Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dva televizory v jednom a "snadné 3D". Novinky Philips pro rok 2011

Nové chytré televizory umožní sledovat dva obrazy na jednom televizoru, ovládat ho aplikací v iPadu a iPhonu, využívat stovky internetových aplikací a bezdrátově streamovat muziku a videa ze síťových disků a počítačů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

a ma to i obraz v obraze ?

O tom, že bych se díval s babkou na Esmeraldu a zařval goool, když jí tam někdo už půl hodiny umírá je nemyslitelné ;-D

0/0
22.4.2011 23:42

Host

No jestli to bude

fungovat jako jejich opekac topinek tak pozdrav panbu

0/0
22.4.2011 13:13

Host

na nic

To je teda schajzerei taková blbost. 3D vám zničí voči. A na co čumět? Otázky Emanuela Hlodavce a podobné pořady? Rv

0/0
22.4.2011 9:52

JZD

Samé hlouposti ale to nejdůležitější nemají.

A sice tuner DVB-T2 pro příjem HD vysílání. Tzn že příští rok až to České radiokomunikace u nás spustí poběží majitelé pro setoboxy a budou se jim na stole válet dva dálkové ovladače.

0/0
22.4.2011 9:16

Host

Re: Samé hlouposti ale to nejdůležitější nemají.

no, tezko po vyrobci chtit, aby zabudoval pro CR dvbt-2 tuner. protoze se u nas zatim ani neujednotila norma (narozdil treba od UK).

0/0
22.4.2011 13:38

Host

Ultra-mega-hyper-3D-rozlišení

K čemu to vlastně je?? Na nějaké takové televizi jsem viděl např. Piráty z Karibiku. Scéna byla tak 3D a tak ostrá, že bylo vidět, že v pozadí jsou kulisy a vůbec celý film jsem měl dojem, že stojím někde vedle kamery. Vůbec mě to nebavilo.

A zkuste se na tomhle dívat na nějaký starý film. Působí to naprosto ohavně!

0/0
22.4.2011 8:53

Host

Labutí píseň Philipsu

Bohužel, teď už to nebude Philips, ale nějaká "honkonská" firma o které nikdo nikdy neslyšel. Prostě přišel nový excelový manažer, rozhodl a je to. Rv

http://www.poziadavka.sk/spravy/sprava-17348/PRIEMYSEL:-Philips-konci-s-vlastnou-vyrobou-televizorov,-bude-ju-kontrolovat-TPV

0/0
21.4.2011 22:53

Host

Re: Labutí píseň Philipsu

Tato firma prodava napr. monitory pod znackou AOC /napr. nabidky ve 100mega/..Jedna se o joint venture, ale jak to vypada prijdeme o dalsiho evropskeho vyrobce. Podobne jsme videli, jak dopadlo spojeni LG/Philips, konkretne i v nasi republice. Proste musime doufat, ze alespon dusevni vlastnictvi a vyvoj zustane jeste v evropkych rukach... obdobne se podivejte , jak  ztraci Nokia postupne svoji silu... a tak to bude s vetsinou veci. Proti dravosti Asiatu jsme jen lina stvoreni...

0/0
22.4.2011 10:01

josnow

Re: Labutí píseň Philipsu

Když se lidé místo práce věnují stávkám a jiným odborářským radovánkám, tak dobře evropě tak.

0/0
23.4.2011 19:25

Host

Kdyz uz mato vyrobci, proc i novinari?

Zadne 3D se nekona, je to pouka stereoskopie, to je podobna blbost jako ze empetrojka je prehravac ... marketingove bludy...

0/0
21.4.2011 18:43

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Kdyz uz mato vyrobci, proc i novinari?

Větší blud jsou LED televize a 3D televize je naprosto v pořádku, pouze dvourozměrnou televizi s hloubkou 0 nm jsem ještě neviděl;-)

Jinak stereoskopie je jednou z metod, jak zobrazit 3D obsah, není to 3D jako hologram, ale vzhledem k tomu, že máme jen dvě oči, tak se to při správném použití vlastně nijak neliší.

0/0
21.4.2011 20:07

Host

Re: Kdyz uz mato vyrobci, proc i novinari?

A to je právě omyl. Liší.

