Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Google zruší MP3 přehrávače. Vaši hudbu vám pustí ze svého serveru

Pokud nahrajete svou hudební kolekci na servery Google, budete je mít kdekoli k dispozici, a konečně zjistíte, co rádi posloucháte. Google slibuje inteligentní výběry skladeb na základě jejich kompatibility. K dokonalosti chybí službě hlavně dohody s velkými studii, nemůžete si tedy zatím kupovat nové skladby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kanafasik2

1984

Velký Bratr tě sleduje.....Jen tak dál.

0/0
26.6.2011 17:24

Teleke z Toloko

a zadarmo?

:-P

0/0
15.5.2011 18:40

Host

Sakra

nezdá se Vám, že už to malinko milý Gooogle Orwellovsky přehání? Tajdle Klaud kompjútink, tajdle toto. Za chvíli mi bude flešovat i domácí automatku, ne?

Ještě jednu takovouto zprávu a stavím se proti. Na druhou čas, nejvyšší čas kupovat akcie G. Do půl roka by mohly vyletět a pak rychle s nimi pryč.

0/0
13.5.2011 19:17

Host

Re: Sakra

Tak nevim, na co seš větší expert. Jestli na IT nebo akcie. Rv

0/0
14.5.2011 18:44

misakcz

V tuto chvíli NAS Synology..

a aplikace pro Anroid na přehrávání MP3 přes net. Co víc si přát.. JE pravda, že Google touto službou ušetří uživatelům dost peněz, například za nákup domácího NASu.

0/0
13.5.2011 9:55

Pirát Tomáš

Google + Hudební nakladatelství

Se divím že Google vůbec se studii smlouvy uzavírá... možná by je mohl prostě koupit (někde jsem četl, že roční obrat největších hudebních nakladatelství dosahuje jen pár % z ročního zisku Google)... Aneb jako v dědictví "Teď si vás koupím všechny"

0/0
13.5.2011 8:10

Host

iTunes se zapnutym sdilenim

a mam hotovo. V kazdem apple zarizeni si to muzu stahnout a hotovo. Na co google....R^

0/0
12.5.2011 23:10

Host

Re: iTunes se zapnutym sdilenim

Spis POUZE v Apple zarizeni ;-D

0/0
13.5.2011 16:16

Host

Re: iTunes se zapnutym sdilenim

nojo, když někdo nachápe rzdíl mezi streamingem a downloadem...

0/0
14.5.2011 18:26

Host

Re: iTunes se zapnutym sdilenim

A když náhodou nebudeš mít k dispozici Apple zařízení, jsi v ...

0/0
14.5.2011 19:16

Host

Re: iTunes se zapnutym sdilenim

Ne nadarmo je Apple v mp3 prehravacich na spicce ledovce.

0/0
14.5.2011 21:13

igamenir

Ne díky

Na jednu stranu dobré - nemusel bych přesouvat písničky mezi pracovním a soukromým počítačem. Ale nejvíc poslouchám právě na cestě a tam jsou jasné vady - Rychlost stahování + FUP u operátora + Dostupnost signálu.

Proto budu radši dál poslouchat písničky z karty a ne z netu.

0/0
12.5.2011 9:22

Host

Re: Ne díky

Cetl jsi to vubec? Hudbu budes mit stale ulozenou fyzicky v danem zarizeni s moznosti je synchronizace ze serveru.

0/0
12.5.2011 21:45

Host

Re: Ne díky

Článek jsem nečetl, viděl jsem originál z Google I/O. Hudbu v tom zařízení mít budeš pouze tehdy, když si konkrétní skladby pin-neš. (Nebo když budou na-cachovány proto, že je hraješ často.) Primární uložiště bude opravdu u Googlu.

A že na to zaztím nemáme tarify, je fakt, ale to se časem změní. A pak tu už bude připravený hotový vyzkoušený produkt.

0/0
14.5.2011 18:28

běh terryho foxe

a ten server mi do přehrávače dodají jak,

géniové?8-o

0/0
12.5.2011 7:38

ums

Nepotřebuji

Bude to hrát i v metru?

Jsem spokojený s MP3 přehrávačem, vleze se mně do něj mraky muziky, výborná výdrž baterie, nevybíjím telefon a neřeším připojení. Nicméně užijte si to.

0/0
11.5.2011 20:39

Host

Re: Nepotřebuji

Priste si precti clanek, nez zacnes neco psat :-P

0/0
12.5.2011 21:46

wenous

Groveshark

Nedela to samy uz nejakou dobu Groveshark i kdyz tam se o legalnosti obsahu muze obcas pochybovat.

