- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jezdily za každého počasí. Elefanty: trochu více deště a je zle...Jinak ale Elefanty jsou asi o 200% pohodlnější svezení, to ano.
A ještě jedna věc - v článku se píše, že souprava má být celá nízkopodloažní - ale na jednom z obrázků jsem viděl asi 3 schody... Nebo to bylo jenom pro fíru do "kokpitu"?
Vypadá to pěkně, jen z těch vizualizací interiéru mi přijde, že sedačky jsou příliš blízko proti sobě... Bude tam pak vůbec kam dát nohy? Nebo se mi to jen zdá?
Proč na Brněnsku nejezdí dodnes ŽÁDNÉ moderní příměstské vlaky? Nepočítám-li motoráčky Regionova. Vlaky mede-in DDR co tady jezdí nejvíce stojí slušně řečeno za pendrek.
Z duvodu napajeci stridave site 25 KV - na kterou neni jednotka 471 zarizena.
Sever - tudiz i Praha a Ostrava pouziva starsi sit o napeti 3 KV stejnosmernych.
To by mel prave umet az tento typ zde popisovany - pracovat se siti 25KV stridavych
A pak ty vozy co tam na elektrifikovanych tratich by meli byt novejsi nez puvodni pantografy co jezdi stale v okoli Prahy.
Polska PESA je uz take mnohem dale, ... Skoda zacina byt silne nekonkurenceschopna a nebyt na miru sitych vyberovych rizeni (rozpojitelnost souprav), tak pujde do kopru...
City Elephant i nový pantograf: Nechápu proč jsou vlaky uvnitř tak přesvětlené - bílé s tmavými okny přes která není, krom slunečného dne, skoro vůbec vidět ven. Navíc ta klimatizace - v zimě přetopeno, v létě přechlazeno. 1. třída - vždy je prázdná.
Z duvodu odrazu slunecniho svetla - aby neprochazelu slunce do vlaku a osvetleni je tam zrejme z duvodu dobreho cteni casopisu.
! trida rozhodne prazda neni - a je bezna i v zahranici - ma nalakat lidi co jinak jezdi autem - mohou tam v klidu pracovat a nebyt obtezovani nevychovanymi puberataky a jich hlasitymi prehravaci.
Ddk je to 15let starej Siemens - Desiro
denne jezdim starym pantografem a neustale jenom slysim o tom, jak budou jezdit Elephanty, nejezdi. Ted ctu, ze budou nove pantografy. To jsem zvedav, kde. Predpokladam, ze budou nahrazovat Elephanty na jinych tratich. Na nasi trati budou jezdit stale stare pantaky, kde neni klimatizace, okna nejdou otevrit, dvere nejdou v zime zavrit. Pouzivat za jizdy notebook? Ani nahodou, jinak vam vyskoci z klina. A to vse za stale vyssi jizdne.
Terminologických a věcných blbostí plno (rám na svařování návarků je jasně rám PŘI svařování.....). Vrcholem jsou p........y typu "animace kabiny". Ví autor , co je to animace? Asi si asi myslí, že model z počítače. Slovo animace souvisí s oživenim, s tím, že je to animální, živé. A statický obrázek není animace. Študáci, které autor učí, musí být dobře popletení.
Formulace s předložkou "na" coby příslovečné určení místa (nikoliv účelu) je sice méně spisovná, leč také srozumitelná, zvláště když autor na jiném místě popisuje například "rám na kontrole a broušení".
"Animace" - autor použil návrhářskou terminologii (kde "animace" = převedení technického výkresu do "živého", tj. reálně vypadajícího obrazu, neboli reálná vizualizace), aniž by si uvědomil, že většina lidí pod pojmem animace rozumí "pohyblivé obrázky".
P.S.: Bylo to skutečně tak matoucí, že jste obsahu neporozuměl? Kterým partiím konkrétně?
Taky jsem hledal na Wikipedii co to vlastně přesně je.... Jinak docela pěkná mašinka, pokud se to povede, tak by to mohlo jít i za hranice, vypadá to moooc hezky, hlavně to že každý vůz bude mít jednu hnanou nápravu. A co se týká interiéru, tak ten se povedl, teď jde jen o to aby ho nějaký pitomec nepomaloval a nepoškrábal apod....
Pantograf......zřejmě jste velmi mlád, tím jste o hodně přišel . Ty staré ze 60. let byly proslulé tím, že dveře centrálně ovládal mašinfíra a měly velmi, ale velmi silný stisk, tedy neradno mezi nimi nechat ručku. Charakteristické také bylo to, že frekvence blikání zářivek se po dobu jízdy snižovala, až všechna světla zhasla úplně, takže celý vlak byl téměř ve tmě na cca 10 vteřin. To se opakovalo každých zhruba 5 minut. Jinak šílená špína (hlavně v 90. letech) a ukrutně málo prostoru pro nohy. 4 lidé se vešli do sedadel proti sobě jen s největší námahou. Proti tomuto jsou City Elephanty skutečně luxusní a rád jimi jezdím.