Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na tři hodiny promění krabička váš iPad, iPhone i notebook v televizi

Otestovali jsme šikovný televizní DVB-T přijímač Elgato Tivizen, se kterým můžete na tabletu, telefonu nebo notebooku sledovat běžné televizní vysílání. Napájí ho akumulátor a o propojení stará wi-fi. Funguje výborně, ale ve vlaku nic nezhlédnete.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ptakovina

Prumerne inteligentni jedinec radeji obetuje jedne z nekolika USB portu, nez jedinou wi-fi. A radeji potahne malinky prodluzovaci kabel, nez nabijecku a nahradni baterie. A jeste navic radeji zaplati sest stovek nez tri tisice osm set.

Ale jak tk koukam, porad je mezi nami dost zmasirovanych individui, kteri budou tvrdit opak. A pokud chci z nejakeho duvodu TV pre wi-fi, ackoli duvod nevidim, poridil bych si TV tuner s moznosti streamovani do site, aby mohjli signal sledovat vsichni na wi-fi. Tohle je dalsi takova ptakovina, ktera se veze na vlne iPadu, podobne jako nejruznejsi megafony pro iPhone, prodlouzeny nos pro ovladani iPadu atd.

0/0
11.6.2011 8:02

Host

Re: Ptakovina

No, průměrně inteligentní jedinec pochopí, že jsou lidé, kterým stojí tahle celkem nepodstatná částka za vyšší komfort a kvalitnější signál - z konpaktního tvaru handheldu netrčí usb tuner, teleskopická anténka bude mít vždycky o chlup lepší signál než kompaktní klíčenka a i výhoda, že položíte krabičku na místo s dobrým signálem a sám si průměrně inteligentní jedinec může sednout, lehnout, rozvalit se, kde mu to je pohodlné.

1/ většina ipadů se prodává s 3G, když člověk čučí na tv nepřepíná obvykle v jednom kuse na net a zpátky a i když přeskakuje, je přepnutí wifisítě otázkou vteřin, že? 2/ jsk budete malinkym prodlužovacím kabelem nabíjet svůj tablet? Ještě když na něm chcete čučet na tv? Průměrně inteligentní jedinec by si v takovém případě neměl usb nabíječku zapomenout, že?

Osobně tohle zařízení nemám ani se ho nechystám pořizovat, ale tuner s možností stewamování do sítě je dobré řešení možné i na iPadu - ale je otázka, jestli to dává na handheldu na cesty smysl?

0/0
11.6.2011 10:17

Host

Re: Ptakovina

Proc lzes? USB TV tunery jsou vybaveny externi antenkou, takze signal je temer vzdy perfktni, ale rozhodne bude stejny, jako u tohoto zarizeni. A pokud mi vadi kabel, poridim tuner se streamovanim do site. Takze televize je dostupna vsem, ne jen mne.

Budu pouzivat pomale 3G namisto rychle wi-fi. Gratuluju k obdivuhodne logice.

3) nejakou nabijecku budes mit s sebou v obou pripadech, takze zase zadne plus.

To, co pises, jsou chabe pokusy obhajit neco, co smysl postrada. Toto zarizeni neumi nic, co by ostatni neumeli lepe. A za ceny nesrovnatene nizsi (za cca petinu ceny).

Podtrzeno, secteno: mam obsazenou wi-fi, nosim nabijecku na baterie a nahradni baterie, riskuju, ze se mi baterie vybiji v nejlepsim (Murphyho zakony funguji spolehlive), TV vidim jen ja, zaplatim petkrat vic a za to mam jen to, ze... ze... sakra, co dostanu proti jinym?

0/0
11.6.2011 10:32

Host

Re: Ptakovina

Takže z kompaktního tabletu ti trčí paleček a z něj ti trčí ještě externí anténka? To je u zařízení typu handheld vrchol luxusu. A tuner se streamováním do sítě je dobré řešení, ale když jedu někam, kde chci sledovat TV na handheldu, tak se dá předpokládat, že nebude k dispozici nikdo, kdo by streamovaný signál přijímal, viď? jinak bych handheld s tv tunerem nemusel tahat, že? Lepší používat třeba na chatě u kámoše pomalé 3G než neexistující 3G. Jak píšeš, nabíječku budeš muset mít v obou případech, tak nevím, co pořát meleš o nabíječkách a hlavně náhradních bateriích? Drogy? Rozumová nedostatečnost?

