Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Webové programy pro prezentaci konkurují PowerPointu a jsou zdarma

Prezentace vytvořené prostřednictvím webových aplikací mohou být minimálně stejně poutavé, jako ty z placeného PowerPointu. Navíce je hned budete moci snadno sdílet s ostatními uživateli. Nabídka online nástrojů je bohatá a tvorba prezentací v prostředí internetového prohlížeče je velmi snadná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Na prezentaci je hlavní obsah,

grafická podpora je však věc druhá. Poutavá a zajímavá prezentace nepotřebuje žádné "slidy" na plátně. Maximálně tak nějakou fotku, graf atd. Na druhou stranu zajímavá grafika udrží pozornost publika i u nudnějšího tématu. A jen pro úplnost, zúčastnil jsem jsem se mnoha kvalitních a zajímavých prezentací, kde si přednášející vystačil pouze sám, přípdně s fixem a tabulí.

0/0
10.7.2011 22:43

Shabby

Komentáře

K nadpisu článku, jediná konkurence PowerPointu je Prezi (prezentační nástroj, ale jinak). Ostatní jsou nadstavby nebo free (dokonce jen částečně) verze toho samého...

K diskuzi níže, pokud někomu trvá stejná prezentace s PP 20min, a bez něj 5min, tak není na vině program, ale člověk. A diskuze o tom, že pomáhá zapojit se do práce i neschopným, je scestná...jestli někdo žvástá blbiny je jedna věc, jaký nástroj (PP, Prezi, flipchart,...) k tomu používá druhá...a jestli ho někdo poslouchá je kapitola sama pro sebe. Pokud někdo plýtval časem na PP, zatímco mohl něco udělat efektivněji, je třeba vyhodit jeho a ne PP. Označit za viníka neefektivity firmy PP je to samý jako říct, že za vraždu může zbraň a ne vrah - oboje jsou jen nástroje a je jen na člověku, jak je využívá.

0/0
20.6.2011 23:26

Host

hh

super

http://www.youtube.com/user/d2mac#p/u/0/dD-Lf4WvnPw

0/0
20.6.2011 15:12

Host

PowerPoint

je tak z 80% na vině dnešní ekonomické krizi - k moci se totiž dostali tydýti, co nic neumí, jenom pěkně "malují" v PowerPointu a umí to všechno "hezky vysvětlit"...

V naší firmě byla PP prezentace zakázána pod trestem vyhazovu v roce 2000, a od té doby máme trojnásobnou výkonnost.

Porada jednoduchá, rychlá stručná - šak se vykecáme s klienty a u soudu dost a dost ;-D;-D

0/0
19.6.2011 22:44

Host

Re: PowerPoint

A ted tu o cervene karkulce. prosim...

0/0
19.6.2011 23:02

Host

Re: PowerPoint

no, osobně mi stačilo vidět tři prezentace:

1) člověk mluvil před Powerpointem

2) -||- Prezi

3) na poznámky flipchart a jinak jel z patra (samožřejmě, největší frajer)

Na stejný objem důležitých věcí potřebuje první 20 minut, druhý jen 10 minut a třetí 5, protože toho opravdu poslouchají všichni a napoprvé => s kolegou o zákazu PP prezentací souhlasím. 

0/0
19.6.2011 23:07

Hurych a synové, parní mlýny

Re: PowerPoint

Co je to Prezi?

0/0
20.6.2011 9:26

,,palič

Re: PowerPoint

Ano, partičky mladých zhulených "manažerů", co je včera naučil tatínek vázat kravatu a ve škole je naučili malovat prezentace. To jsou ti co vždycky přiběhnou jako první k libovolnému článku o drogách a začnou ječet. "Co to melete, ja hulim uz 10 led a sem v it manazerem, mam velkej plad a auto, takze mi nejsme troski, ale vysoce postaveni a pracujeme". Výsledek vidíme v podobě krize.

0/0
20.6.2011 10:25

Host

Re: PowerPoint

No soude podle Vaseho pravopisu, Vy do kategorie managru rozhodne nespadate... ;-)

0/0
20.6.2011 10:48

Host

Re: PowerPoint

Podle mého, uvozovky zde autorovi uvozují ukázku negramotnosti právě těch, o kterých píše... Ne o něm samotném

0/0
20.6.2011 11:00

,,palič

Re: PowerPoint

Přesně tak. Je nebezpečné imitovat negramota. Pak člověk může vypadat jako negramot sám.;-D

0/0
20.6.2011 11:06

Tryskoprd

Re: PowerPoint

Předvedl jste co znamená "nerozumět psanému textu".

0/0
21.6.2011 22:32

Host

Re: PowerPoint

Ale bez Beckhama nebo melíru na hlavě a bez tribal tattoo to žádnej manažer nikdy nebude...

