Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Objevil jsem mimozemšťany, volá vědec z NASA. Už potřetí!

Richard Hoover, vědec pracující pro NASA, zveřejnil práci, která podle něj dokazuje přítomnost mimozemských bakterií v meteoritu nalezeném na Zemi. Studie vyvolala celosvětovou pozornost a řadu reakcí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

GenEtt

Podívám se do hospody,

třeba je tam taky objevím.

0/0
12.3.2011 19:33

remac

Už jsou tady dávno

Stačí si jen občas pustit v televizi zprávy z poslanecké sněmovny a zjistíte, že mimozemšťané už se tady dávno zabydleli.;-D

0/0
9.3.2011 10:07

S-Tony

Re: Už jsou tady dávno

Nejvíce jich je stejně v Superstar. ;-D

0/0
13.3.2011 18:17

sojkatus

hmm...

Spíš by mě interesovalo, jak chtěji prokázat to, že na MARSu, dle tvrzení nasa (rozostřené fotky apod. na google earth) nebyl a není život. Proč tedy na této planetě jsou pozůstatky neznámách archutektur a jak NASA "tvrdí" na zemi nejsou kosti, ale pouze zerodované kameny.. což pak důkazů není dost? kde se berou talíře? a nebo kdo vysvětlí,že mezi mexikem a brazilií měla vést dálnice...a ze dne a den se uzavřela oblast a nepovede tam nic, prý je to vojensky tajná oblast....NEROSTY ZA TÍM NEBUDOU....ARMÁDA TAJÍ NĚCO VÍCE....KDY UŽ ARMÁDA POCHOPÍ,ŽE Z LIDÍ DEBILY NEUDĚLÁ...

0/0
9.3.2011 8:47

Host

Re: hmm...

"život. Proč tedy na této planetě jsou pozůstatky neznámách archutektur a jak NASA "tvrdí" na zemi nejsou kosti, ale pouze zerodované kameny"

Tak jsou to pouze kameny - to jen urcita skupina lidi ma bujnou fanztazii - a ze stinu od beneho skaliska je schopna udelat cokoliv !!! 

0/0
9.3.2011 17:16

Host

Re: hmm...

Dalnice tam mozna nepovede ze stejneho duvodu - proc kolikrat ani nevede zde urcitou trasou - ochrana prirody za tim muze byt - vyhlaseni prirodni rezeravce v danem miste.

0/0
9.3.2011 17:18

nekdo

Re: hmm...

mezi mexikem a brazílií leží střední amerika, dost velká část kontinentu, nachází se tam několik desítek zemí (Panama, Honduras, Salvador atd.), každá víceméně podobně velká jako čr, žijí tam milióny obyvatel, nějak si nedovedu představit, že by někdo střední ameriku uzavřel.. jdi si provokovat jinde magore

0/0
9.3.2011 21:46

vlmach

Re: hmm...

R^;-D;-D;-D;-D!!

0/0
11.3.2011 9:39

Host

Ano, vědec má pravdu.

Samozřejmě, že existujeme a už brzy vám přineseme důkaz. V průběhu prosince 2012 sledujte noční oblohu.

Přiletíme na IPADECH a z výšky 150 km nad zemí Vám všem pošleme sms o příchodu New World Order.

(Mimochodem, málo se ví, že nemáme barvu kůže zelenou ale černou, krásně kudrnaté vlasy a skvěle hovoříme

anglicky) a kdo bude chtít, může si s námi zasoutěžit. Komu se podaří trefit nás jablkem, tak toho nezkolonizujeme

a vezmeme ho do rodiny a vezmeme ho sebou na planetu XJ999M na rekreaci.

0/0
8.3.2011 20:34

nekdo

Re: Ano, vědec má pravdu.

nevíš náhodou jak hrál arsenal?

0/0
9.3.2011 21:41

kapitan_karotka

2net.extrem

Rikate, ze nemame dukazy. V poradku. Souhlasim. Zadny hmatatelny dukaz opravdu neni. Ovsem jiz A. C. Clarke rikal: Nepritomnost dukazu neni dukazem nepritomnosti.

0/0
8.3.2011 16:28

Host

Re: 2net.extrem

Jasně. Kdyby si ten "vědec" založil sektu "Stoupenci vesmírných bakterií" a její členové by věřili na vesmírné bakterie bez důkazů, tak je všechno "v pořádku". Jenže ten "vědec" se snaží "evangelizovat nevěřící" pomocí snadno vyvratitelných "důkazů".

0/0
9.3.2011 7:46

kapitan_karotka

Jak rika klasik

Buh stvoril cloveka k obrazu svemu. Pote clovek prosel evoluci. Co se stalo s bohem nevime.