Navíc máš třeba i kvalitní SW provázaný s OS (předpokládám, znám od Elgata jen verzi pro Mac OS X).

Takže: obsazená wifi je prkotina, netrčí ti z kompaktního zařízení vůbec nic, TV vidíš jen na jednom zařízení a pravděpodobně jen ty - což je na handheldu úplně OK. Baterie se ti můžou vybít u čehokoliv.

A cena? Buď ti to za kavlitní SW a pohodlí, že ti nic netrčí z handheldu stojí, nebo ne.

0/0
11.6.2011 20:45

Host

Zvláštní výrobek.

Na cestách to nefunguje a pro doma se to nevyplatí, protože je to dražší než LCD televize, která běží i ze zásuvky a je 3 větší.

0/0
9.6.2011 9:59

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Za jízdy vlakem to nefunguje - zjevně to je určené pro cesty k přátelům na chaty ap...

Stejně jako další tunery tohohle standardu.

A cena? Máš za ní špičkový SW - mám jiný výrobek od Elgata a je to opravdu špička. A máš za ní výhodu (a nevýhodu) wifi připojení - tedy položíš krabičku na místo s nejlepším signálem kde klidně leží a z handheldu ti netrčí palec s horším signálem.

0/0
9.6.2011 10:10

Antonín, topič

Re: Zvláštní výrobek.

Já to nechápu - vono se dá dívat na televizi a držet ji přitom v ruce? Jako třeba na film - dvě hodiny?

0/0
10.6.2011 10:26

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Ano, proč?

Dotaz chápu, ale k čemu podle vás má sloužit televize v handheldu se 7" nebo 10" obrazovkou?

0/0
10.6.2011 11:27

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Ach... Možná jsem pochpil, kam míříte... že není problém, když máte palec v tabletu, protože si sednete třeba na pec ke kamnům, postavíte někam tablet a koukáte se?

To jistě máte pravdu, ale mám zkušenost s jiným podobným zařízením a je tam často problém se signálem - přece jen se jedná o nouzové řešení používané často v místech s horší kvalitou signálu. A kvalita příjmu se liší i podle umístění přijímače v místnosti... Takže možnost umístit na místo s dobrým signálem krabičku a sám si vybrat, kde se na to chci (v dosahu wifiny) dívat vidím jako velkou výhodu.

0/0
10.6.2011 11:33

Host

Re: Zvláštní výrobek.

TV tuner pouzivam snad ctyri roky a na dodanavne anteny jsem problem se signalem zaznamenal jen v odlehlejsich castech republiky. A tam by i tohle nebylo k nicemu. Doma, po hotelich, na boudach... nikdy. Vystridal jsem nekolik tuneru, vcetne spickovych se dvema tunery, ale celkem jsem za ne nedal tolik, co za tenhle jediny.

0/0
11.6.2011 8:07

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Co na to říct? Mám zkušenost jen s tunery na příjem digitální TV, včetně těch 2 antenních, které mohou v ideálním případě přijímat 2 programy najednou, případně horší signál skládají... Hodnocené zařízení neznám, mám to u normálního poíčítače. Ale problémy se signálem jsou běžné.

Stačí trochu železa ve stěnách, nebo konstrukci, taky záleží na umístění přijímače v prostoru, nebo když si sousedka pustí vibrační masážní podložku a je problém.

Elgato má bezesporu vyšší ceny - ale tunery s wifi jsou obecně dražší, ale vzhledem k dlouhodobé orientaci na Mac OS X je jeho SW , (obecně špičkový) také úzce integrován se službami. Jsou lidé, kterým stojí těch pár stovek za to a tahle diskuze dokazuje, že jsou i lidé, kteří si kvůli tomu klepou na čelo a nikdy by si to nekoupili - to je ok, mají jiné výrobky, které jim poslouží, byť za nižší cenu třeba zaplatí nižším komfortem.

0/0
11.6.2011 10:05

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Za nizsi cenu nemam absolutne zadny nizsi komfort, spis naopak. nemam zadne dalsi krabicky a baterie.

0/0
11.6.2011 10:17

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Netrčí ti z tabletu něco? Nevadí ti horší příjem signálu? Proč bys k řešení s wifitunerem potřeboval baterky? Nebereš si k tabletu nabíječku, krerou použiješ i na tuner? Když na něm chceš sledovat TV? Můžeš položit krabičku na místo s nejlepším signálem a sám se rozvalit kamkoliv bez ovlivnění kvality signálu?

