Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tipy pro Windows 7 ukážou, jak jednoduše zakázat obrázky či flash v IE

Při pomalém připojení k internetu můžeme zrychlit načítání stránek vypnutím načítání obrázků či flash animací. Ukážeme také, kde zjistit, jakou verzi Windows 7 máme instalovanou a jak deaktivovat zvuky v Průzkumníku Windows.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

By me zajimalo

...jestli jdou wokna zavrit na klicku a nebo treba jen na vetracku8-o8-o8-o

0/0
7.7.2011 15:52

Host

stahování na plochu

Ve Windows 7 nefunguje uložení stahovaného souboru přímo na plochu. Soubor se sice uloží, ale poze do:

Users - Uživatel - Plocha - a musí se vybrat a přemístit ručně "vyjmout" - "vložit" do vytvořené složky na ploše.

Přímo se neloží na aktivní plochu, což dříve fungovalo. Díky.

0/0
7.7.2011 13:01

Host

Re: stahování na plochu

to je ale blbost

0/0
7.7.2011 13:11

yakub

Re: stahování na plochu

no na plochu by se ukladat vubec totiz nemelo. pak tam ma kazdy xx giga dat, coz je vetsinou stejne warez, ale hrozne se divi, ze maji pomaly pocitac a odezvu aplikaci..

0/0
7.7.2011 13:30

Host

Re: stahování na plochu

Co je tohle za blbost? Pri lokalnich profilech je vcelku jedno, co je na plose. Je to adresar jako jakykoli jiny. Roli by to hralo pri roaming profilech, kdy by se to vse tahalo pres sit.

0/0
7.7.2011 13:35

yakub

Re: stahování na plochu

Pokud si myslíte, že je to adresář jako jakýkoliv jiný, tak vedeme oba jinou diskusi... zkuste si na plochu naházet pár gigových souborů,potom řekněme tak 20-30 dalších plných adresářů a do toho ještě například zástupce na namapované disky a proveďte měření: náběh systému, zatížení CPU, vytížení paměti a spustťe i nějaké benchmarky. Pokud Vám vyjdou stejná měření jako s prázdnou plochou, máte u mě flašku toho, co pijete.

0/0
7.7.2011 14:42

Host

Re: stahování na plochu

PROC bych mel dostat jine vysledky? JE to naprosto totozny adresar, jako jakykoli jiny.

Velikost profilu je sice omezena (presneji doporucene omezeni, ne fakticky limit), ale to se tyka zejmena tempu, kde se hromadi soubory. Zazil jsem i pocitace s 65 535 soubory v tempech a potom system zacinal stavkovat. Ale Plochy a Dokumentu se to v zadnem pripade netyka.

0/0
7.7.2011 16:54

Host

Re: stahování na plochu

jo... akorat, ze ten vas jakykoliv jiny adresar se nenacita po startu PC a nedrzi se jeho obsah v pameti. V podstate je to to same jako by se po startu mel nacitat dejme tomu ten vas temp a vsechny jeho vnitrni soubory by se kontrolovaly i antivirem. Pokud si stale myslite, ze dostanete stejne vysledky, doporucuji zajit k doktorovi, aby Vam udelali rentgen, zda nemate nador, co vam tlaci na mozek.

0/0
7.7.2011 17:45

Host

Re: stahování na plochu

Co to placas? To jako chces rict, ze se ti nacita obsah plochy do pameti? Takovou pitomost jsem v IT snad jeste neslysel. Ale jestli na tom trvas, prosim o dukaz. Protoze tohle dokazat, to bude kumst a na par let budes mit dost prace a nebudes po diskusich placat nesmysly..

0/0
7.7.2011 20:15

yakub

Re: stahování na plochu

Já nemluvím o dokumentech. Já mluvím o ploše, která se při každém startu počítače načítá. Navíc každá aplikace, v které chcete provést nějakou akci (uložit jako, import, export, tisk do souboru, atd) , zkrátka při které se Vám otvírá průzkumník, tak hádejte co budete načítat ve stromové struktuře ? Plochu !... ano, jako výchozí složka se otevřou rovnou dokumenty, ale než se otevře, tak se musí nejdříve načíst ten váš naprosto totožný adresář Plocha. Mě je to jedno, klidně si plochu považujte za naprosto totožný adresář, já vám to chtěl jen vysvětlit, což se mi koukám vůbec nedaří.