0/0
8.3.2011 16:24

Host

jednoduche

Planeta = vajicko (tvarem je to stejne), kometa = spermie (tvarem je to hodne podobne). Kometa narazi do planety a vznikne zivot stejne jako kdyz spermie dorazi k vajicku. Evoluce muze byt, ale zivot vznikl tak, ze byl sem dopraven kometou. Je blbost si myslet, ze zivot zde vznikl jen tak a to ciste evoluci, sorac, ale hromada kameni, plynu a dalsich latek ktere zde byli pred miliardami lety nikdy jen tak sami o sobe nevyprodukujou zivot. Podle me maj pravdu mozna vsichni. Zivot jsem byl dopraven kometou (a prvotni zivot nekde ve vesmiru asi stvoril buh),  zacal se vyvijet a to je zas ta evoluce.

0/0
8.3.2011 12:48

Jan Motůrek

Re: jednoduche

A proč ten bůh tvořil život někde jinde a né třeba rovnou na Zemi?

Vaše úvaha má jaksi mezeru, kde se vzal ten život ve vesmíru a proč tam mohl vzniknout z "hromada kameni, plynu a dalsich latek" a tady ne.

0/0
8.3.2011 15:49

Host

Re: jednoduche

"kde se vzal ten život ve vesmíru a proč tam mohl vzniknout z "hromada kameni, plynu a dalsich latek" a tady ne."

Protoze tam na to mohl mit mnohem vice casu nez zde na Zemi - kde se dle poslednich vyzkumu objevil celkem brzy co to zde bylo mozne.

A pak jsou stale dalsi dukazy o odolnosti bakterii a moznosti jejich cestovani v meteroritu - bakterie prezili tady jejich znacna cast - jednolo se o bakterie z biologickych experimetnu - pad na Zem z rozhavenych trosek po havarii Columbie behm pristani - rozpadl se na kusy v atmosfere - kde ze znacne casti i shorel vlivem treni o atmosferu.

0/0
8.3.2011 16:26

Host

Re: jednoduche

Pokud pán_býček nestvořil život na zemi, ale na jiné planetě, tak by to chtělo zase poupravit bibli, aby v ní nebylo tolik rozporů se současnou úrovní poznání.

0/0
9.3.2011 7:51

kapitan_karotka

Re: jednoduche

jak vite, ze zde zivot vzniknout nemohl? Co kdyz sem byl zivot zavlecen drive, nez dostal sanci se zde vyskytnout vlastnima silama? Doporucuj knizku Darwinovy hodinky od T. Pratchetta

0/0
8.3.2011 16:26

pteryx

záleží na víře

Nelze dokázat že to byly bakterie z vesmíru, ale nelze to ani vyvrátit. Pravděpodobnost, že bychom takový meteorit skutečně našli je každopádně mizivá. Spekulace, že život přišel na Zemi z vesmíru má logické opodstatnění. Vzhledem k tendenci života se šířit. Ale je to právě jen spekulace. Myslím, že dosud nerozumíme dost dobře "hmotě" a Vesmíru, abychom mohli vyloučit představu že život vznikl na Zemi "nezávisle" a přijmout za jistou představu že sem byl fyzicky donesen z okolního Vesmíru.

0/0
8.3.2011 10:22

Host

Re: záleží na víře

Zde ale není bez důkazů vyvracena možnost existence mimozemského života. Zde jsou vyvraceny pseudodůkazy, kterými se ten pavědec pokouší prokázat, že objevil mimozemský život.

0/0
9.3.2011 7:55

MaléPivo

Možná

Ve vesmíru je tolik planet jako na celé naší planetě zrnek písku, tolik možností  a někdo pochybuje, že by mohla nějaká baktérie přílítnout zmrzlá v kometě. ;-D

0/0
8.3.2011 9:46

Jan Motůrek

Re: Možná

Otázka je jaká kombinace čehosi musí nastat, aby vznikl život a jestli počet všech možných kombinací čehosi nemůže být mnohem větší, než je planet ve vesmíru, že?

Čili ta podmínka proto, aby vznikl život může být tak specifická, že už se nemusí ve vesmíru opakovat, protože je na to dost malý.

0/0
8.3.2011 15:55

Host

Re: Možná

Jednoducha odpoved - a co ma byt - i ten pomerne nepravdepodbny proces jednou proste na nejake planete v minulosti uspel a mohl klidne az sem byt dopraven - jinak bychom tu nebyli a nedivili se tomu.

Proste k tomu dalsi odpoved - sand jen cas a energie je vecna - a tak proste zde klidne pred tim mohlo byt i nekolik jinych vesmiru - kde zivot vubec nikdy nevzniknul.

0/0
8.3.2011 16:28

Host

Re: Možná

A pokud je  alespon cas nekonecny - tak jeste doplnim - kazdy byt sebemene nepravdepodobny proces proste uspeje a to v NEKONECNEM case  proste NEKONECNE KRAT - to je proste zakladni matematicky fakt.

