Diskuze

Objevil jsem mimozemšťany, volá vědec z NASA. Už potřetí!

Richard Hoover, vědec pracující pro NASA, zveřejnil práci, která podle něj dokazuje přítomnost mimozemských bakterií v meteoritu nalezeném na Zemi. Studie vyvolala celosvětovou pozornost a řadu reakcí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

GenEtt

12. 3. 2011 19:33
Podívám se do hospody,

třeba je tam taky objevím.

0 0
možnosti

remac

9. 3. 2011 10:07
Už jsou tady dávno

Stačí si jen občas pustit v televizi zprávy z poslanecké sněmovny a zjistíte, že mimozemšťané už se tady dávno zabydleli.;-D

0 0
možnosti
AS

S-Tony

13. 3. 2011 18:17
Re: Už jsou tady dávno

Nejvíce jich je stejně v Superstar. ;-D

0 0
možnosti
PM

sojkatus

9. 3. 2011 8:47
hmm...

Spíš by mě interesovalo, jak chtěji prokázat to, že na MARSu, dle tvrzení nasa (rozostřené fotky apod. na google earth) nebyl a není život. Proč tedy na této planetě jsou pozůstatky neznámách archutektur a jak NASA "tvrdí" na zemi nejsou kosti, ale pouze zerodované kameny.. což pak důkazů není dost? kde se berou talíře? a nebo kdo vysvětlí,že mezi mexikem a brazilií měla vést dálnice...a ze dne a den se uzavřela oblast a nepovede tam nic, prý je to vojensky tajná oblast....NEROSTY ZA TÍM NEBUDOU....ARMÁDA TAJÍ NĚCO VÍCE....KDY UŽ ARMÁDA POCHOPÍ,ŽE Z LIDÍ DEBILY NEUDĚLÁ...

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 17:16
Re: hmm...

"život. Proč tedy na této planetě jsou pozůstatky neznámách archutektur a jak NASA "tvrdí" na zemi nejsou kosti, ale pouze zerodované kameny"

Tak jsou to pouze kameny - to jen urcita skupina lidi ma bujnou fanztazii - a ze stinu od beneho skaliska je schopna udelat cokoliv !!! 

0 0
možnosti

Host

8. 3. 2011 20:34
Ano, vědec má pravdu.

Samozřejmě, že existujeme a už brzy vám přineseme důkaz. V průběhu prosince 2012 sledujte noční oblohu.

Přiletíme na IPADECH a z výšky 150 km nad zemí Vám všem pošleme sms o příchodu New World Order.

(Mimochodem, málo se ví, že nemáme barvu kůže zelenou ale černou, krásně kudrnaté vlasy a skvěle hovoříme

anglicky) a kdo bude chtít, může si s námi zasoutěžit. Komu se podaří trefit nás jablkem, tak toho nezkolonizujeme

a vezmeme ho do rodiny a vezmeme ho sebou na planetu XJ999M na rekreaci.

0 0
možnosti
JM

nekdo

9. 3. 2011 21:41
Re: Ano, vědec má pravdu.

nevíš náhodou jak hrál arsenal?

0 0
možnosti
K

kapitan_karotka

8. 3. 2011 16:28
2net.extrem

Rikate, ze nemame dukazy. V poradku. Souhlasim. Zadny hmatatelny dukaz opravdu neni. Ovsem jiz A. C. Clarke rikal: Nepritomnost dukazu neni dukazem nepritomnosti.

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 7:46
Re: 2net.extrem

Jasně. Kdyby si ten "vědec" založil sektu "Stoupenci vesmírných bakterií" a její členové by věřili na vesmírné bakterie bez důkazů, tak je všechno "v pořádku". Jenže ten "vědec" se snaží "evangelizovat nevěřící" pomocí snadno vyvratitelných "důkazů".

0 0
možnosti
K

kapitan_karotka

8. 3. 2011 16:24
Jak rika klasik

Buh stvoril cloveka k obrazu svemu. Pote clovek prosel evoluci. Co se stalo s bohem nevime.

0 0
možnosti

Host

8. 3. 2011 12:48
jednoduche

Planeta = vajicko (tvarem je to stejne), kometa = spermie (tvarem je to hodne podobne). Kometa narazi do planety a vznikne zivot stejne jako kdyz spermie dorazi k vajicku. Evoluce muze byt, ale zivot vznikl tak, ze byl sem dopraven kometou. Je blbost si myslet, ze zivot zde vznikl jen tak a to ciste evoluci, sorac, ale hromada kameni, plynu a dalsich latek ktere zde byli pred miliardami lety nikdy jen tak sami o sobe nevyprodukujou zivot. Podle me maj pravdu mozna vsichni. Zivot jsem byl dopraven kometou (a prvotni zivot nekde ve vesmiru asi stvoril buh),  zacal se vyvijet a to je zas ta evoluce.

0 0
možnosti
JM

Jan Motůrek

8. 3. 2011 15:49
Re: jednoduche

A proč ten bůh tvořil život někde jinde a né třeba rovnou na Zemi?

Vaše úvaha má jaksi mezeru, kde se vzal ten život ve vesmíru a proč tam mohl vzniknout z "hromada kameni, plynu a dalsich latek" a tady ne.

0 0
možnosti
P

pteryx

8. 3. 2011 10:22
záleží na víře

Nelze dokázat že to byly bakterie z vesmíru, ale nelze to ani vyvrátit. Pravděpodobnost, že bychom takový meteorit skutečně našli je každopádně mizivá. Spekulace, že život přišel na Zemi z vesmíru má logické opodstatnění. Vzhledem k tendenci života se šířit. Ale je to právě jen spekulace. Myslím, že dosud nerozumíme dost dobře "hmotě" a Vesmíru, abychom mohli vyloučit představu že život vznikl na Zemi "nezávisle" a přijmout za jistou představu že sem byl fyzicky donesen z okolního Vesmíru.

0 0
možnosti

Host

9. 3. 2011 7:55
Re: záleží na víře

Zde ale není bez důkazů vyvracena možnost existence mimozemského života. Zde jsou vyvraceny pseudodůkazy, kterými se ten pavědec pokouší prokázat, že objevil mimozemský život.

0 0
možnosti
M

MaléPivo

8. 3. 2011 9:46
Možná

Ve vesmíru je tolik planet jako na celé naší planetě zrnek písku, tolik možností  a někdo pochybuje, že by mohla nějaká baktérie přílítnout zmrzlá v kometě. ;-D

0 0
možnosti
JM

Jan Motůrek

8. 3. 2011 15:55
Re: Možná

Otázka je jaká kombinace čehosi musí nastat, aby vznikl život a jestli počet všech možných kombinací čehosi nemůže být mnohem větší, než je planet ve vesmíru, že?

Čili ta podmínka proto, aby vznikl život může být tak specifická, že už se nemusí ve vesmíru opakovat, protože je na to dost malý.

0 0
možnosti
T

Host

8. 3. 2011 9:15
takze zase nic

No ono je vubec smesne dokazovat mimozemstany existenci skamenele bakterie v sutru co xxxxx let lezel na zemi to je jako kdybych tvrdil ze kdyz hodim sterilni cokoliv do lihne bakteri zustane to sterilni navzdy;-D

0 0
možnosti
DD

Host

8. 3. 2011 9:18
Re: takze zase nic

no ona by tam asi těžko stihla zkamenět

0 0
možnosti