- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
JAKOKDYBI NEMOHL BYIT JEDEN JAZYK POSTAVENEJ NA STRUKTURACH AKTIVACE MOZKU
vrtáky brousit, anebo zda se nevyplatí koupit si nový
fi mate velka uroveň, na mafra. Fi dělat dobže svou praca, nam žabičkam se to moc dobže čita, ty novini. Nechte si vyplatit 2 odměni, 13-nacti plat, čtrnacti plat i 15nac-ti plat si zaslužite. A vubec to neni drahe! Je to zadarmo!
Věřím, že jednoho dne člověk stvoří skutečnou umělou inteligenci a to na takové úrovni, že za něj bude vykonávat veškerou práci. Člověk se pak navěky přesune do virtuální reality (nerozpoznatelné od skutečnosti) a tam bude prožívat, co se mu zamane, naprosto libovolné představy a světy. To bude asi konečný cíl lidské existence.
proč při volání na jakoukoli infolinku slyším pořád "stiskněte jedničku...dvojku...trojku". nechci nic stiskat.
ver ze je to lepsie. V uk chce po mne operator hovorit do telefonu, obcas je to dost iritujuce opakovat do omrzenia YES, YES, YES, YES a aj tak to nerozozna a je jedno ci si anglican, ci niekto, kto sa len uci hovorit po anglicky.
jsem byl na prezentaci IBM, kde předváděli ovládání notebooku hlasem. Byly to ale jen jednoduché příkazy typu "delete alpha" a pod. a to po asi půlhodinovém nácviku/zkoušky výslovnosti. Od té doby jsem neslyšel nic o podstatném pokroku, ale je možné, že jsem jej prostě jen nezaznamenal/přehlédl. Dělá to na mne dojem, že v poněkud podobné situaci je tzv. strojový překlad (hlavně Aj <-----> čeština), kterému se věnuje řada odborníků jak u nás, tak i v USA, kteří úzce spolupracují. Také žádný převratný pokrok. Stačí si přečíst na internetu některé překlady. Trapné zoufalství
Nebývá to tu tak často, aby článek je tak dlouhý, až to je únavné. Přiznám se, že jsem ani nedočetl. Na to, jak je to (ne) zajímavé téma a jaká se z článku dá vytěžit informace (je to těžké, děláme na to už dlouho, ale zlepšujeme se) je to ukecené k uzoufání...
Tak tyhle pohádky si nechejte na večer... stačí se podívat, jak dopadla společnost Lernout&Hauspie, která byla špičkou v oboru hlasových technologií... pomalu po deseti letech končí u amerických soudů její likvidace