Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Internet Explorer 9 udělá z webů aplikace a nefunguje ve Windows XP

Microsoft právě uvedl nový Internet Explorer 9. Nabídne hardwarovou akceleraci grafiky, kontrolu stahovaných souborů a některé weby připne do Windows jako aplikace. Ve Windows XP ho však nespustíte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ale no tak

"Z webů aplikace" už dávno dělá Firefox a Chrome. IE jen snížil ztrátu ... .

0/0
27.4.2011 23:44

dehtak

me by zajimalo

me by zajimalo jestli mysleli taky na designery aby nemuseli psat extra csska pro ie. Uz konecne umi 9 udelat kulaty rohy ? Chtelo by to trosku zaridit nejake normy v css aby se pro kazdej prohlizec nemuseli psat extra kody a delat hacky . To je jak u blbejch na pude.

0/0
26.4.2011 9:57

dehtak

maly priklad

chcete udelat kulaty rohy a pro kazdej prohlizec musite napsat extra kod

 -moz-border-radius: 12px; /* firefox */

  -webkit-border-radius: 12px; /* chrome and safari */

  -o-border-radius: 12px; /* opera */

nemluve o tom ze ie to vubec neumi.

0/0
26.4.2011 10:05

dehtak

Re: maly priklad

jako by nestacilo napsat pouze border-radius:12px; treba . Furt musi bejt neco extra. RvRv

0/0
26.4.2011 10:06

Host

Re: maly priklad

Omyl, border-radius v této formě funguje pro FF4, Chrome 10 a IE9.

0/0
27.4.2011 23:42

Host

adblock?

Chtěl jsem mu dát opravdu férovou šanci, ale narazilo to na neexisistenci opravdu dobrého free adblockeru. Ocitl jsem se zpátky ve světě blikajících flashových sr....k o tom že jsem miliontý výherce atd.

V IE9 nějaké jsou ale VŠECHNY placené. Je tam jakési integrované blokování ale funguje opravdu prapodivně.

Ví někdo o dobrém řešení v tomhle směru? Já používám adblock plus pro FF.

0/0
12.4.2011 8:33

Host

běžte s tím už do prdele ....

microsoft nikdy nic neudělal kloudně    at žije google :-P

0/0
11.4.2011 22:42

Host

Opera?

Opera!

0/0
11.4.2011 20:56

Host

Re: Opera?

Jen kdyby tolik nepadala! Ale zase mi nekecá do výběru OS.

0/0
19.4.2011 8:00

Host

Rikejte si co chcete

ja si reknu take sve" mne se libi. a ani ne tak lii, jako ze mi staci. ALe mi by stacil i MSIE 6:-)

0/0
18.3.2011 19:35

Host

Re: Rikejte si co chcete

používání ie 6 bych přirovnal zhruba ke svícení petrolejkou, toť slovo tvůrce webu

0/0
20.3.2011 10:52

Host

co umí IE9

V podstatě opět nic. Opět špatná podpora JS, CSS3 jen pár málo věcí, nezná Websocket, atd. Pomalý je stejně jako IE8. Zkusil jsem a opět o ničem. Navíc, to co umí, uměli ostatní před 3 lety bez problémů. IE9 opět bude můrou pro webdesignéry a doufejme pouze, že FF4 jej porazí na plné čáře, což si myslím.

0/0
18.3.2011 10:38

Host

Re: co umí IE9

V bezpečnosti mu může konkurovat jen Firefox,, který ale ztrácí výrazně na rychlosti. IE je momentálně nejlepší, ať si ty myslíš, co chceš.

0/0
18.3.2011 11:03

Host

Re: co umí IE9

to určitě ;-D

0/0
18.3.2011 12:09

Host

Re: co umí IE9

Pokus o vtip dne opravdu vyšel. ;) IE stále neumí mnoho funkcí, které FF a Opera umí už roky.

0/0
18.3.2011 12:26

Host

Re: co umí IE9

jo ie je nejlepší! prostě ho miluji když musím vysedávat do 22:00 u pc a psát css speciálně pro ie a pak se kouknete a stejně něco tam je jinak. ie je prostě hmyz webu, mezi prohlížečema je to prostě svrab. jako omlouvám se al ekdyž se kouknem vyjel chrome, a porazil všechny (krom firefoxu), ff a ch mají aplikace, mají rychlost, mají stabilitu, mají bezpečnost a jednoduchost co se týče kodu a prohlížení webu. ie? to si domyslete sami. hlavně máme web pro to aby nám usnadňoval život a když přijde někdo nebo něco co nám to stíží přece ho nebudeme vychvalovat

0/0
17.5.2011 20:26

dehtak

Re: co umí IE9

s tim ie mas naprostou pravdu delat styly specialne jen pro ie je fakt na zabiti.

0/0
26.4.2011 9:37

Host

IE 9 sk problém

Po nainštalovaní nejde posielanie pošty z poboxu ani z centrumu.V Googli hľadaný text ponúka roletku s možnosťami avšak pri kliknutí na nejaký sa nič nedeje.Po návrate na IE 8 je všetko O.K.

