Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Filmové lahůdky se chystají na Blu-ray: speciální edice Pána prstenů i Občan Kane

V červnu vyjde prodloužená verze trilogie Pán prstenů na třech Blu-ray discích společnosti Magic Box. Do konce roku se v HD objeví i Ben Hur, Občan Kane a další klasické filmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

nekupujte to

tak sem si koupil tu special edition na BD za 2500,- Kč a ono mi to nechce v mým super dvd přehrávači sony za 7000,- Kč fungovat... když sem to chtěl vrátit, tak se mi jen vysmáli, že prej potřebuju nějakej blúrej přehrávač, tak já jsem jim řekl, že už přehrávač mám, tak oni se zeptali, co teda jako řešim že potřebuju jen aktualizovat nějaký klíče a nechtěli se semnou dál bavit... ale já tam žádnou klíčovou dírku na tom přehrávači nemám... takže tu special edition na BD nekupujte, nebo vám taky nebude fungovat...

0/0
10.2.2011 14:18

Nahlas se ti směju 2

Re: nekupujte to

BD přehrát v DVD přehrávači?

Jsem rád, že lidé jako ty solí peníze obchodníkům.

0/0
10.2.2011 15:54

Host

Chachá

To asi myslí tu verzi, co mám už víc jak doma rok? 3x15GB s DTS zvukem a FullHD? Tak ta je dobrá g.idnes.cz" alt=":-P">. Tu si kupte g.idnes.cz" alt="8-o">

0/0
9.2.2011 10:16

midloch1

Chachá

Ne, to myslí tu verzi, která vyšla pouze na DVD ve speciální prodloužené sběratelské edici. Ty máš doma pouze a jenom kinoverzi filmu. Nejprve pořádně čti a pak se směj. g.idnes.cz" alt=";-D"> Chachá. Taky, že si ji koupíme a už se na ni moc těšíme!g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" alt="V">

0/0
9.2.2011 11:49

Osvald Moučka

!

Na Blu-ray doporučuji Lesní duch!

Dost bonusů a konečně i český dabing!

www.csfd.cz

0/0
9.2.2011 2:17

Host

Re: !

Dabing przní filmy.

0/0
9.2.2011 8:17

midloch1

souhlas

Souhlas. Taky dost dobře nechápu, jak někdo může upřednostňovat dabing zrovna u eposu, jako je LOTR.g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
9.2.2011 11:51

Host

Re: souhlas

oravdový zážitek

Full HD film a někdo tlemí na spodní část obrazovky aby si mohl přečíst titulkyg.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
13.2.2011 11:17

Host

Re: souhlas

Super zážitek

Full HD film a někdo tlemí na spodní část obrazovky aby si mohl přečíst titulky g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
13.2.2011 11:19

Host

Re: souhlas

Jaké titulky? Proč?

0/0
14.2.2011 9:41

midloch1

Re: souhlas

Ty máš problém s tleměním na titulky? Asi bys měl zajít k očnímu. Já vidím totiž periferně g.idnes.cz" alt=";-D">. A LOTRa znám nazpaměť, takže titulky už vlastně nepotřebuju g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
8.3.2011 9:59

midloch1

Furt si nestěžujte!

Furt si nestěžujte! Každý ať jedná podle svého svědomí. Jako fanda mám

originálky DVD extended edition a netrpělivě čekám až si pořídím Blu-Ray

extended kvůli kvalitě obrazu a zvuku. Během té doby uplynulo od vydání DVD 6-8 let. To zas není takový výdaj za tu dobu a hlavně kvalitu zpracování. Jinak cenu odhaduju na 2000-2500 Kč.

0/0
8.2.2011 22:33

Yen

Re: Furt si nestěžujte!

Pořídil jsem si na BR Kozoroha 1 a vyděsilo mě, kolik je tam toho neostrého. Vysoké rozlišení není vždy úplně ku prospěchu věci.

0/0
8.2.2011 23:02

midloch1

Re: Furt si nestěžujte!

Je třeba číst recenze! ;-) Pán Prstenů za to stojí!g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" alt="V">

0/0
9.2.2011 1:38

Host

Re: Furt si nestěžujte!

nevím jakou recenzi jsi četl ale konkrétně pán prstenů dopadl po stránce obrazu tragicky

0/0
13.2.2011 11:32

Host

Občan Kane

- nejvíce nadhodnocený film všech dob!g.idnes.cz" alt="Rv">g.idnes.cz" alt=":-(">

0/0
8.2.2011 21:39

zatelefonovat Iljovi Hurníkovi

Re: Občan Kane

Ne, to je Shawshank redemption g.idnes.cz" alt=";-D">

I když občana jsem neviděl.

