Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fotomontáž klečící Kate je hitem i kaňkou Facebooku

Královská svatba prince Williama s Kate Middletonovou zasáhla i Facebook. Lehce upravená fotka, na které Kate zdánlivě dělá něco jiného, než ve skutečnosti dělá, zmizela některým uživatelům z účtu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

asphaltpress

Roman Všetečka na ČT24 jako odborník z Technetu...

právě se mi udělalo zle...:-/

0/0
10.5.2011 21:46

Host

trapný téma..

0/0
8.5.2011 0:48

Lanolin

ještě má někdo se zdravým rozumem

chuť užívat "sociální sítě"?

Ty jsou momentálně mnohem více užívány ke sběru dat o lidech. To by nenapadlo ani pana Orwella.

Vítejte ve světě reality - normální člověk (se zdravým rozumem) se prostě nevystavuje veřejně.

0/0
7.5.2011 13:29

Host

Kuř

0/0
7.5.2011 12:42

Host

puberťáci z technetu

kolik máte uhrů?;-D

0/0
6.5.2011 8:04

Vedoucí kolotoče je zpátky!

Re: puberťáci z technetu

Vic nez Suckerberg urcite nikdo... ;-D

0/0
6.5.2011 13:03

Host

sasdasd

taková taškařice a kolik peněz to stálo.. nepochopim nikdy

0/0
5.5.2011 12:05

Host

Re: sasdasd

a kolik procent z vaší hrubé mzdy bude nebo stála vaše svatba ? 

0/0
6.5.2011 8:05

Host

Exhibicionisté na knize ksichů

musí být pod kontrolou,vždyť trpí vážnou úchylkou: CHorobným předváděním se.

0/0
5.5.2011 11:30

_xprim01_

Žádná fotomontáž to není

Jen je to vyfocené z příhodného úhlu a doplněné vtipným komentářem, ale pro jistotu to tady neukážou.

0/0
4.5.2011 20:40

Lukmajstr

"jen" ?

Voják své urážlivé názory vystavoval " jen " na facebooku? A co byste chtěl, milí redaktore? Vyřvávat po chodbách Buckinghamského paláce a poté královně do xichtu? Mě to jako důvod, kvůli kterému ho nepozvali na svatbu stačí, facebook není deníček, kde vaše názory nikdo nevidí a voják si sám podepsal ortel. Veřejně urážel osobu, která byla jedna z hlavních účastníků svatby. Být to někdo, kdo by měl jít na moji svatbu, ještě bych mu nakopal.R^

0/0
4.5.2011 15:43

Host

Re: "jen" ?

R^

0/0
4.5.2011 18:19

Host

Re: "jen" ?

R^

0/0
8.5.2011 0:17

Host

Hrátky célebrit s perem pod stolem halt přitahují pozornost

0/0
4.5.2011 13:57

Host

Re: Hrátky célebrit s perem pod stolem halt přitahují pozornost

Co je "halt"?

0/0
4.5.2011 20:24

Nostromo1975

TADY

to máte vy všichni.....ksichtbůůkeři !!Rv

0/0
4.5.2011 12:59

Host

Re: TADY

Tak to už spíš ksichtknižníci, ne ? :-)

.

No nic jdu si zahrát na břinkoklapku, ať si spravím náladu.

0/0
4.5.2011 14:27

Host

..

;-O někdo nemá na práci lepší věci, než mazat příspěvky v diskuzích a to i takové, které nejsou vulgární ani nikoho nepomlouvají apod..

0/0
4.5.2011 11:39

Host

Ubohost

Trapné

0/0
4.5.2011 11:24

Host

Své názory přitom vyjadřoval pouze na Facebooku

No nevím jestli tam má být slovíčko pouze. Pokud budu na někoho nadávat nebo ho urážet např. v hospodě, tak to uslyší maximálně pár desítek lidí. Pokud ale to samé zveřejním na Facebooku, tak si to může přečíst řádově víc lidí. Z mého pohledu je tedy jasné, že urážet někoho na FB je horší než v hospodě, k čemuž by jistě dospěl i případný soud, pokud by se na něj poškozený obrátil.

.

Nehledě na to, vy byste na svou svatbu pustili někoho kdo vaši budoucí manželku na internetu uráží ? Já určitě ne. Takže se dost podivuji nad tím co jste chtěl tím posledním odstavcem naznačit.

0/0
4.5.2011 11:06

Host

cenzor iDnes...?

super, můj kulturní příspěvek se slovníkem odpovídajícím úrovni německých majitelů Lidovek a iDnes byl smazán...

