. Stáhnou inzerenty a inetrnetové verze tištěných novin se budou muet nějak přizpůsobit.

Človíček nevynechá šanci, aby si do uživatelů iNesmyslů nešťouchl. Ta kultovní záležitost se má brát jako urážka - podobně jako to o manipulovaných hloupých jedincích - jiný smysl to tam napsat neměl - není to k věci.

0/0
4.2.2011 16:43

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Ten clovicek Ti musi lezet v zaludku, co?

0/0
4.2.2011 17:00

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Ani ne...

Jen nevim, kde bere odvahu vystupovat tu s jeho fanatickým, neobjektivním, zaslepeným a dehonestujícím přístupem jako seriozní a slušný diskutér.

I chytrý člověk může trpět ztrátou soudnosti, jak je vidět. Tak jsem mu to tady přehledně vytahal, aby to měl všechno po ruce a mohl s tím snadno pracovat.

Ale že by mi ležel v žaludku, to ne... Na to se tu objevuje moc podobnejch pakoňů, kteří si nezaslouží, aby je někdo bral vážně - ale já se o to - dobračisko staré - pořád dokola snažím a dávám jim šanci.

0/0
4.2.2011 17:06

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Tak to je fajn, že sis to pěkně objasnil. Spíš se mi zdá, že Ti hnul žlučí a teď se jen snažíš to nějak omluvit. Stačí si přečíst pár Vašich příspěvků a zdá se mi, že na to, jak ho furt shazuješ se Clovicek drží celkem v pohodě nad věcí.

0/0
4.2.2011 17:10

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Človíček zahnojil technickou diskuzi svými osobními problémy a "v pohodě" opravdu není ... na to člověk nemusí být psycholog aby poznal,že Človíček je chudák toužící po jakémkoli zájmu ze strany druhých vyjádřeném třeba i urážkami.Proto to jeho opakované připomínání,že by lidé diskutující s ním měli "vidět rudě",být "rozzuření býci" a měla by jim "prasknout cévka".Bohužel si neuvědomuje,že touhle formou si frustraci z nezájmu okolí v reálném životě jen prohlubuje.Človíček je pro normální lidi jen milé zpestření. a odstrašující příklad.

Ale nač se zaobírat troskou jako je Človíček v technické diskuzi ... jaký je váš názor na nový Murdochův projekt?

0/0
4.2.2011 17:26

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

To jsem nepsal já, smíšku!

Osobně bych nebyl tak příkrý, ale s něčím bych i souhlasil.

0/0
4.2.2011 17:32

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Panečku, Vy máte dost, pane. v jediném příspěvku jste toho napsal tolik, že se mi z Vás udělalo špatně. Ta otázka o Murdochově projektu jaksi zapadla do smetiště, které jste ze své hlavy naházel na internet. Vy jste šílený, jen to ještě nevíte, což je pochopitelné, blázen si nikdy svůj stav neuvědomuje.

Asi opravdu nemá cenu zapojovat se s Vámi do diskuze, v tom s Clovickem souhlasim a nechápu ho, že to vydržel tak dlouho. Sbohem, pane. Snad je to ještě léčitelné

0/0
4.2.2011 17:33

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Hm,takže jste se vypovídal a možná je čas být věcný.S čím co jsem napsal nesouhlasíte a co vás k tomu konkrétně vede?

Btw,normálně myslící člověk by mi velkohubě neoznámil,že "nemá cenu se se mnou zapojovat do diskuze" - prostě by nediskutoval.:-)

0/0
4.2.2011 17:58

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Víš, žlučí mi hnout nemůže.

Může se mnou diskutovat a může to být zajímavé a přínosné pro nás oba.

Nebo mu může něco přeletět přes nos s tím, že se mnou fakt diskutovat nebude a nebude, už nikdy a hned teď přestane - což je pozoruhodné, vzhledem k tomu, že diskuzi ani pořádně nezačal... Ale v té chvíli ho můžu brát jako zábavné zpestření - tamagočiho...

Bohužel, zdá se, že jsem se o tamagočiho špatně staral a on mi umřel, ale to nevadí, smíšku... příští hra dopadne mnohem mnohem líp.

Drží se vpohodě a nad věcí? Kde?

0/0
4.2.2011 17:38

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

ses kafemlejnek ci co? omilas se dokolecka dokola.. uz ani ten Clovik tu  Tebou neni a ty furt jedes a jede.. Jak zajicek Duracel.. heheheRvRvRv

0/0
4.2.2011 17:43

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

No vidíš to - a ty to pořád nechápeš a nechápeš...