Tak vidíš...

0/0
11.6.2011 10:21

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Trci. Ale to je jedine minus. Kvalita signalu je naprosto stejna. A vyhod je docela dost. Zkus si predstavit situaci: jsi na chate, siroko daleko nikde nikdo. Hraje se finale hokejoveho trnaje v Naganu. Zacina 49. minuta, vhazuje se v nasi utocne tretine. Nasi vyhrali buly, Svoboda se naprahuje ke strele, strili a... dosla baterka. Sakra, kde jsou ty nahradni Aha, ja je nedal nabit, protoze zrovna napajim iPad. No, do konce zbyva deset minut, jdu cist zaver jednoho z nejlepsich turnaju na Netu. Jeste porad jsi rad, ze sis mohl zaplatit petinasobek za to, aby ti nic netrcelo? Az teda na tu nabijecku, ktera ti ale nevadi...

0/0
11.6.2011 11:04

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Kvalita signálu může být podobná, když ti z kompaktního zařízení trčí palec a z něj anténa. Navíc digitální signál je velmi citlivý - na pohyb lidí a předmětů v okolí, orientaci antény v prostoru ap. Takže bych radši sledoval nagano přes krabku, která je umístěna na místě s minimálním rušením a nejlepším signálem.

Na druhou stranu - nabíječku s iPad konektorem má každý druhý - a mezi 10ti lidma na chatě najdeš třeba 4? Nemluvě o tom, že když budu sledovat nejlepší a nejdůležitější zápas, na který se budu těšit od rána, tak si sakra pohlídám, abych byl nabitý, že? A iPad vydrží běžně něco přes 10 hodin.

Nabíječka mi opravdu nevadí - musíš jí mít i ke všem ostatním zařízením - takže zív.

V tvém případě to může na chatě s kamarády vypadat - svoboda střílí, kluci ani nedýchají, hrnou se k mému handheldu, obraz se zasekne a nejdůležitější okamžik tvého života si užiješ v rádiové kvalitě. Ale třeba jsi ušetřil. Upřímně? Ty peníze jsou jedno - důvody, proč si to nekoupím jsou jiné, než cena.

0/0
11.6.2011 20:56

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Ty jsi fakt dobre zmasirovana ovce...

0/0
11.6.2011 22:33

Host

Re: Zvláštní výrobek.

A to jako proč? že bych se radši v posteli válel bez palce a anteny, kterej trčí z kompaktního handheldu, kdybych už fakt třeba na iPadu tv potřeboval?

Průměrně inteligentní jedinec pochopí, že je fajn, když jsou různá zařízení, protože každý si s palcem užívat nechce - ale když ti to vyhovuje...

0/0
11.6.2011 22:54

Host

Re: Zvláštní výrobek.

No, zmasírovaný ovce mě taky bavěj - jak se v nějakém článku objeví Apple, iOS, Mac OS X, iPhone, iPad a další klíčová slova, vyrojíte se a za každou cenu se snažíte křečovitě dokázat, že nestojí za nic, je horší než konkurence a koupil by si to jen hlupák.

Nepůsobí to moc chytře, samostatně ani tolerantně, ale je s váma hrozná pr.del, kluci...

0/0
11.6.2011 23:11

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Me ted napadlo, ze mozna jen nevis, jak funguje TV tuner se streamovanim do site, proto si myslis, ze tam neni rozdil. Tak se hybaj dovzdelat.

A ty potrebujes nabjecky dve - jednu pro zobrazovaci zarizeni, jednu pro baterie. Kapisto? Nebo jsi jeste pomalejsi, nez tu ukazujes?

0/0
11.6.2011 23:19

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Proč myslíš, že hned něco nevím?

Mimochodem, když máš dvě zařízení a jedno vydrží přes 10 hodin a druhé 3, tak si s jednou nabíječkou celkem slušně vystačíš. Navíc, když jedeš s 10 lidma na hory, budou mít aspoň 4 nabíječku k iPadu, iPhonu - jsou dostupnější než třeba miniusb, které sebou lidi na týden spíš nevozí - karta jim vydrží.

Ty možná nechápeš, že když pojedeš někam, kde bude několik NB, budeš se na TV koukat spíš na NB než na handheldu. Nebo předpokládáš situaci, že přijede na chatu parta lidí, každej s tabletem a každej bude čumět na ten samej program na svém kapesním zařízení?