0/0
11.5.2011 20:32

igamenir

Re: Groveshark

Ale ano, on a spousty dalších to už dělají, jen se o tom nemluví. A vlastně asi pro tu malou populárnost ještě existují, protože jinak si nedokážu vysvětlit, že je ještě nikdo nezažaloval a nezavřel.

0/0
12.5.2011 9:24

Tramp_007

Za chvili

se bez guglu ani neuprdneme. Vsechno se bude streamovat z najekyho cloudu a kdyz to kiksne, budeme v ha... toalete. Inu, zatim dam prednost mp3 zavesenem na krku . vejde se mi tam hudby eventuelne ctenych knih asi na tyden. To me celkem zatim uspokojuje.

0/0
11.5.2011 18:34

Host

Re: Za chvili

Absolutně nikdo ti nebrání dál používat klasický prohlížeč. Když si představíš, co by se muselo stát, aby to všechno "kikslo", tak už by to bylo stejně asi jedno...

0/0
14.5.2011 19:19

spiq

Přehlcení sítí

Už se delší dobu mluví i přehlcení sítí právě kvůli streamování videa. Nějak jsem tedy nepochopil, jak má ta služba do budoucna pracovat, pokud bude mít, řekněme, milión zákazníků. Hudbu si zásadně pouštím v nejvyšší možný kvalitě (320 kbps nebo FLAC), nemám zájem poslouchat 128 kbps, když bude přetížená síť.

Nápad dobrej, ale není na něj připravená infrastruktura.

0/0
11.5.2011 17:54

Host

Re: Přehlcení sítí

Seš proboha opravdu tak hloupej???

0/0
14.5.2011 18:30

sarumánek

to je zase pitomost

99% lidí si přehrává hudbu na cestách nebo doma. Na cestách mám mp3 přehrávač, doma ho píchnu do zesilovače nebo si pustím cédéčko pro kvalitnější zážitek. V obou případech zásobník své hudby na internetu vůbec nepotřebuju. Využití tohoto převratného vynálezu je mi tedy záhadou.

0/0
11.5.2011 17:01

spiq

Re: to je zase pitomost

Náhodou já myslím, že to je dobrej nápad. Jdu ven, poslouchám z mobilu, jedu autem, streamuju do auta, sedím u doma, streamuju do kompa. Nemluvě o tom, že když se chceš s někým podělit o song, stačí vytáhnout mobil a valíš. A nemusíš řešit, jesli jsi to doma syncnul.

Právě synchronizace všech zařízení mi docela vadí. Doufám, že se ta služba prosadí.

0/0
11.5.2011 17:57

Soami

Re: to je zase pitomost

Jasně - na WC streamuješ do pisoaru... Ty budeš případ pro Chocholouška, jen co tomu VZP připojí číslo diagnozy.

0/0
11.5.2011 18:59

Host

Re: to je zase pitomost

Samozřejmě, že to je dobrej nápad. Tihle pitomci by prskali i pod článkem i novince "internet" v době jeho založení.

0/0
14.5.2011 18:33

Host

Re: to je zase pitomost

Za pět let budeš lhát, žes nikdy tyhle nesmysly netvrdil.

0/0
14.5.2011 18:31

ExpertNaVsechno

.

Dnes není problém s sebou tahat všechnu hudbu, co mám. Proto mě nenapadá situace, kdy bych to všechno chtěl ručně nahrávat na internet a pak opakovaně stahovat. A když už, tak je to v podstatě youtube, jak už tady někdo psal.

0/0
11.5.2011 16:32

Hackoff

platit OSA by nemusel

autor clanku nesleduje nejspis vyvoj v oblasti autorskeho zakona, jinak by vedel, ze OSA jiz nejaky ten patek podle rozhodnuti evropskeho soudu nemuze vybirat poplatky z nosicu dat (DVD, HDD, flash...) pro firemni uziti, jelikoz se predpoklada (a to spravne), ze firmy nejsou vyznamni porusovatele autorskeho zakona

0/0
11.5.2011 12:07

Hackoff

Re: platit OSA by nemusel

samozrejme se to netyka jen OSA, ale vsech podobnych prizivnickych organizaci v kazdem state EU

0/0
11.5.2011 12:08

sarumánek

Re: platit OSA by nemusel

Jelikož tento poplatek se promítá do ceny nosičů, zajímalo by mne, jestli budou nyní ceny dvojí - nižší pro firmy a vyšší pro soukromé osoby. A co živnostníci? :-)

0/0
11.5.2011 17:04

Tramp_007

Re: platit OSA by nemusel

No a my ostatni mame predplaceno. A tedy svedomi ciste.

