Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V produktech Microsoftu bylo devět kritických chyb. Firma je opravila

Uživatelé operačního systému Windows, prohlížeče Internet Explorer, kancelářského balíku Office a dalších produktů Microsoftu by si je měli aktualizovat. Firma v pravidelné dávce záplat uvádí i devítku kritických oprav.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pvl1

Tento článek má výhodu,

že je aktuální každý den.

0/0
12.5.2011 18:54

Host

-

Kritické chyby obsahuje každý operační system a je potřeba je pravidelně záplatovat při jejich zjištění. Rozdíl mezi kritickou chybou na OsX nebo Linux vs Windows je ten, že Windows o tom mluví, a každý pitomec o tom píše na různých technetech. Nepamatuju si že by se tu psalo o záplatách na Linuxu (frekvence záplat na Linuxu je cca 10x častější než u Win), nebo dokonce o záplatování OsX (tam jsou frekvence záplat 1x za 10 Windowsackých. Apple má uživatele všeobecně na háku, a je schopen tvrdit o včerejším požáru domu, že se to nikdy nestalo ;-) ).

0/0
18.4.2011 10:19

Host

Re: -

dalsi ichtyl do fronty...za co? mozna je to tim ze wokna maji vic der nez apple...a jedna bublina muze rozvasnit celej dav widlaku:DDD

0/0
18.4.2011 18:24

Host

Re: -

jj, MS maji diry uz od tradevadesatyh[] a ne a ne je opravit[]

0/0
18.4.2011 18:29

Host

Re: -

Koukam, ze opravu by potreboval i tvuj mozek, co?

0/0
18.4.2011 21:37

Host

Re: -

TO je linuxak, to se pozna. Ten je tady jako doma!!! Asi vylezl z brlohu!

0/0
18.4.2011 18:39

Host

Re: -

možná na tom něco bude, že osx tolik chyb nemá. On se už totiž v podstatě nevyvíjí, v dnešní době je doslova zastaralej. Sem tam vyměněj jméno kočkovitý šelmy a eplisti jsou zase na koni jakou že to nemaj převratnou novinku

0/0
19.4.2011 8:59

Host

Re: -

zase vykrik do tmy...filozofu je tu fakt hodne

0/0
22.4.2011 9:54

Sucipej Roznec

Re: -

Linux je jen jadro a to tech kritickych oprav tolik vazne nema - vetsina se odladi v RC verzich.

0/0
18.4.2011 23:52

Host

...

jak je mozne, ze me to uz ani neudivuje ... ;-O

0/0
15.4.2011 19:38

Host

chyby

me se zda, ze ty kriticky chyby opravujou nejak casto... jeste jich jim tam zbyva urcite hodne

0/0
15.4.2011 18:25

Host

Spatne nahlizeni na vec

Je to jako s kradením. lidi vymýšlejí a nalézají různé způsoby, jak nekoh okrást. No a "opravné" balíčky nejsou ani tak opravné, jako spíš ochranné. tím, že se neco předelá, se zamezí, aby to neco bylo zneužívání. Rekl bych analogie dveří: mám zámek, nekdo mi jej otevře, tak si koupím třeba bezpečnostní dveře, naliju beton do futer, ale neříkám, že jsou dveře špatné a potřebují opravu. tedy aspon si myslím, že to tak je :-)

0/0
15.4.2011 15:13

Host

Re: Spatne nahlizeni na vec

Je to presne tak. Zadne lidske dilo neni dokonale a kazda ochrana je drive nebo pozdeji prekonana. Osobne jsem rad, kdyz vyrobce SW vydava opravy a aktualizace, nez kdyz na to kasle.

0/0
15.4.2011 22:01

Host

pavel

ještě kdyby tak uživatel byl vždy nejprve informován o odcházejících datech z vlastního pc !!! současný atack pc je neskutečný, sw jako PeerBlock ukáže jak např. Skype se rád spojuje s řadou "universit" atd,

0/0
14.4.2011 20:21

jfb

Re: pavel

ono by to chtělo vědět, jak Skype funguje ...

