- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... sliboval už Klement Gottwald. nejprve každému motocykl, pak auto a nakonec vrtulník. EU se zjevně inspirovala.
Hloupý článek o hloupém projektu. Se divím že předlužená EU vymýšlí takové nesmysly. Čínské projekty už stejně nikdo nedožene, tak nevím o co se snaží těmi megalomanskými myšlenkami. A nemaj na to ani peníze. Řecko má dlih 160% HDP a za ním budou pokračovat další země. Světová ekonomika se propadá. Oživit ji hloupými prodělečnými projekty půjde stěží.
kam vlastně ten vrtulník zaparkovat? u aut totiž nejsou problém pouze zácpy, ale taky, podle mě ještě větší problém, kam vůbec auto šoupnout. a co teprv vrtulník?
To bude transformer a vrtulník se složí do malé krabičky a bude možný ho nosit stále u sebe v kapsi.
Je to totálně na hlavu padlý, takový vrtulník si může dovolit tak pár tisíc lidí a ještě nám budou létat nad hlavami a ohrožovat nás. Přitom technologie osobní vrtulníkové dopravy je zpátečnická, nikam nás neposouvá a úlevu na silnicích nepřínáší. Kdyby se moci páni v EU raději zabývaly zvýšením efektivity hromadné dopravy ve městech. Možná si budete klepat prstem do hlavy, ale já nechápu, proč dnes má každý auto? Jak často jej využívá? Vždyť většinu své životnosti stojí na místě. Je to zbytečné mrhání prostředky. Auta by měli využívat ti, kteří jej využívají, ti co jej využívají občas, by jsi ho mohli za menší pronájem na určitou dobu předplatit. Tím by se počet aut ve městech snížil, zlepšílo se ovzduší a jakmile po celém městě bude jezdit hromadka na čistou energii, tak poklesne jak hlučnost, tak se zlepší vzduch. Opravdu, lepší efektivita a modernost hromadné dopravy je mnohem, mnohem přínosnější, než osobní vrtulník.
na dotace pro vědátory ze státních univerzit
v ktery opravdu verim, je jizdni kolo
V době, kdy budou realitou osobní vrtulníky již bude celá EU jen temná skvrna v historii...
Moderní ultralight není o nic hlučnější, než auto a nežere o moc víc.
Moderní vrtule moc hluku nedělají... Je spousta lidí, co ultralightem
lítá do práce. Dokonce se to dá dát do nákladů. Ta doba už nastala.
Naopk jsem značně skeptický, co se vrtulníků týče. Technologicky hodně
náročné, velká spotřeba a náročná pilotáž.
Podobne clanecky jsem jako zak zakladni skoly v 70 letech hltal v casopisu ABC, jak to tady bude vypadat v roce 2000.
Tak jak se říká, slibem nezarmoutíš, to platí v každém režimu