- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To bych chtěl vidět těch 8 osob na 1 metru čtverečním, to i sardinky mají více prostoru.
Když už se MHD v Praze nazývá "Pražská Integrovaná doprava", měl by někdo přemýšlet o integraci sjednocením. Tlačítka na otevírání dveří jsou jasným příkladem zabedněnosti. Proč v metru znamená "zhasnuté tlačítko" automatické otevření dveří a "zeleně svítící" že se dveře neotevřou, když v tramvaji je to je přesně obráceně? U autobusů jsem to zatím ještě nepochopil. Navíc metro ještě přidává stav "zeleně blikající" (=to samé, co zhasnuté) a "červeně svítící" (k čemu to, snad neví ani ten, co to navrhl)... Omlouvám se, jestli jsem něco
Každý den vidím jak jsou z toho lidi zmatení... Já se jim nedivím. Tak debilní systém, aby ve světě pohledal. V Rakousku mají na dveřích kliku (což lidi zvládají bravurně), v Londýně zase tlačítko se svítícím nápisem "open", které stačí zmačknout. Pouze u nás je v tom guláš.
Nevíte někdo kteří ňoumové navrhli systém tlačítek pro tramvaje, autobusy a metro? Proč to navrhli tak blbě, svědčí o jejich úrovni přemýšlení a ochotě podívat se, jak je to u sousedních zemí. Proč to ale neudělali jednotně nad tím mi zůstává rozum stát?!
Jo, a nejlepší jsou ty hnusné prochcan. sedačky! A v téhle soupravě na trase C je to nejhorší, ještě že jezdím na trase A.
Nechápu, jak můžou dělat tyhle sedačky a hlavně jak se čistí, když totálně všechno se od bezdomovců (a jiných) do nich pěkně vsákne a páchne to už navždy.
Ty polstare se cele vyndaji, daji se ciste a stare se davaji cistit.
1. proc kdyz je to souprava, tak je to ve skutecnosti sestava vagonu. Z hlediska prepravni kapacity je mnohem vyhodnejsi mit opravdovou soupravu otevrenou po cele delce. Takhle jsou mezi kazdym vagonem skoro dva prazdne metry bez lidi, zcela zbytecne.
2. opravdu by byl takovy problem do metra za 200.000.000 kacek dat do kazdeho vagonu dve CCTV kamery, aby si dementi rozmysleli demolovat interier? Vzdyt to ma snad kazde zahranicni metro uz skoro dvacet let.
3. ktereho blba napadlo dat do metra tlacitka na otevirani dveri?
"ktereho blba napadlo dat do metra tlacitka na otevirani dveri?"
Bezny mezinarodni standart - strojvudce ma tak na mete vytizenych stanich - treba i nocnich (vecernich) hodinach lepsi prehled kde se vystupuje a nastupuje to je z duvodu zvyseni bezpecnosti provozu.
si muze nejaky dobytek dat nohy v botach na sedacku pred sebou, jak to tak ti lumpove delaji...
byly plánované již v 70. letech ale nakonec jsme z politických důvodů museli koupit ty sovětské těžkotonážní. Kvůli nim se pak musel zpevňovat nuselák.
Ono to nebylo s tou soupravou tak jednoduché jak to bylo v tom celkem tendenčním dokumentu ukázáno.Mnoho stěžejních částí bylo z laminátu a z toho vycházeli jisté bezpečností rizika jak pro pasažerý tak i pro metro samotné.Každopádně Nuselák byl poddimenzován a dříve nebo později by stejně tam tu vložku museli dát, tak je jenom dobře že hned na začátku.
moc príma, 200Mega, je to hezký a pak to bandy blbečků polepujou blbě strahatelnejma miniplakátkama (bohužel lepidlo je kvalitní) a ještě jsou drzí a pro jistotu v partě 2-4 kdyby něco. úchvatný, od pochybnejch podniků přes koncerty, konče varováním před HIV (hmm, o tom dnes asi nikdo neslyšel...) a úžasný fotky rádoby výsledku běžných potratů.
Taktika rychle dovnitř, naplácnout, rychle ven jim vychází. A za nima polepená okna, dveře, stěny. Krása...