Diskuze

Tramvaj ForCity se nebojí sněhu ani vody

Nové pražské tramvaje ForCity si poradí se sněhovou kalamitou i průtržemi mračen minimálně stejně dobře jako její předchůdkyně. Z provozu je nevyřadí ani porucha osmi motorů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

25. 2. 2011 11:56
hor

tak ji posleme terba do hor a uvidime..:)

0 0
možnosti

bez_cenzury

21. 2. 2011 14:55
nechapu

Tak to nejak nechapu, tady pisou, ze prostupnost snehem je lepsi nez u starych tramvaji. Jinde zase rikali, ze to je tragedie, protoze uz 6 cm snehu je problem.

0 0
možnosti

Host

20. 2. 2011 7:51
prostupnost vodou

rád bych ukázal jak je s prostupností tramvají Škoda vodou

http://buzumbura.rajce.idnes.cz/ZAPLAVY_V_PLZNI_-_srpen_2002/#Obojzivelna_nizkopodlazni_tramvaj_Astra1.jpg

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 16:37
vzhled ...

Jo, a ještě, jak tu někdo zmiňoval, proč nemůže mít praha civilizovanou a hlavně prostornou tramwaj, která je k vidění a k jízdě třeba ve Vídni, pokud se nepletu ... ??

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 16:35
inside ...

No, já zase tak trochu vím, že Škoda holding jako výrobce tramvaje si najal PR agenturu, aby problémy kolem nové tramvaje poněkud utlumil - jen roční zpoždění asi v tomhle ohledu hovoří za vše - tramvaj jsem ale viděl i v provozu (jezdím raději metrem) a celkem se mi líbí, ale ještě jsem se nesvezl. U jakékoliv tramvaje je nejdůležitější prostor uvnitř, o tom se jaksi článek nezmiňuje. A jestli to bude stejné jako u Porsche, tak teda potěš koště ... mě je upřímně jedno, jak tramvaj jezdí, hlavně že jezdí a hlavně, že se do ní vejdu. Vzhled je na vedlejší koleji.

0 0
možnosti

Reeve

20. 2. 2011 1:18
Re: inside ...

Vnitřní uspořádání prostoru (a hlavně průchodnost cestujících z jednoho sektoru do druhého) má MNOHEM lepší než Porsche.

Ale bohužel je dražší než známá luxusní a plně nízkopodlažní vídeňská tramvaj ULF.

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 15:40
pěkná

Co magistrát objednal to má. Ale vypadá krásně.[>-]

0 0
možnosti

Tom Hagen

19. 2. 2011 15:27
Nechápu jednu věc

Proč má 15T oranžově podsvícené transparenty, když celá Praha (všechny ostatní tramvaje a autobusy) mají posvícení reflexní žluté. Navíc to oranžové vůbec není pěkné.

0 0
možnosti

martin.ol

19. 2. 2011 18:37
Re: Nechápu jednu věc

Protože místo mechanického BUSE má ledkovej EMTEST :-P

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 15:23
Sedačky

Opět mají špatně vyřešené rozmístění sedaček, diletanti!

0 0
možnosti

Host

21. 2. 2011 8:40
Re: Sedačky

No ale horší než u Porsche to rozhodně není

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 10:38
:-0

Klasická pražská zalezitost - vypíše se tendr na míru a ejhle- vyhraje to Forcity, s "designem" od Metrostav-Kotase, kteremu se designéři i architekti smějí. Na design tramvaje, která bude jezdit v Praze, měla být vypsána soutěž - podívejte se, jak se zachovali k odkazu routemasterů v Londýně - výsledkem soutěže jsou krásné retro busy od Foster/Aston Martin.

K Praze patří tramvaje s klasickým vzhledem T3, tyhle rádobymoderní obludy a la 80tá léta od "designéra" kotase k Praze nikdy patrit nebudou, (stejně jako 14T "Porsche", byť u nich se aspoň dá mluvit o designu).

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 10:52
Re: :-0

Kdy už konečně pochopíte, že design je subjektivní věc. Mě se třeba 15T líbí nejvíc a naopak 14T téměř vůbec. Není všechno jen podle vás

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 2:30
dg

vypadá to trošku víc jak autobus....ale já nevim, snad bude lepší jak ta stříbrná - porše

0 0
možnosti

Host

19. 2. 2011 2:31
Re: dg

dřevený sedačky ! ano, ale laminátový...asi fakt nej....to rozhodně

0 0
možnosti