No, je mi jedno, jestli se půjdeš vzdělávat - ale zkus začít myslet. Prosím.

0/0
11.6.2011 23:29

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Jo, nepřehlédl jsi doufám informaci, že když chceš na iPadu použít signál z iPadu streamovaný do sítě, tak můžeš?

Nebo si vybereš tohle.

Je to jen na tobě - vyzkoušíš, zvážíš, co skutečně potřebuješ a koupíš si to.

Já mám třeba tuner k počítači a handheldu ho nechci.

0/0
11.6.2011 23:33

Host

Re: Zvláštní výrobek.

To tvoje ziv svedci jen o tom, jak jsi omezeny a hloupy. Nebo jen umyslne snazis blafovat, ze nepotrebujes nabijecku na batery. Ale co cekat od hloupe ovce...

0/0
11.6.2011 22:37

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Tak nabíječku potřebuješ k iPadu, stejně jako k tabletu s androidem - takže to zív neznamená, že jsem hloupý a omezený... Spíš to je znudění a pobavení nad tím, že parametr, v kterém jsou tebou srovnávaná řešení nastejno se ty snažíš nepříliš bystře vydávat za výhodu pro tebou preferované řešení.

A co pořád melduješ o baterkách - to už je úplně mimo... Takže, Einsteine... Zív...

0/0
11.6.2011 22:58

Ananta

Re: Zvláštní výrobek.

Tak srovnávat WiFi DVB-T Tuner a LCD TV je opravdu úžasná záležitost. Další perla bude?

0/0
9.6.2011 10:27

Host

Re: Zvláštní výrobek.

Tenhle už sypal perly sviním dole...

Nepochopitelně přeskočil od tunerů k handheldům na normální televize.

Potkali jsme tu nefalšovaného Einsteina!

0/0
9.6.2011 10:40

ne příliš bystrý diskutér

Cena

no potěš koště

0/0
9.6.2011 0:01

Antonín, topič

Re: Cena

Nejste příliš bystrý diskutér. Cena odpovídá - kdyby to bylo levnější, iOvce by to považovaly za nějakej windousáckej vodpad, Applách agbar!!!

0/0
9.6.2011 9:28

Host

Re: Cena

Myslim, ze ty sam ses odpad.

+1/0
10.6.2011 15:04

Host

To je tady odborníků...

Místo hádání zde si zjistěte třeba to, že od dopoledne je pro tento přijímač nový firmware, který umožňuje ono kritizované nefunkční hraní (třeba rádia DVB-T) na pozadí.

0/0
8.6.2011 19:12

Host

Apple na dvb-t potrebuje wifi

a na tabletu s Win 7 staci jen usb. No proc to delat jednoduse, kdyz to jde slozite, ze? ;-D

0/0
8.6.2011 16:24

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

R^ YES! R^

0/0
8.6.2011 17:42

Ananta

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Co to meleš, první produkt, na který jsem klikl na stránkách výrobce:

http://www.avermedia.com/avertv/Product/ProductDetail.aspx?Id=525

Co je na tom složitějšího než u Win 7?

0/0
8.6.2011 17:51

Hurych a synové, parní mlýny

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

OK, a jak to připojíte k iPadu?

0/0
8.6.2011 17:58

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

USBčkem?

řešení jak připojit k iPadu normální DVB tuner samozřejmě existují.

Mrkněte se na iTS, něco nabízí elgato a je jich tam ještě pár dalších.

0/0
8.6.2011 18:27

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

No fakt nevidím u Averu podporu pro ipad OS. Zkuste mne poučit.

0/0
8.6.2011 21:03

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

No vidíte, měl by jste jim napsat a vyčíst jim to.

Jinak jen při leteckém pohledu na začátek seznamu iTS jsem našel řešení Tivit, Tivizen, Fuugo, samozřejmě tam je někde i Elgato. Většina podporuje i pro handheldy vhodnější DVB-H. Tohle Elgato je zjevně myšlené jako malá krabka, kterou dovlečete třeba na chatu, hodíte jí na stůl a vytáhnete anténu a ne pro sledování signálu v pohybu - tam se používá DVB-H. Bylo mi potěšením...

Není důvod nenapsat aplikaci - iPad Connector je už dost dlouho vývojářům k dispozici a trh 200mil zařízení s iOS je už celkem zajímavý trh. I když osobně televizi na tabletu nemám a ani o tom nepřemýšlím.