Možná by ti místo duracelu bodnul spíš nějaký energydrink - co tříbí mysl a jitří smysly.

Nebo se od té doby, co jsem to psal naposledy, situace změnila? Nezměnila... Smíšek bohužel pro nás všechny není diskuze schopen... No dobře - prvky diskuze (argumenty, fakty, reakce a předchozí příspěvek) byly obsažené třeba ve 3% jeho písmenek...

0/0
4.2.2011 17:46

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

A že ho shazuju?

Tak samozřejmě že ho shazuju... Zaslouží si to... Vlezl do diskuze a většinu času nediskutuje... Jak ho mám brát vážně?

Víš, to je, jako když vlezeš do ringu - a pak žbrbláš, že se k tobě ten velký svalnatý černoch špatně chová.

Když napíšeš v diskuzi příspěvek, který nejsi schopen a ani nemáš snahu ho obhájit - nezasloužíš si slitování. A ono že by smíšek neurážel... To se také nedá říct, že?

Ale je pravda, že je nerad, když ho někdo dehonestuje - začne se pak chovat skutečně prapodivně.

0/0
4.2.2011 17:43

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Duracel keep coming and coming RvRvRvRv (nebo by se hodilu cumming and cumming?);-D

0/0
4.2.2011 17:45

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Opakuju a ty to pořád nechápeš... Gratuluju...

Mimochodem, co ty tu zpochybňuješ?

Myslíš, že smíšek někde odpověděl k věci? Kde?

Nebo se vzmůžeš na něco hrozně vtipného - jste takové 2 veselé kopy, kluci, co? - ale úplně mimo mísu?

0/0
4.2.2011 17:48

l.g

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Tak mám dojem, že z Človíčka se stal Host a debata pokračuje v duchu "ničeho". :-/

0/0
4.2.2011 18:09

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Mě to taky napadlo...

Ale človíček je charakter, vesleá kopa a smíšek - ten by se k něčemu takovému neuchýlil.

To bude nějaký jeho loulann...

0/0
4.2.2011 18:51

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

A Ty chces, aby s Tebou nekdo diskutoval, kdyz v kazdem prispevku jen dal a dal urazis vsechny, kteri se s Tebou do diskuze pusti. Myslim, ze zustanes na ocet, Hoste (spolu se svym kamaradem I.g)

0/0
5.2.2011 12:11

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

To není přesné, smíšku...

Ale je pravda, že když někdo deformuje realitu, mele blbosti a nemá ani náznak snahy o diskuzi, těmhle lidem se posmívám a něžně je pošťuchuju - citliví jedinci, jako jsi ty, to mohou možná vnímat i jako urážení.

Ale vzhledem k tomu, jak na diskuzi vystupuješ ty je tenhle příspěvek lehce mimo.

Už jsem ti psal, že máš mylnou představu o diskuzi, takovou nevyváženou - nediskutuješ s lidmi, kteří s tebou nesouhlasí, hlavně ne s applisty, protože nikdy nemůžou mít pravdu, ty můžeš plácat nesmysly bez argumentace, ale druhá strana rozhodně ne, ty si můžeš dělat humor, ale oponent ne, ty člověku s kterým nesouhlasíš sděluješ své představy o jeho psyhologickém profilu, ale běda, když ti to někdo vrátí. Mám pokračovat? Pár věcí se ještě najde...

Hoď se dopohody, smíšku, za chvíli je jaro a tvoje chmury se rozplynou.

0/0
5.2.2011 15:23

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Asi ne, smíšku, jsem rodinný typ.

S ženou, dětma, hypotékou, vlastním malým byznysem, přáteli a volnočasovými aktivitami a tak - ty se na ty psychoprofily fakt radši vy.se.r - nejdou ti.

Jestli řešíš svoje problémy a pomáhá ti otvírat se na diskuzi, tak je to OK, ale nechceš to dělat třeba v nějaké obskurní, třeba pod revue? Nebo Xmanovi? Tady je pokus o nějakou odbornou diskuzi a nekvalifikovaní plkalové tu diskuzi zbytečně zaplňují zbytečnými plky. Na druhou stranu je s těmi tamagoči zábava - člověk prostě nemůže mt všechno.