0/0
15.4.2011 14:09

Host

Re: pavel

naprosto souhlasim, přesně kvuli takovejmhle joudum vzikaj tyhle fámy :D

0/0
18.4.2011 12:29

Host

V produktech Microsoftu bylo devět kritických chyb.

Je to divný ,je to fakt podivný, jde z toho strach hážu to pc z wokna8-o

0/0
14.4.2011 18:18

Host

Re: V produktech Microsoftu bylo devět kritických chyb.

hazej...byl bych blazen kdybych ho chytal;-D

0/0
14.4.2011 18:23

Host

Re: V produktech Microsoftu bylo devět kritických chyb.

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
14.4.2011 18:27

Host

KB 2503658

Hlavně byla konečně řešena chyba MHTML která se již aktivně zneužívala a přesto málo lidí blokovalo tento protokol. Ten kdo přece jen tento protokol blokoval, například tím že spustil v systému doporučovaný  Fix It 50602, který uzmkl protokol MHTML, má nyní ochranu zdvojenou. Protokol MHTML může opět odblokovat pomocí Fix It-u 50603. Instalace nové aktualizace 2503658, řešící chybu, nemá žádný vliv na kontrolu blokování tohoto protokolu.

.

Více informací naleznete v Security Bulletin-u MS11-026 (http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS11-026.mspx), nebo jen v odkazu Knowledge base (http://support.microsoft.com/kb/2503658).

Překlad není v současnosti zajištěn. Můžete použít například Google Translator (http://translate.google.com). Kéž by popisy MS k jednotlivým aktualizacím byly alespoň zlehka informativní...

0/0
14.4.2011 17:29

Host

OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

At uz to zavrou..at si nechaj jen tiskove oddeleni na jejich trapne zpravy! Predimenzovane wonkna jsou fakt paseee..a pro mnoho uzivatelu fakt unavne...jako kazdy podle sveho gusta..kdo chce byt uzivatelem..davno od oken utekl..a spravcem chtej byt jen lenory ajtici kteri jsou vice-mene potrebny hlavne pro wokna..jinde jim psenka nepokvete!!! At wokna do rana vybouchnou..at je klid:o)))

0/0
14.4.2011 16:08

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Stve te, ze jako spravce Windows serveru mam trikrat vetsi mzdu, nez ty?

0/0
14.4.2011 23:04

Sucipej Roznec

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

A co teprv spravce Linuxovych serveru, nebo treba HP-UXu. Bez se zahrabat, klikosi.

0/0
15.4.2011 0:46

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

spis je lepsi vam ajtakum neplatit vubec a radeji si delat udrzbu sam..ze zkusenosti: jeden den prijde ajtak opravit jednu vec a druhej den nefungujou dalsi tri vcetne te minule..a doufej ze mas trikrat vetsi plat :o) jste prezita profese a malo kdo je v tom co dela dobrej..dnes si mysli skoro kazdej ze je ajtak..staci mu xpecka maturitu na gymplu a jde se uchazet o tuhle praci..stejne tak odbornici na diskuzich technechnet..

0/0
15.4.2011 9:14

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Víte, ono když je uživatel na hranici mentální retardace, tak s tím sebelepší správce nic moc neudělá ;)

0/0
15.4.2011 16:26

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

asi tak...zvlast pokud uzivatel cte clanky o "uzitecnem"SW na technetu a instaluje a instaluje a instaluje...

0/0
15.4.2011 17:27

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

proc ho teda volate, kdyz je lepsi si udrzbu delat sam ?! 8-o

0/0
15.4.2011 17:27

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

uz ho nevolam..a opravdu to neni o tom ze instaluju a instaluju a instaluju!!! Nechci se dotknout nekoho kdo je v tom opravdu sikovny..ale z praxe vim ze takovych lidi je fakt malo!!! Me reseni byl prechod na OSX a OSX server..vsechno maka jak ma a zivit nejake budisknicemu uz nepotrebuju!!!