0/0
20.6.2011 10:50

Host

Re: PowerPoint

ubozak si musel rejpnout, uz nech ten koks a bez neco delat ;)

0/0
20.6.2011 15:26

Shabby

Re: PowerPoint

Ještě jsem neviděl, že by někoho naučili ve škole dělat s PowerPointem.

0/0
20.6.2011 23:17

Host

Re: PowerPoint

Prezentační software je jediná možnost negramotných a esteticky postižených jedinců jak se viditelně zapojit do pracovního procesu (avšak vždy s nejistým výsledkem). Powepoint a spol. - to je hrob grafiky. Skrze tyto kanály se navíc šíří všechny ty běsy typu "18-ti letý", "10-té výročí", "20let", apod.

0/0
20.6.2011 10:47

Host

PowerPoint vs ostatní sw

Jiná je pozice studenta a jiná je pozice zaměstnance ve firmě. Student si může zvolit, co chce a co se mu líbí. A může vést nekonečné diskuse o tom, zda je lepší sw A nebo sw B. Zaměstnanec musí být kompatibilní s firmou, v níž pracuje. A je-li firemním standardem MS Office, musí jej akceptovat, ať si myslí cokoliv. Aní Open Office neumí korektně zobrazit všechny prezentace vytvořené v PowerPointu.

0/0
19.6.2011 21:08

Host

Re: PowerPoint vs ostatní sw

Pokud firma drží jako dogma MS Office, pak je asi vhodné se poohlédnout po jiné práci.

0/0
20.6.2011 9:52

Host

Re: PowerPoint vs ostatní sw

Vy jste ale chytrak...

0/0
20.6.2011 10:49

Host

Re: PowerPoint vs ostatní sw

ono by si ta firma asi brzy lehla, kdyz by to ztroskotalo uz na dokumentaci, kterou druha strana neumi otevrit , vime ?!

0/0
20.6.2011 15:29

Host

Jedině za prachy

a to Keynote.

0/0
19.6.2011 19:49

TondaN

asi žádný

nebude česky že? potom mi to není nanic:-)

0/0
19.6.2011 18:36

Host

Re: asi žádný

Pozor na dvojity zapor.

0/0
19.6.2011 19:14

kokrspanel

Re: asi žádný

V češtině je to jedno...i 20 záporů je furt zápor.

0/0
19.6.2011 19:46

Host

Re: asi žádný

To neni pravda. Napr. to neni nepravda neznamena, ze je to lez, ale ze je to pravda.

0/0
19.6.2011 19:57

Host

Re: asi žádný

no to je snad logický, ne?

0/0
19.6.2011 22:25

Host

Re: asi žádný

Proto neplati, ze vicenasobny zapor znamena porad zapor. Je treba postupovat stejne, jako v matematice (minus a minus rovna se plus).

0/0
19.6.2011 23:04

Host

Re: asi žádný

Jazyk opravdu není matematika a čeština dvojitý zápor příliš neuznává. Jak bylo výše řešeno, První zápor ve větě platí a další na tom významově nic nemění. Nejsme v Americe, jak si mládež čím dál častěji při používání jazyka myslí. Výraz "to není nepravda"  sice záporem není, ale také se v praxi nepoužívá. Pávě proto, že to je v češtině zavádějící. V praxi se používá "to je pravda", nebo "to je lež", což je, jak jistě uznáte, daleko srozumitelnější. Takový obrad většinou svědčí o tom, že autor není čech.

0/0
20.6.2011 10:04

Host

Re: asi žádný

To byl pouze priklad tojo, ze dvojity zapor prestava byt zaporem. Promin, ale to je fakt a neda se to okecat.

0/0
21.6.2011 6:48

akazu

Re: asi žádný

A "Toto není nemožné" je taky výjimka?

0/0
21.6.2011 10:59

brezovak

na prezentace

používám soft  ProShow Gold a vůbec mě nezajímá, jestli

to půjde přehrát v Office 2003 či 2010. Půjde to, neboť mají svůj vlastní

prohlížeč

0/0
19.6.2011 17:44

Host

Google docs

0/0
19.6.2011 16:39

Host

Re: Google docs

Od googlu jedine vyhledavani. Ostatni je sebevrazda soukromi. Mimochodem, cetl jsi licencni podminky Google Docs?

0/0
19.6.2011 16:55

Host

Re: Google docs

no asi taka sebevrazda ako Live od MS, iCloud od Applu, Yahoo, seznam.....

0/0
19.6.2011 17:02

ztrewq

Re:

a necháva ťa chladným, keď do vyhľadávača napíšeš jedno písmenko a už ti ponúka sto predtým hľadaných ..... veď je jedno čo si gúgl pamätá!

0/0
19.6.2011 19:59

Host

Re: Re:

To je anonymni - proste to co se hledalo drive neni zas tak na zavadu kdyz zobrazuje.