(No, doufám, že mi nenapíšeš, že diskuzi plním plky já - to bych tě s předstihem a v zájmu urychlení výměny informací odkázal na libovolné místo, kde škemrám o tvé odpovědi do diskuze k tématu - a které slabomyslně ignoruješ)

0/0
5.2.2011 15:35

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

delka Tvych odpovedi je neprimo umerna tomu, jak pohodove se snazis vystupovat. Navic mnozstvi Tvych odpovedi ne opet neprimoumerna temuz :-) Nevim, kdo se bavi a kdo se snazi porad neco najit

0/0
5.2.2011 15:40

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Tak rodiný život jsi vytáhl ty - když o něm budeš mluvit ty, já ti rád odpovím. Když o něm mluvit nebudeš, já o něm mluvit nebudu.

Máš pravdu - úplně jsi mě rozebrral a rozložil, vyrval jsem si všechny vlasy, vyhodili mě kvůli tobě z práce a žena se mnou nechce nic mít, protože v noci vyslovuju tvoje jméno. Zato ty musíš být megapohodář - fakt tě žeru!

Já se bavím tím, jak tu nějaký mentál nedokáže odpovědět. Jeho zaslepenosti, fanatismu a pokřivenému pohledu na sebe a na své oponenty.

Znova - ano, mám tu dost podobných příspěvků - s nadějí čekám, že dokážeš jednou odpovědět. Nevím, jestli to není marné - ukončil jsi se mnou diskuzi dřív než jsi jí začal - se zdůvodněním, že jí nejsem hoden... Od člověka, který fanaticky věří svým dogmatům to - a tomu fakt nebudeš věřit - pobaví.

Opravdu nemáš rudo před očima? Třesoucí se prsty? A slinu nekontrolovaně stékající z koutku úst? Podle projevu to tak vypadá - smíšku pohodáři.

0/0
5.2.2011 19:27

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Precti si ted svuj prispevek 3x.. Uz? Zda se Ti i tento prispevek psychicky vyrovnany? Ano? No nic... Nebudu Te zpovidat. Myslim si, ze si o sobe myslis, ze jsi panem situace i kdyz z Tveho prijevu se to nezda. Vsimni si, ze rudo pred ocima , slintani a tras jsi poprve vytahl Ty a to hned v prvni reakci na muj prispevek urceny redakci technetu, ktera preferuje vyrobky Apple pred ostatnimi zpravami IT a jinych technickych poli... A to rudo ted porad vytahujes, takze se mi nediv, kdyz Te podeziram z toho, ze s tim musis mit zkusenosti primo osobni.. Pokud nemas, je to zvlastni, ze to umis tak trefne vytahovat v takovych situacich.

Jinak uz jsem od Tebe slysel na moji osobu tolik urazek (ted treba "mental", ze bych z toho mohl pomalu napsat knihu. Ty jsi obecne velice zdatny hodnotitel ostatnich. Holt typicky tatik od rodiny s hypotekou na hrbu, frustrovany a samonastvavaci.. Vid ze jo? (promin, rypnul jsem si uplne jak Ty.. Uz chytam Tve moresy)

0/0
5.2.2011 19:55

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Kam se poděl smysl pro humor? Když jsi cílem humoru ty, je to špatné? Vzpomeň si, jak jsi obhajoval pana přilbu! Máš to opravdu těžké...

Rudo před očima jsem vytáhnul já. Co jiného by stálo za napsáním příspěvku, že? Vyčítat redalci, že zmíní právě tuhle jednu celkem podstatnou věc je opravdová a regulérní blbost - protože The Daily je celkem široce vnímané jako test a na jeho výsledky už čeká dost nakladatelských domů.

A protěžování Applu... Zajímavé... Takže když redakce napíše o problémech applu a taktně pomlčí třeba o zahájení vyšetřování googlu, je to protěžování Applu? Když nezmíní, že se stal Apple největším prodejcem mobilů - co se tržeb týká - je to protěžování applu (uznávám, je to prkotina, ale přecejen, je to celkem změna, hodná zmínky, že?). Když zveřejní článek, kde srovnávají zářijové výsledky Applu a srovnávají ješ s prosincovými výsledky androidu a ne moc moudře dojdou k závěru, že počet aktivovaných zařízení s androidem překonal iOS, je to protěžování Applu?

Sni dál..