:-/

0/0
4.5.2011 10:31

Host

Vždyť je to skvělý fór

Nechápu jak se nad tím někdo může pohoršovat R^

0/0
4.5.2011 10:22

Host

Svoboda slova

Použil bych trošku upravený fakt - "moje voboda slova by měla končit tam, kde začíná právo druhého na ochranu osobnosti".

Nejsem zastáncem toho stavu v současné společnosti, kdy si každý osobuje právo říci o druhém co chce a hájí se "svobodou slova". Pokud lidé nejsou soudní a domáhají se práva urážet beztrestně všechny okolo sebe, novináři hledají pouze senzace, dobrá zpráva = žádná zpráva, připadá mi to jako cesta do pekel.

Divím se, co z toho lidi mají - neustále někoho zesměšňovat, přijde mi to ubohé, nízké a stupidní. Asi jsem holt naivní.

0/0
4.5.2011 10:15

Host

Re: Svoboda slova

je to možná naivní..

ALE JE TO SRANDA!!!

0/0
4.5.2011 10:21

Host

Re: Svoboda slova

Toto heslo je v principu nesmysl. Zásadní otázkou je: KDO má chránit osobnost druhého ? A zde nastává problém pokud dojdeme k závěru, že by to měla být společnost. V tomto případě by musela společnost vyhodnotit všechny možné útoky na osobnost a bez implementace principu dvojího metru "všechny osobnosti" chránit. Pak byla by v praxi nemožná kritika kohokoliv i čehokoliv což je velmi absurdní. Samozřejmě souhlasím s tím, že šíření pomluv i lží může někomu uškodit a měl by mít možnost se bránit. A zde se dostáváme k JÁDRU. Osobnost si musí chránit každý sám a měl by mít k tomu možnost a zákonnou oporu. Ale tak to PŘECI JIŽ DNES FUNGUJE NE ? Co šíření pomluvy a jiné paragrafy v zákonech ? Cítí se někdo někým poškozen ? Fajn ! Ať se brání ! Ať má možnost na "pomluvu" v tisku reagovat. JAK PROSTÉ. Není třeba vymýšlet a přijímat další a další zákony chránící JEN NĚKOHO.

0/0
4.5.2011 10:42

Host

Re: Svoboda slova

Nejsem autorem výše uvedeného, ale reaguji na vaši odpověď - "ta společnost" či "ona má chránit" .... Jak jako KDO má chránit? Přece je násobně jednodušší vychovat samostané jedince vybavené tímto geniální zásadou "moje svoboda končí tam, kde začíná svoboda druhého", než zřizovat fašistickej stát, kde na každym rohu bude stát policajt. Já osobně na nějaký zákony kašlu - pro mě je opravdu jednodušší mít k lidem úctu, jinak s váma souhlasím R^

0/0
4.5.2011 14:53

Host

Re: Svoboda slova

R^

0/0
8.5.2011 0:20

Host

Re: Svoboda slova

Pár paradoxů kam vede tato snaha implantovaná do zákonů (zpětně omezující svobody v LZPS). Je zakázáno zpochybňovat či popírat nacistickou a komunistickou genocidu. A co jiné genocidy ? Ty lze zpochybňovat ?? (DVOJÍ METR JAK VYŠITÝ). Je zakázáno vyvolávat a šířit nenávist vůči těm a těm a na závěr vůči tzv. "jiným" skupinám osob. Když kritizuji nacisty za genocidu pak to v mnoha lidech vyvolá nenávist vůči nacistům. Když kritizuji bolševiky za vraždění tak jde také o "jinou skupinu osob". Mám jít sedět za takové vyvolávání nenávisti ? To někdo vyřeší tento paradox definicí oprávněné a neoprávněné nenávisti ? To je přeci ještě větší stupidita !

Zapomeňte v souvislosti se svou frází na to, že by mělo být třeba něco měnit a více systémem chránit něčí osobnost. Současné zákony již umožňují bránit se a jestli je někdo nevyužije JEHO VĚC. Výše zmíněné paradoxy by naopak měly ze zákonů zmizet.

0/0
4.5.2011 10:43

Hrdý otrok systému

Re: Svoboda slova

"Divím se, co z toho lidi mají - neustále někoho zesměšňovat, přijde mi to ubohé, nízké a stupidní. Asi jsem holt naivní." Odpověď je - zábavu. A točí se v tom nemalé televize viz různé bulvární plátky, těží z toho televizní stanice a rádia. Spíš mě zaráží, že se někdo (např. vedení FB) rozhodne upřednostnit vlastní zájem díky nahlášenému spamu. Beru ale v úvahu i to, že je to pouze systémová záležitost, kterou pak musí vyhodnotit lidský faktor..

