Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pozor, končí podpora Windows Vista s prvním servisním balíčkem

Více než rok po ukončení plné podpory Windows Vista bez servisního balíčku je na řadě i verze s prvním opravným balíčkem. Microsoft takto pravidelně pouští z přímé zřetele starší verze svých operačních systémů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pvl1

Už aby to svinstvo bylo pryč

0/0
31.5.2011 7:55

Host

jo, jenomže

90% uživatelů si stěžuje na vše a přitom neumí pc a jejich procesy ovládat.Pro řadu uživatelů by fakt stačily i w98 na to co dělají na pc. Většina jen tupě hraje hry a málokdo používá na práci. Na obyčejné maily a prohlídnutí pár fotek fakt stačí i starší OS než W7. Nakoukl jsem i do Linuxu a je to podobné, řada lidí to neumí ovládat, nemá vzdělání a je líná nebo nemá čas se to učit. Co by mělo lidem vadit více, je odesílání všelijakých informací z jejich PC od různých aplikací. Měli by se začít více zajímat, proč musíme mít cookies, nebo supercookies, proč naše soukromí je narušováno bez našeho vědomí a když si nastartuje někdo např. Skype a má již zapnut PeerBlock a zaškrtnuté vše, tak by se dozvěděl, že jeho Pc využívá od Taiwanu po UK, USA stovky IP jako teď např při psaní příspěvku IP 213.150.61.61 - TCP od Adform Aps !! Končí to dle IP lokátoru v Dánsku nebo 130.132.106.200 - končí to jako hodně jiných IP v Amsterdamu

0/0
25.5.2011 22:09

Host

Re: jo, jenomže

Hele velevole, moc kecáš a málo píšeš domů.

0/0
7.6.2011 14:35

skejpa

Kopálisti

Schválně jsem zašel do diskuze podívat se zase na ty neuměteli, co si stěžují na visty. Ano, visty jsou náročnější na HW ale jinak to nebyl nějak špatný systém. Win 7 jsou podobné, jen ubrali hodně na nárocích a slušně zrychlili. Na slušných strojích to ale zase tak velký rozdíl není.

A nejvíc mě dojímají XP fanatici. XP jsou už dávno za zenitem. Je to jako kdyby jste v době XP obhajovali Win 95 protože jste na ně byli zvyklý...

0/0
25.5.2011 20:16

Host

Re: Kopálisti

No ono to je přesně tak. Jen ty XP jsou o něco lepší, než 95.

0/0
25.5.2011 20:18

skejpa

Re: Kopálisti

A Win 7 jsou zas o něco lepší než XP :-) Je to pořád stejné.

0/0
25.5.2011 20:42

Host

Re: Kopálisti

Za pár let budou ječet, že jim navždycky stačí sedmičky a za dalších pár třeba ZXR - co já vím, jak se budou jmenovat Windows roku 2017...

0/0
25.5.2011 21:26

Host

Re: Kopálisti

kdepak. Visty jsou spatny stejne jako kdysi milenia. Tot vse

0/0
26.5.2011 15:30

Host

Re: Kopálisti

Jací XP fanatici? Zkoušel jste někdy pod Win7 či Vistami zprovoznit nějaký speciální software?

0/0
26.5.2011 16:03

Host

Re: Kopálisti

Ono je to stejne, jako driv. Take jsme museli kvuli nejake aplikaci chvili drzet zbytecne Windows 2000, nebezelo to pod XP. Co to bylo, to uz si nepamatuju, neco s geodezii nebo stavbami (snad Microstation, ale jisty si nejsem, uz to je nejaky ten patek). Vsechno se to driv nebo pozdeji srovna, pokud je schopny vyrobce.

0/0
26.5.2011 16:28

skejpa

Re: Kopálisti

Ja na win 7 rozbehal vse. Jak rysovaci software (ArchiCAD a AutoCAD) tak software na ocenovani nemovitosti (Nem3000) a ten uz taky neni zrovna nejmladsi. Takze abych odpovedel. Ano, zkousel...

0/0
26.5.2011 21:42

skejpa

Re: Kopálisti

A to same jsem predtim rozbehal na XP i Vistach (ktere jsem mel shodou okolnosti skoro 2 roky).

0/0
26.5.2011 21:44

Host

oo

dát si to přímo už do názvu je teda masakr - Chromé OS 8-o

0/0
25.5.2011 19:41

Host

2 erv

0/0
25.5.2011 17:45

Host

Počkam si na Chrome OS

XP jasně vedou. Nevidím důvod cpát přeplácaný operační systémy do svých PC. Počkám si na Chrome OS.

