- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak větší než L 410 je, ale kapacitně je větší stále L 410. L 410 uveze 15 pasažérů, todle jenom 9.
dotace na vyvoj motoru. Nebo aspon licence na motory co uziva armada.
Řekl bych, že L610 je záležitost stará tak 25 let, takže by si autor mohl přečíst něco z historie československého letectví a pak teprve něco psát. Možná by to vyznělo lépe než tahle laciná reklama na modernizovanou L-410, s použitím dostupných a laciných komponent. Skutečně nový a nově vyvynutý stroj vy nemohl být nasazován do segnentu levných dopravních letadel protože by se tam prostě nezaplatil.
Přesně tak, aje velmi ajímavé jak jsou novodobí odborníci tendenčně zaměřeni k hanění minulosti jakýmkoliv způsobem a nesmyslně obhajovat vše co tzv. postotalitní i když je to naprostý nesmysl. Kdyby Havel nezastavil zbrojní výrobu a lidé jako Klausnenechali vytunelovat a duševně vykrást (Letov, Aero, Tatra apod.) fungující české podniky, možná bychom zde četli o nějakém opravdu super letounu ve své kategorii. takhle tu jenom jakýsi rádoby odborník opěvuje fakt, že ve vytunelované domácí firmě bude někdo vydělávat na původním československém vývoji.
Co znamená "s málo rovinatou dopravní infrastrukturou" ?
Autor článku propadl u maturity z češtiny ?
Morava je soucast Ceska ;)
vice.
a nalétaných hodin bez nehod. V tomhle je budoucnost našeho průmyslu a exportu.