0/0
15.4.2011 18:20

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

To byl teda fór...

0/0
15.4.2011 21:10

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Tohle rikam porad. Mackari jsou hlupaci, kteri jsou zmasirovani a nechteji videt pod poklicku Macka. Sam jsem o nekolika dirach vedel driv, nez jsem si Maca poridil, takze iluze nemam.

0/0
15.4.2011 22:04

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Tys o tech dirach vedel driv nez samotnej apple, jantare! Takovydle jsou nejlepsi "odbornici" Tys videl Macka tak akorat na netu mozna pres vylohu kdyz ti budu fandit. Kdyz to vezme podle statistik..kolik denne je napadeno PC a kolik MACu..oba softy maji sve chyby ale Mac je na tom porad lip plus velice pratelske prostredi oproti PC. Vsadim se ze ses jeden z tech co si mysli ze kdyz je Mac vydesignovanej tak je jen pro pitomce..nebudu se k tvym predsudkum vyjadrovat a o tve inteligenci opravdu pochybuju.

0/0
16.4.2011 10:44

Sucipej Roznec

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Mac JE PC! Uz se to sakra lidi naucte!

0/0
16.4.2011 14:48

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Tohle je presne to, o cem jsem psal. Proste nechces videt diry v systemu. Vsadim se, ze (jesti mas Mac) nemas zapnuty firewal.. V defaultu je totiz vypnuty. A i kdyz ho zapnes, pak libovolny podepsany program ma automaticky pravo pristupovat na sit. Nejsou to snad bezpecnostni chyby?

Bavi te delat ze sebe hlupaka? A samozrejme prave ted z MacBooka pisu.

0/0
16.4.2011 17:03

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

tenhle clovek trpi schizofrenii. Ja se picnu :=))))))))))))))))))))

0/0
18.4.2011 18:34

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Podle mne je lepsi schizofrenie, nez verejne ukazovat, jak je clovek hloupy, trvat na tom a jeste se tim chlubit. Ze momentalne neni destruktivni virus (demonstrativni existuje uz nekolik let) a ze diry zatim nikdo nezneuziva, to neznamena, ze k tomu nedojde za...

0/0
18.4.2011 21:36

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

"kdyz je Mac vydesignovanej tak je jen pro pitomce" v podstate jsi to vystihl. Mac je dobry v hardwaru, ale v softwaru nestoji za nic.

0/0
16.4.2011 17:06

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

kvalita hardware nemá nic společnýho se značkou, ale s penězma. I PC poskládané z komponentů v celkové hodnotě nad 40000 kč bude fantastický. Ty vaše ludry do 8000 korun opravdu kvalitní moc nebudou, a Apple v téhle cenové kategorii vůbec neoperuje ;-)

0/0
18.4.2011 12:35

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

[][][][][] widlaci to nepochopej...ty maji zavislost na cirkusu a na plastu a ze si nainstalujou aktualizace..hnedle se maji za IT:DDDD

0/0
18.4.2011 18:27

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Treba MagSafe je super, laciny detail, ale potesi. Ale jinak vetsina lidi pouziva spis software, nez hardware. Takze Apple ma smulu. Uvazuju, ze na sveho MBP nainstaluj Win7, aby byl konecne pouzitelny.