0/0
11.5.2011 18:36

vitus

Re: platit OSA by nemusel

a proč tohle píšeš? je to blbost a ty o tom víš8-o

0/0
11.5.2011 21:41

Host

Re: platit OSA by nemusel

Blbost je v prvni rade chtit pokutu za neco co se zatim spachalo pouze hypoteticky. Ani ne tak blbost, jako nemravnost.

0/0
12.5.2011 18:40

Host

Amazon

Před pár týdny tu jiný článek referoval, jak vydavatelství šílí kvůli vlastně téměř stejné službě, kterou spustil Amazon. Zajímavý - jak s tím přijde Google, tak vydavatelství nešílí, maximálně nejsou moc ochotná. ;-D

0/0
11.5.2011 12:04

Hackoff

Re: Amazon

je to tak. na malyho hrace (coz pro ten obr Amazon stale je) si jeste taknejak troufnou. Na google nebo M$ uz jentak stekat nemuzou. ale budme radi aspon ze tu nejaky gigant tuto praci ledoborce dela. ted, kdyz to udelal google, to muze udelat kdokoliv a kdyby ho zazalovali, tak by se to tykalo i googlu a to by nemeli sanci

0/0
11.5.2011 12:11

Host

Re: Amazon

To je velká pravda.

0/0
11.5.2011 12:13

Host

hovadina

na vybitie baterky

0/0
11.5.2011 12:03

Host

tak proč o tom píšete??

f usOFa

0/0
11.5.2011 11:55

Host

A co výdrž baterie?

Už teď je většina (nejen) Android telefonů "jednodenní smartfone" a to bez několika desítek minut (hodiny?) plného streamingu dat. K čemu mi je, že budu 20 minut poslouchat hudbu, když se potom budu muset modlit, abych se za pár hodin vůbec dovolal. Při dneších cenách microSD karet nevidím důvod, proč hudbu v cloudu používat.

0/0
11.5.2011 11:53

Host

Re: A co výdrž baterie?

Tohle je tak hrozně hloupej komentář, že na to nejde ani pořádně reagovat.

Takže jedno slovo: vývoj.

Hlupáku.

0/0
14.5.2011 18:35

Host

Ja to uz pouzivam

Ja to uz pouzivam, jmenuje se to "Oblibene" na YouTube. Mam to ulozeny v "Cloudu" a muzu si to kdykoliv pustit, dokonce zadarmo. ;-DR^

0/0
11.5.2011 10:28

Host

Jako super, ale

funkce Instant Mix mi přijde jako slušný nesmysl - člověk by se měl smá vzdělávat a objevovat a ne si nechat diktovat vkus automatu. To ocení snad jen nudní a nepřemýšlivý diskofiloví sjíždějící nehudbu typu House či Trance.

0/0
11.5.2011 9:36

Host

Re: Jako super, ale

Souhlas, ale přeci jen je rozdíl pustit si hudbu doma a vychutnat si jí v křesle (to se s radostí ponořím do prozkoumávání alba) a pustit si hudbu třeba v autě (kde si radši dám mix oblíbených songů - a čím náhodnější, tím lepší).

0/0
11.5.2011 11:57

Host

Re: Jako super, ale

Ano, souhlasím, na to jsem předtím nemyslel.

0/0
11.5.2011 12:00

Host

Re: Jako super, ale

Ježišikriste no tak tu funkci prostě nepoužiješ, a je to. Jak jendoduché.

Hlavně něco napsat, COKOLI, viď? Rv

0/0
14.5.2011 18:37

Niky79

ROFL

Takze misto abych si nahral hudbu 1x a definitivne do mobilu, budu ji tam nahravat pokazde, kdyz si budu chtit neco poslechnout. Skvely napad!! A v metru atd. se mi bude cachovat! Jeste lepsi! ;-D

0/0
11.5.2011 7:18

KRÁL BRAMBOROVÝCH LIDÍ

Re: ROFL

To jsi mel rict driv, v Googlu delaly cele tymy lidi sluzbu kterou nechces.

0/0
11.5.2011 7:49

KRÁL BRAMBOROVÝCH LIDÍ

Re: ROFL

Nebi si zkus ten clanek precist jesye jednou, je celkem srozumitelne napsan. Do uvahy nabizim napriklad to, ze nekdo ma vetsi hudebni sbirku nez pamet telefonu a nepotrebuje ji mit celou neustale pri sobe.

0/0
11.5.2011 7:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.