0/0
17.3.2011 14:14

Homer2@

Re: IE 9 sk problém

Přepněte si IE9 na této stránce na kompatibilní zobrazení, to by mělo pomoct.

0/0
17.3.2011 22:05

Host

Re: IE 9 sk problém

ďakujem za radu už je to O.K.

0/0
18.3.2011 13:27

Host

Taky se Vám to podařilo rozchodit

až když jste si vypli HW akceleraci, tedy to, co je udáváno jako hlavní důvok k přechodu na IE9?

0/0
16.3.2011 13:20

Host

Re: Taky se Vám to podařilo rozchodit

Ne, na notebooku s Win 7 Pro x64  bez problémů.

0/0
16.3.2011 14:41

Host

Nevidim v tom nic špatnýho

Když IE9 využívá bezpečnostní funkce z W7, tak mi nepřijde divné, že na XP to nepojede. Z toho bych tragedii nedělal. Taky zažívám každodenní frustrace s Windows, ale to je dáno asi tím, že MS uživatel nezajímá - MS zajímá jen podíl na trhu resp. těží z toho, že žijeme stále v počítačovém pravěku a stále je první, kdo dal světu globálně jakýsi první pokus OS "pro lidi", kdy v 80. letech využil váhavé arogance Apple a s pomocí IBM vyhrál většinu trhu... Subjektivně si myslím, že konkurence v OS, která by pružně reagovala na potřeby uživatele a ne se mu snažila cpát vlastní nedokonalou vizi - ta stále neexistuje - konkurenci zde nahrazuje ten věčný boj o bezpečnost systému. Pokud nevznikne celosvětový standard, tak budou Windows podprůměrný OS s typicky opožděnými reakcemi, jak to předvádí IE9 s jeho funkcemi, které existují už X let... Ale aby se člověk uživil prací na PC, to bohatě stačí.

0/0
16.3.2011 10:44

Host

Re: Nevidim v tom nic špatnýho

Apple je to samé, ale v bledě modrém - vytváří uzavřenou platformu a to navíc na nutném spojení HW a SW, což sice na jednu stranu garantuje jistou kvalitu a poloviční HW náročnost, ale i tak to svědčí o aroganci Apple a o tom, v čem tady žijeme - jako uživatelé jsme rukojmími obchodních korporací, které pomocí akvizic lepí, co se slepit dá. Do této řady patří také Adobe, jejichž Flash a poslední verze CS5 je to nejhorší, s čím se musím v práci potýkat...

0/0
16.3.2011 10:52

Host

Re: Nevidim v tom nic špatnýho

Copak Windows jsou uzavreny system. Vzdyt jsou urceny pro PC, ktere ma nespocet variant, Mac je na rozdil od PC uzavreny system.

0/0
13.4.2011 19:46

Host

Re: Nevidim v tom nic špatnýho

Ale ano, jsou. Uzavřenost spočívá v tom, jak hluboko se můžete podívat do jádra operačního systému. Ve Windows vždy plujete na hladině. Dovnitř se nedostanete.

0/0
27.4.2011 23:49

Host

HA HA HA

Prý že není záměr, že to nejede pod XP :-))). Naštěstí IE nepoužívám a nikdy nebudu, takže je mi to jedno.

0/0
15.3.2011 23:49

Host

Re: HA HA HA

jisteze je to zamer aby uz konecne 10+ let stary os chcipnul. nebo snad nekdo pouziva linux/macos z roku 2001 doted a bezi mu na nem vsechny nove vychytavky? pochybuju.

0/0
16.3.2011 5:28

Host

Re: HA HA HA

U Linuxu ale nemas duvod pouzivat starou verzi, kdyz je zdarma. XPcka ale porad bohate staci na vsechno, co MS umele nezariznul.

P.S. Timto nekritizuju MS, jejich chovani je logicke.

0/0
16.3.2011 8:50

Host

Re: HA HA HA

ale to ti staci i WIN95, tak pokud ti staci, tak nemen.

0/0
18.3.2011 19:37

Host

Re: HA HA HA

Akorat ti, co stale jedou na XP, se konecne probudi a zjisti, ze existuji i kvalitnejsi prohlizece, nez je IE.

Ostatne, jenom dobre. 10 let, ale funkcni R^

0/0
16.3.2011 9:02

Host

Re: HA HA HA

Kvalitnejsi je dost siroky pojem. V cem? V bezpecnosti mu dycha na zada pouze FF, ktery ale posledni dobou ztraci na ergonomicnosti a sviznosti. V podnikovem prostredi nema konkurenci vubec, protoze jako jediny skutecne podporuje SSO.

Takovych vykriku do tmy bez argumentu mame plne vytriny a ani prach na nich neutirame.

0/0
16.3.2011 9:12

Host

Re: HA HA HA

Ano, bohuzel. V podnikovych musi, protoze je fura aplikaci sita prave a pouze jenom na IE.