Současné TV sice oblbnou oči stereoskopií, ale musíte ostřit do jiných hloubek než je přirozené. Lépe řečeno, stále do stejné hloubky. Když budete mít v obraze krajinu vzdálenou kilometr... tak nějak to vypadá, že to je daleko, ale vy ostříte stále na TV pár metrů před sebou.

0/0
22.4.2011 6:04

Host

Re: Kdyz uz mato vyrobci, proc i novinari?

stím si teda nejsem vůbec jist. V kině je to krásně znát.

0/0
22.4.2011 8:23

Host

Re: Kdyz uz mato vyrobci, proc i novinari?

Správně, přirozené je čučet celou noc na tři metry před sebe :-)

0/0
22.4.2011 8:25

Host

3D..

Já jsem opravdu velký zastánce 3D technologie, ale přes to zastávám názor, že na 3D ještě nepřišla ta pravá chvíle.. Je zde spousta nedodělaných či dokonce ani nepojmenovaných problémů a ty se budou muset vyřešit (což potrvá klidně 5-7 let). Vždyť ani HD ještě na našem trhu není dostatečně zavedená. Naprosto každému by měla stačit LED televize s kontrastem přes 3 miliony a 100hz s nějakým procesorem mezisnímků. 3D je nyní ve fázi, jako byly první LCD s padesáti hz na sport a rychlou akci jako dělané (ironie).

0/0
21.4.2011 15:13

Host

Re: 3D..

Vždycky mě fascinují ta přiblblá čísla uváděného kontrastu, jako by to byla nějaká výhra. Lidské oko rozlíší kontrast 1:200-300.  Pro zvláště špatné pozorovací podmínky je možno tolerovat jěště tak dvojnásobek až trojnásobek této hodnoty. Vše co je nad tuto hodnotu je už jen čirý marketing. ;-D

0/0
22.4.2011 2:03

Host

Re: 3D..

To je jako s kompaktními foťáky. Snímek bude nejkvalitnější při rozlišení 7 Mpix. Vyšší hodnoty už jenom zvyšují šum. Ale lidé přesto touží po novém typu, protože "má dvanáct megapixel, vole, DVANÁCT!" ;-D

0/0
22.4.2011 8:28

l.g

Re: 3D..

Pravda. U foťáků se to ještě dá tolerovat, vzhledem k tomu, že mohou mít větší čipy a u velkoformátových digitálů i 40Mpx má smysl. Zde je to ovšem nesmysl. Zobrazovací zařízení by se mělo maximálně přiblížit ideálnímu zobrazení. A ideál je pevně daný - kontrast 1:300.

0/0
22.4.2011 9:36

Host

Re: 3D..

Velkoformátový digitál neexistuje.

0/0
22.4.2011 14:32

Host

Re: 3D..

stejne jako hi-fi vez s vykonem 1000W osem PMPO ne sinus (ProMimoradnePitomeObcany) zatimco v devadesatych letech rada prednich znacek uvadela sinus vykon AIWA a podobne uvadeli ten PMPO dnes uz i SONY vsude uvadi na reprackach o rozmerech 5x5cm 1000WRv a ten zkutecny vykon uz nenajdete ani v manualuRvRv

0/0
22.4.2011 12:45

BrainWashingtonZweistein

Ëlektronické obludy vydávané za "pokrok"!

;-D

Lidský mozek dokáže zaznamenat a interpretovat obraz ve superfull rozlišení v reaility 3D bez jakýkoliv brýlích nebo jiných udělátek! A, přitom je to jen "paměť" a "procesor". Jak to jen dělá ?? Směšná nedokonalá technika a zoufalci, co se na to nechají nachytat! ;-D

0/0
21.4.2011 13:48

Host

Je potřeba upřesnit jedno

Mě se hrozně líbí, jak argumentují zastánci horšího aktivního systému proti lepšímu pasivnímu. A to tím, že pasivní má poloviční rozlišení. Z principu věci je to úplně jedno. Poloviční a full rozlišení jednak oko nepozná, takže kvalitou je to stejné, ale díky tomu, že pasivní systém nebliká a hlavně neztmavuje obraz je reálnej obraz na úrovni full HD rozlišení ( objektivní pocit ) přestože je ve skutečnosti jen HD. Naproti tomu aktivní systém, který je full HD, svými nedostatky ( blikání obrazu a hlavně šílené ztmavení ) obraz totálně degraduje, takže je mnohem horší než poloviční rozlišení. A o tom to je. Jinak v profesionální sféře, kde jsou nejvyšší nároky na kvalitu obrazu se používá výhradně pasivní systém 3D zobrazení. To jen závěrem.

