Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ponížili Sony, teď hackeři zesměšňují vlády a vyzývají k obřím útokům

Počítačoví piráti ze skupiny Lulz Security se chlubí kompromitováním milionu účtů uživatelů Sony i dalších firem. Napadli i CIA a vlády různých zemí. Nyní se spojili s další známou skupinou Anonymous, verbují dobrovolníky a chystají celosvětový útok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Ti jsoní...u ale vypatla

0/0
14.7.2011 9:47

Host

Re: Ti jsoní...u ale vypatla

Tak tohle mi dělá počítač neustále, kurzor odskočí jinam... Chtěla jsem napsat -ti jsou ale vypatlaní... Nevím, kde na to kdo bere čas.

0/0
14.7.2011 9:49

chmod_5777

PRO KAPITANA KAROTKU

no tohle chce fakt hodne premahani nepsat sprosty slova.Jeste ze mame ty "agresivni" hry a nemusim se odreagovavat na realne osobe.

>>>>Co vam presne vadi na tom, ze stat chce aby se penize v CR prosazene v CR danily?<<<<

1)  v CR se hazard NEDANI. Hazard je v CR vyjmut a narozdil od normalnich firem neplati dan z prijmu. Plati pouze odvody soukromym firmam.

2) stat nechctel zdanit prosazene penize v CR, stat chtel zakazat, aby obcane CR nesazeli JINDE. Je to asi stejny jako kdyby chtel zakazat, aby si na dovolene nekupovali luxusni veci, protoze z toho nic nema.

NICMENE: HLAVNI PROBLEM JE V TOM, ZE STAT CHTEL FILTROVAT CO SE K OBCANOVI DOSTANE. Nejenom, ze se tedy nesmi sazet (to se nesmi uz dnes), ale stat chtel zabranit, aby se obcan vubec DOZVEDEL, ze existuji taky nejake sazky mimo tech statem schvalenych. A proc by mel zastavit u toho. A jestli nepochopis tak zcela primitivni vec, tak se nedivim, ze ti kazdej odpovida nadavkama.

0/0
26.6.2011 17:45

kapitan_karotka

Re: PRO KAPITANA KAROTKU

To je dobrej mindracek. Stat dela vsechno proto, aby vam omezil pristup informaci :)) Jdete se lecit.

0/0
30.6.2011 12:20

kapitan_karotka

Je smutne, ze po zavedeni

mazani nicku se vsechen odpad z idnes presunul na technet. Neni to tak davno, co tu clovek mohl debatovat s lidma, kteri se zivi v oboru a opravdu se neco dovedel. Dneska sem pritahne kdejaka naplavenina, ktera nemuze debatovat jinde, protoze zivotnost jejich nicku je v radu hodin.

0/0
23.6.2011 13:43

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

SME V EU NO ;-O;-OEUEU8-o8-o;-€;-€Rv

0/0
23.6.2011 13:47

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Co s tim ma EU spolecneho? To ze je zde plno primitivu, kteri nejsou schopni debatovat a jen urazi je proste pravda. Staci se podivat na debatu nize. Pulka lidi zde rve, jak ma byt internet svobodny a druhym hlasem vyjmenovavaji, co vsechno by na nem zakazali. Druha pulka zde jen urazi a nadava. Krasny obrazek ceske spolecnosti.

0/0
23.6.2011 13:50

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

To je tím, že jsi blb a nikoho už nebaví ti to vysvětlovat pořád dokola, jen proto, že bereš drogy a zapomeneš, co bylo před pěti minutama.

0/0
23.6.2011 13:51

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Opet skvely argument. S kym nesouhlasim je proste blb. Ona je nevedomost opravdu pozehnanim co :)

0/0
23.6.2011 13:53

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

vykašli se na ně, jsou to dementi.