0/0
19.6.2011 21:41

Host

Re: Google docs

Ty si teda dobrej :D, myslis ze nejakej pan gugl je zvedavej na tvoje data? a kdydy byl, ty v pc mas neco tak strasne duleziteho ze by te to znicilo? ja teda ne, ale spis mi je fuk ze dam data guglu nez nejakymu pepikovi ze seznamu apod.

0/0
20.6.2011 8:33

Host

Re: Google docs

Jeztli na data zvedavy neni, proc se o ne tak zajima? Datamining mailu, kradeze autorskych prav...

Promin, ale neni mou chybou, ze je dusevni vlastnictvi pro tebe tak vzdaleny pojem, ze to nedokazes pochopit.

0/0
21.6.2011 6:47

Host

Powerpoint

je asi užitečný nástroj, ovšem v rukou debila ničivá zbraň. Móda posledních let, která velí lamerům všeho druhu nacpat pár lamerských fotek do prezentace v PP, oživit je nějakou připičenou hudbou a rozeslat výsledný 50MB soubor pomocí e-mailu! všem známým na které si vzpomene, je velmi smutný úkaz internetu.

0/0
19.6.2011 13:57

eurogo

Re: Powerpoint

Jo, to je hrůza.............co to pak chodí.

0/0
19.6.2011 14:25

Hurych a synové, parní mlýny

Re: Powerpoint

S tím nelze než souhlasit. Zejména prezentace typu: To je fakt hustý, to musíte vidět apod...

0/0
20.6.2011 0:18

příliš ohleduplný terorista

Coura na fotce

nevypadá marně, škoda jen že ji fotograf iDNES nezachytil v nějaké odvážnější poloze R^:-(Rv

0/0
19.6.2011 11:21

Host

Re: Coura na fotce

To si fak myslíte, že to fotí v iDNESu? Většina těchto "ilustračních" fotek je koupená z fotobank  po stovce kus. Spíš je zajímavý výběr těch fotek. Svědčí to o "vkusu" redakce.

0/0
19.6.2011 11:32

Host

Re: Coura na fotce

vkus redakce je imho naprosto v poradku ;-D

kdyz uz ma clanek v podstate nulovou informacni hodnotu a slouzi k rozproudeni diskuze ktera informacni hodnotu "muze" mit, tak proc k tomu nedat kvalitni rostenku at je na co koukat R^

0/0
20.6.2011 11:30

Hurych a synové, parní mlýny

Re: Coura na fotce

Jj, také mě zaujala... ;-)

0/0
20.6.2011 9:28

Host

PP

má hodně pitomejch vlastností, vadí mi nekompatibilita s jinými MS Office (např. vložení tabulky z excelu může znamenat hororovou zkušenost i když mi tu spousta lidí vysvětlí, že je to úplně jednoduché a hňup jsem já), na druhou stranu prezentátor od Open office je hloupej snad ještě víc... Online prezentace nemůžu využívat z toho prostého důvodu, že firemní data prostě nikam ven dát nemůžu...

0/0
19.6.2011 10:52

Host

Re: PP

Plny souhlas... na notasu musim mit AVG, Kerio FW, a 4x denne aktualizaci - paranoia IT oddeleni spolecnosti... a tady dam veskere informace dobrovolne a bez namahy majiteli webu. Potvrzuje to fakt, kdy se snazi MS davat "zdarma" office on-line na webu, dobre vi proc....

0/0
19.6.2011 13:19

Host

Re: PP

vy ste teda dobra firna, kdyz pouzivate FW kerej se uz nakej patek nevyviji :D a AVG, to je bez komentare...

0/0
20.6.2011 15:34

Host

Re: PP

Kdepak, máš pravdu.

Když dělám nějakou důležitější prezentaci a nechci mít problémy, tak to dělám v PDF, i když to je omezenější, co se týká efektů, funkci to splní a nejsou problémy.

0/0
19.6.2011 17:01

Host

Powerpointová generace

Před nástupem Powerpointu se každé rozhodnutí prezentovalo, diskutovalo se, přednášející musel vědět o čem mluví a musel mít určitou úroveň schopností cokoliv prezentovat, musel být schopen obstát v diskuzi a obhájit si svůj názor. PP generace si pustí filmeček, diskuse žádná, vlastní názor žádný (na co taky?) a zvedne se ruka (o čem je to vlastně řeč?) a kvalita rozhodování podle toho vypadá. Ti lidé co na ty prezentace civí ani netuší (jak by mohli) že se jedná i o celkem důležitá rozhodnutí a jen málokdo si dovolí podobné divadélko zkritizovat a zadupat do země coby snůšku pitomostí což celkem často je. Ani na to není čas - 25 minut prezentace 5 minut diskuze.

0/0
19.6.2011 10:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.