0/0
21.4.2011 11:46

Host

Re: Je potřeba upřesnit jedno

Poloviční rozlišení nepozná? ... to je blábol kolego.

0/0
21.4.2011 12:10

Host

Re: Je potřeba upřesnit jedno

není to blábol, bavíme se o 3D ne o klasickém 2D. Tam je rozdíl vidět, ale v případě pasivního sytému ten rozdíl vůči aktivnímu poznat není. Navíc pasivní systém, jak jsem už uvedl, neztmavuje obraz jako aktivní, kde v tmavých scénách není poznat co je. Blikání obrazu je kapitola sama pro sebe. Prostě aktivní 3DRvRvRv

0/0
21.4.2011 12:13

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Je potřeba upřesnit jedno

Tak za prvé poloviční rozlišení poznat je, ta druhé to ztmavení se týká i pasivního systému.místo celé plochy poloviční dobu svítí polovina plochy celou dobu...blikání sice vidět není, ale je to daňn za řadu jinýc nedostatků (u většiny metod naprostá nutnost mít oči dokonale vodorovně.

0/0
21.4.2011 14:04

Host

Re: Je potřeba upřesnit jedno/ 3d aktivni

Musim reagovat,protoze mam prime zkusenosti z rady 9000 a 3D aktivnich bryli /? frekvence 120Hz/, vcetne 3DBlue-ray prehravace a ukazkovych 3d demo klipu. Tim, ze televizie ma aktivni podsviceni plochy pomoci diod a dosahuje obrovskeho kontrastu 1:10 mil, ztmaveni pri pouziti bryli neni prakticky vidiltelne. Viditelne je kmitani, kdyz se podivate napr. do slunecniho svetla nebo hodne osvetlenou plochu mimo.Tim se take zaroven ujistite, ze bryle funguji, jinak blikani neni skoro zrejme. To je zrejme duvod ,proc tyto aktivni bryle stoji pomerne hodne penez.

Problem je jiny, neni dostatek filmu s timto 3D zobrazovanim.Jinak Philips mel jiz radu let /od ?2007/ a vystavoval v showroomu a na vystavach 3D tv technologii bez nutnosti pouziti jakykoliv bryli a s moznosti mit kazdy film jako 3d.

0/0
21.4.2011 12:39

Host

A na co se clovek bude divat, kdyz TV u nas padaji jedna za

druhou jak shnile hrusky?  Z1, Public, Barrandov ....

0/0
21.4.2011 11:08

Host

Re: A na co se clovek bude divat, kdyz TV u nas padaji jedna za

Pro vás je připravena Noe. Jen tam oceníte 3D Full HD. Nám ostatním bude stačit BluRay nebo hry.

0/0
22.4.2011 6:09

FanFanTulipan

...

Bohatě by postačovalo, kdyby současné televize měly plnohodnotný PIP, aby člověk nemusel sledovat ten opruz zvaný reklama... ;-D

0/0
21.4.2011 11:06

šéfadmin diskuze

Re: ...

To je pravda..R^

0/0
21.4.2011 11:08

Host

Re: ...

Po tomto volám už o počátku DVB... Nedokážu pochopit, proč výrobci nedělají. Technologicky žádný problém a cena je vzhledem k ceně TV taky zanedbatelná... Asi lidí málo křičí... Já stále používám starou analogovou (neboť mám kabelovku a zatím mě nic nenutí přesedlat), kde mám plnohodnotný PIP a čekám až se objeví nějaká rozumná DVB TV ...

0/0
21.4.2011 11:17

randomofamber

Re: ...

Po tomto volám už o počátku DVB... Nedokážu pochopit, proč výrobci nedělají. Technologicky žádný problém a cena je vzhledem k ceně TV taky zanedbatelná... Asi lidí málo křičí... Já stále používám starou analogovou (neboť mám kabelovku a zatím mě nic nenutí přesedlat), kde mám plnohodnotný PIP a čekám až se objeví nějaká rozumná DVB TV ...

0/0
21.4.2011 11:27

Host

Re: ...