0/0
7.7.2011 17:57

Host

Re: stahování na plochu

Jaky adresar se nabidne jako vychozi, to nezalezi na OS, ale na programatorovi te ktere aplikace. Konkretne treba v C# je to metode InitialDirectory objektu Open/SaveFileDialog. A nic, nez seznam podadresaru prvni urovne konkretniho adresare se nenacita. Kdes sebtal takovou pitomost?

+1/0
7.7.2011 20:18

Host

Re: stahování na plochu

Oprava: samozrejme jde o vlastnost, ne o metodu.

0/0
7.7.2011 23:00

Host

Re: stahování na plochu

Musel jsem is to precist jeste jedou, dlouho me nic tak nerozesmalo. Hele, aby sis vyzkousel, jakou pitomost tu tvrdis, zkus si na plochu (a aby nevznikly pochybnosti, tak jen na plochu, do zadneho podadresare) nakopirovat dvacet giovych souboru a restartuj. Pokud nemas vic, nez 20 GB RAM, podle tve teorie by se profil vubec nemohl nacist (predpokladam, ze jsi myslel po prihlaseni, ne po spusteni).

0/0
7.7.2011 23:03

Host

Re: stahování na plochu

boze to sou tlachy :-) ty budes nejakej ten samodomo odbornik na pocitace ne?

0/0
7.7.2011 13:52

yakub

Re: stahování na plochu

neco si o tom zjisti, nez budes anonymne napadat ostatni.

0/0
7.7.2011 14:35

Host

Re: stahování na plochu

Tohle chovani je nestandardni, tipnul bych to na naboreny profil. Zkusil bych se prihlasit jako jiny uzivatel, jestli nejsou naborene cele Windows. A podle vysledku pak bud novy profil, nebo reinstalace (nejrychlejsi zpusob napravy).

0/0
7.7.2011 13:59

Host

Re: stahování na plochu

ty ses taky naborenej :-D

0/0
7.7.2011 14:00

Host

Re: stahování na plochu

Nandal jsi mi to, skutecne jsi borec.

0/0
7.7.2011 14:01

Host

Re: stahování na plochu

taky bych chtel byt tak naborenej :-) treba by mi pak pomohl reinstall :-D

0/0
7.7.2011 14:12

Host

Re: stahování na plochu

prave tlacitko - seradit

0/0
7.7.2011 14:01

Host

Re: stahování na plochu

To, co vidis na plose, je obsah adresare \Users\<uzivatel>\Plocha. Jestlize to je v tomto adresari, musi to byt nekde na Plose. Mozna se jen schovava mimo viditelnou oblast (pokud nemas v poradku rozliseni), ale je to tam. Mozna zkusit obnovit (F5), ale ani to nebyva nutne.

0/0
7.7.2011 14:04

Host

deaktivovat = vypnout

pořád si to musím přiaktivovávat

0/0
7.7.2011 11:14

Host

proč bych to dělal?

stačí Firefox a Adblock+ :-)

+1/0
7.7.2011 10:45

Host

Re: proč bych to dělal?

myslis ze si chytrej nebo co?

0/0
7.7.2011 11:06

Host

Re: proč bych to dělal?

;-DR^

0/0
11.7.2011 10:11

Host

Ale stejne musim Dvoraka ocenit

Stacilo ho desetkrat upozornit, ze zasady skupiny nejsou v Home verzich dostupne a uz mu to doslo. Gratuluju, jen tak dal! Kdyz budes poslouchat ctenare v diskusich, jednou z tebe neco bude. Mozna.

0/0
7.7.2011 9:10

Host

Re: Ale stejne musim Dvoraka ocenit

R^R^R^

Pozn.: Poprvé v životě jsem použil tyhlety obrázky a takhle zjednodušuji, ale tenhle příspěvek si to prostě zaslouží.

0/0
7.7.2011 9:16

Host

Re: Ale stejne musim Dvoraka ocenit

myslis?

0/0
7.7.2011 11:14

Host

Re: Ale stejne musim Dvoraka ocenit

Jo. Používám na to takovou věc, co mám na krku.

0/0
7.7.2011 13:40

Host

win 7 a ie9

měla jsem na sedmičkách IE8, a šlapalo to slušně, dala jsem tam 9 a spokojenost pryč, je to výrazně pomalejší, každou chvíli mi to napíše, že stránku nelze zobrazit ( stačí F5 a je okamžitě zobrazená) .....co s tím ? Víte někdo? Nebo mám jít zpět na 8 ?.

0/0
7.7.2011 9:06

Host

Re: win 7 a ie9

Nemůže to být připojením k Internetu?