0/0
9.6.2011 8:05

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Jezisi, vy melete nesmysly.

Pres USB zadny tuner k ipadu nepripojite? Proc? Protoze to neni otazka redukce...

0/0
8.6.2011 21:22

Ananta

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

On mluví o stolním OS od MS, já mu posílám odkaz na produkt, který bez potíží je možné také provozovat na stolním OS od Applu. Stojí to úplně stejné peníze, funguje to stejně. Nikde žádné navýšení komplikací ani ceny.

0/0
9.6.2011 10:11

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

A jak ho pripojite k ipadu? Vidite snad ipad v HW pozadavcich?

0/0
8.6.2011 21:22

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Tak ono musí být komfortní sledovat TV na tabletu s čouhajícím palcem, nebo řeba i anténou. Nebo za sebou tahat kabel vedoucí ke krabičce - což by úatrně zajišťovalo srovnatelný signál s řešením zmiňovaným v článku.

To radši zaplácnu wifi kterou při sledování tv stejně nepotřebuju a budu mít kvalitní signál i maximální komfort sledování tv na přenosném zařízení.

0/0
8.6.2011 18:46

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Tak tobě vadí něco velké jako palec, ale tahat sebou krabici velkou jako 4 telefony a měnit v ní každý tři hodiny baterky, ti nevadí, dost dobrý ;-DR^

0/0
8.6.2011 19:23

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Jasně, to je z hlediska konzumenta hrušek velmi uživatelsky příjemné. ;-D

0/0
8.6.2011 21:04

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Mě je tp úplně jedno - televizi na tabletu nemám, protože jí nepotřebuju.

Ale máš pravdu - radši přijedu třeba na chatu s mrňavou krabičkou, vytáhnu anténu, která zajistí jakž takž signál a když chci koukat na televizi, tak se dívám na tv a ze zařízení mi nic nečouhá, neztrčí a nezachytává.

Jsem prostě podivín a chápu, že ty si užíváš pohdu s plackou s trčícím palcem a miázerným signálem - jsi prostě dost dobrej a já bych se mohlod tebe učit.

0/0
9.6.2011 7:28

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Pokud bych chtel na chate televeizi, tak si ji tam poridim a nebudu delat takovehle cipoviny. Tva krecovita a snaha ospravedlnit to vykonstruovanymi a lichymi argumenty je opravdu usmevna.

0/0
9.6.2011 8:13

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

No vidíš to, já taky... Nevidím, kde vidíš tu křeč..

A kde bys ty třeba využil televizi v tabletu? Navíc v případě řešení, které je určené pro sledování z jednoho bodu.

0/0
9.6.2011 8:19

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

Píše ti, aby jsi si na chatu koupil samostatnou LCD televizi = vyjde tě to levněji a ještě budeš mít daleko větší obrazovku (19"), joudo s krabičkama. ;-D;-D;-D

0/0
9.6.2011 9:57

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

No, joudo bez mozku, píše mi jaksi nesmysl, vzhledem k tomu, že řešíme tv tunery k přenosným zařízením, tak je jeho příspěvek totálně mimo.

A tys tomu nasadil korunu.

Zkus si to přečíst ještě jednou - to zvládneš i po tý lobotomii, kterou jsi prošel.

Kdybys byl stejně chytrej, jako jsi agresivní a blbej, bylo by na světě o jednoho stoupu co nepochopí pár příspěvků v diskuzi méně. A svět by byl hned o trochu radostnější.

Ale kdyby ses omluvil, žes napsal blbost, třeba kvůli nepozornosti, protože jsi v práci/škole a nemůžeš se soustředit... to by byl postoj dospělého člověka...

0/0
9.6.2011 10:20

Host

Re: Apple na dvb-t potrebuje wifi

No, s urážením bych byl opatrnej, milé dítě.

Vaše příspěvky tu jsou stejně na místě, jako nabádání ke koupi osobního vozu v diskuzi o velocipédech.

Prostě jste úplně mimo a melete nesmysly, joudové.

0/0
9.6.2011 10:24

Host

Aha

"DVB-T není primárně navrženo pro příjem pohyblivými zařízení" - nebyl jeden z nejsilnějších argumetů pro zavedení DVB-T to, že to umí přijímat signál za pohybu? ;-D

0/0
8.6.2011 13:52

Host

Re: Aha

To že to umí neznamená, že to tak bylo navrhováno;-)

0/0
8.6.2011 14:11







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.