0/0
25.5.2011 15:07

Host

Re: Počkam si na Chrome OS

Mně připadá přeplácaný i Chrome OS. Hlavně prohlížečem Chrome.

0/0
25.5.2011 15:23

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Počkam si na Chrome OS

doma možná, ale v podnikové sféře bys toho s chrome OS moc neudělal.

0/0
25.5.2011 18:16

Host

Re: Počkam si na Chrome OS

pokud je vysledkem prace prezentace v powerpointu, tak neco udela ...

0/0
25.5.2011 18:48

Host

Re: Počkam si na Chrome OS

Jasně, ale tady je řeč o podnicích produkujících hodnoty, ne o mladých dynamických zmrďifirmách.

0/0
25.5.2011 20:02

Host

Vista

Vista se hlavne nemela radsi vubec dostat na trh.. zlaty odladeny XP... Aspon ze ty sedmicky uz k necemu vypadaj..

0/0
25.5.2011 15:04

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Vista

Vista je v pohodě, na trh se neměli dostat sedmičky, to měl být service pack...

0/0
25.5.2011 15:55

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Vista

*neměly

0/0
25.5.2011 15:55

Host

Re: Vista

V Microsoftu se udajne sedmicka familiarne rika (Windows) Fixta.

0/0
25.5.2011 16:55

Host

Re: Vista

až na pár občasných otravných otázek jsou Visty v poho...

0/0
7.6.2011 15:57

Host

Re: Vista

Příteli ,win 7 jsou vylepšené win vista odborníku;-D;-D;-D;-D;-D;-DRv

0/0
25.5.2011 17:14

Host

Re: Vista

co to kecas ty hlupaku?

0/0
26.5.2011 15:33

dolch

Minimum uživatelů

nejen že je minimum uživatelů, kteří zůstali u Windows Vista SP1, řekl bych že je minimum uživatelů, kteří vůbec u Windows Vista zůstali. Byla by docela sranda, kdyby oficiální podpora celých Windows Vista skončila dříve než podpora XP SP3 :-)

0/0
25.5.2011 13:34

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: Minimum uživatelů

Což bohužel hrozí...Jinak Vista mi nepřijde špatná, chybí ji některé moderní funkce sedmiček, ale pořád je o hodně lepší než XP. Jeden z jejích problémů je, že byla ansazována i na nevýkonné notebooky a počítače na což nebyla zaměřena, sedmičky jsou na tom na výkonných počítačích hodně podobně (z toho co vím a stojí za zmínku je, že mají lepší podporu SSD), ale na méně výkonných strojích se umí podstatně více uskrovnit.

0/0
25.5.2011 17:29

Host

Re: Minimum uživatelů

hlavne, ze nepadaj ve virtualu

0/0
25.5.2011 21:35

Host

TAK...

...a jeste Sedmicky a bude konecne klid;-D

0/0
25.5.2011 13:27

Host

Re: TAK...

Pan je evidentne znalec. A copak bys misto Windows doporucil?

0/0
25.5.2011 16:56

Obludni_K

Re: TAK...

Cokoliv :-))))

0/0
25.5.2011 17:04

net.Xtreme bojuje s eXtrémismem

Re: TAK...

Windows jsou lepší na práci, a na hry vlastně také, konkurenční systémy jsou lepší jen v pár případů, jelikož jejich výhody jsou obvykle vykoupeny nějakou poměrně zásadní nevýhodou. Doplnit další OS o Windows nebo naopak, to jo, ale vynechat Windows úplně, pokud chce člověk víc než jen procházet internet mi přjde dost odvážné.

0/0
25.5.2011 17:31

Host

Re: TAK...

to bych netvrdil..v cem je lepsi??? ...v hrani her...pro programovani? Tohle uz davno neni pravda, snad kazdej IT pokukuje po OSX server, a ti kteri maji moznost pracovat a spravovat OSX si lebedi!!! Na druhou stranu chapu ze na Windows se dela kus prace...ale dela se mnohem sloziteji! Pro uzivatele a kreativni uzivatele je mnohem pratelstejsi prostredi OSX nez Win! Ke vsi hojnosti..uz to neni tak ze by bylo malo aplikaci-her-nastroju nez je na Win. Uz bych nemenil a pokud se vam to nelibi..a vim ze ne! btw: na OSX vsechno 2x rychleji (neklikam);-D

0/0
25.5.2011 18:21

Host

Re: TAK...