0/0
8.2.2011 22:21

Host

Re: Občan Kane

Shawshank Redemption, Zelená míle, Avatar, Dark Knight... je jich víc g.idnes.cz" alt=":-)">

0/0
9.2.2011 0:05

Host

Re: Občan Kane

Všechny vyjmenované jsou g.idnes.cz" alt=":-)">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
9.2.2011 0:48

Host

Re: Občan Kane

Já i všichni, kterých jsem se ptal, jsme byli ze Shawshanku nadšeni. Skvělý příběh, herecké výkony... V podstatě bez chybičkyg.idnes.cz" alt="R^">

Osobně jsem znechucen z těch rádoby uměleckých slátanin (většinou starých filmů) typu Kaina nebo Fontány, které lidé bezmyšlenkovitě označují za dobré a hluboké jen kvůli jejich pověsti (popř. formy), nikoli obsahug.idnes.cz" alt="Rv">

0/0
9.2.2011 0:47

midloch1

Re: Občan Kane

Shawshank je "one of the best", takže nevím, co pořád máte! Jo, už to chápu. Někteří si pouští Kameňák a mají ho za perlu kinematografie. g.idnes.cz" alt=";-D"> Budiž jim přáno!

0/0
9.2.2011 11:56

Host

Re: Občan Kane

Že ty to nechápeš neznamená, že je to špatný film...

Co jsou podle tebe špičkové filmy? Zkus napsat tak 5...

0/0
9.2.2011 12:06

Host

Re: Občan Kane

Mnoho filmů jen přestírá, že obsahují nějakou hlubokou a rozumnou myšlenku. Jsou pak lákadlem pro spoustu nepříliš inteligentních lidí.

Mé oblíbené? Např. Schindlerův seznam, Podraz, Forrest Gump, Indiana Jones, Americká krása, Dvanáct rozhněvaných mužů, Přelet nad kukaččím hnízdem, Velká země, Čistá duše...

0/0
10.2.2011 12:21

Host

Re: Občan Kane

Forrest Gump, Indiana Jones... To jsou úplné skvosty, v porovnání třeba s tou Fontánou... g.idnes.cz" alt=";-D">.

.

Forrest Gump je příjemná rodinná odpolední záležitost, řemeslná filmařina, ale nic víc. Indiana Jones, zvlášt poslední inkarnace, není nic než Hollywoodská spektakulární plytkost a nuda.

.

Ale ok, spousta lidí vidí třeba v Picassových obrazech jen čmáranici...

0/0
10.2.2011 12:27

Host

Re: Občan Kane

prej spektakulární plytkost.... pán je suvenýr....g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
10.2.2011 14:12

Nahlas se ti směju 2

Re: Občan Kane

Co se ti nezdá? Ne každý mluví jako tví kamarádi ze 4. cenové skupiny. Já s autorem toho výroku bezezbytku souhlasím.

0/0
10.2.2011 15:55

Host

Re: Občan Kane

Na Picassa se dá dívat, ale žádné extra umění to není. Obecně - moderní malířské umění zvládne splácat každý - nejdůležitějším se stalo, aby to on nebo jeho agent (prodávající) dobře obkecali. Lidí s malým mozkem a velkou peněženkou je nespočet, že?g.idnes.cz" alt="V">

Fontána je opravdu "skvost". Touha po věčném životě a fantazírování o něm... je jeden z největších a nejhloupějších omylů lidstva - a zde je doveden do dokonalosti. Když si to člověk od toho filmu odmyslí, audiovizuálně je to pěkná podívaná. Ale to je strašně málo!!!

Forrest Gump je mj. o síle lásky a IQ/povaze. Hloubku to má dostatečnou, ale na pochopení musíš mít právě to IQ... :-)

Indiana Jones je čistokrevná Spielbergova adventura - v tomto žánru těžko najít lepší film. Skvělé je na něm i to, že si na nic nehraje. Nejhorší totiž je, když se autorovi filmu plete fantasy s realitou. Pak se v tom ztrácí, tak jako autor Fontány...

0/0
11.2.2011 17:09

Nahlas se ti směju 2

Re: Občan Kane

Tak jsem si přečetl první větu a dál jsem nečetl. Tím jsi o sobě řekl vše. Jsem hrdý na to, že si s ignoranty tvého rozměru nerozumím.

.

Buď přesvědčený o svém názoru a o tom, že celý kulturní svět se zbláznil a jedině ty jsi prozřel.

g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
11.2.2011 17:54

Host

Re: Občan Kane

Tou první větou jsi přesně vystihl "hlubokomyslnost" tvou a tobě podobných. Díky za potvrzení mého názoru.

Naštěstí ne celý kulturní svět, ale je vás hodně, ovečky. Vem si např. módu (oblečení). Lidé ví, že kdejaký ten svršek vypadá strašně, ale když pochází od dostatečné autority, tak za něj zaplatí majlant. Nakonec je to vlastně přirozené - hloupější a bez názoru se většinou nechávají vést vychytralejšími a průbojnějšími.

0/0
11.2.2011 19:11

Nahlas se ti směju 2

Re: Občan Kane

Chápu tě. Picasso je pro tebe nepochopitelný a proto ti tvá neznalost nebrání srovnávat jej s módou (na kterou mám s tebou shodný názor).

.

Existuje lék a tomu se říká vzdělání. Doporučuji. Pokud máš alespoň průměrnou inteligenci, v kontextu doby, jeho života, okolí, přátel a jiných umělců té doby ti ty Picassovy "čmáranice" najednou začnou dávat smysl.