0/0
23.6.2011 16:43

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

linux rulezzzz

0/0
23.6.2011 16:44

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Říká multinickař Vanislav, hlnocd, hlnocd1, hlnocd2, hlnocd3 a nově kapitan_karotka.

0/0
23.6.2011 13:50

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

ja si nicky menil ne proto, ze by ji me nekdo smazal, ale proto, ze zde existuji individua, ktere jakmile vidi naky urcity nick, tak okamzite ignoruji obsah nazoru ktery dany nick pise a rovnou reaguji urazkama a nadavkama. Vy jste krasny priklad. Prvni vase reakce (tedy da-li se podle vaseho neexistujiciho nicku urcit) byla trapna urazka me osoby. Opravdu by me zajimalo, cim se asi tak muzete zivit. Vyjadrovani na urovni maleho ditete, argumenty zadne, vzdelani ocividne take zadne.

0/0
23.6.2011 13:52

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Prozradím ti tajemství. Styl tvého psaní je něco mezi orangutanem na metamfetaminu a Rainmanem. To znamená, že tě stejně dřív nebo později každý pozná. Zněma nicků ti vůbec nepomůže.

0/0
23.6.2011 13:56

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

moje psani vam muze byti ukradene. Jiste mate dostatecne IQ k tomu, aby jste reagoval na obsah a ne na formu. Ovsem ono je zde bezne, ze clovek ktery nema argumenty mele o vsem okolo, ale hlavnimu tematu se vyhyba. Takze jeste jednou: Co vam presne vadi na tom, ze vlada chce, aby penize ktere se v CR prosazi se take v CR danily?

0/0
23.6.2011 14:11

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Jenže v tvém případě stojí ten obsah za dvojitou piču s malinovou šťávou Vanislave, takže jde s tou negramotskou formu kvalitně dohromady.

0/0
23.6.2011 15:45

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

takze jeste jednou aby jste to chapal i vy: Muzete prosim vysvetlit, co vam vadi na tom, ze stat chce, aby penize ktere se u nas prosazi se u nas i danily? Zvladnete odpovedet na tutu jednoduchou otazku?

0/0
23.6.2011 15:46

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Zaseklá gramofonová deska.

0/0
23.6.2011 16:16

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

a odpoved opet zadna. Proste tu rvete jako male dite, ale nejste schopen odpovedet na jednoduchou otazku. Takze jeste jednou a pomalu: Co vam presne vadi na tom, ze stat chce aby se penize v CR prosazene v CR danily? Jste schopen vstrebat tuto zcela jednoduchou vetu a dostat ze sebe nakou odpoved?

0/0
23.6.2011 16:21

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Jsi tady všem k smíchu. Vždycky a všude.

0/0
23.6.2011 16:22

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

takze odpovedet nedokazete. Proc jste to nenapsal rovnou?

0/0
23.6.2011 16:23

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Tak jinak - daň neplatím já, který něco kupuje, ale obchodník, který něco prodává (to on platí pro DPH, spotřebku, daně z hazardu).

Obchodník platí daně v místě svého působiště, ne v místě pobytu každého zákazníka.

Takže mi vysvětlete, proč by to zrovna u hazardu mělo být jinak.

0/0
23.6.2011 16:56

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

co třeba protože stát má právo zvolit podmínky, za jakých bude hazard na jeho území provozován.

0/0
23.6.2011 20:55

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

Tim padem to nebude nickem, ale spis nazory, ze. Proste plati nize uvedene.

0/0
23.6.2011 15:11

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

muj nazor je takovy, ze kazdy ma pravo si na svem webu delat co se mu libi (v mezich platnych zakonu). To ze jsou zde lide, kteri chteji hajit svobodu internetu zakazem reklam a placenych webu je proste protimluv jak poleno. Naprosto nechapu, co komu vadi na tom, ze si nekdo udela placeny WEB. Proste ceska klasika. Kazdy pubertak ma pocit, ze je zde net jenom pro nej a vsichni budou jednat tak jak chce on. Vtipne je take blabol o tom, jak korporace nici internet. Cim prosim presne? Nebejt velkejch firem ktere v zacatku rvali do internetu a predevsim vyvoje novych techologii penize, tak tu net nikdy nemame. Rozhodne ne v takovem rozsahu jako dnes.