Nicmene je celkem dost aplikaci, kde v podniku vetsinou zustanou na starsi verzi IE, protoze

pak uz to nemusi fungovat OK.

0/0
16.3.2011 9:16

Host

Re: HA HA HA

Starsi verze, souhlas. Ale k IE bych nerekl bohuzel. FF tvrdi, ze podporuje SSO, ale neznam nikoho, kdo to rozchodil. Takze je to jedinecna konkurencni vyhoda. Jinak (jako obcasny programator v ASP.NET, C#] nevim o nicem, co by bezelo jen v IE. Kdyby FF dotahl SSO k fungovani, i v pdnikove sfere by se pomer mohl razantne zmenit.

0/0
16.3.2011 9:21

Host

Re: HA HA HA

No ono staci, kdyz se jedna o nejake centralni rizeni/nastavovani treba z AD.

IE ukocirujes, ale jine prohlizece moc ne.

Tady jedeme stale na IE 7, a nejak nemame nejaky extra duvod prechazet.

0/0
16.3.2011 9:30

Host

Re: HA HA HA

Nove verze tucnaka mi stale vpohode bezi na i386, ktery ze widle na tom funguji ? A jene ze uzasne noviny prinasi novy uzasny OS od M$ ? nevim o absolutne nicem.

0/0
16.3.2011 9:04

Host

Re: HA HA HA

To je  mi te docela lito, nastesti tak chudych lidi je opravdu minimum. Normalne vydelavajici clovek si muze libovolny novy pocitac vc. libovolneho OS poridit bez skudleni treba kazdy rok.

0/0
16.3.2011 9:13

Host

Re: HA HA HA

No jestli myslis ze ridici modul stoji par usmudlanejch tisicovek, tak si zij ve svym usmudlanym bytecku pod mostem dal. Vis cena nejakyho PC je tak to posledni co me zajima. Zto ti muzu sdelit sladky tajemstvi, ty vsemozny druzice co ti litaj na hlavou za miliardy dolaru sou prevazne rizeny prave 386tkama, stejne jako CNC stroje a hromada dalsiho, a ta "386tka" stoji taky trebas mega (v dolarech samo) a predpoklada se, ze to bude fungovat 20-30 let.

0/0
16.3.2011 9:19

Host

Re: HA HA HA

Tady je rec o prohlizeci Internetu, cili o klientskem operacnim systemu. Proc sem tahas embeded zarizeni, kde operacni system neni primarni duvod porizeni?

0/0
16.3.2011 9:22

Host

Re: HA HA HA

1% z trhu OS pro pracovni stanice, v Evrope i celosvetove ;o)

0/0
13.4.2011 19:49

josefm

Re: HA HA HA

Já používám stále MS DOS, Windows 3.11 a šlape to. Akorát se mi nepodařilo rozchodit IE 6ku. 8-o

0/0
17.3.2011 9:57

Homer2@

Re: HA HA HA

Tak to mě se na mý 286 povedlo IE9 rozeběhnout na DOS 6.22. Dalo to chvilku práce, ale šlapeto jak hodinky... Ještě na tom rozeběhnu Office 2010 a jsem spokojenej... ;-)

0/0
17.3.2011 22:04

Host

rychlost

no ja nevim jak u vas ale mi v testech IE9 vychazi porad nekde uprostred mezi FF a Chromem co se tyce vykonu. testovano pres peacekeeper od futuremarku.

IE8 skore 393 jednotek

FF 3.16 skore 2283 jednotek

IE9 skore 4269 jednotek

Google Chrome 6800 jednotek

0/0
15.3.2011 23:10

Host

:-)

zatial je lepsi firefox... [>-]

0/0
15.3.2011 22:41

Host

Re: :-)

R^R^

0/0
16.3.2011 4:35

Host

Re: :-)

tak tak, s ff a 5-7 pluginama mate cas si uvarit kafe nez se ten dinosaur spusti :))) taky mam rad klidek a pohodicku.

0/0
16.3.2011 5:00

Host

Re: :-)

No ff narozdil od IE9 nesezere 2GB ram a nebrani se pri otvreni 40tyho tabu a netrva mu 1/4 hodiny tech 40 tabu nacist z ozbrazit. Takze jestli si s FF dojdu udelat kafe, tak s IE si muzu odskocit na veceri.

0/0
16.3.2011 9:06

Host

Re: :-)

V cem je lepsi? Neco konkretniho by nebylo?

0/0
16.3.2011 9:14

Host

je to OK

sice se po prvním spuštění objeví bílá plocha, ale po spuštění jakékoliv stránky IE9 funguje skvěle.

Rychlost zobrazení se zvýšila mnohokrát. S ovládáním nejsou žádné problémy.

Takže pro toho, kdo má svižnější PC i grafiku (na té je to taky postaveno) mohu jen doporučit.

0/0
15.3.2011 22:06

Host

MS

Já se jenom nemůžu dočkat dne, až jeden jediný linuxák uzná, že se Microsoftu něco povedlo. To teprve bude konec světa... ;-D

0/0
15.3.2011 22:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.