0/0
11.2.2011 19:18

Host

ješma

a nebo gandalf s megaprodlouženým....

0/0
8.2.2011 19:57

Host

Re: ješma

...plamenem anoru?

0/0
8.2.2011 23:42

Host

Hlavně nedat zákazníkům co chtějí

Jak u blbejch:

1. Chci špičkovou kvalitu obrazu -- musím dát 2.000 za BD verzi.

2. Chci vidět dokumenty o natáčení -- musím dát navíc další 2.000 za extended verzi na DVD.

Kdy už konečně distributoři pochopí, CO zákazník opravdu chce, a nabídnou mu to tak, aby nebyl neustále v pokušení jít si to stáhnout z netu???

0/0
8.2.2011 19:48

Nahlas se ti směju 2

Re: Hlavně nedat zákazníkům co chtějí

Tak si to stáhni a nic neřeš g.idnes.cz" alt=";-)">.

0/0
8.2.2011 19:51

Host

Re: Hlavně nedat zákazníkům co chtějí

Však jo, ale jde o to, jak oni pořád nadávají, že pirátíme a stahujeme, ale že by provedli alespoň elementární úvahu na téma "Co chce náš zákazník", to ne.

0/0
8.2.2011 19:59

Host

Re: Hlavně nedat zákazníkům co chtějí

Myslíš spíš "Co chceš ty"

SPOILER ALERT!!

Na Zemi nejsi sám.

0/0
8.2.2011 22:00

Host

Re: Hlavně nedat zákazníkům co chtějí

..má pravdu...a Ty jsi hňup

0/0
10.2.2011 8:42

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Hlavně nedat zákazníkům co chtějí

Nechci ochranu, chci FullHD, chci český, anglický i originální(pokud se liší) dabing + titulky, ideálně i prodlouženou verzi a komentář. Bohužel jediná legální cesta je film stáhnout....(nechápu, proč je nelegální u většiny nosičů prolomit ochranu a přehrát je na disk, zatímco stažení z netu je v pohodě...).

A to nemluvím o tom ,že třeba české verze jsou třeba o 50% dražší než v zahraničí nebo občas ujede cena a za seriál, který se dá sehnat za 50$ má člověk platit necelých deset tisíc....

0/0
8.2.2011 20:34

Rudý přízrak fights for freedom

dekuji tem

kdo vymysleli kontejner matroska a kompresi H264. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="R^">

0/0
8.2.2011 19:45

Host

ROFL

ROFL ROFL, osmdesata mega-prodlouzena verze + figurka galdalfa zdarma g.idnes.cz" alt=";-D">

0/0
8.2.2011 18:25

zatelefonovat Iljovi Hurníkovi

Re: ROFL

Pokud vím, tak tohle je první prodloužená verze na bluray g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
8.2.2011 22:23

TrueRobos

Na to se dá říct jedině

NUUUUUDAAAAA! To bych chtěl vidět toho v0la, co si na BD  pořídí Ben Hura, který byl dávno někde ve slevách. Vydavatelé neví, co by měli chtít.

0/0
8.2.2011 18:23

Nahlas se ti směju 2

Re: Na to se dá říct jedině

Sleva. To je povedený eufemismus pro RS g.idnes.cz" alt=";-)">.

0/0
8.2.2011 18:28

Host

Dabing těžko

To by ho musel MagicBox nechat udělat a o tom hodně pochybuju. Prodloužená veze na DVD je taky bez dabingu a prodejům to nijak neuškodilo. Jinak ta edice zní dost chudě, to tam nebude ani remastr čtvrtého bonusového DVD z extended verze? Každopádně sem zvědavý na cenu.

0/0
8.2.2011 18:22

Host

...

Lituju diskutujici na serveru iDnes.cz, propaganda a manipulace konecne nachazi sve misto i v diskuzi. Par !nicku! podle me ma naslapnuto na to stat se nejvetsim "propagandistou" kleptokracie.

0/0
8.2.2011 18:22

Host

Re: ...

pár chudáků z iDnes diskuze nic nevytrhne - ryba smrdí od hlavy... g.idnes.cz" alt=":-/">g.idnes.cz" alt=":-P">

0/0
8.2.2011 19:01

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: ...

Někteří možná, většina z nás si prostě jen předražené nic nekoupí:-)

0/0
8.2.2011 19:29

midloch1

MY PRECIOUS

ÁÁÁ. TO JE NEJLEPŠÍ  NAROZENINOVÁ ZPRÁVA, JAKOU JSEM MOHL DOSTAT!!! JUPÍ!! THE LORD OF THE RINGS, MY PRECIOUS. g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="V">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="V">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="V">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="V">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" rel="nofolow" target="_blank">g.idnes.cz" alt="V">

0/0
8.2.2011 18:08

aljav2bezduvodneodstrelen

ten BD of LORD

bych si koupil, ale bojim se ceny. Tipuji tak 3-4 tisice.

0/0
8.2.2011 17:32

Host

Re: ten BD of LORD

LOTR

0/0
8.2.2011 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.