0/0
23.6.2011 15:15

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

A to je právě ta chyba. Pamatuji si donu před 15 lety. Takoví dementi jako ty se na netu nevyskytovali.

0/0
23.6.2011 16:58

kapitan_karotka

Re: Je smutne, ze po zavedeni

no vzhledem k tomu, ze jste zastance svobodneho internetu me tu jaksi musite tolerovat :)

0/0
23.6.2011 20:57

chmod_5777

ALE ALE

tak najednou je zakaz reklam fuj?

A co tvoje obhajoba cenzury CELYCH WEBU, ktere obsahuji statem zakazanou reklamu?

.

Znovu pripominam: hazard je ZAKAZANY jiz dnes, to co chtel stat zavest byl ZAKAZ PRISTUPU K INFORMACIM o tomto zakazanem obsahu.

0/0
26.6.2011 17:50

Host

Re: Je smutne, ze po zavedeni

neni to Sisyfovska prace udrzovat moralku debaty na "nejduveryhodnejsim" verejnem prorezijniho webzinu ?

0/0
23.6.2011 15:26

kapitan_karotka

Ja se opravdu musim smat

Lide  zde nadavaji na to, ze neni internet svobody. Proc? Protoze zle velke korporace vsude rvou reklamu, lide kteri nemaji co rici si na internetu otviraji blogy a pulka informace na netu je lziva. Vase reseni? Vsechno todle zakazt. A kde pak je ta svoboda? Chcete svobodny internet? Tak se holt smirte, ze v nem bude hromada nesmyslu a lzi. Chcete svobodny internet? Tak je snad kazdeho pravo udelat si placeny  web ne? Nebo si umistit reklamu na svuj web.

0/0
23.6.2011 11:17

Host

Re: Ja se opravdu musim smat

R^

0/0
23.6.2011 12:01

Host

Re: Ja se opravdu musim smat

blbeček

vaněček

sám si dává

paleček

0/0
23.6.2011 13:19

kapitan_karotka

Re: Ja se opravdu musim smat

skvele, opravdu dokazujete sve IQ. Versovat umite, co treba neco k tematu? Je sice hezke, ze mate takovy zajem o moji osobu, ale spise bych vam doporucil venovat se mene me osobe a vice danemu tematu. Na druhou stranu ovsem chapu, ze versovacka vyse muze byti maximem vasich moznosti.

0/0
23.6.2011 13:27

Host

Re: Ja se opravdu musim smat

K tématu není co dodat. Všechno už tady bylo vysloveno. Jenom ty zaplavuješ virtuální svět svými bullshity.

0/0
23.6.2011 13:29

kapitan_karotka

Re: Ja se opravdu musim smat

tak tomu se rika debata. To jste opravdu takovy chudak, ze svuj nazor nedokazete vyjadrit jinak nez urazkama a nadavkama? Navic si priste aspon zaridte nick (ovsem chapu, ze s vasim vyjadrovanim vam moc dlouho nevydrzi). Nevim se kterym z hostu zrovna debatuji.

0/0
23.6.2011 13:33

Host

Re: Ja se opravdu musim smat

R^

0/0
23.6.2011 16:11

censorKiller

Re: Ja se opravdu musim smat

Co to placas o reklame ty jsi to vubec nepochopil vid??? krome tebe jsem jeste neslisel nikoho kdo by rikal ze internet neni svobodny protoze je na nem reklama;-D IQ zakladni skoly

0/0
24.6.2011 9:57

kapitan_karotka

Re: Ja se opravdu musim smat

ocividne mate potize chapat psany text. Reagoval jsem na cloveka, ktery si stezuje na to, ze je vsude reklama. ja prave naopak pisi, ze kdyz chceme svobodny internet, musime se s reklamou smirit.