Zkus vyprázdnit cache, obzvláště pokud jsi to po přeinstalaci ještě neudělala, IE9 doporučuje jako optimální nižší velikost než IE8. Mohlo také dojít k chybě při instalaci, občas to někdo hlásí (já například měl problém u IE8 při přechodu z IE7), pokud jsou ještě nějaké jiné problémy zkus IE9 přeinstalovat a přijmy aktualizace z Windows Update.

.

Jinak je podle mne GUI nového IE9 katastrofa: Adresní řádek, velikost symbolů, nečitelnost záložek kvůli jejich vybarvení a velikosti písma, stavový řádek bez jakékoliv potřebné funkce. Neúměrně složitá správa zón zabezpečení, cookies, blokování automaticky otevíraných oken, protože než se k tomu doklikám tak zestárnu, navíc vše musím přidávat více ručně než u IE8, vyjma cookies jenž jsou celkem dostupná. Špatný přehled o zabezpečení komunikace a vůbec o síle šifrování v určitých situacích, a také problémy se zobrazováním vlastností certifkátů....

Bohužel IE8 nepodporuje HTML9, který se stává standardem.

0/0
7.7.2011 9:32

Host

Re: win 7 a ie9

Bohužel IE8 nepodporuje HTML5, který se stává standardem!

.

Já mám však na rozdíl od tebe Vistu a Microsoft nehodlá pro tento OS dodat IE10. Pokud se stane, že weby budou hojně využívat specifikací HTML5, které IE9 nepodoruje, a bude je podporovat jen IE10, a přesto bude i nadále dost kvalitních webů které budou nabízet obsah dle specifikace HTML4 tak se asi vrátím zpět k IE8. Na jiný browser to zatím nevidím, protože mi příjdou uplně stejně pitomé jako IE9.

0/0
7.7.2011 9:37

Host

Re: win 7 a ie9

Vyprázdnila jsem, co jsem mohla, vypnula doplňky, vypnula anitivir ......než se načte stránka, je to zoufalstí, pořád čeká na odpověď a pak se pobjeví zpráva, že nelze zobrazit , jak jsem psala po stisknutí F5 se okamžitě zobrazí. Připojené k inetu kabel UPC , stejné jako bylo před tím . Na netbooku ( vodafon připojení) na W7 mám IE8 a nesrovnatelné, tak jsem tam zatím 9 nedala . Aktualizace mám nainstalované.Může to být verzí systému ? Na notebooku mám 64bitové Windows na ne netbooku 32 bitové .

0/0
7.7.2011 10:04

Host

Re: win 7 a ie9

Ten antivir raději rychle zapni a těch doplňků stejně není dobře mít moc zapnutých. IE9 není žádný zázrak, ale ani žádný propadák.

Podle mě ti to dělá nějaký doplněk, opravdu jsi vypla vymazala Addon od Skype? Protože to je nejčastější problém!

0/0
7.7.2011 10:20

Host

Re: win 7 a ie9

skype nepoužívám, ještě projedu v task manageru všechny procesy, ale zatím  fakt netuším, čím by to mohlo být

0/0
7.7.2011 10:25

Host

Re: win 7 a ie9

Mě to takhle obšas dělává, jen na některých serverech, při připojení pomocí 3G Telofoniky.

Zrovna dnes má 3G nějaký výpadek a kdo ví jestli to co mám je alespoň EDGE, a zda tenhle vzkaz dojde do diskuze.

.

Obecně se mi zdá, že IE9 nad stránkou dumá, kdežto IE8 ji prostě zobrazil. Myslím, že IE8 byl zatím nejrychlejší a nekvalitnější browser který jsem používal. Po drobnostech z IE9 jsem toužil již dříve a v IE8 bych je uvítal.

Můžeš se také pokusit zakázat HW akceleraci grafické karty (Možnosti Internetu - Upřesnit - Akcelerovaná grafika: Místo vykreslování pomocí GPU použít softwarové vykreslování). Tohle mi IE9 sám od sebe nastavil asi až po měsíci používání, žádné problémy jsem přitom neměl, a od té doby se mi stránky se začaly vykreslovat o něco rychleji. Zřejmě to ale nevyřeší tvůj problém se špatným načítáním stránek.

0/0
7.7.2011 10:48

Host

Re: Správná verze IE9?!

Jen mne napadlo... Instaloval jsi na druhý počítač správnou verzi IE9?!

.

Nevím zda jde nainstalovat špatnou ale vím že pro Windows Vistu i Windows 7, existují rozdílné verze a záleží i na tom kolikabitový ten systém je. Tedy celkem čtyři verze daného SW.

