- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
romeo kill romeo - to je asi nějáká novinářská fabulace ne? si myslím, že pilot hláskoval standartní ROMEO KILO ROMEO spíš....
No tak to asi bude ale to by v článku nevyznělo
s tim sexem nesouhlasim... asi jeste poradny nezazila.
pro všechny níže píšící , kteří řeší " vyspělost" našeho leteckého průmyslu: nic proti, ale v řadě případů se jedná o prachsprosté zkopírování zahraničních vzorů- turboprop M601 je zkopírovaná PT6, písťáky Minor a následovníci jsou zase německé Argusy, delfíňácký M701 je zase Rolls-Royce Nene atd.
A dalo by se pokračovat- Tramvaje T3 jsou kopie amerických PCC tramvají, Jawy pérák jsou kopie německých DKW atd..
potom se nedivte, že tady všechno zkrachovalo. Na západ od Rozvadova si to nikdo nekoupí, protože tam jsou o 50 let vpředu než my a na východě nemají peníze.
Kecale, koukám že máš odevšeho klíče a všemu rozumíš. Když se věšeli PT-6 na "ačkový" verze turboletů, tak už dávno makaly klony M601 v mob.elektrocentrálách. U těch šrotů Rolls-R.. mi už na C-172 zůstal 2x viset ventil u zadního špatně chlazeného zadního válce a došlo k poškození motoru.I když byl motor ochlazen až pod předepsanou teplotu. Když začali bouchat waltrováci pro němce véčkový Argusy (1939-45), tak už dělal dělal Walter invertní motory.
I takhle to muze vypadat: http://www.youtube.com/watch?v=KNDpjV43oVc
Přistávání na tři body se myslím už dost přeceňuje, většina letišť je upravená, srovnaná a tak je docela umění zapíchnout se vrtulí do země. Ale je fakt, že vypadá elegantně.
I s příďákem se přistává podobně, rozdíl je v ovladatelnosti na zemi, ostruhové kolo je málokdy říditelné.
To víš, v padesátých letech se ještě dalo čerpalo z výdobytků kapitalismu, pak už to bohužel bolševici pohřbili totálně.
kde na tohle choděj...
nejspíš vod rána do večera chlastaj....