0/0
25.6.2011 19:35

Host

jen aby to nezapadlo

Karotka je kretén.

0/0
23.6.2011 10:09

Host

Re: jen aby to nezapadlo

To nezapadne, to je obecně známý fakt.

0/0
23.6.2011 10:25

kapitan_karotka

Re: jen aby to nezapadlo

skvely nazor plny argumentu R^ takze proste klasika. vam se nelibi, ze si naky vlastni webu rozhodne,  ze bude jeho web placeny - napadeni svobody na internetu. Ale to, aby si majitel webu, mohl svobodne rozhodnout, jestli bude jeho web placeny ci neplaceny to nezajem. Dole nekdo rve, ze korporace nici reklamou internet a  za svobodu internetu by bojoval zakazem reklam. Tomu se tada rika svobodny internet - bude se to delat tak jako chcete vy. to je opravdu svoboda. A musim souhlasit, kreten tu opravdu nekdo je.

0/0
23.6.2011 11:14

Host

Re: jen aby to nezapadlo

Ano seš to ty velkej hochu.

0/0
23.6.2011 11:26

kapitan_karotka

Re: jen aby to nezapadlo

opet skvely nazor plny argumentu. Nic jineho nezvladnete? Nejste to nahodou vy kdo zde chtel zakazovat reklamu na webu?

0/0
23.6.2011 13:09

Host

Re: jen aby to nezapadlo

Ne gumo. Reklama je mi ukradená, protože si ji můžu blokovat. Tvoje "argumenty" jsou jak z pomocný školy a tvůj pravopis samozřejmě taky Vanislave.

0/0
23.6.2011 13:17

kapitan_karotka

Re: jen aby to nezapadlo

ktere argumenty presne? zatim tu jen nadavate a nejste schopen rici co presne vam vadi.

0/0
23.6.2011 13:28

Host

Re: jen aby to nezapadlo

Mě stačila debata kolem blokování zahraničních sázkovek. Tam jste se projevil buď jako člověk neskutečně naivní, nebo jako politik (což je synonymum k výše uvedenému) ;-)

Ale jsem rád že se vás to dotklo, to potěší.

0/0
23.6.2011 13:01

kapitan_karotka

Re: jen aby to nezapadlo

a tady je ten problem. Lide na idnes nedokazi v debate rozlisit, co je spravne podle ZAKONA a co je moralni. V cele debate o blokovani sazkovych kancelari v  zahranici jsem psal, ze CHAPU PROC VLADA TOTO CHCE UDELAT. Asi 100x jsem opakoval, ze metoda kterou k tomu vlada zvolila se mi nelibi. Jiste se nedivite, ze vlada chce, aby se penize u nas prosazene u nas take danily. Me to prijde uplne normalni. Rozhodne nesouhlasim s nazorama, ze tato akce je priprava na nake vetsi omezovani svobod a prav obcanu. Ono totiz kdykoli nekdo napise,  ze by rad na internetu neco omezil, vzdy se najde hromada lidi, kteri ani nevedi o co jde, ale rvou o cenzure.

0/0
23.6.2011 13:08

Host

Re: jen aby to nezapadlo

;-D;-D;-D

0/0
23.6.2011 13:18

kapitan_karotka

Re: jen aby to nezapadlo

to je nazor, vtip nebo jste si krklo po jidle? Nesouhlasite snad s tim, ze penize u nas utracene by se mely u nas danit?

0/0
23.6.2011 13:34

Host

Re: jen aby to nezapadlo

Jo, s tim nesouhlasim a delam vsechno pro to abych se tomu vyhnul - dokud se stat bude chovat jako muj nepritel, ja se budu chovat jako nepritel statu.

0/0
23.6.2011 15:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.