0/0
7.7.2011 10:54

Host

Re: win 7 a ie9

Můžeš si zkusit udělat i PING nebo trasovat cestu k cíli, aby sis udělal představu nakolik za to může poskytovatel Internetu. Fakt je že dobrý browser by se stím měl vypořádat. Dříve jsem kvůli problémům se sítí chtěl opustit O2 a přešel jsem k Vodafone. Jenže u Vodafone po čase nastaly problémy mírně odlišné, tak jsem to zkusil opět Telefoniku, která mezitím začala fungovat dostatčně... Momentálně nepoožívám T-Mobile, nemá pro mne vhodný tarif. A poku už i konečně má, kdo má trh neustále sledovat a neustále měnit služby...

.

Ten PING a TraCert, příklady:

Ping napoveda.seznam.cz (zajímají tě časy odezvy, v mili sekundách)

Tracert napoveda.seznam.cz (uvidíš celou trasu Internetem, včetně časů)

0/0
7.7.2011 11:51

Host

Re: win 7 a ie9

Jen rychlý tip: mně pomohlo povypínat IPv6 na síťovkách. Jen si nepamatuji, kde všude se to musí shodit (ještě je tam někde utajený "loopback").

Mohlo by to pomoct, dokud chodí IPv4...

0/0
7.7.2011 13:22

Host

Re: win 7 a ie9

A ještě zkusmo bych testnul jiné DNS servery - třeba 8.8.8.8

mě toto dělá většinou v souvislosti s DNS.

0/0
7.7.2011 19:30

Host

Dva clanky za den?

Co to ma byt? To uz se Dvorak naucil rychloopisovat?

0/0
7.7.2011 9:06

Host

někdo má widle a někdo má OS :)

0/0
7.7.2011 9:00

Host

Re: někdo má widle a někdo má OS :)

Predpokladam, ze tim widle myslis Windows. tak mi, prosim, prozrad, co mas za system, at se muzu zasmat.

0/0
7.7.2011 9:07

Funso

Re: někdo má widle a někdo má OS :)

Má nějaký Linux, nejspíš (K)Ubuntu, protože ta je stejně klikací jako wokýnka, možná má SUSE. Pokud by měl něco jiného, tak by takové idi..ské výšplechty nepsal. Většina těchto flamerů ani neumí s terminálem, ale hláškovat ve fórech jim jde. Možná je to tím, že na web prohlížeči není žádný rozdíl ve Win a Lin.

0/0
7.7.2011 13:19

Funso

Re: někdo má widle a někdo má OS :)

Pardon, ve Firefoxu (ver myslím 3.5) ve Win bylo nastavení v nástrojích a v Lin v Úpravách

0/0
7.7.2011 13:20

Host

Re: někdo má widle a někdo má OS :)

A co třeba Fedoru a Mandrivu?

0/0
7.7.2011 14:06

Funso

Re: někdo má widle a někdo má OS :)

Všechno je to parodie pro ty, kteří nezvládnou naistalovat Debian ;-) Stejně mi mezi těmi distry přišel jediný rozdíl v KDE/Gnome a rpm/deb

Jinak s Fedorou sem se setkal jednou u nás v hospodě, kde běžela live kvůli netu, s Mandrivou vůbec. OpenSUSE a Ubuntu/Kubuntu jsem nějaký čas provozoval a pak sem se stejně vrátil k Win, protože je to pro mě pohodlnější. Nicméně, až doslouží WinXP, tak přijde asi Linux, protože OpenTTD na něm jde nativně, Trackmanii to taky rozchodí a nic jiného co by mě táhlo k Win už není. Tedy nějaká alternativa k Foobaru, neznáte někdo něco? Amarok se mi nelíbí a některé jeho funkce mi velice nevyhovují. Jo a ještě něco jako PotPlayer (ten umí akcelerovat HD pře GK, i když ta to normálně neumí (zkoušeno na Radeon 9600)

0/0
7.7.2011 14:23

yakub

:/

"Miluju" tyhle clanky, kde se radí uživatelům spouštět gpedit, msconfig, regedit a buhvi jake jeste systemove nastroje. Pak to tam kazdy rozhrabe ve vroucnem prani, ze ze sve 4 roky stare plecky udela nejnamakanejsi stroj... potom breci v diskusich a pise do vsemoznych poraden...

0/0
7.7.2011 8:46

Host

Re: :/

nedelej chytryho prosimte

0/0
7.7.2011 8:56

Funso

Re: :/

v pohodě, ti kteří se počítači neživí nepochopí, že placenou podporu nevyžadují lidé, kteří mají PC v pořádku.

0/0
7.7.2011 13:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.