0/0
18.4.2011 21:40

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

to by me zajimalo co na MBP tedy na OSX je nepouzitelne??? i kdyz proc ne, je to tvoje volba, ja bych to urcite neudelal, Win je pro me otravny a labilni a dost neprakticky, nektere aplikace ovlivnuji jine, proste bych ho nechtel ani zadara. Toto neni antireklama na Win, jedno PCnotebook jsem si nechal jen jako zalohu nebo kdyz k nam nekdo prijde na navstevu a chce se na neco podivat nebo si neco vyridit a neumi pracovat v OSX. Me nejvic fascinuje vydrz baterie MBP, pak uspavani do 3-5s a probouzeni do 2s, podsvicena klavesnice podle okolniho svetla. Pak v OSX Timemachine, Automator, podpora RAW a graf. souboru pres preview a sprava fontu. Pro me je to fakt zazrak to vsechno zadne PC s WIn po hole instalaci nenabidne, musis si nainstalovat milion veci aby PC bylo pouzitelne a to nemluvim o hlopich instalacich s reklamama, na OSX si aplikaci s koncovkou .app pretahnes do aplikaci a mas nainstalovano, to je tak hrube. Je mnoho dalsich veci v OSX ktere jsou pro me vyhodou oproti Win.

0/0
18.4.2011 23:19

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

hm hm hm, jak můžeš zastávat tak hloupej systém, který neumí pracovat s více monitorama (OsX), to je mi teda záhadou....

0/0
20.4.2011 14:59

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

jj...a moje babicka leta na kosteti. To je zase vykrik!!!

0/0
20.4.2011 15:02

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

fakt jo? tvoje bába je čarodějnice jo?

0/0
20.4.2011 17:36

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

jen jsem chtel naznacit ze ses blbej jak necky:o))) pac kdybys vedel neco o OSX, neplacal bys takove blbosti!!!

0/0
20.4.2011 18:24

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

O Mac OS X neco vim a proto s vyse uvedenym nazorem plne souhlasim. Je to primitivni a nedodelany pokus o system, ktery se za kazdou cenu snazi mit vse presne naopak, nez maji Windows, i kdyby to melo byt sebemin logicke. Princip uzivatelske prvoradosti totalne poslapava a kasle na bezpecnost. Jako produkcni system je proto absolutne nepouzitelny.

0/0
20.4.2011 20:42

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

no právě kdybys ty o OsX něco věděl, něco jinýho, než jen to že má v logu nakousnuté jablko, věděl bys proč na OsX nejde pracovat na více monitorech ;-) hlupáčku :) vrat se do školy

0/0
21.4.2011 9:25

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Ty jsi nejak chytry. Jenze tohle je naproste minimum. Ty nejspis patrism k tem, kteri si mysli, kdovijak neni Mac bezpecny, co? Ze je to aktualne nejhure zabezpeceny system, to netusis. Protoze by to chtelo premyslet a ne jen slepe prejimat smyslene povidacky.

0/0
21.4.2011 21:25

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

to nikdo tady netvrdi ze OSX je bezpecny..je nebezpecny hlavne sobe! Ale je to zamceny system coz ve sve podstate je Win otevrenej. Nejvetsi riziko je v to ze je Win rozsirenejsi a tim i vic napadnutelnejsi. Ja nemam problem ze bych neuhlidal data, vetsinu otevrenych dat mam na wifi sitovem disku, pouzivam Mac uz od Devitky a nikdy jsem nemusel resit skodlivej soft nebo virus..kdezto bezny uzivatel Win tohle resi denne, uz jen selskej rozum mi da zapravdu!!! Nechci se tady dohadovat, tvoje problemy s Osx me nezajimaji, opravdove informace o osx se na technetu stejnak nedozvim a od cloveka kterej se nacpe skoro do kazde diskuze, kde na konci kazde reakce napise "hlupacku" me jen presvecuje jakou uroven a informovanost diskutujici zde maji. Nikdo jsem nedal jedinej konkretni argument, nebo kvalitni clanek kde se takove nesmysly co sem pisete opodstatnuji!!!

0/0
21.4.2011 22:45

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

Ty mas dost... Na tohle se rozumne reagovat neda.

0/0
22.4.2011 16:32

Host

Re: OPRAVILA CHYB IZOLACKOU

To je pak chyba zaměstnavatele, že zaměstnává nekvalifikované lidi. I když spousta ajťáků má Ing. a umí prd. Záleží dost na škole a na oboru :-) Ale je pravda, že kolikrát zůstává rozum stát nad uživatelskou neznalostí.

0/0
2.5.2011 22:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.