0/0
5.2.2011 20:15

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

vidis to, a porad se sam rozcilujes. Proc, mas to za potrebi? Asi ano.. jinak bys furt nepsal. Ja jen odpovidam jako pingpong na Tvoje duchaplne prispevky. Ja mam smysl pro humor a celou dobu si tu z Tebe utahuji.. Ty to beres moc vazne  Takze ten pingpong bude pokracovat dal a dal... dokud neuzavrou tuhle diskuzi :-) a pak (protoze jsi megaovce podle teorie , kterou jsi mi sam dodal) se zase sejdeme u dalsiho clanku... a budes vystupovat jako nekdo jiny (uz to nebude robodite, ani rudo pred ocima ci tatka odrodinky s hypotekou.. Bude to nejaka nova role.. Uz se na ni tesim ted... :-)

0/0
5.2.2011 20:23

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Jak jsi přišel na to, že se rozčiluju? Opravdu by mě to zajímalo.

No, jak vidíš, že s tebou klábosím dokazuje, že zdejší diskuze a diksutéry fakt moc vážně neberu...

Prosím - podle které teorie, kterou jsem ti dodal, jsem megaovce? Zdá se, že to je nakažlivé. Nejdřív šupšup, teď ty, smíšku... Ano, s šupšupem jsem si párkrát psal a on začal mě, ale i nemálo dalších lidí označovat za megaovci... Asi nějaká porucha na elektronkách.

Jinak tě můžu ujistit, že jsem v psaní svých příspěvků konzistentní... Ale neboj se, jistě se ještě setkáme.

Je ti jasné, že mě tu obviňuješ nepodloženě ze lži? Máš pro to nějaký důvod?

0/0
5.2.2011 20:49

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

kazdy dement v diskuzi vi, ze ostatni si o nem udelaji zaver ne z toho, jak on o sobe premysli, ale z toho, co napise (a jak) do prispevku. Kazdy dement tedy muze ocekavat, ze pokud mluvi jako Ty, pak si o nem nekdo jiny udela takovy nazor, jako jsem si o Tebo udelal ja. Diky bohu do Tve hlavy nevidim a nastesti jen ctu Tve slintajici kecy, ktere zacaly rudem pred ocima, trasem ve svalech a podobnymi nesmysly. Pak uz nemam zadny duvod s Tebou vest jakoukoliv diskuzi, protoze podle mne jsi zakomplexovany chudak a jedinec, ktery na diskuze chodi jen urazet ostatni.. A od toho okamziku Te beru jen jako zpestreni dlouhe chvilky. Je mi to lito, ze jsi klesnul do hlubin hned svym prvnim prispevkem, hned prvni reakci... Je to smutne, ale je to tak.. Pokud klesnu na Tvou uroven a reknu to od plic, jak to delavas Ty. Jsi dement a uz se na to vy-s-er! :-) Staci Ti to? Nepouzil jsem nic, co bys uz Ty nerekl, takze me nemuzes rict, ze bych na Tebe byl nejak prilis vulgarni. Ted Te necham rozjimat.

0/0
5.2.2011 21:21

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Ale hochu. Proč bych se měl rozčilovat kvůli peprnějším výrazům v internetové diskuzi?

Jinak použití ruda před očima, slin a třesoucích se ruk jsi ospravedlnil ty svým příspěvkem (a celým svým vystupováním v téhle diskuzi) - když napíšeš nesmyslný příspěvek, nemůžeš se divit.

Ten tvůj příspěvek totiž - a jednou ti to dojde - byl nesmyslný. Normální blbost. Dal jsm ti nicméně bohatě dostačující množství příležitostí umlátit mě argumenty - ale ono to jaksi nepůjde, že? Jendak proto, že na diskuze prostě nejsi - jsi takový obecní blábolil - kterého prostě nikdo nebere vážně, protože jehoslova nemají jinou oporu, než osobní křižáckou válku proti logu.

Takže - nelíbí se ti rudo před očima? To máš smůlu - není tu vidět jediný a jiný důvod, než tvoje zaslepenost.

A mimochodem - jak se to pohodáře a smíška mohlo takhle dotknout? Proč mě radši neumlátíš argumenty? Ty nejsi schopen vést diskuzi se mnou - ani s nikým jiným.

0/0
5.2.2011 22:08

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Jsi Rudy fotrik?

0/0
5.2.2011 22:14

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Ty si sám před sebou nepřipadáš trapně, jakou svému úžasnému nicku děláš ostudu?

Měl bys... Blbý je, že to nevidíš sám.

0/0
5.2.2011 22:17

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

ty zase delas ostudu vsem uzivatelum Apple.. Meli by Te postavit ke zdi a hazet po Tobe shnile ohryzky!

0/0
5.2.2011 22:22

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Opravdu? A kde prosím tě?

Jo ty mi to zase neukážeš... No, další prázdný plk... Už zase.