Máte zajímavé - kecy...

0/0
25.5.2011 18:42

Host

Re: TAK...

R^R^R^

0/0
25.5.2011 19:10

Host

Re: TAK...

Príma plky neználka, co nikdy nebyl zodpovědný za tisíce počítačů, desítky serverů a podnikové aplikace... Už vidím, jak rozjedete třeba nemocniční informační systém na macu...

0/0
25.5.2011 19:38

Host

Re: TAK...

Ten OSX expert nanejvýš rozjede psí exkrement, až vyrazí na koloběžce.

0/0
25.5.2011 20:20

Host

Re: TAK...

OS X a Apple je v IT kruzích dávno odepsaná záležitost. Zlaté časy PC Apple jsou ty tam.

0/0
25.5.2011 21:25

Host

Re: TAK...

Apple se evidentně zaměřuje na domácí uživatele a to se mu docela daří. Z podniků víceméně vymizel.

0/0
25.5.2011 21:27

Host

Re: TAK...

Vsechno rychlejsi, ty jsi fakt ujety trotl. S Macem se seznamuju a zasnu, jak je to nedodelany system. Nic to neumi a dobra polovina veci je oproti Windows nesrovnatelne slozitejsi (ne-li primo nemozna).

0/0
25.5.2011 22:43

Host

Re: TAK...

Než tu budete přinášet další moudra tak se s tím alespoň naučte pracovat, pokud jste tohle napsal, tak je opravdu naprosto jasné že jste s OSX příliš času nestrávil.

Připadáte mi jako ten it-odborník co zatratil mbp a označil ho za naprosto nepoužitelný jen proto že nemá na klávesnici klávesu DEL. ;-D;-D

0/0
26.5.2011 4:30

Host

Re: TAK...

Co je použitelného na absenci pravého tlačítka na myši a kontextového menu půl kilometru severozápadně ? A takhle bychom mohli pokračovat dlouho ...

0/0
26.5.2011 7:52

Host

Re: TAK...

To že to tlačítko nevidíš neznamená že tam není, pokud ho chceš není to problém cca 5s....a takhle bychom mohli pokračovat dlouho...

0/0
26.5.2011 9:21

Host

Re: TAK...

Sice se s Mcackem teprve seznamuju, ale zda se, ze uz ted do nej vidim vic, nez ty.

Zkus si treba nekdy odstranovat problemy. Logy ti v tom moc nepomuzou, takova neprehledna zmet proti Windows... Zkus si nastavit firewall, nemozne. Zkus si zavrit kryt MBP tak, aby Mac OS neuusnul. nemozne.

Ted se ukaz, ty chytraku.

0/0
26.5.2011 12:41

Host

Re: TAK...

Problémy? Jaké?, vadná aplikace nebo zmršená práce? Nechápu máš přeci zálohy.

Firewall ? Zap - Vyp co tam chceš nastavovat?

Pokud zavřeš kryt můžeš mb probudit i bez otevření krytu např. přes bt myš.

To že to neznáš neznamená že to nejde.

;-D

0/0
26.5.2011 16:42

Host

Re: TAK...

"Firewall ? Zap - Vyp co tam chceš nastavovat"

Tak, tato věta hovoří za vše ;-D

0/0
30.5.2011 14:35

Host

Re: TAK...

To, ze jsi tu nakecal x slov neznamena, ze jsi rekl neco smysluplneho.

Ale jsem rad, jen jsi mne utvrdil v tom, ze mam pravdu.

0/0
30.5.2011 16:08

Host

Re: TAK...

Nezdá se, že tvé příspěvky zde mají pro někoho nějaký přínos. Smysluplnost hledej u sebe, pokud osx používat nechceš tak ho nepoužívej, nikdo tě přeci nenutí. Jak tu už někdo napsal osx není win.tak se ho nesnaž z něho dělat, pouze ho tím degraduješ a dokazuješ svou vlastní ...snad omezenost?

0/0
31.5.2011 23:33

Host

Re: TAK...

To je zvláštní, už léta pracuji na macu a necítím se omezen systémem, naopak jsem s ním spokojený.

Možná bych měl dodat že v současnosti nepracuji pouze s macem, ale i s Win od verze 2000 - po Win 7a jen tak na okraj zde zmíněné W-7 se z OSX mají ještě mnoho co učit, ale to berte pouze jako můj osobní názor, nechci zde rozpoutat diskuzi o ničem.

:-)

0/0
26.5.2011 9:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.