0/0
8.3.2011 16:53

Host

Re: Možná

Jo. Nekonečný čas ale ještě nenastal a ufonské bakterie ještě nepřiletěly.

0/0
9.3.2011 7:57

Host

takze zase nic

No ono je vubec smesne dokazovat mimozemstany existenci skamenele bakterie v sutru co xxxxx let lezel na zemi to je jako kdybych tvrdil ze kdyz hodim sterilni cokoliv do lihne bakteri zustane to sterilni navzdy;-D

0/0
8.3.2011 9:15

Host

Re: takze zase nic

no ona by tam asi těžko stihla zkamenět

0/0
8.3.2011 9:18

Host

Časopis

Journal of Cosmology (http://journalofcosmology.com) je dle mého názoru ne zcela důvěryhodný časopis, který na pozadí myšlenky moderního přístupu k publikaci vědeckých článků vybírá poplatek $35 za převzetí rukopisu k recenznímu řízení (zcela nestandardní krok) a $150 za publikaci práce. Vědecká komunita dobře ví, že na takové časopisy je třeba dát si tak trochu pozor ... Neříkám, že musí být nutně špatné, ale obezřetnost a nedůvěra je zde asi na místě.

Navíc, když už někdo udělá podle svého názoru zcela přelomový objev (a pokud to je pravda, tak toto je přelomový objev), proč by své výsledky posílal do časopisu tohoto ražení a ne třeba do Nature, Science, atd.? ;-)

0/0
8.3.2011 8:47

Host

Re: Časopis

Třeba proto, že ty tebou uvedené jsou sešněrované politickou korektností, lpěním na zkostnatělých axiomech a které se neodváží šlápnout mimo vytyčenou lajnu, aby si proti sobě nepopudili postarší pány na univerzitách, na kterých jsou vydavatelsky závislí a kteří odmítnou cokoliv, co neobjevil či alespoň nezačal objevovat nějaký dávno mrtvý a 1000x překonaný klasik ze středověku. :-)

0/0
8.3.2011 17:23

Host

Re: Časopis

Přesně takhle mluví lidi, kterým tam nevzali článek ... vlastní zkušenost? ;-)

0/0
8.3.2011 17:47

dampfer

Prosím

teorie panspermie je produktem marx-lenimizmu, stará 150 let. Když se ruským pavědcům nezdařilo vypěstovat umělou živou buňku, vrátili se k panspermii.

Vesmír je nekonečný, v něm musí být nekonečný počet obydlených planet, v tomto nekonečném množství je nekonečný počet super-ultra-inteligentních tvorů.

Záhadou je, že žádný super--ufon se neprojevil, neposlal zprávu, nebo alespoň nepípnul:: ČAU

0/0
7.3.2011 23:35

Host

Re: Prosím

"žádný super--ufon se neprojevil"

On nas pozoruje - jen je sam skryt - aby ziskal relevantni udaje o nas a nasi civilizaci.

0/0
8.3.2011 0:43

Host

Re: Prosím

Marx-leninismus před 150 lety? Aha, takže i stroj času?

Mimochodem, teorii panspermie vymyslel švédský vědec Svante Arrhenius.

0/0
8.3.2011 7:57

Host

Re: Prosím

Co je na tom záhadou? pokud vím tak ještě stále platí fyzikální zákony. Pokud nejsme my ani teoreticky schopní překonat rychlost světla, je dost dobře možné, že ani daleko vyspělejší civilizace tyto zákony nepřekročí také.

0/0
8.3.2011 9:17

Host

Re: Prosím

Clanek o tom - jak obejit omezeni dane rychlosti svetla - nicemu to podle dnesnich znalosti neodporuje - jedna se o praci teoretickych fyziku - se objevil i zde na Technetu.

Takze si prosim tyto soudy useetrete - ten vyrok - ze se to omezeni neda nijak obejit by si z nej jednou mohli delat legraci v TV. zabavach a radit ho mezi zaver typu - z nebe kameny nepadaj - nebot tam zadne nejsou.

0/0
8.3.2011 13:32

Host

Re: Prosím

Obejít nelze nic, co je správně napsáno. Rychlostí větší, než rychlost světla se mohou šířit např. rázové vlny, t ale nenesou informaci, takže od Einsteina, který to také věděl, platí to samé - informace se nemůže šířit rychlostí větší, než světlo.

