Diskuze

Metro musí vyměnit 40 tisíc pražců. Jak vypadá nejnáročnější noc v podzemce

Tunelem projede poslední metro. Dispečer rozsvítí světla v tunelech. Nastává souboj s časem. Četa musí vyměnit až osm opotřebovaných dřevěných pražců tak, abyste už před pátou ráno mohli spolehlivě dojet do svého cíle. Podívejte se krok za krokem na nejnáročnější opravu v podzemce.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

basniklidu

15. 3. 2011 3:27
No ... ty rozrezane prazce vypadaji uplne zdrave ...

rekl bych, ze mnohem lenejsi by bylo oskenovat a vymenit jenom tech par spatnych jako soucast udrzby. Vubec bych se nedivil kdyby to byl dalsi prazsky tunel ... ale nemam dostatek informaci.

0 0
možnosti

Host

15. 3. 2011 22:47
Re: No ... ty rozrezane prazce vypadaji uplne zdrave ...

Mozna podle vas - mozna to skenovan i prazcu hlavne zevitr by stalo mozna podobnou sumu jako jeho vymena - kdyz se meni i ty 2 okolni kolem nej.

0 0
možnosti

Host

10. 3. 2011 12:42
Pro ty, co se ohání New Yorkem

V New Yorku je metro asi 1000x rozlehlejší - jedna jediná linka je delší než celé pražské meto dohromady, jízdné je $2.25,- = 38,-Kč, ale v New Yorku jde z toho do hromadné dopravy necelých 40%, zbytek stahuje město! Takže reálná cena je okolo 15,-Kč!!!

Takže jestli se v Praze platí 26,-Kč a ještě to je málo, tak je něco hooodně špatně!!!!!!!

A samozřejmě ani nepočítám, že tam mají klimatizaci i autobusy a ne jenom řidič = to je výsměch zákazníkům.

0 0
možnosti

Host

10. 3. 2011 13:26
Re: Pro ty, co se ohání New Yorkem

"Takže jestli se v Praze platí 26,-Kč "

Je tu velkorysa levna cena vsech predplatnich jizdenek - kterou ma kazdy kdo prazskou MHD jen trochu casteji pouziva.

A proto Vase srovani je pouha DEMAGOGIE !!!

0 0
možnosti

Rubik1

10. 3. 2011 2:55
Pražce se mění tempem šest až osm pražců za noc

Kdyby se timto tempem metro hloubilo a budovalo, tak ho Praha nema jeste dodnes. To delaji studensti brigadnici s krumpacem? [>-]

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 23:02
schůzka byla naprosto transparentní

a částka taky sedí;-D;-D;-D Ano, na každou svini se vaří voda. Zejména na tu, která zasahuje do našich životů, že křšťáli;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 21:10
Tunel

Jako strojvedoucí na trase A dobře vím, jak je to doopravdy. Nejměkčí a nejtišší jízda je právě na starých dobrých osvědčených dřevěných pražcích. Stačí vjet na úsek s novými betonovými kusy (Můstek-Dejvická) a jízda je o poznání tvrdší a hlučnější. O bezpražcovém provedení (typicky trasa B) raději pomlčet, hrůza, a opravy už vyšly natolik draho, že se za tu samou cenu daly nakoupit ebenové pražce na celé metro. Pražce v tunelu se nevyměňují z důvodu opotřebení (až na výjimky), je to čirá bouda a malá domů dodavatelů "jiných technologií". Pražce v tunelu totiž nijak netrpí, až na občasný průsak jsou v suchu, a dobře naimpregnované vydrží ještě dlouho sloužit. (Ne tak na zhlaví dep, kde jsou opravdu někde už za životností - Depo Kačerov.)

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 21:11
Re: Tunel

Jinak pro lajky, za Strašnickou je rozvícené světlo v oblasti bývalého obratu, což vyžaduje předpis a osvětlení v tunelu zapíná vlakový dispečer, nejen v přepravní výluce. A kolejnice, jež si pracovníci chystají a zakřivují do oblouku, jsou opravdu dlouhé přes dvacet metrů, v noci je chystají a pak normálně zůstávají ležet mezi kolejemi i v provozu, lehce přichycené, ničemu to nebrání.

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 20:08
Pochvala

Zajímavý a dobře zpracovaný článek. Díky!

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 19:38
Dobrý článek!

Za takové jsem vždycky rád, opravdu příjemné počtení, Tohle je Technet jak má být, jak píše kolega kousek pod. Díky! :-)

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 16:19
GA

:-D[>-][>-][>-][>-][>-]

0 0
možnosti

Martin Skála

9. 3. 2011 15:27
Hezké

Hezké

0 0
možnosti

Juric

9. 3. 2011 13:52
Dobrá práce

Mě se článek líbil :) R^

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 13:59
Re: Dobrá práce

článek dobrý, ale stav pražské MHD je katastrofální, a to ne že by ta MHD byla zrovna zadarmo

0 0
možnosti