0/0
4.5.2011 11:19

Streit

Když cirkus, tak cirkus

http://streit.blog.idnes.cz/c/189410/Kralovska-svatba-a-dve-miliardy-hlupaku.html

0/0
4.5.2011 10:15

Host

Re: Když cirkus, tak cirkus

Sám jsi hlupák a ještě o tom bloguješ ;-D

0/0
4.5.2011 11:52

WoCoGo.v2

Re: Když cirkus, tak cirkus

ted ste mu to dal,neco k veci by nebylo?

0/0
4.5.2011 12:31

Host

Re: Když cirkus, tak cirkus

Ale bylo. To že někdo nazve 2 miliardy lidí hlupáky, jen za to, že se dívali na královskou svatbu, samo o sobě svědčí osobnosti pisatele a o tom, že není dostatečně vyzrálý, aby mohl soudit (byl schopen pochopit) pohnutky ostatních. Víc už to nemá cenu rozebírat, nastudujte psychologii.

0/0
4.5.2011 14:23

Host

Re: Když cirkus, tak cirkus

R^

0/0
4.5.2011 14:54

Host

naprosto perfektní glosa!!!!!!!

potřebovali bychom vlastní stát, nejlépe ostrov - ale nejsme sami R^R^R^R^

0/0
5.5.2011 16:34

Host

to neni fotomontáž

0/0
4.5.2011 10:12

bitkar

prijmeni

jaky ze ma ted Kate prijmeni??

0/0
4.5.2011 9:52

zabanovany lajos

Re: prijmeni

z wiki: Od roku 1960 všichni potomci královny Alžběty II. a jejího manžela prince Phillipa užívají příjmení Mountbatten-Windsor, které kombinuje příjmení obou rodičů. Williamovo občanské jméno je tedy William Mountbatten-Windsor.

0/0
4.5.2011 10:00

wenous

Re: prijmeni

Jeste Ti tam chybi Spencer po Diane

0/0
4.5.2011 11:15

Gmur

muzete tu trapnou fotku dat pryc?

Co jste zac? Rv

0/0
4.5.2011 9:46

nebuduzlobit

Re: muzete tu trapnou fotku dat pryc?

R^ ano, taky prosím o sundání té fotky.

0/0
4.5.2011 9:49

Host

Re: muzete tu trapnou fotku dat pryc?

A bude to článek o fotce bez fotky ;-D R^

0/0
4.5.2011 10:29

honza-v

Re: muzete tu trapnou fotku dat pryc?

Jste na bulvárních stránkách,nedivte se !!!

0/0
4.5.2011 11:20

WoCoGo.v2

Re: muzete tu trapnou fotku dat pryc?

jezis a co,aspon je sranda ne?nechapu,co ma nakej hosan z cech ze svatby hejsky v GB?a co ze je to "kralovska svatba",me to prudilo,ze vsude a i v jinak dobrym zpravodajstvi na cro sem musel poslouchat,co ti dva nazdarci zrovna delaji,kdo komu co atd...to at si vysilaji nekde jinde

0/0
4.5.2011 12:33

Host

njn

To je ta slavna zapadni "svoboda" slova ... pokud to mel nekdo nekde na svy soukromy strance a nikomu to "necpal" tak je to prece jedno. Tahle autocenzura povede jen k vetsi cenzure a nasledne k policejnimu statu...:-P

0/0
4.5.2011 9:46

Host

Re: njn

ale facebook neni soukroma stranka ne

0/0
4.5.2011 9:54

Host

a tragédie je na světě:

byla ODTAGOVÁNA! ;-D (Pře)

0/0
4.5.2011 9:41

Host

fízlácký systém facebook

slaví další úspěchR^

0/0
4.5.2011 9:32

TT777

v den královské svatby byl odvolán v důsledku svých nevhodný

Tede ten Facebook pekne sledujou! Proc se jeste najdou dneska lidi co tam na sebe prasknou kde co??? To je nejake informacni demence neboco? Jak muze nekdo bejt tak blbej a pouzivat smirovaci Facebook?8-o

0/0
4.5.2011 9:31

Host

Re: v den královské svatby byl odvolán v důsledku svých nevhodný

Nechapu co mas proti facebooku! Vis jak sikovna vec to je?

Driv sem se odhaloval v parku, ted to delam na facebooku. Neprsi tam a lidi je tam vic nez v parku. !!

0/0
4.5.2011 9:40







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.