0/0
8.3.2011 14:07

Host

Re: Prosím

To si ten clanek neumite zde najit sami - proste lze to obejit - NENI to vylouceno - navic nezname dopudud zrejme veskere fyzikalni zakony - presne jako meteority z nebe padat nemuji - vyjadreni vedecke spolecnosti v te dobe.

http://technet.idnes.cz/warpovemu-pohonu-ze-sci-fi-star-trek-teorie-podle-fyziku-nebrani-php-/tec_vesmir.asp?c=A090626_141058_tec_vesmir_vse

0/0
8.3.2011 16:35

Host

Re: Prosím

V tom clanku jen ten princip  obejiti omezni popsan dobre:

Ke své činnosti warpový pohon využívá časoprostorových deformací v blízkém okolí kosmické lodi, což mu umožňuje dosažení prakticky ničím neomezených rychlostí. Zdroj: http://technet.idnes.cz/warpovemu-pohonu-ze-sci-fi-star-trek-teorie-podle-fyziku-nebrani-php-/tec_vesmir.asp?c=A090626_141058_tec_vesmir_vse

 

0/0
8.3.2011 16:38

Host

Re: Prosím

To ze stale nezname podstatu gravitace - castice za ni odpovedna se dosud nepodarila nijak v urychlovaci nalezt - je prave jedna z tech zasadnich veci prc bychom rozhodne nemelo takto mluvit.

0/0
8.3.2011 16:44

Firehawk

Ve vesmíru sami?

Podle diskuze vidím, že jsem asi něco přehlídl a lidé, co si myslí, že NEjsme jediná ''živá'' planeta ve vesmíru, jsou viditelně za blázny! Co kde psali, že máte takovou jistotu?;-O Pokud vím, tak nic nevímeX

0/0
7.3.2011 21:27

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Ve vesmíru sami?

Jistě, že nevíme, proto je nesmysl psát že sami nejsme. Stejně jako, že sami jsme.

0/0
7.3.2011 21:37

Firehawk

Re: Ve vesmíru sami?

přesně tak:-)

0/0
7.3.2011 22:24

Host

Re: Ve vesmíru sami?

Ja bych rekl, ze ta otazka je na pomezi vedy a viry. I kdyz je vedecky prokazane, ze pred miliardami let mohly na zemi samovolne vznikat organicke molekuly(overeno experimentalne) a ze existuji planety s podobnym slozenim a parametry(overeno spektrografii, neprimo odvozena hmotnost a obezna draha), tak neexistuje zadny dukaz, ze ten zivot nekde jinde skutecne vznikl. Rozhodne bych vsadil na to, ze mimozemsky zivot existuje, ale urcite bych se kvuli tomu s nikym nehadal, protoze to zadne nove poznani neprinese.

0/0
7.3.2011 22:38

Firehawk

Re: Ve vesmíru sami?

Jj, je zbytečný se hádat. My to nevykoumáme, ale jen mě udivují ti, kteří ''vědí'' že jsme sami.. Přijde mi jen logické a inteligentní si myslet, že tu nejsme sami, protože vesmír je tak obrovský, že to není ani možný, aby jsme tu byli sami. Ani bych, po těch experimentech, nevylučoval, že to tady vzniklo jen tak samo od sebe. Můžeme být pěstování a někdy přijde sklizeň ;-D a nebo tu taky můžeme být fakt sami:-) ale štve mě, že se berou peníze z výzkumu:-/

0/0
8.3.2011 10:51

Host

Re: Ve vesmíru sami?

No jasný, jsme prostě jediná obyvatelná planeta v celým vesmíru. A tohle je jen proto, že ještě nemáme techniku na to abychom mohli tvrdit opak. no aspoň že teorie umožňuje opak tvrdit.

0/0
8.3.2011 0:41

Host

Re: Ve vesmíru sami?

Jenže živé planety se pohybují v pásmu života, takže je extrémně nepravděpodobné, že z nich uletí kus šutru, na kterém ten život bude patrný.

Mezihvězdná látka i meteority obsahují složitější organické látky, dokonce i optické izomery, je to velmi pravděpodobný základ života na Zemi. Myšlenka, že by nějaká srážka s živou planetou vymrštila do prostoru kus, nesoucí život, ten pak putoval vesmírem až potkal Zemi, kde dopadl a ujal se je ehm... to už raději neposkvrněné početí...

0/0
8.3.2011 14:13

úsporný balíček

jestli on nebude mimozemšťan sám :)

0/0
7.3.2011 21:16

Mirco1

Cyanobaktérie, neboli podle autora příspěvku....

.... "modrozelené řasy" mají kupodivu český název "sinice" :D

0/0
7.3.2011 21:04

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Cyanobaktérie, neboli podle autora příspěvku....

R^

0/0
7.3.2011 21:36

Host

Inteligentny zivot bude vo Vesmire asi zriedkavy !

Skor bude zivot vo forme zvierat a hmyzu vo velkom pocte !

A preco ?

Lebo keby boli tak by za nami uz davno prisli !

0/0
7.3.2011 20:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.