0/0
5.2.2011 22:25

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

serad si to podle casu.. a hledej, smudlo:

Napoveda:

05.02.2011 21:59 Clovicek123

0/0
5.2.2011 22:36

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

a jeste jedna vec k tomuhle.. uz nikdy nerikej, ze s Tebou clovek nediskutuje.. jen jsi ted potvrdil, ze neumis cist v diskuzich.. je to uz 36 minut, co jsem Ti na Tvou otazku odpovedel asi po ctvrte a ani tentokrat jsi tu odpoved nezaregistroval. jsi smutny.. a s tim Rudou pred ocima.. zase jsi se jen dival do zrcadla.. pres svuj vztek uz ani neumis cist.. hehehe..

takze se uz konecne vykecej a dej pokoj, chudaku

0/0
5.2.2011 22:38

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

To opravdu odpusť - takže když mě obviníš ze lži a já se s tebou o tom bavím a navíc uspávám dítě, tak jsi na koni? Víš, beru tvoje příspěvky jeden po druhém... A už je zodpovězený.

Na tvůj příspěvek už přišla řada a rád jsem ti odpověděl. Proč jsi takhle neodpověděl dřív? Mohlo to proběhnout tak nějak standardně? Já jsem ti věřil celou dobu, že nejsi úplný de.bil! Což neber jako urážku, ale jako de.bil ses choval.

Takže - máš odpověď - seriozní -pod svým seriozním příspěvkem.

A tady mi asi neodpovíš, proč jsi mě obviňoval ze lži? Ale abych řekl pravdu, důležitější je pro mě tvoje odověď k tématu.

0/0
5.2.2011 22:52

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

No a kde podle tebe tedy dělám tu ostudu?

Že jsem nejdřív odpovídal na tvoje pozdější příspěvky?

A to chceš srovnávat se svým vykrucováním? Kolik hodin ti trvalo, než jsi takhle odpověděl? A hned se chcheš kasat?

Jinak jsem na tebe hrdý, žes to dokázal.

0/0
5.2.2011 22:55

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

bud hrdy na sve deti, pokud nejake opravdu mas.. nevsiml jsi si a ani by sis nevsiml.. protoze jsem uz odpovedel nekolikrat.. a uz ti nebudu vickrat odpovidat, protoze si stejne prispevky nectes.. jen hledas zaminku k urazeni.. i ted. proste patologicke... mozna dosud lecitelne.

0/0
5.2.2011 22:58

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Psal jsem níže - ukaž mi kde a já se ti hned teď omluvím!

Ale nějak tomu nevěřím.

Koneckonců - i tenhle příspěvekjsem našel, když na něj došla řada.

0/0
5.2.2011 23:02

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Takže zase trapné úhybné manévry - psát do diskuze a nediskutovat, to dokáže jen pohodový smíšek.

Povíš mi, proč mě obviňuješ ze lži? Nebo to bylo další veselé číslo našeho Pepka Vyskoče? No, známe odpověď, viď, Pepku?

Tímhle kličkováním si respekt nezískáš - ale třeba si založíš nový nick.

0/0
5.2.2011 22:14

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

lol.. O cem ted mluvis, jaky vyskoc? uz fakt prehrivas, tatiku.. Zaplatil jsi posledni splatku hypoteky? co zena, nezahyba Ti? myslim, ze toho je na Tebe moc a ted jeste tahle diskuze.. Teda, ty mi davas... Uz se ani nemam silu smat.

0/0
5.2.2011 22:21

Host

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

Smíšku... Ty vážně neudržíš myšlenku...

Bojím se, že sílu smát se nemáš už dlouho... Třeba to nějak souvisí s tvým dětstvím, nevím. je to jedno.

Zkusím to, ale asi to nepobereš, když ti někdo přečte vlákno, zjistíš, že pochybuješ o informacích, které tu o sobě dávám - tedy že lžu a předpokládáš, že si příště vylžu jinou identitu. Prostě nepodloženě obviňuješ oponenta ze lži - což je trapné - navíc uhýbáš, kličkuješ a ztrapňuješ se dobrovolně dál.

Víme samozřejmě pro to žádný důvod nemáš, že to je tvůj další trapas, ale jen tak z legrace jsem se tě ptal, proč někoho obviňuješ ze lži a jestli pro to máš nějaký důvod?

0/0
5.2.2011 22:33

Clovicek123

Re: Človíček diskutuje, smíšek jeden

uz jsi se vyzvanil?

0/0
5.2.2011 22:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.