- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
rekl bych, ze mnohem lenejsi by bylo oskenovat a vymenit jenom tech par spatnych jako soucast udrzby. Vubec bych se nedivil kdyby to byl dalsi prazsky tunel ... ale nemam dostatek informaci.
Mozna podle vas - mozna to skenovan i prazcu hlavne zevitr by stalo mozna podobnou sumu jako jeho vymena - kdyz se meni i ty 2 okolni kolem nej.
V New Yorku je metro asi 1000x rozlehlejší - jedna jediná linka je delší než celé pražské meto dohromady, jízdné je $2.25,- = 38,-Kč, ale v New Yorku jde z toho do hromadné dopravy necelých 40%, zbytek stahuje město! Takže reálná cena je okolo 15,-Kč!!!
Takže jestli se v Praze platí 26,-Kč a ještě to je málo, tak je něco hooodně špatně!!!!!!!
A samozřejmě ani nepočítám, že tam mají klimatizaci i autobusy a ne jenom řidič = to je výsměch zákazníkům.
"Takže jestli se v Praze platí 26,-Kč "
Je tu velkorysa levna cena vsech predplatnich jizdenek - kterou ma kazdy kdo prazskou MHD jen trochu casteji pouziva.
A proto Vase srovani je pouha DEMAGOGIE !!!
Kdyby se timto tempem metro hloubilo a budovalo, tak ho Praha nema jeste dodnes. To delaji studensti brigadnici s krumpacem?
a částka taky sedí Ano, na každou svini se vaří voda. Zejména na tu, která zasahuje do našich životů, že křšťáli
Jako strojvedoucí na trase A dobře vím, jak je to doopravdy. Nejměkčí a nejtišší jízda je právě na starých dobrých osvědčených dřevěných pražcích. Stačí vjet na úsek s novými betonovými kusy (Můstek-Dejvická) a jízda je o poznání tvrdší a hlučnější. O bezpražcovém provedení (typicky trasa B) raději pomlčet, hrůza, a opravy už vyšly natolik draho, že se za tu samou cenu daly nakoupit ebenové pražce na celé metro. Pražce v tunelu se nevyměňují z důvodu opotřebení (až na výjimky), je to čirá bouda a malá domů dodavatelů "jiných technologií". Pražce v tunelu totiž nijak netrpí, až na občasný průsak jsou v suchu, a dobře naimpregnované vydrží ještě dlouho sloužit. (Ne tak na zhlaví dep, kde jsou opravdu někde už za životností - Depo Kačerov.)
Jinak pro lajky, za Strašnickou je rozvícené světlo v oblasti bývalého obratu, což vyžaduje předpis a osvětlení v tunelu zapíná vlakový dispečer, nejen v přepravní výluce. A kolejnice, jež si pracovníci chystají a zakřivují do oblouku, jsou opravdu dlouhé přes dvacet metrů, v noci je chystají a pak normálně zůstávají ležet mezi kolejemi i v provozu, lehce přichycené, ničemu to nebrání.
Za takové jsem vždycky rád, opravdu příjemné počtení, Tohle je Technet jak má být, jak píše kolega kousek pod. Díky!
článek dobrý, ale stav pražské MHD je katastrofální, a to ne že by ta MHD byla zrovna zadarmo