Po tomto volám už o počátku DVB... Nedokážu pochopit, proč výrobci

nedělají. Technologicky žádný problém a cena e vzhledem k ceně TV taky

zanedbatelná... Asi lidí málo křičí... Já stále používám starou

analogovou (neboť mám kabelovku a zatím mě nic nenutí přesedlat), kde

mám plnohodnotný PIP a čekám až se objeví nějaká rozumná DVB TV ...

0/0
21.4.2011 11:31

Host

Re: ...

Po tomto volám už o počátku DVB... Nedokážu pochopit, proč výrobci

nedělají. Technologicky žádný problém a cena je vzhledem k ceně TV taky

zanedbatelná... Asi lidí málo křičí... Já stále používám starou

analogovou (neboť mám kabelovku a zatím mě nic nenutí přesedlat), kde

mám plnohodnotný PIP a čekám až se objeví nějaká rozumná DVB TV ...

0/0
21.4.2011 11:30

Brloch

Re: ...

Voláš hezky, ale na špatném místě.

0/0
21.4.2011 12:07

randomofamber

Re: ...

8-o nevím proč se to tolikrát nakopírovalo... asi cookies či co, nedělám to schválně 8-o

0/0
21.4.2011 14:09

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: ...

Neumíš aktualizovat;-)

0/0
21.4.2011 14:12

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: ...

respektive iDNES to nemá ošetřoné, pokud se člověk přihlásí nebo odhlásí...

0/0
21.4.2011 14:13

Host

No jo

Stejně to velmi brzy dopadne tak, že televizi kompletně nahradí počítač. Tohle je pořád řešení na půl cesty.

0/0
21.4.2011 10:55

šéfadmin diskuze

Re: No jo

:-) Počítač nahradí televizi? Tady je řeč o zobrazovacím, tzv. výstupním zařízení. I ten nejnadupanější compl je bez obrazovky dost nuda...;-)

0/0
21.4.2011 11:07

Host

Re: No jo

A co myslíte že je tahle televize? Obrazovka a v bedně s ní primitivní počítač s primitivním OS od Philipsu. Máte dojem, že počítače All-in-One jsou něco jiného jen s tím rozdílem, že ten počítač je plnohodnotný?

0/0
21.4.2011 11:32

Host

Re: No jo

Jo je to primitivní embedded linux :-)

0/0
21.4.2011 11:47

Host

Re: No jo

Televize už dávno není JEN "zobrazovací zařízení".

0/0
21.4.2011 11:36

Host

Re: No jo

A můžete nám říct, co umí navíc televize oproti compu s obrazovkou?

0/0
21.4.2011 11:37

šéfadmin diskuze

Re: No jo

Jak do dubu...:-) Vždyť o tom mluvím, že TV je primárně zobrazovací zařízení, všechno další jsou jen věci navíc. Vždyť i článek mluví o tom, že se dnešní telky snaží spíš připojit comply třeba i dva naráz, než aby se snažily je "nahradit". Nic o tom, že by TV uměla víc než PC jsem nenapsal...;-)

0/0
21.4.2011 11:46

l.g

Re: No jo

No vidíte. Takže PC je schopno plně nahradit Televizi, zatímco televizor je jednoúčelové zařízení. Trend v elektronice je jednoznačný: Jedno univerzální zařízení. Na co potřebujete dvě bedny a v každé téměř to samé, když vám stačí jedna co zvládne všechno?

0/0
21.4.2011 15:06

Host

Re: No jo

Pro manzelku TV a pocitac pro sebe.

0/0
21.4.2011 22:44

Host

Re: No jo

A pripojenim k internetu se snizi "okupovani" meho pocitace manzelkou - zvlaste pokud k te tv pujde i externi klavesnice a to s cestinou - psani do internetovych for.

0/0
21.4.2011 22:56

Host

Re: No jo

A i ja ocenim vetsi obraz.

A trend je docela jiny spise- TV jako krava velka a k tomu notebook pouzitelny i na dovoleny. A to i z duvodu jeho mensi spotreby proudu o moznosti snadneho prevozu na chatu - zabava na vecer vedle TV ani nemluve.

0/0
21.4.2011 22:53

Host

Re: No jo

Televize má především větší obraz. Mít monitor větší než 32" je probllematické (pokud jsou vůbec k mání). Já osobně považují televizor s přístupem na internet za naprostou zbytečnost. Na to mám PC.

0/0
21.4.2011 11:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.